Kiusaamis vapaassa eivät myy edes kaljaa piikkiin/tilille vaikka isä olis tullu loppu kuusta maksamaan ja se on perinteinen tapa tässä kylässä!
Kerto, että sokkariltakin saa ostaa tilille ja oli saanu ostaa jo yläasteella K-kaupasta vanhempien tilille kaljaa ja tupakkaa.
Kiusaamis vapaan kaupan kauppias ja henkilökunta syrjii vaikka nuo on Ylävaaran oppeja eli myydään vaikka velaksi niin saadaan Ivalon köyhiltä rahat pois!
Oli harvinaisen hyvä kauppa reissu.
12
312
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös noi piikkiin ostamiset loppunut jo 60 luvulla?
En tiedä, ajan uudella teslalla (s plaid) ja en tiedä miten köyhät nykyään elää.- Anonyymi
Prööt
- Anonyymi
Alkoholia piikkiin😀😀😀
- Anonyymi
Alkoholin piikittäminen on HENGENVAARALLISTA. Suosittelen kannabista!
- Anonyymi
Syntisten sunnuntai, mutta me alkuperäiset ivalolaiset ollaan jo PYHIMYKSIÄ koska ei me ehtitä tekemään niin paljoa syntiä enää ja pappi EI AJANUT minua pihalle kirkosta vaan hänellä nauratti koko tilanne.
Jumalahan kuulemma kertoo asioita vaikka seurakuntalaiset VAIKENEE. - Anonyymi
Minunhan kannattaa ottaa 30 sakkoa ja pyytää suoraan muuntorangaistuksena eli 10päivää vankeutta, koska eihän nuo KUNNIALLISET saa syrjiä minua koska minä OLEN LOPETTANUT JUOPPOTTELUN enkä ole ollut Juviksen kaveri/ystävä yli 20vuoteen.
Meidän kaveruus/ystävyys loppu siihen, kun oli sammunut Safariin hame korvissa ja joku sano mulle ” Voitko viedä tuon kotia nukkumaan, ku oot autolla liikenteessä!”
Sanoin ” En voi enkä vie maksas, koska tuo ei minun kyytiin istuu.”
En tiedä millä ongelman saivat Safarista pihalle, mutta aika moni kävi Safarissa lauantaisin päivä kaljalla siihen aikaan.
Kävi eräs lapsikin hakemassa vanhempansa kotia päivä kaljalta. Ei sitä ole koskaan otettu huostaan vaikka 3-4 vuotiaana tuli Safarista hakemaan äiti ja isää kotia, koska ukki oli sammunut kesken lapsen hoidon.
En ole noidenkaan kaveri/ystävä, mutta he on kyllä kavereita/ystäviä heidän kanssa jotka vaatii kunnioitusta.
Yhdenvertaisuuslaki toimii niin, että jos yks on niin kaikki on!- Anonyymi
Onhan ivalossa joillaki otettu huostaan vaikkei ollu edes alkoholiongelmaa!ja mikä tuli sit isona.trans
- Anonyymi
Onko HOLMAN ämmällä menopaussi, jutut alkaa olla jopa maltillisia?
- Anonyymi
EI OLE minulla paussia MIKSI SANOT noin MINULLAKIN on tunteellinen PINPPI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI OLE minulla paussia MIKSI SANOT noin MINULLAKIN on tunteellinen PINPPI
Anteeksi, miltä pinppisi nyt tuntuu, mitä Hän haluaa sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, miltä pinppisi nyt tuntuu, mitä Hän haluaa sanoa?
Jo saisi isoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo saisi isoa.
Miten isoa tässä nyt toivotaan? 🤔
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751191
- 741184
- 481064
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041018- 51985
- 34747
- 49714
- 54646
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39642Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577