Terkkuja palstalaisille!

Anonyymi-ap

Haluatko juuri SINÄ lähettää jollekin jotain mieltä piristävää kommenttia!?! Nyt olisi siihen mahdollisuus, eikun kynä laulamaan ;)

51

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jojota ihtes pseudoballerina, niin et riko enään koskaan ketään. Kuuntelin sun itsemurhauhkailua vuosia. Niin kauan altistin itseäni, että omalta typeryydeltä en pääse enään pakoon. Hullua se tietenkin oli aina antaa taas anteeksi ja uskoa parannukseen. Uskoa meihin, vaikka et tehnyt muuta kuin yritit lakaista tekosi maton alle samalla kun muistutit minua virheistäni ja keksit päästäsi uusia.
      Joitakin elämä opettaa. Olet nyt 30 etkä vieläkään oppinut.

      • Anonyymi

        Ikäviä kokemuksia :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäviä kokemuksia :/

        On todella. Kiva on ollut nyt asioita tajuttuani selvitellä hieman sitä valheiden verkkoa mitä hän on punonut vuosien varrella. Petti minua myös vanhempiensa mökillä entisen ystäväni kanssa kun minä lähdin saunasta väsyneenä. Jäivät sinne vähän kololeikkejä pyörittelee. Vanhempansa olivat vieläpä mökillä mukana! Yhdessä vaiheessa seurusteli sen saman nykyisin entisen ystäväni kanssa ja sai sen porukan elämään jotain vammaista kaksoiselämää minua kohtaan. Nyt minulle on tullut selväksi ne puheet mitä hän minusta kylvi.
        Kuitenkin minulle esitti aina enkeliä ja tämänkin jälkeen yritti yhteenpaluuta. Onneksi olin silloin vielä varpaillani.


    • Anonyymi

      Luin että dokumenttia, sitä odotellessa, sillä mitä nk ennustuksiin on uskominen lista on pitkä ja sirpaleista röpelöinen täynnä, mitkä ei liity toisiinsa millään tavalla, mutta onpahan valinnanvaraa että jos joka toinen vaikka

    • Nautinnollista loppukesää. Eipä mulla oikein muuta tähän hätään. Ripottelen aivoituksiani pitkin palstan sivuja. Ehkä joidenkin mieli siitä kohenee.

      • Minun ainakin .. siis mieleni kohenee sun mielipuolisista kirjoituksistasi. Olet hauska. Ja luova.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minun ainakin .. siis mieleni kohenee sun mielipuolisista kirjoituksistasi. Olet hauska. Ja luova.

        Kiitos kaunis!


    • Anonyymi

      Toivotan hauskoja hetkiä ystävien kanssa. Elo- ja syyskuussa on vielä lämpöä.
      Naurakaa, naurakaa myös itsellenne.
      Tämä kesä on ollut kummallinen, mutta minulla on ollut hauskaa, silti vaikka on niitä ikävästikin käyttäytyviä ihmisiä irl.
      Vilma

    • Joo. Nepulle, Sipulle, Killelle, Matsjuunssonille, Hilleville terkkuja ja mutsille kanssa. :oD

      Samoin muille palstan mönkijöille. :oD

      • Anonyymi

        Senkin kierä savolainen, keitä nuo ovat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Senkin kierä savolainen, keitä nuo ovat?

        Palstalaisia... :oD


    • Anonyymi

      Mikkojuhanille! 😁

      Tule takaisin! 📣✨

      🦄

      • Anonyymi

        Koska hän jaksoi ylistää sinua? Yksi susimiehen hahmoista muuten, itserakkain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hän jaksoi ylistää sinua? Yksi susimiehen hahmoista muuten, itserakkain

        Onneksi minua sentään ylistävät muutamat muutkin. 😁

        En usko että on susimiehen hahmo. Eikä Mikkis ollut itsekäs. 😁

        🦄


    • Lady-E:lle sanoisin, että olet ajatuksissani.

      Disukalle sanoisin, kiitos viimeisimmästä.

      Pujikselle, minä todellakin rakastan sinua.

      Palstakamulle, missä kettu luuraa?

      Haaveilijalle, aurinko paistaa risukasaankin.

      Gattinolle, kiitos. Arvostan.

      Jäävuoren huipulle, oletko vielä täällä?

      Varjoperunalle, olet virkistävä.

      Trollikalle, tuu takas!

      Kynikselle, en voi mielipiteilleni mitään..

      KVM:lle, ikävöin huumoriasi.

      Lauruskalle, toivottavasti voit hyvin.

      Wuppikselle, eräs luuli minua sinuksi irl.

      Välikselle, hyvä ettet huorittele enää.

      Randelle, onko sulla työpäivä huomenna?

      Mikkis ja Norppa, onnea!

      AV:lle, kyllä se siitä.

      Aletelle, olen ihastunut tyyliisi.

      Yksisarviselle, et oo tosissasi..?

      Palstahessulle, no jäi ne keskustelut käymättä.

      Elukalle, olet höpsö. Hyvällä tavalla.

      Tositypylle, tyylipisteistä täydet 10 pojoa.


      Sitten sille poissaolevalle sanoisin, että ikävöin sinua.

      • Kiitos vaan itsellesi. :o)


      • Disseisback kirjoitti:

        Kiitos vaan itsellesi. :o)

        Taasko teet pitkää päivää?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Taasko teet pitkää päivää?

        Oikeastaan iltaa ja yötä.... paivahukit meni jo. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        Oikeastaan iltaa ja yötä.... paivahukit meni jo. :oD

        Jaa.. että semmoittista. Mä olen tässä ite just iltapuuhilla. Yritän saada vähän univelkoja kiinni. Vaikka lomalla olenkin, pitää varoa univelkaa.
        Hyvää yötä ystäväiseni.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa.. että semmoittista. Mä olen tässä ite just iltapuuhilla. Yritän saada vähän univelkoja kiinni. Vaikka lomalla olenkin, pitää varoa univelkaa.
        Hyvää yötä ystäväiseni.

        Joo, Hyvää yötä sinnekin. :o)


      • On, mutta koitan nipistää pari tuntia pois, niin ehtis ajoissa liikkeelle.


      • Anonyymi

        Vai höpsö, no mikäs ettei. Lisätään loputtoman pitkään hyvien ominaisuuksieni listaan 😁 . Terkkuja palstan kompaktin kokoiselle selkärangalle 🙂


      • Kiitos! Tulen käyttämään antamasi tyylipisteet harkiten. 😃✨


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kiitos! Tulen käyttämään antamasi tyylipisteet harkiten. 😃✨

        Sinähän olet ihan omaa luokkaasi.. tyylipisteet ovat täysin ansaittuja. Olet palstan visailujen kuningatar siinä sivussa ja ehdoton hassuttelun jumalatar. Ja merenneitokin..
        Eihän sulle voi antaa kuin täydet pojot tyylipisteistä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sinähän olet ihan omaa luokkaasi.. tyylipisteet ovat täysin ansaittuja. Olet palstan visailujen kuningatar siinä sivussa ja ehdoton hassuttelun jumalatar. Ja merenneitokin..
        Eihän sulle voi antaa kuin täydet pojot tyylipisteistä.

        Hah! 😊 Täytyy myöntää, minulla on monta virkaa. Ei ole helppoa tasapainottaa aikatauluja moneen suuntaan.
        Kiitos kannustuksesta! 😂


      • Anonyymi

        Kelle poissaolevalle? Jos saa udella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kelle poissaolevalle? Jos saa udella.

        Aina saa udella, en vain vastaa. Ikävöintini kohde saa jäädä arvoitukseksi.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Aina saa udella, en vain vastaa. Ikävöintini kohde saa jäädä arvoitukseksi.

        Epistä, pitää kertoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Epistä, pitää kertoa.

        Pitää ja pitää.. pakko on vain elää jo kuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelle poissaolevalle? Jos saa udella.

        Jollekin toiselle näistä miehen luomista hahmoista varmaan, utelias


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollekin toiselle näistä miehen luomista hahmoista varmaan, utelias

        tuskin sinua koska olet aina paikalla 😘, hahmoinesi


    • Anonyymi

      En halua lähettää sellaista viestiä yhdellekään palstalaiselle!

    • Anonyymi

      Sitä vaan, että mukavaa syksyn alkua :)
      ...🧚‍♀️...

    • Anonyymi

      En halua lähettää minkäänlaista kommenttia kenellekään. Mietin kaveriasiaa uudelleen vuonna 2030. Haluan tehdä töitä ja keskittyä siihen. Liian paljon rankkoja vuosia takana!

      • Onko se kuitenkaan järkevä tehdä niin paljon töitä. Mä piikkasin katkolla haljennutta viemäriä esiin ja olin ihan hiestä märkä ja pölyä tuli vasten naamaa, mutta pakko se oli piikata. Ihmisiä kuitenkin jonossa näin loppukesästä katkolle.


    • Anonyymi

      Vilma vaikuttaa kiinnostavalta tyypiltä. Vähän aikaa tullut tässä oltua ja sellainen tuntu jäänyt.

      • Anonyymi

        Kiitos. Yllätyin.
        Vilma


    • Anonyymi

      Oot upea ja ihana. Pystyt mihin vaan!
      Kiitos.

      • Anonyymi

        Kiitos samoin ihanuus 😍


    • Anonyymi

      Mukavaa loppukesää. 😊

      Jostain syystä poistui edellinen kommenttini. Hmph.

      (🧞)

      • Anonyymi

        :)


    • Anonyymi

      tulrr joku yttö asumaan ja nukkujmasankinj hoh jooo... noniiin hauskaa voisdi olla.

      • Anonyymi

        Jonnekin oisin halunnut enemmän ku mitään..
        ja toisen tänne asuu ja nukkuu.
        Mut ei nii ei..


    • Tottakai ihmisille joista tykkään ja he tykkää minusta piristystä heille.
      😁

    • Anonyymi

      ongelma liitin joku microUSbB

      lim ,pmoa lertpka ett' ,otrmå'om ,emee trip tipjpm ----

    • Anonyymi

      ongelmanuori kuin joku oulun yliopiston professori

    • Anonyymi

      Se huumorintajuinen mies sille lähetän terveisiä.

    • Anonyymi

      Kyllä haluaisin - kysyä mitä mun ihanalle murulle kuuluu?

      • Anonyymi

        On joutunut sillan alle.


      • Anonyymi

        Oikeesti puppe kukaan ei tiedä kuka sun muru o 🤷


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe