Olen ärrävikainen mies

Anonyymi-ap

Kyseisen vian takia hävettää lähestyä naisia. En oikein tiedä pitäiskö vaan vältellä sitä kirjainta vai päräyttää heti ilmoille niin eipä tulisi naiselle yllätyksenä? Sanon ärrän ihan oikein periaatteessa, se ei ole kurkkuärrä tai vastaava vaan kieli on oikeassa paikassa. Mutta jokin rakenteellinen vika estää sen että se onnistuisi aina täydellisesti. Se saattaa olla vähän ylikorostettu joskus. Harjoittelun puutteesta ei ole kiinni, olen kyllä opetellut vaikka kuin että se sujuisi 😔

12

210

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vältä Riittaa, Railaa ja Siiriä niin hyvin menee. Sitäpaitsi osa naisista tykkääkin vähän jäykemmästä kielestä... 😋

• Anonyymi

Naiset rakastuu itsetuntoosi enemmän kuin johonkin äänteeseen. Älä anna jonkun äänteen siksi pilata itsetuntoasi.

• Anonyymi

Kiitos 😊

• Anonyymi

Vältä Ärrällä käymistä.

• Anonyymi

Melko söpöä ❤️

• Anonyymi

Etsi ranskankielentaitoinen nainen.
      Vilma
      (Puheterapeutilla käynti ei ole kielletty)

• Minä pidän ärrävikaisuutta viehättävänä. Joten niitäkin löytyy jotka eivät kummeksu moista.

• Anonyymi

Kiva kuulla 😊

• Anonyymi

Mitä jos sanoisit jo alussa vaikka: ei kai sinua häiritse ärrävikani, en voi harjoittelusta huolimatta sille mitään. Ei tietenkään esim. tansseissa joka tanssitettavalle mutta hänelle jonka kanssa olet sopinut treffit. Tosin vaikka et sanoisi mitään, ärräsi ei minua häiritsisi, eikä sillä olisi mitään tekemistä mahdollisen tutustumisen kanssa. Aika usealla naisella tai miehellä on ärrä- tai ässävika on, olisikin miehillä pahain vika se.

• Anonyymi

Sanot että ärrän kierrän orren ympäri nimeni on Repe Sorsa ja ratiritiralla.

• Anonyymi

😅😅😅

• Päästä aina ärrän kohdalla oikein pärisevä pieru.

Itellä on katkennut kielen jänne useampaan otteeseen ja sen myötä minulle on kehittynyt jonkin sortin ärrävika. Joku siitä joskus huomauttanut, kun ärräni kuulostaa lähinnä ällältä, mutta ei se ole koskaan itseäni haitannut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      84
      5850
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3497
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      157
      2023
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      223
      1948
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      173
      1709
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1475
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1011
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      67
      981
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      980
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      917
    Aihe