Narsistin Pyhä Unplugged vetää köyhät kyykkyyn

Anonyymi-ap

Taas on käsillä hetki kun parempia ihmisiä vyöryy sisään Pyhälle. Sisäpiirin lipuilla öyhöttävät todellisen kulttuurin paremmat ihmiset saavat rahoille vastinetta. Lapin Kansan paikallinen sisäänheittäjä toimittaja Palmgvist siunaa tapahtuman lehden kulttuurisivuilla. Kukaan tavallinen ihminen ei olekaan ehtinyt ostaa lippuja. Liput myytiin paremmalle väelle joka ymmärtää oikean Mato "olen parempi"Valtosen hienot sananmuunnokset. Ja niitähän öisin Pyhällä siittää. Päivi rulettaa pikku bikineissään.

39

1090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mato on perseestä. Se ei tavallisia tajua. Pelkoseniemen perheet ja köyhät se miljoonamies unohtaa. Kunhan Rukan porukalla bisseä biisaa. On vain yksi Pyhä. Oma napa.

• Anonyymi

Pitää ottaa matolääkkeet jos kihomatoja alkaa peestä tippua!

• Anonyymi

Ei kaikki ole köyhiä niemessäkään ! Ei mulla ainakaan ole mitään hampaankolossa Pyhää vastaan.Älä yleistä jos sulla onkin hankalaa ajatella positiivisesti.

• Anonyymi

Sisäpiiri osti ykköskonserttien liput. Nyt niitä on myyty 5 x kertaiseen hintaa pimeillä markkinoilla. Tää on tätä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sisäpiiri osti ykköskonserttien liput. Nyt niitä on myyty 5 x kertaiseen hintaa pimeillä markkinoilla. Tää on tätä

No eihän ole.Alihintaan on menneet!

• Anonyymi

Hevosen kuivalihavelliä jos tekin keittäisitte ette olisi niin köyhiä.

• Anonyymi

Ikäloppu Lea Loven on nasta pimu. Tykkää Päikkärä mummun kanssa jammata. Panssarivääpeli Viitamäki säestää T-54 kannalta. Pekka A leikkaa Sirpukan kanssa pollen reidestä vanhuksille hiukopalaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikäloppu Lea Loven on nasta pimu. Tykkää Päikkärä mummun kanssa jammata. Panssarivääpeli Viitamäki säestää T-54 kannalta. Pekka A leikkaa Sirpukan kanssa pollen reidestä vanhuksille hiukopalaa.

Onko jossain hevosen kuivalihavelliä?? Kerro heti jos kerran noin hyvin tiedät!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko jossain hevosen kuivalihavelliä?? Kerro heti jos kerran noin hyvin tiedät!

Ei ole .Kirjoittaja vain on niin kateellinen kun on tippunut kärryiltä jo ajat sitten. Hän vain ei tiedä minne oli menossa,mutta oli kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole .Kirjoittaja vain on niin kateellinen kun on tippunut kärryiltä jo ajat sitten. Hän vain ei tiedä minne oli menossa,mutta oli kuitenkin.

Aivan samaa mieltä kade ja täällä on muutama mätä päätä aina haukkuvat jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko ne hevosen kärryt siis josta tippui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko ne hevosen kärryt siis josta tippui?

Oli.Hevosesta tehtiin hevosen kuivalihavelliä!!

• Anonyymi

Onko se niemiläisiltä pois kun pyhällä on unplugged

• Anonyymi

Eikö pyhä ole niemen kälyinen pikkukylä?
        Vaikka ne on hiukan vajaita siellä, silti ne on niemiläisiä.

• Anonyymi

Saukkoaapalaiset kärsii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saukkoaapalaiset kärsii

Se kävi meilläki mielessä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö pyhä ole niemen kälyinen pikkukylä?
        Vaikka ne on hiukan vajaita siellä, silti ne on niemiläisiä.

Ite oot vajaa

• Anonyymi

Onko nämä naukujat niemiläsiä? Tuskinpa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nämä naukujat niemiläsiä? Tuskinpa

Pyhän persaukiset täällä itkee. Mieli tekis päästä, mut ei oo mania, niin ei ole mania.
        Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhän persaukiset täällä itkee. Mieli tekis päästä, mut ei oo mania, niin ei ole mania.
        Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee.

Kyllä pyhäläiset pääsivät, jos halusivat, mut miten lie muut ... Mitä tuo viim.hokema nyt on...

• Anonyymi

Voi meitä sontakärpäsiä, Tai kateusko se ajaa tällaiseen ala-arvoiseen keskusteluun

• Anonyymi

Just se. Kateellinen vajaille pyhäläisille?

• Anonyymi

Lippuja tiskin alta ja hevoisen kuivalihavelliä Etelän pöljille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lippuja tiskin alta ja hevoisen kuivalihavelliä Etelän pöljille.

Olen etelästä.Onneksi meillä ei ole sisäsiittoisuus vaivana

• Anonyymi

Hieno homma. Keski ikää kävijöillä 70. Tästä se vaan vanhenee. Yhden alle 25 näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno homma. Keski ikää kävijöillä 70. Tästä se vaan vanhenee. Yhden alle 25 näin.

Ja ite olet??15?10?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuherra lisää jälkeläisiä.Mikä sen estää? Sillai se väkiluku kasvaa Ja käytä naapurin miestä jos ei muuten onnistu. Tai vaikka kahden naapurin .Ja voi se olla kaverikin apuna siinä hommassa.Kolmin aina kaunihimpi.

• Anonyymi

Banaanissakin voi olla kärpäsiä.Ne ovat silloin banaanikärpäsiä.

• Anonyymi

Pankoot lippunsa rehelliseen myyntiin, ilmoitus reilusti. Nyt saa ostaa lippuja Pyhä Unplugged 2025. Ja päivä milloin alkaa. Loppuu se vittuilu.

• Anonyymi

Miksi? Jos ei tiedä milloin niitä myydään,ei tarvitse tietääkkään.

• Anonyymi

Olipa taas musiikkielämystä koko viikonloppu! Liput helposti rahalla.

• Anonyymi

Mahtava viikonloppu takana,hyvät jamit,ruokaa ja hienoja viinejä! Kyllä kyllä!

• Anonyymi

Hyvät festarit, pimperoa hyvin saatavilla.

• Anonyymi

Taas näitä pölkkypäitä.. Niin niin.Vaihinkoja sattuu,mutta ei kuitenkaan monesti.

• Anonyymi

Ja tuli SP tauti? Kyllähän nyt nuppia kynsittää.

• Anonyymi

Olemme köyhiä ja syrjäytyneitä. Säästimme kuiten ankarasti talven aikana. Saimme kasaan lippurahat festareille ja saimme lippuja. Meitä ei siellä syrjitty.

• Anonyymi

Minä olen usein Pyhällä ,ajaessani upeaa autoani otan kuvia siltatyömaasta ja hymyilen leveästi. Ystäväni ymmärtävät minua täysin.

• Anonyymi

Oliko eväänä banaania?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko eväänä banaania?

Ei tälläkertaa ,kävin Pyhällä syömässä ,koska olen sen verran varakas,ettei minun tarvitse banaaneja mussuttaa autossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6664
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3432
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2750
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2428
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1953
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1832
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1670
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1518
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1492
    10. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1472
    Aihe