kuinka paljon sinkkuutenne vituttaa asteikolla 1-10?
ikisinkut vastatkaa
66
951
Vastaukset
- Anonyymi
..0
- Anonyymi
Koska nolla ei ole mahdollinen, niin sitten yksi. Tässä on tosin yksi mutta. Sinkkuuteni noin yleisellä tasolla ei tosiaan vituta lainkaan. Sen sijaan se, että HÄN ei ole kiinnostunut minusta vituttaa kyllä ... siihen ehkä joku 7-8.
- Anonyymi
entäs yleisesti pillunpuute ja saamattomuus? eiköse oma käsi ala käydä vähän liianki tutuksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entäs yleisesti pillunpuute ja saamattomuus? eiköse oma käsi ala käydä vähän liianki tutuksi?
No, näin heteronaisena tuo pillu ei voisi kiinnostaa vähempää. Oma käsi taas on kaikkein paras ja nopein, jos pelkkä saaminen kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttu ja turvallinen ainakaan siltä ei saa kuppaa ja kuuttakymmentä muuta tautia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttu ja turvallinen ainakaan siltä ei saa kuppaa ja kuuttakymmentä muuta tautia
Ja ehdottomasti kaikkein varmin tyydyttäjä.
- Anonyymi
en ole ikisinkku ja on ollut monis seksitryttö-kymppwaneitaq jwa ryrtrökavereita mutt5aq tärek4in puutt65uu vielä...
t.hereeomies. riippuu päivästä, joskus ei yhtään ja joskus ihan kybällä.
- Anonyymi
ki-pippelitönnainenkuin Sanna *Msein hedhedhhe
- Anonyymi
höpälusdu,uöso' 0 ---- ,iyy
muta mikä on yodellakin vaik4a matemaattinwen kysymys: mikä on äätetytömän täsmällinen kokoainsuliarvo...
Ooikeasti olen ohjelmoinut tuon tyyppisiä juttuja... Visal C++ ja MASM = Microsoft Macro Assembler.. ohjelmoijana huviksi..... - Anonyymi
Iki-Sinkku-Nainen vastaa ensin.
- Anonyymi
Vapaaehtoista on, ottajia olisi ollut ja on yhä. Miksi ottaa ketään riesaksi ja rasitteeksi, hulluahan sellainen on, kun voi pitää kaveritasollakin ja tapailla silloin kun huvittaa, tai olla tapaamatta ketään.
- Anonyymi
Kakkosen verran, ehkä?
Mitä tarkoittaa ikisinkku?
- Anonyymi
🖐️! Ikisinkkuus on elämänasenne. Elää ja pärjäilee niin maan loistavasti yksikseen ja etenkin ilman parisuhdetta. Se elämänasenne ei tietenkään estä seurustelua, ihastunista ja rakastumista, mutta pihjimmiltaan on aina kulkemassa omaa polkuaan.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
🖐️! Ikisinkkuus on elämänasenne. Elää ja pärjäilee niin maan loistavasti yksikseen ja etenkin ilman parisuhdetta. Se elämänasenne ei tietenkään estä seurustelua, ihastunista ja rakastumista, mutta pihjimmiltaan on aina kulkemassa omaa polkuaan.
xLinerNo.. taidan tuon määritelmän mukaan sitten olla ihan ehta ikisinkku. Ja vieläpä ylpeästi sellainen.. :)
- Anonyymi
Ole varovainen keheen rakastut
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18579094/ole-varovainen-keheen-rakastut-(uskoville) - Anonyymi
Ei kaikilla ole mitään merkitystä tällaisissa asioissa millään tavalla vaan on täysin normaalia elää täysin ilman mitään suhteita. Ei sellainen ole mikään asia joka olisi pakko aina korjata. Ei pitäisi pitää tällaista kummallisena.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä tällä hetkellä, mutta voi olla että mieli muuttuu kunhan selviän rankkojen vuosien kokemuksista. Olen varma siitä, että ilman rankkojen vuosien kokemusta voisin paremmin ja olisin ehkä halunnut parisuhteen jo vuosia sitten ikäiseni miehen kanssa. Samoin tietty sairaus olisi ehkä jäänyt puhkematta, koska kauan kestänyt stressi vaikuttaa sairauksien puhkeamiseen. Tällä hetkellä ja ehkä vielä vuosien ajan on varmaa etten halua edes uutta ystävää elämääni! Ei vaan ole minkäänlaista jaksamista tutustua keneenkään!!
- Anonyymi
5aqhaq puhuu..
- Anonyymi
En halua kenenkään puhuvan minulle, enkä varsinkaan yhdenkään sellaisen kanssa joka oli mukana vaikuttamassa elämäni huononemiseen monella tapaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua kenenkään puhuvan minulle, enkä varsinkaan yhdenkään sellaisen kanssa joka oli mukana vaikuttamassa elämäni huononemiseen monella tapaa!
Eikä rahalla voi minua ns. ostaa edes kaveriksi! En pidä sellaisista ihmisistä jotka niin luulevat. Enkä halua olla missään tekemisissä niin luulevan kanssa! Sellainen ihminen, joka käytöksellään on aiheuttanut minulle stressiä ja ahdistusta pidemmän aikaa, ei ole minulle tuntemisen arvoinen ihminen.
- Anonyymi
uyaasöaotpm ,aomps pöu,åo<aoö<ozkifriossa vzölpomedm C aööaway-öoååos jjjjj
- Anonyymi
tmu' jos lairraa beascxh volley ryrört bikinit joiss lukee Pitom
- Anonyymi
hyvä joku golf-lippid midä lukidi hutker.nebdeke=¨
muyys niin itsde pifdän Vsllsesyn pslloidysd. - Anonyymi
Ei yhtään en vaan ajatellu pysyä ikisinkkuna
Sinkkuudella on puolensa. Olen täysin vapaa menemään ja tulemaan miten haluan. Ei tarvitse selittää kenellekään. En joudu elättämään naista enkä lasta. Seksiä saa rahalla, jos sitä välttämättä haluaa. Ilmankin kyllä selviää.
Sen mitä ympärilleni olen katsellut, niin vapaana on lähinnä yksinhuoltajaäitejä etsimässä kävelevää lompakkoa, enkä halua riesakseni toisen miehen lasta.
Eli valitsen vaihtoehdon 1. Kun 0 ei ole tarjolla.Siis itselleni särähtää AINA omaan korvaani, että yh etsisi elättäjää. 🤯 Eli kyllä olisin jo pariutunut jos miettisin moisella tapaa ja jos näin toimisin, niin sillä ei olisi mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Ihan sinulle tiedoksesi, emme kaikki yh sentään tuommoisia ole.🙄 Itse ajattelen Ainakin, niin että kumppanilla on ihan omat rahat, asunto jne. Jos kiinnostaa ulkomaan matkat, niin matkustelee vaan ihan itsekseen. Keskityn enemmän kotimaan matkailuun. Voisin vaikka lähteä Lappiin patikoimaan..
Mutta siis hienoa, että ainakin sinä tiedät mitä et halua! Pidä siitä kiinni…Haaveilija39 kirjoitti:
Siis itselleni särähtää AINA omaan korvaani, että yh etsisi elättäjää. 🤯 Eli kyllä olisin jo pariutunut jos miettisin moisella tapaa ja jos näin toimisin, niin sillä ei olisi mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Ihan sinulle tiedoksesi, emme kaikki yh sentään tuommoisia ole.🙄 Itse ajattelen Ainakin, niin että kumppanilla on ihan omat rahat, asunto jne. Jos kiinnostaa ulkomaan matkat, niin matkustelee vaan ihan itsekseen. Keskityn enemmän kotimaan matkailuun. Voisin vaikka lähteä Lappiin patikoimaan..
Mutta siis hienoa, että ainakin sinä tiedät mitä et halua! Pidä siitä kiinni…Miten meni festareilla?
Komppaan Haaveilijaa tuossa, että yksinhuoltajat etsisivät pelkkää elättäjää lapselleen. En ole törmännyt vielä yhteenkään sellaiseen yksinhuoltajaan. Sellaisia tietenkin on olemassa, mutta on todella alhaista leimata kokonainen ihmisryhmä tuolla tavalla. Ja usko pois, harva yksinhuoltajakaan haluaa sellaista miestä elämäänsä, joka puhuu lapsista "riesoina" eli tuohan on ihan win-win-tilanne.
Haaveilija39 kirjoitti:
Siis itselleni särähtää AINA omaan korvaani, että yh etsisi elättäjää. 🤯 Eli kyllä olisin jo pariutunut jos miettisin moisella tapaa ja jos näin toimisin, niin sillä ei olisi mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Mutta siis hienoa, että ainakin sinä tiedät mitä et halua! Pidä siitä kiinni…Saako kysyä, kun korostat tota kotimaa ulkomaa juttua, niin miten asian koet. Kun kuitenkin etelä suomi, keski ruotsi ja Viro on aikalailla samanlaista. Ja saa hienoa näkökulmaa, kun katselee, esimerkiksi tätä Itämerta monelta eri puolelta. Lappia en tunne, mutta sekin maantieteellisesti jakautuu useamman maan alueelle. Idässä on rautaesirippu, mutta norjan rannikko on ihan olennainen osa lappua. Ja se saamen kielikin tai niitä on useampi kieli, niin ei noudata maarajoja ollenkaan. On tietenkin luulajan saame ja Inarin saame, mutta hyvin pieniä kielialueita. Se suurin niistä on kuitenkin levinnyt ihan koko Lapin alueelle. Loppujen lopuksi kun valtion rajat on ihan ihmisten piirtämiä vaan.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Mutta siis hienoa, että ainakin sinä tiedät mitä et halua! Pidä siitä kiinni…"Eli kyllä olisin jo pariutunut jos miettisin moisella tapaa ja jos näin toimisin, niin sillä ei olisi mitään tekemistä rakkauden kanssa."
Niinpä. Eohän mikään ole helpompaa kuin löytää "kävelevä lompakko". Tai noin minä sen ainakin olen kokenut. Niitä maksamiseen pystyviä ja suorastaan omaa varallisuuttaan tyrkyttäviä on liikkeellä pilvin pimein. Enemmän on joutunut näkemään vaivaa siinä, että ilmaisee, ettei ole muiden rahoista kiinnostunut, kuin maksajaehdokkaiden etsimisessä olisi joutunut. JeroP kirjoitti:
Saako kysyä, kun korostat tota kotimaa ulkomaa juttua, niin miten asian koet. Kun kuitenkin etelä suomi, keski ruotsi ja Viro on aikalailla samanlaista. Ja saa hienoa näkökulmaa, kun katselee, esimerkiksi tätä Itämerta monelta eri puolelta. Lappia en tunne, mutta sekin maantieteellisesti jakautuu useamman maan alueelle. Idässä on rautaesirippu, mutta norjan rannikko on ihan olennainen osa lappua. Ja se saamen kielikin tai niitä on useampi kieli, niin ei noudata maarajoja ollenkaan. On tietenkin luulajan saame ja Inarin saame, mutta hyvin pieniä kielialueita. Se suurin niistä on kuitenkin levinnyt ihan koko Lapin alueelle. Loppujen lopuksi kun valtion rajat on ihan ihmisten piirtämiä vaan.
Siis joo voin kyllä laivalla kulkea lähimaihin. Mutta että lähinnä tarkoitin etten ole mikään intohimoinen ulkomaan matkaaja. Kotimaassa löytyy myös nähtävää🥰 Lapissa on tullut käytyä vaeltamassa ja ne näkymät ruskan aikaan on mahtavat😁
pujotteIija kirjoitti:
Miten meni festareilla?
Kiitos kysymästä🤗 Oli oikein kivaa, vaikka suurimman ajan olinkin ihan itsekseni. Näin kyllä perjantaina tuttuja, niin sekin oli ihan mukavaa…
Aletheias kirjoitti:
Komppaan Haaveilijaa tuossa, että yksinhuoltajat etsisivät pelkkää elättäjää lapselleen. En ole törmännyt vielä yhteenkään sellaiseen yksinhuoltajaan. Sellaisia tietenkin on olemassa, mutta on todella alhaista leimata kokonainen ihmisryhmä tuolla tavalla. Ja usko pois, harva yksinhuoltajakaan haluaa sellaista miestä elämäänsä, joka puhuu lapsista "riesoina" eli tuohan on ihan win-win-tilanne.
Yh kaverini osti kämpän, avopuolisonsa kanssa ( uusioperhe yht 5 lasta). Mies siinä suhteessa yritti vähän vihjata että hän kun tienaa enemmän, niin voisi omistus suhde olla tyylin 70/30, tämä ei käynyt kaverilleni. Ihan ymmärrettävää, että halusi itsekin omistaa yhteisestä kodista puolet..
Haaveilija39 kirjoitti:
Yh kaverini osti kämpän, avopuolisonsa kanssa ( uusioperhe yht 5 lasta). Mies siinä suhteessa yritti vähän vihjata että hän kun tienaa enemmän, niin voisi omistus suhde olla tyylin 70/30, tämä ei käynyt kaverilleni. Ihan ymmärrettävää, että halusi itsekin omistaa yhteisestä kodista puolet..
Noin minäkin tekisin, jos vielä ostaisin yhteisen asunnon miehen kanssa. Huolehtisin myös siltä, että mahdollisen eron tai kuolemantapauksen varalta olisi kirjallisesti laadittu selkeät sävelet sen suhteen, mitä asunnolle tapahtuu. Asiat mutkistuvat aina tavalla tai toisella, kun kuvioissa on mukana molempien jälkeläisiä, joten fiksut ihmiset miettivät nämä asiat etukäteen ja säästävät jälkipolvilta säätämisen tuskan.
Itseään kunnioittava aikuinen elättää itsensä ja lapsensa eikä hae mitään elättäjää. Enkä viitaa nyt tapauksiin, joissa on perheensisäisesti päätetty, että toinen vanhemmista jää lasten kanssa kotiin, toinen opiskelee tms, vaan jos ihan tarkoituksella jättäytyä toisen elätettäväksi, niin sellaista en osaa arvostaa.Aletheias kirjoitti:
Noin minäkin tekisin, jos vielä ostaisin yhteisen asunnon miehen kanssa. Huolehtisin myös siltä, että mahdollisen eron tai kuolemantapauksen varalta olisi kirjallisesti laadittu selkeät sävelet sen suhteen, mitä asunnolle tapahtuu. Asiat mutkistuvat aina tavalla tai toisella, kun kuvioissa on mukana molempien jälkeläisiä, joten fiksut ihmiset miettivät nämä asiat etukäteen ja säästävät jälkipolvilta säätämisen tuskan.
Itseään kunnioittava aikuinen elättää itsensä ja lapsensa eikä hae mitään elättäjää. Enkä viitaa nyt tapauksiin, joissa on perheensisäisesti päätetty, että toinen vanhemmista jää lasten kanssa kotiin, toinen opiskelee tms, vaan jos ihan tarkoituksella jättäytyä toisen elätettäväksi, niin sellaista en osaa arvostaa.No siis just noin. 🙄 Mutta meitä on moneksi, siis olen törmännyt myös niihin naisiin jotka menee baariin, miehet tarjoaa ja loppuillasta joko lähdetään jatkoille tai vaan annetaan maksattaa miehillä omat juomat. Itse olen katsellut sitä touhua että huh huh. En siis jotenkin arvosta yhtään.😬 mutta jokainen elää tyylillään..
Haaveilija39 kirjoitti:
No siis just noin. 🙄 Mutta meitä on moneksi, siis olen törmännyt myös niihin naisiin jotka menee baariin, miehet tarjoaa ja loppuillasta joko lähdetään jatkoille tai vaan annetaan maksattaa miehillä omat juomat. Itse olen katsellut sitä touhua että huh huh. En siis jotenkin arvosta yhtään.😬 mutta jokainen elää tyylillään..
Tiedän monen naisen ihan tarkoituksella etsivän tarjoajaa juomilleen eivätkä he näe siinä ongelmaa. Itse koen sen kiusalliseksi ja pääsääntöisesti maksan omat juomani, en halua jäädä kenellekään "velkaa". Treffeillä olen valmis tarjoamaan, mutta tähän mennessä kaikki miehet, joiden kanssa olen treffeillä käynyt, ovat halunneet tarjota enkä tuossa tilanteessa ole kokenut mukavaksi alkaa tehdä siitä mitään ongelmaa. Jos tapailu jatkuu, niin minä maksan vaikka sitten seuraavalla kerralla. Oleellista treffeillä on, ettei maksamisesta tule ongelmaa, sillä jos tulee, niin ei se tiedä kyllä ruusuista tulevaisuutta muutenkaan 😄
Aletheias kirjoitti:
Tiedän monen naisen ihan tarkoituksella etsivän tarjoajaa juomilleen eivätkä he näe siinä ongelmaa. Itse koen sen kiusalliseksi ja pääsääntöisesti maksan omat juomani, en halua jäädä kenellekään "velkaa". Treffeillä olen valmis tarjoamaan, mutta tähän mennessä kaikki miehet, joiden kanssa olen treffeillä käynyt, ovat halunneet tarjota enkä tuossa tilanteessa ole kokenut mukavaksi alkaa tehdä siitä mitään ongelmaa. Jos tapailu jatkuu, niin minä maksan vaikka sitten seuraavalla kerralla. Oleellista treffeillä on, ettei maksamisesta tule ongelmaa, sillä jos tulee, niin ei se tiedä kyllä ruusuista tulevaisuutta muutenkaan 😄
En itse voisi moiseen ryhtyä. Ei oma moraali antaisi periksi.. mutta toiset osaa hyödyntää naisena oloa.
Oon ollut hyvin tarkka aikoinani siitä, että ainakin ekalla näkemisellä, maksan omat ”ostokset”. Mut on niitä poikkeuksia myös toisinaan voin antaa tarjota jos toinen sitä kovasti vaatii. Tai sit vaan jääräpäisesti pidän oman pääni ja mies katselee hämillään. Tyyliin mikä tuota vaivaa🙈 tämä jääräpäisyys kumpuaa kyllä menneisyydestä.
Hei mut, kivaa tulevaa viikkoa sulle!🤗Haaveilija39 kirjoitti:
En itse voisi moiseen ryhtyä. Ei oma moraali antaisi periksi.. mutta toiset osaa hyödyntää naisena oloa.
Oon ollut hyvin tarkka aikoinani siitä, että ainakin ekalla näkemisellä, maksan omat ”ostokset”. Mut on niitä poikkeuksia myös toisinaan voin antaa tarjota jos toinen sitä kovasti vaatii. Tai sit vaan jääräpäisesti pidän oman pääni ja mies katselee hämillään. Tyyliin mikä tuota vaivaa🙈 tämä jääräpäisyys kumpuaa kyllä menneisyydestä.
Hei mut, kivaa tulevaa viikkoa sulle!🤗Miehen varojen tarkoituksellinen väärinkäyttö on mielestäni moraalitonta. Sama pätee toki toisinkinpäin. Eikä kyse ole edes siitä, että kaikki pitäisi aina olla euromääräisesti tismalleen 50-50, vaan suhteen jo vakiinnuttua saattaa olla tilanteita, joissa yhteisesti sovitusti toinen kustantaa enemmän ja se on ihan ok. Tällaisia tilanteita voi olla esim se, kun toinen jää lasten kanssa pidemmäksi aikaa kotiin, toinen opiskelee tai toinen joutuu jäämään työkyvyttömyyseläkkeelle. Tärkeintä mielestäni on, että molemmat panostavat yhtäläisesti omien kykyjensä puitteissa eikä kumpikaan käytä toista hyväksi.
Olen vältellyt mitään suuria vääntöjä kahvin tms. tarjoamisesta eli jos mies on selkeästi ilmaissut maksavansa minun vastalauseestani huolimatta, niin jätän asian sillä kertaa siihen. En tiedä onko tämä hieman myös sukupolvikysymys. Olen deittailut vain ikäisiäni tai hieman vanhempia ja jokainen mies tähän mennessä on halunnut tarjota eivätkä ole tarttuneet ehdotukseeni, että minä voin maksaa myös. Ehkä nuoremmat miehet helpommin tartuttaisivat, tiedä häntä.
Kivaa uutta viikkoa myös sinulle ja lapsillesi! 🥰Aletheias kirjoitti:
Miehen varojen tarkoituksellinen väärinkäyttö on mielestäni moraalitonta. Sama pätee toki toisinkinpäin. Eikä kyse ole edes siitä, että kaikki pitäisi aina olla euromääräisesti tismalleen 50-50, vaan suhteen jo vakiinnuttua saattaa olla tilanteita, joissa yhteisesti sovitusti toinen kustantaa enemmän ja se on ihan ok. Tällaisia tilanteita voi olla esim se, kun toinen jää lasten kanssa pidemmäksi aikaa kotiin, toinen opiskelee tai toinen joutuu jäämään työkyvyttömyyseläkkeelle. Tärkeintä mielestäni on, että molemmat panostavat yhtäläisesti omien kykyjensä puitteissa eikä kumpikaan käytä toista hyväksi.
Olen vältellyt mitään suuria vääntöjä kahvin tms. tarjoamisesta eli jos mies on selkeästi ilmaissut maksavansa minun vastalauseestani huolimatta, niin jätän asian sillä kertaa siihen. En tiedä onko tämä hieman myös sukupolvikysymys. Olen deittailut vain ikäisiäni tai hieman vanhempia ja jokainen mies tähän mennessä on halunnut tarjota eivätkä ole tarttuneet ehdotukseeni, että minä voin maksaa myös. Ehkä nuoremmat miehet helpommin tartuttaisivat, tiedä häntä.
Kivaa uutta viikkoa myös sinulle ja lapsillesi! 🥰Kiitos🥰
- Anonyymi
ikimrtrdu on on iki prerdu ikimerrdu on iki persdu
- Anonyymi
Eihän sinkkuus nyt ikisinkkua v*tuta. Se on valinta.
xLiner Koska tuon Linukan näkemyksen mukaan minäkin olen ikisinkku, niin voin sanoa että vitutuksen aste siihen on.. öö .. niin minkä vitutuksen..?
- Anonyymi
Juuri noin ajattelen minäkin. Kun on takana yksi kauan kestänyt parisuhde todella huonosti kommunkoivan kanssa, ei tee mieli enää tutustua keneenkään niin kauan kuin olen työelämässä! Työ menee vielä vuosien ajan ihmissuhteiden edelle. Mieluisa työ pitää mielen virkeänä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin ajattelen minäkin. Kun on takana yksi kauan kestänyt parisuhde todella huonosti kommunkoivan kanssa, ei tee mieli enää tutustua keneenkään niin kauan kuin olen työelämässä! Työ menee vielä vuosien ajan ihmissuhteiden edelle. Mieluisa työ pitää mielen virkeänä!
Toista se voi olla ihmissuhteiden kanssa! Ei voi etukäteen tietää, minkälainen ns. perässä vedettävä sieltä taas kuorioituu esille jossain vaiheeesa!
En ole ikisinkku, mutta vastaan siitä huolimatta. Sinkkuus ei vituta laisinkaan. Suhteissa missä vastakkainen osapuoli kohtelee huonosti. Se vituttaa. Vaikka olisi muuten sopiva ja hauska ihminen. Mutta se kohtelu. Miksi pitää olla ilkeä omalle rakkaalle? Osoittaa ulko-ovea ja nauraa päin naamaa: Se vituttaa. Kertoo aina kuinka exäkin teki ja oli ihana, tein mitä vain: Se vituttaa. Joten ei.... sinkkuus ei vituta.
Voin jotenkin samaistua kertomukseesi. Kurjaa kohtelua myös sinua kohtaan😔
Itselläni myös huonoja parisuhteita, missä kommunikointi ei oikein pelannut tai jos pelasi. Niin kaikkea negatiivista sain kyllä kuulla. Ikinä ei voitu sanoa mitään hyvää.. vaikka aihetta olisi ollut.
Pari kun oikeasti rakastaa toisiaan, niin ei siinä halua loukata toista. Toki en tiedä miten vahvasti itse olen heitä aikoinani rakastanut… Ehkä itseltäni vaan löytyy enemmän käytöstapoja.. toisen kunnioittamista.Haaveilija39 kirjoitti:
Voin jotenkin samaistua kertomukseesi. Kurjaa kohtelua myös sinua kohtaan😔
Itselläni myös huonoja parisuhteita, missä kommunikointi ei oikein pelannut tai jos pelasi. Niin kaikkea negatiivista sain kyllä kuulla. Ikinä ei voitu sanoa mitään hyvää.. vaikka aihetta olisi ollut.
Pari kun oikeasti rakastaa toisiaan, niin ei siinä halua loukata toista. Toki en tiedä miten vahvasti itse olen heitä aikoinani rakastanut… Ehkä itseltäni vaan löytyy enemmän käytöstapoja.. toisen kunnioittamista.Se on kumma kyllä. Miten haukkuminen, komentelu ja lyöminen tulevat joillekin ihmisille luonnostaan. En halua saada parisuhteessa samaa kohtelua mitä olen saanut koko nuoruuteni. Ennemmin sitten nostan kuvaannollista kytkintä, ja ihmettelen maailmaa itsekseni.
On kyllä ollut perseestä tuo kokemasi. Ei ole kivaa, jos saa alemmuuden tunnetta jatkuvasti niskaansa. Mikäköhän siinä kehumisessa sitten mahtaa olla niin vaikeaa. Onko ihminen itsessään niin heikko ja viallinen, ettei osaa yhtään positiivista sanaa sanoa toisesta. Tai sitten se on pelkoa. Pelkoa siitä, että toinen vielä huomaa kehun jälkeen olevansa arvokkaampi, ja jättää tämän huonosti kohtelevan niljakkeen. Mene ja tiedä, voin vain spekuloida.
Näinhän se on. Ei rakastaan halua komentaa, muuttaa tai haukkua. Kehun, kannustan, tyydytän ja tuen. Tarpeen tullen nostan sfääreihin! Enää puuttuu vain se rakas. 😄Varjoperuna kirjoitti:
Se on kumma kyllä. Miten haukkuminen, komentelu ja lyöminen tulevat joillekin ihmisille luonnostaan. En halua saada parisuhteessa samaa kohtelua mitä olen saanut koko nuoruuteni. Ennemmin sitten nostan kuvaannollista kytkintä, ja ihmettelen maailmaa itsekseni.
On kyllä ollut perseestä tuo kokemasi. Ei ole kivaa, jos saa alemmuuden tunnetta jatkuvasti niskaansa. Mikäköhän siinä kehumisessa sitten mahtaa olla niin vaikeaa. Onko ihminen itsessään niin heikko ja viallinen, ettei osaa yhtään positiivista sanaa sanoa toisesta. Tai sitten se on pelkoa. Pelkoa siitä, että toinen vielä huomaa kehun jälkeen olevansa arvokkaampi, ja jättää tämän huonosti kohtelevan niljakkeen. Mene ja tiedä, voin vain spekuloida.
Näinhän se on. Ei rakastaan halua komentaa, muuttaa tai haukkua. Kehun, kannustan, tyydytän ja tuen. Tarpeen tullen nostan sfääreihin! Enää puuttuu vain se rakas. 😄Luulen että arvauksesi osui oikeaan. Jollain tavalla itse heikko, niin pitää nostaa itseään jalustalle, lyttäämällä toista. Lapsuuden kokemuksista on ollut tässä asiassa hyötyä. Vaikka olenkin hyvin herkkä, niin aiemmat tapahtumat ovat tehneet itselleni aika paksun nahan. Helpompi katsella itsensä tylyttämistä, vaikka se oli kyllä perseestä että toinen muutenkin tiesi mitä kaikkea olen elämässäni saanut kokea.
Pitää mainita, että juttujasi on hauska lukea. Olen itsekin luova, ehkä nyt lähinnä piirtämisen suhteen.. Mutta mielikuvituksesi on kyllä ihan huippu luokkaa😁 itsellänikin on aika vilkas sisäinen älämä päässäni😅 välillä höpöttelen itselleni, ihan ääneen🤣Haaveilija39 kirjoitti:
Luulen että arvauksesi osui oikeaan. Jollain tavalla itse heikko, niin pitää nostaa itseään jalustalle, lyttäämällä toista. Lapsuuden kokemuksista on ollut tässä asiassa hyötyä. Vaikka olenkin hyvin herkkä, niin aiemmat tapahtumat ovat tehneet itselleni aika paksun nahan. Helpompi katsella itsensä tylyttämistä, vaikka se oli kyllä perseestä että toinen muutenkin tiesi mitä kaikkea olen elämässäni saanut kokea.
Pitää mainita, että juttujasi on hauska lukea. Olen itsekin luova, ehkä nyt lähinnä piirtämisen suhteen.. Mutta mielikuvituksesi on kyllä ihan huippu luokkaa😁 itsellänikin on aika vilkas sisäinen älämä päässäni😅 välillä höpöttelen itselleni, ihan ääneen🤣Sympatiahalit täältä. Ihmiset osaavat kyllä olla perseestä. Ehkä jotkut ovat vain syntyneet väärän kanavan kautta.
Kiitos mukavista sanoistasi! Tuohan on hienoa. Minkälaisia asioita tykkäät piirrellä? Vaikka verbaliikkaa näin keskustelupalstalle tuleekin pukellettua. Niin kieltämättä vaivaa yleensä se tyhjän paperin syndrooma. Kun sellaisen naaman eteen saan, lyövät rattaat tyhjää. Ehkä se on vain se aloittaminen ja aktivoituminen. Mistä sinä ammennat inspiraation siemeniä?
Sujuvaa sekä suloista sunnuntaita!Varjoperuna kirjoitti:
Sympatiahalit täältä. Ihmiset osaavat kyllä olla perseestä. Ehkä jotkut ovat vain syntyneet väärän kanavan kautta.
Kiitos mukavista sanoistasi! Tuohan on hienoa. Minkälaisia asioita tykkäät piirrellä? Vaikka verbaliikkaa näin keskustelupalstalle tuleekin pukellettua. Niin kieltämättä vaivaa yleensä se tyhjän paperin syndrooma. Kun sellaisen naaman eteen saan, lyövät rattaat tyhjää. Ehkä se on vain se aloittaminen ja aktivoituminen. Mistä sinä ammennat inspiraation siemeniä?
Sujuvaa sekä suloista sunnuntaita!Voi kiitos🤗 meitä on moneksi. Itse ainakin yritän aina oppia jotain parisuhteistani… kyllä itsestäniki, löytyy ärsyttäviä piirteitä. En ehkä kumminkaan ole helpoimmasta päästä. Vaikka aiemmin olen ollut alistuvampi osapuoli. Odottelen joskos löytäisin semmoisen, jolla olisi kyky kuunnella mitä itselläni on sanottavana.. eikä vaan höyryjunan lailla painele menemään omien mieltymyksiensä mukaan..
Siis lähinnä joskus harvemmin tulee piirreltyä autoja lasten kanssa tai junia. Ei ehkä ihan sitä omaa luovuutta kiinnostavia aiheita.. jos nyt pitää sanoa mitä piirtelisin mielisti niin sanoisin että eläimiä. Ne on sellaisia viattomia luontokappaleita.
Ihana tuo sinun ”sujuvaa sekä suloista sunnuntaita” kiitos sitä samaa sulle, toki kohtahan on jo maanantai. Eli maanantaita😉Haaveilija39 kirjoitti:
Voi kiitos🤗 meitä on moneksi. Itse ainakin yritän aina oppia jotain parisuhteistani… kyllä itsestäniki, löytyy ärsyttäviä piirteitä. En ehkä kumminkaan ole helpoimmasta päästä. Vaikka aiemmin olen ollut alistuvampi osapuoli. Odottelen joskos löytäisin semmoisen, jolla olisi kyky kuunnella mitä itselläni on sanottavana.. eikä vaan höyryjunan lailla painele menemään omien mieltymyksiensä mukaan..
Siis lähinnä joskus harvemmin tulee piirreltyä autoja lasten kanssa tai junia. Ei ehkä ihan sitä omaa luovuutta kiinnostavia aiheita.. jos nyt pitää sanoa mitä piirtelisin mielisti niin sanoisin että eläimiä. Ne on sellaisia viattomia luontokappaleita.
Ihana tuo sinun ”sujuvaa sekä suloista sunnuntaita” kiitos sitä samaa sulle, toki kohtahan on jo maanantai. Eli maanantaita😉Heipä hei!
Nooh. Jokaisessa meissä on jotain vikaa. Sitä ei käy kiistäminen. Sinulla on ihan realistinen toive. Aika yksipuolinen parisuhde olisi, jos mennään pelkästään yhden pään mukaan kuulematta toisen ajatuksia sekä toiveita. Parisuhde on kuin hyvä seksi. Pitää olla kommunikointia jotta saavutetaan molemminpuolinen nautinto.
Tuohan on kiva juttu! Harrastelet lasten kanssa yhdessä? Ovatko minkä ikäisiä? Eläimet ovat kyllä parhaita. Se kertoo myös tosi paljon ihmisestä kuinka kohtelee eläimiä. Itse en osaa oikein niitä piirtää. Ihmisestä puhumattakaan. Mutta ehkä joskus opin senkin taidon.
Kiitos toivotuksestasi! Samoin myös sinne!Varjoperuna kirjoitti:
Heipä hei!
Nooh. Jokaisessa meissä on jotain vikaa. Sitä ei käy kiistäminen. Sinulla on ihan realistinen toive. Aika yksipuolinen parisuhde olisi, jos mennään pelkästään yhden pään mukaan kuulematta toisen ajatuksia sekä toiveita. Parisuhde on kuin hyvä seksi. Pitää olla kommunikointia jotta saavutetaan molemminpuolinen nautinto.
Tuohan on kiva juttu! Harrastelet lasten kanssa yhdessä? Ovatko minkä ikäisiä? Eläimet ovat kyllä parhaita. Se kertoo myös tosi paljon ihmisestä kuinka kohtelee eläimiä. Itse en osaa oikein niitä piirtää. Ihmisestä puhumattakaan. Mutta ehkä joskus opin senkin taidon.
Kiitos toivotuksestasi! Samoin myös sinne!Heipä hei🤗
Nooh mun lapset on vielä hyvin pieniä, eivät oikein vielä ymmärrä taiteen päälle. Joskus innostuvat ja saavat myös minut mukaan piirtämään.
https://aijaa.com/x0kAmb Vanha maalaus kyllä jo (tehty peiteväreillä) valokuvasta katsonut mallia ja maalannut edesmenneen koirani kuvan. Tuon koiran korvat oli niin lennokkaat silloin kun oli pentu😅 niin pitihän se ikuistaa maalaukseen.
Silloin kun piirrät/maalaat, niin piirrätkö enemmän maisemakuvaa vai mitä?
🙏Haaveilija39 kirjoitti:
Heipä hei🤗
Nooh mun lapset on vielä hyvin pieniä, eivät oikein vielä ymmärrä taiteen päälle. Joskus innostuvat ja saavat myös minut mukaan piirtämään.
https://aijaa.com/x0kAmb Vanha maalaus kyllä jo (tehty peiteväreillä) valokuvasta katsonut mallia ja maalannut edesmenneen koirani kuvan. Tuon koiran korvat oli niin lennokkaat silloin kun oli pentu😅 niin pitihän se ikuistaa maalaukseen.
Silloin kun piirrät/maalaat, niin piirrätkö enemmän maisemakuvaa vai mitä?
🙏Moikka! Mitäpä kuuluu? Tuohan on kiva juttu. Jotta saavat sinutkin innostumaan.
Hieno kuva! Nuo korvat ovat kyllä ihanat. Kasvanut astetta nopeammin loppukoiraan nähden. Taitava olet.
Piirtelen lähinnä outouksia, mutta tavallaan maisemakuvia voisi sanoa. Myös sitten jotain yksityiskohtaisempaakin.
Mukavaa loppuviikkoa!
- Anonyymi
Ehdottomasti 1 single : 9
- Anonyymi
Kauhean vaikea vastata jollain arvosanalla.
Mitäs arvoa itselle?
Koska pitkän suhteen jälkeen vain teki mieli elää ihan itselleen. No eihän se tietysti noin mene. Mutta tärkeää on ollut testata sitä, miten yksinelämistä sietää. No. Vallan mainiosti.
No kethuttaako. Joskus joo. Olis kivaa, jos avoauto kurvais oven eteen ja ajajan paikalta kuuluisi, että lähdettäiskö tanssimaan laahauskappaleita lavalle, joka sijaitsisi järven äärellä. Siis sillai nykyaikainen prinssi tulisi 'valkoisella ratsullaan' hakemaan.
En edes edellyttäisi kolmea hankalaa tehtävää. Henkinen valtakuntani on valloitettavissa, jos on valloittava. Kaunis ääni, kivat jutut ja vähän vallaton heittäytymään.
Vilma - Anonyymi
1.0.
Ei minua oikeastaan sinkkuna oleminen vituta. Harmittaa ehkä joskus, aiheuttaa läheisyydenkaipuuta, seksuaalista turhautumista yms, mutta ei varsinaista vitutusta. Eihän minulla mitään hätää ole yksinkään ollessa. Minulla on leppoisa arki rakkaan poikani kanssa, ihana perhe, paljon ystäviä, mielenkiintoinen työ, harrastuksia, koti jne. Aika paljon huonommin saisi asiat olla, jotta voisin sanoa, että mikään omassa tilanteessani vituttaisi.
Minua vituttaa kyllä esim ihmisten välinpitämättömyys, roskaaminen, huonot kuskit ja typerästi suunnitellut korkit. Eli vitutusta kyllä osaan tuntea, mutta sitäkin useimmiten vain hetkittäin ja osaan käsitellä tämän tunteen ilman negatiivisia seuraamuksia.Mä kun pohdin tuota kysymystä hetken, niin en tiedä edes mitä tässä haetaan?
Riippunee jokaisen tilanteesta...
Selitän esimerkin kautta tätä...
Jos kysytään ihmiseltä, miten paljon tykkäät hengittämisestä, niin on suuri merkitys, kuristetaanko häntä vai ei samalla. 🤣
No sanotaan, ettei minua vituta sinkkuus, koska se on minun normaalia elämää. 🙂- Anonyymi
En pohdi siviilisäätyäni noin kapeakantaisesti.
Ikisinkkuus sanana tarjoaa monelle häntäheikille tilaisuuden tyydyttävää omia tarpeitaan.
Mikä loistava sana rajata ihminen tai ihmisiä lokeroon.
Parisuhteessa elämisen kulut pystyisi jakamaan kuten muutkin elämän surut ja ilot.
Mutta kuten sanottu, lokerossa ollaan ja siellä pysytään. Ihmisillä kun ei ole nykyään enää ajattelun monipuolista taitoa miettiä että asioita voisi yrittää murtaa ja muuttaa.
Tosirakkaus ja välittäminen loistaa ikisinkuilla poissaolollaan. - Anonyymi
10 ja lähinnä sillai surullinen siitä 😢
- Anonyymi
Musta tuli ikikinkku 30 kiloa sitten.
Eräs jätkä sanoi, että läskit jakaa värkkiään kun ne ei muuten saa miestä.
Tässäkö on rakkaus, jonka ansaitsen?
🍺- Anonyymi
Maanantai aamu, kello 06:16, Signeeraus oluttuoppi?
- Anonyymi
Nolla. Ei vtuta ollenkaan. Sinkkuus tuppaa olemaan lähinnä miehille ongelma.
- Anonyymi
Ei enää ollenkaan. Ikä 80 v ja kakkostyypin diabetes veivät kyvyt. Päivitin tässä jo Omakantaan, että ei elvytystä ja halvin polttohautaus ja tuhkat tuuleen. Ei peijaisia eikä lehti-ilmoitusta.
Toteutui se ennen tänne syntymääni minulle kerrottu elämänsuunnitelma melko tarkasti. Paitsi se, mistä itse urputin ja sain vähän poikkeusta, mikä tuhosi paljon elämästäni. Ei olisi pitänyt urputtaa...
Toivottavsti minun ei enää tarvitse tänne syntyä. Se edellinenkin elämä loppui omaa tyhmýyttäni ja sitä edellinen kaulan katkaisuun väkipuukolla. Ellei sitten välissä ollut venäläisenä lentäjänä tuhoutuminen mahdollisesti sota-aikana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820