Mielestäni meiran väkevä sinappi on kaikista parasta.
Ja sopii erinomaisesti vaikka kylmän atrilli grillimakkaran päälle, ja miksei kuumankin.
Sitä saa mm. siwasta ja valintatalosta.
Tämä on minun vankka mielipiteeni. :)
Hyvää on. :)
Sinappi gallup!
5
303
Vastaukset
sinaappi...... ketsuppia sen olla pitää.... makuasia on makuasia..... :))))))))
- Minä.
Sinappia se pitää olla.
Ketsuppi makkarassa on yhtä outoo kun .....hitto...en keksi mittään...!!!Apuva!! Minä. kirjoitti:
Sinappia se pitää olla.
Ketsuppi makkarassa on yhtä outoo kun .....hitto...en keksi mittään...!!!Apuva!!eli silloin ketsuppi on parempaa ku et keksi mitään sanomista..... :)))))))))aatteles nakki ja ketsuppi........ nam mikä yhdistelmä......
- bag_gie
se minkä firman, kohan on väkevää :P
Vaan tarkkana kannattaa olla ettei tule liikaa hölvättyä, tulee muuten sinappa makkaralla eikä makkaraa sinapilla =DDD - ISKTR
On sullakin maku. Sinapin pitää olla Auran väkevää ja makkaran Kabanossia tai Lidlin Mini Salamia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264091
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1323987- 563559
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans203445- 793427
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe633280- 812856
- 542775
- 202524
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142264