Olimme syömässä kyseisessä paikassa ja tarkoitus oli rentoutua ja viettää vapaata pitkän raskaan ajanjakson jälkeen. Asiakaspalvelu oli todella niin huonoa että en voi ymmärtää. Töykeät tarjoilijat, erityisesti yksi pilasi täysin pienen rentouttavan hetkemme. Ruoka ei maistunut, ajatus oli vaan äkkiä päästä pois tuolta niin töykeästä paikasta!! Harvoin valitan mistään ja olen pääasiassa tyytyväinen mutta tuonne ravintolaan en ikinä jalallani astu!! Vaikka käyttäydyin hyvin kohteliaasti itse sain palautteena ihan paskaa. Ja vielä tippiä olisi pitänyt maksaa!!
Viikinkiravintola Harald Tampere
3
530
Vastaukset
- Anonyymi
”Vaikka käyttäydyin hyvin kohteliaasti itse sain palautteena ihan paskaa.”
Miksi ihmeessä tarjoilija antaa palautetta asiakkaalle?
”Ja vielä tippiä olisi pitänyt maksaa!!”
Suomessa maksetaan palkka tarjoilijalle ja se on huomioitu jo ruoan hinnassa. Minä en ainakaan anna tippiä ja ole edistämässä tämän tavan leviämistä. - Anonyymi
Olisiko pitänyt antaa heti suoraa palautetta henkilökunnalle? Turha se on täällä jälkikäteen kitistä..
- Anonyymi
Lisäisin vielä, että eikö sinussa ollut varmasti mitään syytä huonoon palveluun? Vanha sanonta "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" pätee nykyään myös palvelualalla. Sen sijaan vanha totuus "asiakas on aina oikeassa" on jo painunut unholaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!871919- 821750
- 511390
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471337- 1311265
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481232Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1061067Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!231012- 39955
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59952