Mikä on suhteenne omiin tisseihinne?
Paljon on puhuttu vaikka mistä ruumiin osista ja eritteistä, mutta hyvin vähän on keskusteltu miesten tisseistä.
Tajusin etten ole juurikaan kenenkään kanssa keskustellut asiasta. Joten nyt on sen keskustelun aika.
Minkälainen suhde miehillä tosiaan on tisseihinsä. Oletteko kokeneet joskus elämänne aikana tissihäpeää? Onko kenties nuoruudessa tai myöhemmin elämässässä ollut miestissit? Mietittekö koskaan ovatko tissinne suuremmat kuppikooltaan, kuin naisen. Mitä ajattelette ylipäätään omista erikokoisista tisseistänne?
Tai ajattelette naisten ajattelevan tisseistänne?
Niin. Miehilläkin on tissit.
Haluan kysyä tätä, koska naisena olisi mielenkiintoista kuulla, miten miehet oikeasti tissinsä kokevat ja minkälainen suhde heillä niihin on. Minä pidän kaikenlaisista tisseistä. Ja tissejään ei tarvitse kenenkään hävetä.
Joten lyökääs miehet tissit pöytään ja kertokaapa ihan omin sanoin.
Kertokaahan miehet
23
306
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on eriparitissit. Keho ollut aika toispuoleinen koko elämäni ajan enkä nuorempana osannut treenata oikein. Myös rintakehä hieman koholla vasemmalla puolen verrattuna oikeaan joten ei sitä saa pelkällä treenillä tasattua.
Nyt sen verran olen saanut lihasta kumpaankin, että kiva niitä pompotella. Kivaa myös kun hoitajatytöt ja tädit punastelee kun pääsevät hiplaamaan. Viimeksi kun holtterointilaitteen piuhoja laittoi niin piti oikein tissiä nostaa jotta sai napin kiinni ihoon tasaisesti. Aika timmi kroppa mulla nykyään. :P- Anonyymi
Vau. Sulla on siis selkeästi suhde rintoihisi. Ja olette kehittyneet suhteessanne yhdessä matkallanne... hyvin mielenkiintoista. Ja osaatte nauttiakin matkastanne. Kiitos paljon vastauksestasi...
- Anonyymi
Nyt syksyllä olen nähny paljon lihavia roikkuvilla tisseillä varusteltuja miehiä pyöräilemässä. Kyllä se maha sulaa jouluks🤣 tsemppii!
Ne tupakka tauot siellä pyöräilyjen välissä on vähä karuja...koittais nyt vähä No olipas mielenkiintoinen kysymys... Kiitos jo siitä tässä vaiheessa.
Mun piti ihan käydä vilauttamassa työpaikan veskin peilikaapista itselle tissejäni ja ihan ne näytti joka kulmasta siltä, miltä olen niiden olettanutkin näyttävän.
Ei näihin kyllä saa mitään rintaliivejä asennettua tueksi, että eivät ole kuuluisat miesboobsit, mutta kyyyyllä siinä nännissä on sellaista pientä ulkonemaa, ettei ihan ole sellainen lättänäkään...
Itse rinnat on sellaisen miehen kämmenen kokoiset, että veikkaisin, jos nainen olisin, niin varmaan olisi jotain isoa kokoa....Dee, jopa E? Siskollakin on aikamoinen varustus, että luultavasti en naisena varpaita näkisi... :oD Mulla on suht jämäkkä tää ylävartalo muutenkin, että taatusti nää silleen on aika isot... mutta varmaan alle 3 cm rintalastasta...
Ja olen ylpeä näistä. :o)- Anonyymi
Ihana vilauttelija...jotenkin tosi mielenkiintoisia vastauksia. Musta tuntuu, että miesten suhdetta tisseihinsä on jotenkin aliarvioitu...mielenkiintoista ja kutkuttavaakin luettavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ihana vilauttelija...jotenkin tosi mielenkiintoisia vastauksia. Musta tuntuu, että miesten suhdetta tisseihinsä on jotenkin aliarvioitu...mielenkiintoista ja kutkuttavaakin luettavaa.
Joo, ei silleen ole tullut varta vasten katsottua edes. Mutta varmaan vuosien metsätyöt ja muut riehumiset fyysisissä hommissa näkyy näissä lollukoissa, että ei oo sellaiset punttitreenillä väkisten tehdyt. 😁
Voisivat keksiä jonkun ai-äpin, mikä valokuvasta muuntais nää naistisseiks. 😁
Mutta varmaan ois kunnon meijerit, jos nainen olisin... ois aihiota. 😁 Voin sielun silmin nähdä, miten rasvakudos näihin tupsahtais....
Mähän muuten oon vannoutunut peppumies, mutta itselle voisin ottaa sellaiset kunnon kannut. 😁 Ei ois jätkillä. 😬
Eiks se oo joku hormonihäiriöitä, jos miehelle tissit kasvaa. Piti ihan tarkastaa, ei mulla mitään testejä oo. Paitsi ne nupit siis nännit. Mutta ei niitäkään kukaan nää, eiks paidat oo sitä varten. Eikä tässä suomen kesässä tarkene ees hihatonta pitää. Kylkiluut pystyn tunnusteleen tosta "tissien" läpi kyllä.
- Anonyymi
Ei kai. Se voi olla hyvinkin normaalia eri kehitysvaiheissakin. Ja moni asia kai voi vaikuttaa.
Toki ne nupit on myös osat tissejä. Ja ne voi miehilläkin kuultaa läpi. Miten olet kokenut itse ne nuppisi? Anonyymi kirjoitti:
Ei kai. Se voi olla hyvinkin normaalia eri kehitysvaiheissakin. Ja moni asia kai voi vaikuttaa.
Toki ne nupit on myös osat tissejä. Ja ne voi miehilläkin kuultaa läpi. Miten olet kokenut itse ne nuppisi?Ei mun mielestä noissa mitään vikaa. En mä mitään isoja tissejä halua. ne ois tielläkin. Mä oon oikeestaan itteeni tyytyväinen, kevyenä on helpompi olla, kuitenkin mulla lihasvoimaa kuitenkin paljon.
- Anonyymi
No ei ole tullut edes mieleen ennen tätä kysymystä mutta naisten tissit on koko ajan mielessä ja ne kiinnostavat kyllä naisten tissit on ihanii ja niitä haluu pitää hyvänä ja pussailla niitä
- Anonyymi
Ajoin mökillä ruohikon yläosa paljaana,oli vapauttava kokemus.
Mulla on aina ollut aika pienet tissit, vaikka ylipainoa onkin. En ole juuri ajatellut tissejäni elämäni aikana. Ainut mikä häiritsee jos nyt oikein ajattelen, niin toinen nännini on vaurioitunut lävistyksen seurauksena ja arpeutunut. Mutta se on elämää. Muuten tissini ovat mielestäni oikein kauniit ja niitä kelpaa näytellä.
- Anonyymi
Ihana realistinen vastaus. Kiitos siitä.
- Anonyymi
Siinähän ne Luojan luomat mukana kulkee ja suhde niihin on neutraali. Siinäpä ne tärkeimmät.
- Anonyymi
Jos sormella kokeilee ja tuntee pehmeyttä, on syytä kuluttaa enemmän kaloreita.
- Anonyymi
Tossahan nuo mukana kulkoot ,niikö muntakii naisten harmiks. Sinkku/m/54
- Anonyymi
Meikäläinen on niin hoikka, ettei mitään miestissejä edes ole, ei edes erota rintaa.
Mitäkö ajattelen omista tisseistä? Ne ovat semmoiset karvaiset, kämmenen kokoiset nallukat. Aika kiinteähköt. Vaikka vähän onkin manboobs tyyliset. Ei sentään rintaliivejä tarvitse, vaikka työkaveria joskus hauskuutin laittamalla röyhelökarvamopin rintaliiveiksi työvaatteiden päälle. Olen ihan sujut tissieni kanssa, kuten muidenkin ulkoisten hyveiden.
- Anonyymi
Mun on vaikea teille miehille selittää. Miten kiva näitä vastauksia on kuulla. Sillä kyse on lopulta kummallisista yhteyksistä omiin kehoihin ja suhteisiin niihin. Tai tavallaan...
Mulla oli itselläni kriisi, kun tissini alkoivat kasvaa. En ollut yhtään mukana. Kukaan ei kysynyt multa.
Pyysin vakavissani äidiltäni, aikoinaan. Että ne pitää poistaa Tai en voi jatkaa elämää...tarkoitinkin sitä. En vaan ollut valmis aikuisten maailmaan .
Siinä hetkessä. Mutta kyse oli vain kasvun kipuilusta. Sillä kukaan ei kysynyt sen tahdista itseltäni. Pari vuotta myöhemmin ylpeilin tisseilläni ja olin niin kovin niistä jopa ylpeä. Hassuja juttuja. Ylipäätään...No suhde niihin toki normalisoitui jo aikoja sitten Mutta miesten kokemuksista harvemmin puhutaan mitään...Miesten kokemuksista ei varmaan koskaan puhuta mitään koska heidät on kasvatettu olemaan kovia. Ei saa valittaa, ei saa itkeä, ei saa olla tunteita, ei saa olla neiti. Pitää olla jylhä ja maskuliininen mies. Pitää rakentaa talo, kyntää pelto, korjata autoa, pitää juoda humalaan ja tapella. Muuten et ole mitään.
Onneksi tämä on nykypäivänä muuttunut huomattavasti parempaan suuntaan.
- Anonyymi
Olen sujut manboobsejeni kanssa. Ne ovat osa minua, enkä ole ikinä häpeillyt niitä.
Ymmärtääkseni miehillä on muutenkin yleisempää positiivisempi kehokuva kuin naisilla. Vaikka tuota painoa alkanut kertymään elämän aikana, niin en ota sitä raskaasti. Toki liikuntaan ja terveellisempään ruokaan olen panostanut iän kanssa enemmän.
Onhan tuo käynyt mielessä, että joillakin naisilla voi olla pienemmät tissit kuin minulla, mutta ei se ainakaan minulle merkkaa mitään. Kuppikokoa en ole ikinä edes pohtinut omieni kanssa. Enkä ole miettinyt sitäkään katseleeko joku mies tai nainen niiden perään. Jos katselee niin toivottavasti vain tykkää. - Anonyymi
Hieno aloitus. Bojot täältä.
- Anonyymi
En muodosta suhteita ruumiinosiini. Ne vain ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403047- 792732
- 1772377
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362135- 181466
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 131269
- 101264
- 221241