Taas on käsillä hetki kun parempia ihmisiä vyöryy sisään Pyhälle. Sisäpiirin lipuilla öyhöttävät todellisen kulttuurin paremmat ihmiset saavat rahoille vastinetta. Lapin Kansan paikallinen sisäänheittäjä toimittaja Palmgvist siunaa tapahtuman lehden kulttuurisivuilla. Kukaan tavallinen ihminen ei olekaan ehtinyt ostaa lippuja. Liput myytiin paremmalle väelle joka ymmärtää oikean Mato "olen parempi"Valtosen hienot sananmuunnokset. Ja niitähän öisin Pyhällä siittää. Päivi rulettaa pikku bikineissään.
Narsistin Pyhä Unplugged vetää köyhät kyykkyyn
39
1090
Vastaukset
- Anonyymi
Mato on perseestä. Se ei tavallisia tajua. Pelkoseniemen perheet ja köyhät se miljoonamies unohtaa. Kunhan Rukan porukalla bisseä biisaa. On vain yksi Pyhä. Oma napa.
- Anonyymi
Pitää ottaa matolääkkeet jos kihomatoja alkaa peestä tippua!
- Anonyymi
Ei kaikki ole köyhiä niemessäkään ! Ei mulla ainakaan ole mitään hampaankolossa Pyhää vastaan.Älä yleistä jos sulla onkin hankalaa ajatella positiivisesti.
- Anonyymi
Sisäpiiri osti ykköskonserttien liput. Nyt niitä on myyty 5 x kertaiseen hintaa pimeillä markkinoilla. Tää on tätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisäpiiri osti ykköskonserttien liput. Nyt niitä on myyty 5 x kertaiseen hintaa pimeillä markkinoilla. Tää on tätä
No eihän ole.Alihintaan on menneet!
- Anonyymi
Hevosen kuivalihavelliä jos tekin keittäisitte ette olisi niin köyhiä.
- Anonyymi
Ikäloppu Lea Loven on nasta pimu. Tykkää Päikkärä mummun kanssa jammata. Panssarivääpeli Viitamäki säestää T-54 kannalta. Pekka A leikkaa Sirpukan kanssa pollen reidestä vanhuksille hiukopalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäloppu Lea Loven on nasta pimu. Tykkää Päikkärä mummun kanssa jammata. Panssarivääpeli Viitamäki säestää T-54 kannalta. Pekka A leikkaa Sirpukan kanssa pollen reidestä vanhuksille hiukopalaa.
Onko jossain hevosen kuivalihavelliä?? Kerro heti jos kerran noin hyvin tiedät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jossain hevosen kuivalihavelliä?? Kerro heti jos kerran noin hyvin tiedät!
Ei ole .Kirjoittaja vain on niin kateellinen kun on tippunut kärryiltä jo ajat sitten. Hän vain ei tiedä minne oli menossa,mutta oli kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole .Kirjoittaja vain on niin kateellinen kun on tippunut kärryiltä jo ajat sitten. Hän vain ei tiedä minne oli menossa,mutta oli kuitenkin.
Aivan samaa mieltä kade ja täällä on muutama mätä päätä aina haukkuvat jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ne hevosen kärryt siis josta tippui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ne hevosen kärryt siis josta tippui?
Oli.Hevosesta tehtiin hevosen kuivalihavelliä!!
- Anonyymi
Onko se niemiläisiltä pois kun pyhällä on unplugged
- Anonyymi
Eikö pyhä ole niemen kälyinen pikkukylä?
Vaikka ne on hiukan vajaita siellä, silti ne on niemiläisiä. - Anonyymi
Saukkoaapalaiset kärsii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saukkoaapalaiset kärsii
Se kävi meilläki mielessä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö pyhä ole niemen kälyinen pikkukylä?
Vaikka ne on hiukan vajaita siellä, silti ne on niemiläisiä.Ite oot vajaa
- Anonyymi
Onko nämä naukujat niemiläsiä? Tuskinpa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nämä naukujat niemiläsiä? Tuskinpa
Pyhän persaukiset täällä itkee. Mieli tekis päästä, mut ei oo mania, niin ei ole mania.
Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhän persaukiset täällä itkee. Mieli tekis päästä, mut ei oo mania, niin ei ole mania.
Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee.Kyllä pyhäläiset pääsivät, jos halusivat, mut miten lie muut ... Mitä tuo viim.hokema nyt on...
- Anonyymi
Voi meitä sontakärpäsiä, Tai kateusko se ajaa tällaiseen ala-arvoiseen keskusteluun
- Anonyymi
Just se. Kateellinen vajaille pyhäläisille?
- Anonyymi
Lippuja tiskin alta ja hevoisen kuivalihavelliä Etelän pöljille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lippuja tiskin alta ja hevoisen kuivalihavelliä Etelän pöljille.
Olen etelästä.Onneksi meillä ei ole sisäsiittoisuus vaivana
- Anonyymi
Hieno homma. Keski ikää kävijöillä 70. Tästä se vaan vanhenee. Yhden alle 25 näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno homma. Keski ikää kävijöillä 70. Tästä se vaan vanhenee. Yhden alle 25 näin.
Ja ite olet??15?10?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuherra lisää jälkeläisiä.Mikä sen estää? Sillai se väkiluku kasvaa Ja käytä naapurin miestä jos ei muuten onnistu. Tai vaikka kahden naapurin .Ja voi se olla kaverikin apuna siinä hommassa.Kolmin aina kaunihimpi.
- Anonyymi
Banaanissakin voi olla kärpäsiä.Ne ovat silloin banaanikärpäsiä.
- Anonyymi
Pankoot lippunsa rehelliseen myyntiin, ilmoitus reilusti. Nyt saa ostaa lippuja Pyhä Unplugged 2025. Ja päivä milloin alkaa. Loppuu se vittuilu.
- Anonyymi
Miksi? Jos ei tiedä milloin niitä myydään,ei tarvitse tietääkkään.
- Anonyymi
Olipa taas musiikkielämystä koko viikonloppu! Liput helposti rahalla.
- Anonyymi
Mahtava viikonloppu takana,hyvät jamit,ruokaa ja hienoja viinejä! Kyllä kyllä!
- Anonyymi
Hyvät festarit, pimperoa hyvin saatavilla.
- Anonyymi
Taas näitä pölkkypäitä.. Niin niin.Vaihinkoja sattuu,mutta ei kuitenkaan monesti.
- Anonyymi
Ja tuli SP tauti? Kyllähän nyt nuppia kynsittää.
- Anonyymi
Olemme köyhiä ja syrjäytyneitä. Säästimme kuiten ankarasti talven aikana. Saimme kasaan lippurahat festareille ja saimme lippuja. Meitä ei siellä syrjitty.
- Anonyymi
Minä olen usein Pyhällä ,ajaessani upeaa autoani otan kuvia siltatyömaasta ja hymyilen leveästi. Ystäväni ymmärtävät minua täysin.
- Anonyymi
Oliko eväänä banaania?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko eväänä banaania?
Ei tälläkertaa ,kävin Pyhällä syömässä ,koska olen sen verran varakas,ettei minun tarvitse banaaneja mussuttaa autossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472