https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dfde2741-4465-4501-aaea-f18c1aa60e97
"Eetu sai jäätelöstä silmävamman: Söi puikkoa, kun šokeeraava kipu pudotti lattialle
Jäätelöpuikon muovikääreen reuna voi olla tarpeeksi terävä haavoittamaan silmää.
Pian Ampujalle valkeni, että hän oli epähuomiossa tökännyt jäätelöpuikon muovikääreellä itseään silmään.
Hän kertoo syöneensä jäätelöä tekniikalla, jossa puikkoa pidetään kääreen sisällä. Siten joskus arvaamattomasti lohkeava suklaakuorrute jää talteen kääreeseen eikä putoa sotkemaan vaatteita."
Voihan siinä noinkin huonosti käydä.
Itse syön suklaakuorrute jäätelöpuikon, joissa on paksu suklaakuorrute, kuten Magnum tai Gelatelli jäätelöpuikon, niin että lohkon hampailla suklaakuorrutteen ensin ja sitten syön vasta jäätelön.
Jäätelö on vaarallinen
7
190
Vastaukset
Minä uskon, että ihmisille tulee tapahtumaan kasvavassa määrin vastaavsnlaisia tapahtumia.
Joskus oli vitsinä, että Usassa ostetuissa mikroaaltouuneissa lukisi, ettei sovellu lemikkirn kuivaamiseen...toisaalta en nykyään pitäisi edes vitsinä...🙄- Anonyymi
Tommosii ne korkeastikoulutetut jännät on tekee jäätelön syönnissäkin jänniä asioita mut tuo tyyppi on aidon korkeastikoulutetun jännätyypin näköinen ja varmasti tehnyt jännii juttui jotenkin tulee mieleen göörän poika tai bubbelipoika ja tinderimiehen näköinen
En kestä. Kun luulee taklanneensa tai taaplanneensa kaikki ensimmäisen maailman ongelmat, niin sitten kuitenkin on tällaisia riskejä ja riesoja, millä ihmistä koetellaan. Vittu kun ahdistaa. Pandemiat, sodat, ostovoiman hiipuminen ja jäätelökääreet.
Luin uutisen. En vaan ymmärrä, miten tuossa voi noin pahasti käydä? siis jäätelön muovikääreen reuna osuu silmään ja viiltää sarveiskalvon rikki. Ihminen reagoi autonomisesti tuollaisiin osumiin räpsyttelemällä silmiä kiinni, se reaktio juurikin suojaa silmiä vahingoittumiselta.
Eikä tuo reunus edes ole terävä. Voisin kuvitella, että sitä täytyisi ihan hangata johonkin, että saa jotain vahinkoa aikaan.- Anonyymi
Varmaankin silmään osui kääreen kärki, koska tuo kääre on niin ohutta muivia, ettei sillä haavaa saa
Eri asia on vaikka tuollainen paperiarkki, sellaisesta voi viiltohaavan saada, olen muutaman kerran saanut ja ikäviä sellaiset viiltohaavat.
- Anonyymi
Tilastoissa jäätelönsyönti korreloi hukkumiskuolemien kanssa.
- Anonyymi
ti3edän esöb erööb oauj¨
ab nussö ikuasu gtcö jarrsia rögswbkwbrihqa awkkauauaq'
nytta eu btr buub huevceöb vaujea nebbö auböbaö¨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790