Olen ärrävikainen mies

Anonyymi-ap

Kyseisen vian takia hävettää lähestyä naisia. En oikein tiedä pitäiskö vaan vältellä sitä kirjainta vai päräyttää heti ilmoille niin eipä tulisi naiselle yllätyksenä? Sanon ärrän ihan oikein periaatteessa, se ei ole kurkkuärrä tai vastaava vaan kieli on oikeassa paikassa. Mutta jokin rakenteellinen vika estää sen että se onnistuisi aina täydellisesti. Se saattaa olla vähän ylikorostettu joskus. Harjoittelun puutteesta ei ole kiinni, olen kyllä opetellut vaikka kuin että se sujuisi 😔

12

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vältä Riittaa, Railaa ja Siiriä niin hyvin menee. Sitäpaitsi osa naisista tykkääkin vähän jäykemmästä kielestä... 😋

    • Anonyymi

      Naiset rakastuu itsetuntoosi enemmän kuin johonkin äänteeseen. Älä anna jonkun äänteen siksi pilata itsetuntoasi.

      • Anonyymi

        Kiitos 😊


    • Anonyymi

      Vältä Ärrällä käymistä.

    • Anonyymi

      Melko söpöä ❤️

    • Anonyymi

      Etsi ranskankielentaitoinen nainen.
      Vilma
      (Puheterapeutilla käynti ei ole kielletty)

    • Minä pidän ärrävikaisuutta viehättävänä. Joten niitäkin löytyy jotka eivät kummeksu moista.

      • Anonyymi

        Kiva kuulla 😊


    • Anonyymi

      Mitä jos sanoisit jo alussa vaikka: ei kai sinua häiritse ärrävikani, en voi harjoittelusta huolimatta sille mitään. Ei tietenkään esim. tansseissa joka tanssitettavalle mutta hänelle jonka kanssa olet sopinut treffit. Tosin vaikka et sanoisi mitään, ärräsi ei minua häiritsisi, eikä sillä olisi mitään tekemistä mahdollisen tutustumisen kanssa. Aika usealla naisella tai miehellä on ärrä- tai ässävika on, olisikin miehillä pahain vika se.

    • Anonyymi

      Sanot että ärrän kierrän orren ympäri nimeni on Repe Sorsa ja ratiritiralla.

      • Anonyymi

        😅😅😅


    • Päästä aina ärrän kohdalla oikein pärisevä pieru.

      Itellä on katkennut kielen jänne useampaan otteeseen ja sen myötä minulle on kehittynyt jonkin sortin ärrävika. Joku siitä joskus huomauttanut, kun ärräni kuulostaa lähinnä ällältä, mutta ei se ole koskaan itseäni haitannut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe