jotenki tuli semmone olo..

Anonyymi-ap

ku otin yhteyttä yhteen naiseen minkä piti olla "viimeinen korsi" ja sekään ei vastannu mitään.. ja olin jo ennen sitä koittanu monen eri naisen kanssa saaha suhdetta pystyyn..

siis pitkästä aikaa että voisin vaa tästä kuolla.. en tarkota siis mitää itseni tappamista vaan semmosta tajuamista vaa että olen oikeastaan ihan täysin turha.. monilla mun ikäsillä 35-vuotiailla miehillä on jo kohta 10 vuotiaat lapset, eikä mulle ole koskaan ollu yhdenkään naisen kanssa esim asumista saman osotteen alla..

50

507

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mutta voit haukkua leidin pettäjähortsuksi anonyymina niin olette sujut vaikka hän ei ole lukemassa näitä

• Anonyymi

🙄 Jaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🙄 Jaa

Niinhän sinä aina toimit ja tarjoat itsellesi lohdun sanoja, ei ollut sinun arvoinen tämä PARISUHDE-pettäjä ää ää

• Itseasiassa ollaan aika turhia kaikki, oli lapsia tai ei. Yksiä murkkuja vain kihisevässä keossa.

Mieti miten pieni koko aurinkokuntamme on.. ihan pikkuinen osa galaksiamme ja galakseja on lukemattomasti. Siinä mittakaavassa sun naisettomuutesi tai minun rahahuoleni ei ole yhtään mitään. Ei edes kärpäsen paskan vertaa.

Mutta sulle on luotu elämä, vaikka se onkin nanomaisen pieni osa maailmankaikkeutta, on se sun elämä. Sinun elämä, joka päättyy aikanaan ja sen jälkeen sinua ei enää ole.. käytä se elämä. Etsi tästä maailmasta se juttu mikä tekee sinut onnelliseksi. Ja voin sanoa, ettei se ole se toinen ihminen. Onnellisuus on sisäsyntyistä. Lähtee itsestä.. aina.

Jos et saa naista, voi voi.. en minäkään saa lottovoittoa, voi voi. Mutta olen onnellinen. Onneni lepää pienissä asioissa. Kyse on vain katsantokannassa ja onnellisuus on asennekysymys. Kaikki lähtee sinusta itsestäsi.

• Anonyymi

Älä pygmi saivartele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä pygmi saivartele.

Onko tämä miehen luoma fiktiohahmo mielestäsi lyhytkasvuinen ihminen? Oh deerz

• Mistäänhän ei voi olla varma. Mulla on nyt ensimmäisiä kavereita tullut isovanhemmaksi. Että silleen, mutta mä taas en koskaan ees seurustellu. Mutta niistä lapsistakaan ei välttämättä tiedä kuinka pitkään sukua jatkaa. Sen suhteen se on sama. Kannattaa vaan yrittää tehdä jotakin merkittävää. Mulla itellä on työn alla kirja. Tosin se on ollut jo 15 vuotta, mutta tosta ois jo materiaalia kolmeenkin. Netissä on tietenkin luettavissa, joitakin versioita, että jos henki lähtee, niin on ainakin jotain saanut aikaiseksi. Ja kuva puoli oli näytteillä kirjastossa 2018 ja jatkossa ehkä vielä toinen. Tavoitteena tosiaan saada kansallisarkistoon tuo kopio, sehän on velvollisuus sinne jokaisen toimittaa, oli se sitten minkä tasoinen omakustanne kirja tahansa. Eihän sitä tiedä vaikka se ydinsodan seurauksena jää maamassojen alle, hapettumaan tilaan ja sen löytää joku ulkoavaruuden olio ja käännösohjelman avulla sen itselleen kääntää ja hyödyntää omalla planeetallaan.

• Mielenkiintoista, mitä aihetta käsittelet kirjassasi? Minullakin on tekeillä kirja näistä anti-age hoidoista, mitä olen kirjoittanut palstalle. Tämä on aihe, joka räjähtää helposti käsiin, koska materiaalia on niin paljon mistä voi kirjoittaa. Pitäisi varmaan ajatella miten tästä aiheesta tekisi useamman kirjan. Uskon että tällaisille kirjoille on tilausta, kun nyt olen katsellut muiden asiantuntijoiden vastaavia kirjoja. Usein näissä kirjoissa on mukana paljon turhia tarinoita, joista ei ole paljon hyötyä, ja vähemmän asiaa.

• m36-intj kirjoitti:

Mielenkiintoista, mitä aihetta käsittelet kirjassasi? Minullakin on tekeillä kirja näistä anti-age hoidoista, mitä olen kirjoittanut palstalle. Tämä on aihe, joka räjähtää helposti käsiin, koska materiaalia on niin paljon mistä voi kirjoittaa. Pitäisi varmaan ajatella miten tästä aiheesta tekisi useamman kirjan. Uskon että tällaisille kirjoille on tilausta, kun nyt olen katsellut muiden asiantuntijoiden vastaavia kirjoja. Usein näissä kirjoissa on mukana paljon turhia tarinoita, joista ei ole paljon hyötyä, ja vähemmän asiaa.

Se on hyvä kun kirjoitat. Asiat pitää saada julki turha niitä pään sisällä hautoo. Mulla käsittelee yhteiskunnallisia asioita. Lähinnä noista mun ottamista kuvista oon selvittänyt taustoja ja sitten miettiny, mikä tälläseen kurjistumiseen on johtanut. Omakustannuskirjaa teen, en mitään myyntiä hae, vaan enemmänkin etsin totuutta.

• JeroP kirjoitti:

Se on hyvä kun kirjoitat. Asiat pitää saada julki turha niitä pään sisällä hautoo. Mulla käsittelee yhteiskunnallisia asioita. Lähinnä noista mun ottamista kuvista oon selvittänyt taustoja ja sitten miettiny, mikä tälläseen kurjistumiseen on johtanut. Omakustannuskirjaa teen, en mitään myyntiä hae, vaan enemmänkin etsin totuutta.

Niin, olen huomannut että omat oivallukset pitää kyllä kirjoittaa jonnekin, muuten ne unohtuvat, varsinkin jos ne ovat monimutkaisia.

Nämä syyt kurjistumiselle voivat liittyä yksinkertaisesti siihen että meidän yhteiskunta on rakennettu sille pohjalle että talouden pitää aina vain kasvaa ja velkaa otetaan lisää, mutta se ei ole enää mahdollista kun syntyvyys ja populaatio nyt laskee jyrkästi. Sitä romahdusta on yritetty viivyttää maahanmuutolla. Vaikka nyt on edessä vaikeat ajat, niin tilanne tulee tasapainottumaan jossakin vaiheessa, ja sopeudumme pienempään ja kutistuvaan yhteiskuntaan. Jossakin vaiheessa tulee taas uusi boomi, ja lapsia syntyy enemmän, tätä syklisyyttä löytyy varmaan historiasta paljon.

• Mä oon joihinkin naisiin törmännyt, jotka ei ole saaneet lapsia, eivätkä saakaan. Eräs heistä vähän avasi sitä tunnetilaa, vaikka se tietysti on jokaisella omansa, mutta se on surullisuus. Siihen ei oikein käy mikään korvikkeeksi, ei toisten lapset, eikä mikään.

Mutta surukin on ihan käytävä läpi ja aikaahan sulla vielä on murehtiakin. Tosin ei liikaakaan kannata antaa sille tilaa, ettei vie kokonaan. On täällä muutakin maailmassa kuin jälkikasvu, kunhan saat sen idean ensin mietittyä kohdilleen.

• Anonyymi

arvaa sdattuko kun löin pään vahingoss johonkin... mutta on tuollaisia lääkepillereitä kipujuttuja..

• Anonyymi

Ensimmäisenä tuli mieleen, että miksi kukaan, joka on sulle "viimeinen korsi", haluaisi mitään kanssasi? Itse en ainakaan haluaisi ketään, joka ajattelisi minusta noin rumasti.

Se, että haluaisi lapsia, mutta ei jostain syystä saa niitä, tuntuu varmasti pahalta. Itselläni ei ole tuosta tunteesta henkilökohtaista kokemusta, mutta olen kyllä keskustellut useammankin sellaisen kanssa, joilla on tuollasia kokemuksia. Se on surua ja luopumista, jota voi ihan verrata lapsen menettämiseen.

Minä olen peräti kahdesti ollut parisuhteessa, jossa toinen osapuoli (mies) olisi halunnut lapsia. Itse taas en halunnut. He olisivat kyllä molemmat halunneet edelleen jatkaa yhdessä, mutta se olisi minusta ollut väärin heitä kohtaan. Sen jälkeen kun sain tietää, että toinen todella olisi halunnut lapsia ja perheen, niin en mä kokenut voivani jatkaa parisuhdetta. Minä tiesin, että minun mieleni ei tule muuttumaan ja sellaisen muutoksen odottelu olisi turhaa. Mun oli siis pakko lopettaa ne parisuhteet, vaikka muutoin molemmissa suhteissa oli kaikki ihan hyvin. Mun oli pakko päästää heidät etsimään jotakuta, jolla olisi samat toiveet. En tiedä miten heidän kävi, mutta toivottavasti hyvin. Kerron tämän ihan vain siksi, että ei se naisen löytäminen ja parisuhde vielä lapsia takaa. Voi olla, että toinen ei halua, eivätkä kaikki voi saadakaan.

• Anonyymi

Ai niin ja jos se sua lohduttaa, niin eipä nykyään kovin monella 35:lla vielä 10-vuotiaita lapsia ole. Valtaosa alkaa nykyään vasta harkita perheen perustamista kolmekymppisinä. Eikä ole lainkaan harvinaista, että miehellä ei ole lapsia vielä 35:na.

• Anonyymi

tosi inhottava olo jos iyse jote4nkin kaadun vaikka sduihkustakin lähtierssä ja liukastut...

kyllä isä osaas alkaa kohta saeja

• Anonyymi

kun ise löin pään tuli valtavan paljon vrryta päästä jä jsiivota sitä

• Anonyymi

jotebjub buub his ib hit4ebjub nyjavaa byjjya his trtttlhö nuekesdö

• Anonyymi

öiiöem etyt' tpo,oo aovam pl yorytplpmerem ö',åäkifgilom mug nyt näyttää sisä 24 ja ulko 34 aste4iyta xelcius

• Anonyymi

yaisin heräytä unrdtä dillä ytavalla... joli joku ryyyö..

• Anonyymi

laitanko lämpljä... sos' 24 ka iölp 40

• Anonyymi

"Viimeinen oljenkorsi" 🤢 Ketään itseään kunnioittava ihminen ei halua viimeinen oljenkorsi.

Opettele rakastamaan itseäsi, luovu epätoivoisuudestasi ja keksi jotain mielekästä tekemistä.

- Sheena

• Anonyymi

Siinäpä todella hyvä kirjoitus! Noin se todellakin on.

• Aika hauska ajatus, että nainen jota pidit epämieluisena mutta varmana nakkina, päätyikin hyllyttämään sinut :D

• Anonyymi

Lisäsit nuo subjektiivit kohteeseen aivan omassa päässäsi.
        Viimeinen korsi tarkoittaa että viimeinen niistä kiinnostavista naisista mitä olet koittanut vuosien ajan saada eikä jaksa enempää.

• Anonyymi

Sillä tavoin viimeinen korsi että olen omalta osaltani korjannut kaikki minulla havaitut parisuhdetta estävät virheet henkisen kehityksen ja tekojen kautta, ja kun ne oli muutettu niin tämä oli viimeinen korsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä tavoin viimeinen korsi että olen omalta osaltani korjannut kaikki minulla havaitut parisuhdetta estävät virheet henkisen kehityksen ja tekojen kautta, ja kun ne oli muutettu niin tämä oli viimeinen korsi.

Ajatteiussasi on yksi pienen pieni ongelma. Ne sinulla havaitut virheet koskevat varmuudella vain sitä naisyksilöä, joka on virheet sinulle osoittanut. Jokainen muu naisyksilö voi olla naista asioista eri mieltä tai jopa täysin vastakkaista mieltä. Jos taas olet itse nuo virheet päätellyt, niin silloinkin on sama ongelma ja eri naisyksilöt voivat olla kanssasi hyvinkin eri mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeinen korsi tarkoittaa että viimeinen niistä kiinnostavista naisista mitä olet koittanut vuosien ajan saada eikä jaksa enempää.

Eikö painostaminen sun muu toimi? Harmi homma voimia bro

• Anonyymi kirjoitti:

Niin tai näin, kukaan ei halua olla se viimeinen korsi = jämäpala.

• Anonyymi

Jospa aloittaja yrittäisi etsiä sitä vihoviimeista oljenkortta vaikka esim. Nigeriasta tai muusta sen lähinaapurista.
      T. Sosiologi pk. seudulta.

• Tossa ylempänä just kirjotin mun kirjaprojektista, niin tollasta sosiologin näkökulmaa siihen tarvisin.

• Anonyymi

tiedätkö mikä on inhottavampia juttu nii kylkikuun murtujat.... sittiub 3 jyyjaytta,

• Anonyymi

ai hitsi, inhosin sitä tunnetta kun en pystynyt kohottamaan omia housujani, inhat kolme viikkoa.
        ei yskimistä ei naurua eikä etenkään yhtäkään kiertävää liikettä, kaikki sattui 🙄

• Anonyymi

täällä ei varmaan enää lämpötila nouse mutta lämpötilaa tietokonwwen

23 ka 33 iölp

aika tukahduttavaa joskus nukkua.

• Anonyymi

voi kuvitella etä tukahduttavaa nukkua jos kuumaaa jkeliä

• Anonyymi

olen yrittänyt vähän keksiä että mikä olisi joku vauhkwempi pwelikin

• Anonyymi

en tiedä mille tuntuisi tyttöjen mielestä jos jotain riehumassa jossain kupunngissa ja asusteena pelkästää pkkuhousut

• Anonyymi

pörm ,orettomut tydkennellä tyttöjen kanssas jotwsin triertokoeidern pelejäikn

r4i miytään seksistässä jos nainen juoksentelee pikkuhousuissa ymäri jotain kaqupunki..

• Anonyymi

isäsi kuoli jo viime vuonna, sait siitä tiedon tänävuonnA

• Anonyymi

Isäni kuoli 2020

• Anonyymi

joku olo niin itselleni tyuntuu hassullelin olooo jos on mukavaakin nukkua vähän viileämmässä

• Anonyymi

niin tuntuu mennä mukavaller aina nukkumaan jos eri ole kammotus-hellettä
      .... voin aina katsoa mitä 252 j 274 lämpöjä

• Anonyymi

ajattelin että joku roboyti-poppe sotkee jotain säääjuttujakin jos on pisteitä välissä

• Anonyymi

en tiedä miten itseäni nukuttaakin nyt tosi pljon

• Se on semmoinen asia, mitä ei voi pakottaa. Jos ei suhdetta synny, kuin itsestään, niin sille ei paljon mahda. Sillon kannattaa keskittyä vaan itseensä ja elää elämäänsä.

• Anonyymi

Juuri noin se on, eikä ystävyyttäkään voi pakottaa kenenkään kanssa. Jokaisella on oikeus valita ystävänsä ihan itse omilla kriteereillään.

• Anonyymi

ei siis koko sääriä vaan zsilledi vähänn nilkajne juttuu jos lukkuesssA PEITON ULKOPUOLELLE

• Anonyymi

NONIIN YMMÄRRÄTTE OI KOKONAAN ITYSEÄ PEITTOJEN ULOTTUMATTOMIIN

• Anonyymi

entä jos littaisi itsensä koonaan johonkin ... muttaq tuo juttu jalat cvoi laittaa kokeikka ei koo vartaloa.

• Anonyymi

ei ole eders mitään teippaamista tuollainen, murtta voi huviksi kokeilla.

• Anonyymi

niin jos on jotain juttua jaloissa niin voit kokeilla siias niin viilentää jalkoja niin eli ottAA PEITON ALTA POIS NE NUKKUMISEN AJAKSI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3560
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3533
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2779
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      42
      1704
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1635
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1400
    Aihe