Mietittekö koskaan miten parantelisitte naisia?

Anonyymi-ap

Tässä hiljattain katselin nuorta, noin 20 vuotiasta naista joka oli hoikka ja muuten ihan mukiinmenevä, mutta sillä ei ollut rintoja käytännössä ollenkaan. Oli masentuneen ja ahdistuneen oloinen, mutta jos olisi ymmärtänyt asennuttaa itselleen vaikka B-kupin, luonnolliset implantit niin olisi varmasti ollut enemmän vientiä.

60

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänään juuri mietin kaupassa käydessäni miten moni kaunistuisi kun ottaisi täytettä tisseihin. Ihan nättejä likkoja oli, mutta tissittömistäkö sitä mukamas pitäisi kiinnostua?

• Anonyymi

Samaa olen miettinyt miehistä, että ei sitä ihan munattomista kiinnostu. Siksi täytyy olla kireät housut, että näkee, kenellä on tavaraa ja kenellä ei. Vaikka muuten olisikin mukiinmenevä. Jotain rotia sentään pitää olla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa olen miettinyt miehistä, että ei sitä ihan munattomista kiinnostu. Siksi täytyy olla kireät housut, että näkee, kenellä on tavaraa ja kenellä ei. Vaikka muuten olisikin mukiinmenevä. Jotain rotia sentään pitää olla..

Onneksi meikällä on mahtimela. Tytöt tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi meikällä on mahtimela. Tytöt tykkää.

Täytyy sitä muutenkin olla mukiinmenevä. Ei sitä ihan pelkällä tavaralla mennä eteenpäin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy sitä muutenkin olla mukiinmenevä. Ei sitä ihan pelkällä tavaralla mennä eteenpäin..

Mielellään nuori ja lihaksikas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielellään nuori ja lihaksikas.

Täytyy olla atleettinen leveäharteinen ja lihaksikas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin! Ja mieluiten sheivatut. Yh, että pitäis jotain karvamunaa ottaa suuhun. Miksei miehet mieti jotain näinkään itsestäänselvää asiaa?

• Anonyymi

Silikonimöykyt ovat luonnottomat. Niiden asennus jättää rumat ja isot pysyvät leikkausarvet. Ne on uusittava aika ajoin, joko kovettuvat tai jotkut voivat liueta niin että alkavat vuotamaan. Silikonimöykyt heikentää rintojen erogeenisten hermopäätteisen herkkyyttä, tai tekee ne täysin tunnottomiksi.

Ja ennen muuta, isot rinnat ovat rumat, hirviörinnat. Pikkuiset tisut ovat ihanat ja kaikista kauneimmat.

• Anonyymi

Sitten on tietenkin kaikki ylipainoiset naiset, mutta niitä on niin paljon että ei niille kerkeä uhrata ajatustakaan. Kunhan pysyvät poissa tieltä.

• Anonyymi

Eli pienirintaiset ja isokokoiset naiset pysyköön pois palstaguben tieltä, hyvä sinä

• Oletko miettinyt kuinka voisit parantaa omaa itseäsi?

• Anonyymi

Voisin lopettaa täällä trollaamisen ja käyttää sen ajan kertomalla jollekin ihmiselle kuinka ihana hän on.

• Anonyymi kirjoitti:

Voisin lopettaa täällä trollaamisen ja käyttää sen ajan kertomalla jollekin ihmiselle kuinka ihana hän on.

Ja kuinka parantelisit häntä.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Ja kuinka parantelisit häntä.

Isommat tissit tietysti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on addiktoitunut trollaamiseen niin ei siinä auta vaikka naisella olis kuinka isot tissit ja vähän painoa, edes mielikuvissa.

Riippuvuus säilyy ihmisessä ja muuttaa vain muotoaan. Alkoholista ja aineista kun pääsee voi tulla peliriippuvuus tai seksiaddiktio tai vaikka syömishäiriö. Niin se menee.

• Anonyymi

Voi tissimiestä.

• Anonyymi

Voi noita surkeita persu ukkoja. Oma akka kuin märäntö niinkuin itsekin ovat. Teitä ei huoli pienirintaiset eikä silikoni bimbot

• Anonyymi

Kiitos kun muistutit miksi mä inhoan tissimiehiä. Tai no ihsnnkuinnolisin onnistunut unohtamaan. Mua on aina vituttanu, kun isojen tissien kanssa joutuu sietämään tissimiesten huomiota

• Anonyymi

Elähän nyt. Olen itsekin rintoihin kovasti vetoa tunteva, mutta en ole huonokäytöksinen idiootti. Inhoa ihmistä idioottimaisuuden, itsekeskeisyyden ja huonon käytöksen perusteella, älä seksuaalisten mieltymysten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elähän nyt. Olen itsekin rintoihin kovasti vetoa tunteva, mutta en ole huonokäytöksinen idiootti. Inhoa ihmistä idioottimaisuuden, itsekeskeisyyden ja huonon käytöksen perusteella, älä seksuaalisten mieltymysten.

Ikävä kyllä en ole vielä kertaakan onnistunut törmäämään yhteenkään asiallisesti käyttäytyvään tissimieheen. Minun on siis vaikea sellaisten olemassaoloon. Ehkä sinä olet se yksi ja ainoa sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä en ole vielä kertaakan onnistunut törmäämään yhteenkään asiallisesti käyttäytyvään tissimieheen. Minun on siis vaikea sellaisten olemassaoloon. Ehkä sinä olet se yksi ja ainoa sellainen.

Mistä tiedät muiden seksuaaliset viehätykset? Ettei vain olisi niin, että vaikka jokin ystäväsi pitäisi isoista rinnoista, mutta ei ole kanssasi puhunut asiasta.

Onhan tuo jatkuva tissitrollaaminen ihan ala-arvoista, mutta se ei johdu seksuaalisista mieltymyksistä vaan pöljyydestä.

En ainakaan tunnusta olevani rasittava tissikuolaaja. Jos olen rasittava, niin se johtuu jostain muusta luonteenpiirteestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät muiden seksuaaliset viehätykset? Ettei vain olisi niin, että vaikka jokin ystäväsi pitäisi isoista rinnoista, mutta ei ole kanssasi puhunut asiasta.

Onhan tuo jatkuva tissitrollaaminen ihan ala-arvoista, mutta se ei johdu seksuaalisista mieltymyksistä vaan pöljyydestä.

En ainakaan tunnusta olevani rasittava tissikuolaaja. Jos olen rasittava, niin se johtuu jostain muusta luonteenpiirteestä.

No siitä samasta mistä tietää, jos joku on vegaani. Se kertoo sen kyllä.

• Ei, en jaksa miettiä mitään noin turhaa. Minusta turhaa. Mietin mielummin miten bongata ne päältään ja mieletään asialliset ja mukavat ja vältellä kaikkia luonteeltaan ja päältään rasittavia ihmisiä. Ulkonäkö on sivuseikka.

• Muuten huomasin juuri, että urheiluliivieni joita käytän kirjainkoko on A/B. Ennen oli D/E. Liekö kuitenkin tärkeintä, että naisella itsellään on mukava olla rinnoissaan?

• No eipä ole moista tullut mieleen, kyllä ne naiset on olleet täysin kelpoisia sellaisenaan. Kuten myös kumppanit, ne on aikanaan valittu siksi, että olivat täysin kelpoisia. Siinä sitten pahemmin kannata mennä muutoksia toivomaan, saattaa vielä saada mitä tilasi ja se ei luultavasti olisi lopulta kuitenkaan mieleistä.

• Lisäisin ihan kaikkiin lisää älyä ja järkeä.
      Sinulle voisi asentaa isonkin annoksen.

• Anonyymi

Mä parantaisin naisten orgasmiherkkyyttä.
      Ehkä maailma olisi sen jälkeen parempi paikka.
      Tasapainoisempi.

• Anonyymi

Ei nyt helvetti enää herkemmäksi. Vastustan ehdottomasti tuota huononnusta.

• Anonyymi

Naiset ova oikeissa käsissä hyvinkin orgasmiherkkiä. Liekö otteesi ruosteessa.

• Eipä ole tullut ikänä mieleen tosiaankaan, että haluaisin parannella ketään ihmistä...ainakaan fyysisesti...

Henkisesti kylläkin siinä määrin, että itse oivaltaisivat oman uniikin ihanuuden itse, eikä sitä tarvitsisi kaikkien toistaa...eivätkä latistaisi vain itseään....sellaiseen ihmiseen on vaarallista rakastua.

Vai kuka haluaa nähdä, kun itselle rakas ihminen lyö itseään ruoskalla surutta...???

• En ole joskaan ajatellut, että jonkun pitäisi parannella itseään. Se, että olemme erilaisia,uniikkejä itsejämme, tekee ihmisistä mielestäni kauniita ja mielenkiintoisia.

Niin päin olen kyllä joskus miettinyt, että kunpa joku olisi jättänyt "parantelemstta" itseään. En ole tällaista koskaan kenellekään sanonut tai kirjoittanut, sillä ihmisellä on oikeus parannella itseään tahtomallaan tavalla ja jos lopputulos miellyttää itseään, niin sehän on tärkeintä.

• Anonyymi

"Niin päin olen kyllä joskus miettinyt, että kunpa joku olisi jättänyt "parantelemstta" itseään."

Tätä olin tulossa myös sanomaan.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

"Niin päin olen kyllä joskus miettinyt, että kunpa joku olisi jättänyt "parantelemstta" itseään."

Tätä olin tulossa myös sanomaan.

xLiner

Joskus sitä näkee ennen ja jälkeen-kuvia ja ihmettelee, miten joku on nähnyt tarpeen muokata kuvankauniita kasvojaan. Lopputulos saattaa joskus olla jopa irvokas eikä alkuperäisestä kauneudesta ole jäljellä oikein mitään, mutta siltikään kukaan ei ansaitse ilkeitä sanoja.

• Anonyymi

Aloittaja ei pidä naisista vaan käyttää nukkeja.

Miehenä oleminen näyttää todella haastelliselta.

• Anonyymi

Onko tämä tuntemus esimerkiksi päivällä erityyppistä? Sivusta

• Anonyymi

Monen tyyliä voisi kyllä parannella. Minusta se on ihan hirveää kun olisi mitä esitellä, mutta piilotetaan se johonkin kaapuun tai säkkiin. Minihame ja paljastava toppi pitäisi olla kaikilla, joilla on hyvät sääret, peppu ja tissit.

• Anonyymi

Se ois epäkäytännöllistä esim hikingissa

• Anonyymi

Itse aina parantelen silloisen miehen garderoobia. Vanhat kulahtaneet vaatteet vex ja uutta nuorekasta tilalle.

• Anonyymi

Niin että pitää virittää stemmaamaan omin väreihin🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin että pitää virittää stemmaamaan omin väreihin🤔

Niin, varmaankin. Ainakin oman leimani laitan miehen vaatetukselle.

• Anonyymi

Kehtaisko joku olla silti itseensä tyytyväinen, että naurattaia jos pakit saanut sanois esim, you no Pamela Anderson- nöyyy

• Anonyymi

ootteko ite niin saatanan täydellisiä että on varaa arvostella muita

• Anonyymi

Naisellehan rinnat voivat kasvaa lapsen syntymän jälkeen.
      Tavallaan 'sallii' itselleen rinnat.
      Laudasta voi tulla muodokas ja kukkakepistä lanteikas.
      Vilma

• Anonyymi

Eikä kasva. Trashi muijat käyttää tätä selityksenä silikoineille, että ne kasvoi tällaisiksi raskauden aikana! Ne vain täytettiin sen jälkeen, koska ne kutistui. Tällä selityksellä ilmeisesti myydään tissejä idiooteille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä kasva. Trashi muijat käyttää tätä selityksenä silikoineille, että ne kasvoi tällaisiksi raskauden aikana! Ne vain täytettiin sen jälkeen, koska ne kutistui. Tällä selityksellä ilmeisesti myydään tissejä idiooteille.

Mulla idiootilla on juuri tuollaiset tissit.
        Vilma

• Anonyymi

Kyllä. Monellekin naiselle antaisin itsetuntoa olla sellaisia kuin ovat.

• Anonyymi

Mietin. Netissähän olisi runsaasti hyviä esimerkkejä. Googlesta voi etsiä esimerkiksi hakusanoilla blonde bimbo.

• Anonyymi

Kyllä olen miettinyt eli naiselle vois ostaa ja antaa sille sen lempisuklaata tai kielihoitoja antaa tai antaa kikkeliä eli seksiä

• Anonyymi

Jos naisen tissit on liian pienet, voi mies ostaa isommat. Voi olla kyllä, ettei vaatimuksen jälkeen kelpaa enää naiselle ja veikkaan, ettei aloittajalla ole edes rahaa.

Tyhmää päätä ei valitettavasti voi vaihtaa. Olen samoilla linjoilla kuin yksi selkeästi älykäs kirjoittaja tässä ketjussa. Edes provona tälläiset aloitukset edustaa alimittaista älyä.

• Anonyymi

Aloittajan ajatus naisesta on esine, jota pitäis tuunata. Toi pienirintainen tyttökin oikeasti voi miettiä vetyenergiaa ja seurustella ihannemiehensä kanssa, jolla myös hyvä ura. Mutta surullista on, jos yhteistä aikaa ei ole riittävästi!

Ei taida tyttö sinustakaan kiinnostua, vai miten olet tuunannut itsesi?
      Minusta pään sisältö tarvitsisi eniten.

• Anonyymi

Ehkä olemalla ystävällinen jos oma ego sallii sen eli et ole narsisti eli jakaa toisille omaa hyvää oloa jos sellaista on.

Small chest is the best, ellet hallua lehmän utaret sänkyysi...

• Anonyymi

jos tissit ja pylly riittää naisessa niin nehän voi irroitella osiksi ja nukkua niidenkin kanssa, tai ostaa seksikaupasta muovisia sellaisia....

• Anonyymi

Seksikaupan peput, pimpit ja tissit on inhan kylmiä eikä ne tee mitään. Oikea nainen tekee lihastyötä. Pääsee itse helpommalla.

• Anonyymi

Juu, tottakai 😀

Tuossa pitkälti jotakin samaa, kun piirtelin pikkutyttönä naisille pitkät silmäripset, punaiset huulet, korkkiruuvikiharat ja kruunun päähän lehtikuviin.

Tottakai myös ajattelin, että elävät elämänsä onnellisesti loppuun saakka 🤣

🐾

• Anonyymi

Niin jos pitäisi parannella jotain naista... tulee mieleen että joku ostaisi pumpattavan barbara- Jenna Jamesoninin nuken ja sitä alkaisi paranelemaasn itse sänkykavikriksin hehehe

• Anonyymi

Voiko nainen sillai pukeutua pumpattavabarbaratekeleeseen siis ratkoa vähän saumoja ja pujahtaa sisään.
        No ilmoja ei voi pidellä.
        Olisiko hyvä naamiaisasu?
        Tai barbaraiset bileet. Eikö ole miesasuksi sopivaa pumpattavaa. Joku Ken on jossain jutussa.
        Vähän vastakampanja nakuilulle olisi tällainen tekonakuilu.
        Kysynpähän vaan.
        Vilma

• Anonyymi

Jos olisin Riku Kirin tasoinen mies, "parantelisin" naista kannustamalla treenaamaan "täydellisen" vartalon.

Todellavaikeeta

• Kysymys on kai heteromiehille suunnattu, mutta tästä oletuksestani huolimatta vastaan silti. En mieti, koskaan. Mä en koe tarvetta arvostella toisten ulkonäköä, on paljon muutakin mietittävää tässä elämässä.

• Anonyymi

pystyn kun itse4 yunto kovempi kuin jollain motoristilla... niin kaupoissakin myyjätyttäjä, monesti yritän ilahduttaa...

• Anonyymi

Tässä hiljattain mietin, kuinka moni mies näyttäisi paremmalta, sheivaisivat partansa ja pallinsa jos panostaisivat ulkonäköönsä. Salille, siistit vaatteet jne. Ja jos pieni tavara alhaalla, voisivat käydä vaikka suurentamassa sen. Pienistäkö pitäisi kiinnostua?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3126
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2553
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2541
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2208
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      480
      1884
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      250
      1832
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      108
      1830
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1674
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1597
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1452
    Aihe