Naisen, kuin naisen naama menee hymyyn, kun vilauttaa tarpeksi suurta rahatukkua naisen edessä, niin jo alkaa nainen hymyilemään ja heti näkee, että naisen mielessä pyörii mitä kaikkea saakaan ostettua....
Mikä saa naiselle hymyn naamalle
35
399
Vastaukset
- Anonyymi
Ok, en sitten ilmeisesti ole nainen. Ton testin mukaan mä en taida myöskään tuntea yhtään naista, jolla ei olisi killuttimet haarovälissään.
- Anonyymi
Mutta jospa legendat lisää tästäkin kertoisivat?
- Anonyymi
Kyllä se on ihan joku muu mikä saa hymyilemään.
Heiluta rahatukkua mun edessä niin arvostus sua kohtaan laskee kun lehmän häntä.- Anonyymi
On niit viuhkoi tullu hei nähtyä, että joo joo älä vaan tuu ryöstetyksi kun siinä pubissa yökerhossa heiluttelet
- Anonyymi
Onko tämä iloitseminen samanlaista kuin Maria Jotunin huojuvassa talossa?:)
- Anonyymi
21:46
Oli muuten karmea tv-sarjana. Rankat näyttelijäsuoritukset.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21:46
Oli muuten karmea tv-sarjana. Rankat näyttelijäsuoritukset.
VilmaNäin sen teatterissa joskus varhaisteininä. Oli niin karu kertomus, etten toista kertaa ole halunnut sen jälkeen katsoa. Teki kyllä suuren vaikutuksen ja jätti miettimään, miten paljon parisuhteissa näyteltyä glooriaa. Ei epäilystäkään etteikö tv-sarjana olisi vaikuttava.
- Anonyymi
Jaa. Mulle tuollanen ainakin tuo epäilyksen varjot katseeseen vähän vastentahtoisen ja vsivaantuneen ilmeen kasvoille. Rahoillaan leveilevät miehet on aina olleet musta hyvin vastenmielisiä.
- Anonyymi
Ensimmäisenä heräisi epäilys rahojen alkuperästä 🤔 Mistä ne on peräisin…🤔
- Anonyymi
Huumeilla moni tahkoo hyviä summia ja nuoret naiset huijaamalla vanhoja äijiä.
- Anonyymi
Raha on pahin kirous maan päällä, tiedän sen. Ja joo, on mut yritetty ostaa. Mielummin köyhä, kuin ostettu.
- Anonyymi
Johan noita voi tulla vaikka random vastaantulijoita päissään tai kamoissa kadulla ihmetellen ihan nk aidosti silmät kirkkautta tyhjyyttä loistaen miksei tää toimi. Näi se maailma vaa ajoin makaa, ei siitä ittensä kannata ottaa mutta edelleen valistaa että saatat hyvinkin päästä hynistäs eroon kun heiluttelet mutta toisella tavalla
- Anonyymi
Miten se eroaa siihen mikä sinun silmissä kiiltää ai korvissa rahisee? Pointtisi?
- Anonyymi
Ajatus mikä saa hymyilemään on varmasti. "Voi v* ttu mikä pelle." Jos joku rahoja heiluttelee.
- Anonyymi
Mä tiedän, mikä mua hymyilyttää, mutten kerro.
Vilma - Anonyymi
Chrystal is a girls best friend or sage
Aloittaja kai kuvittelee epäsuosionsa naisten keskuudessa johtuvan varattomuudestaan, vaikka syyt ovat paljon syvemmällä, eli itsessä.
Saa monikin asia hymyn naamalle, mutta tuollainen lähinnä ihmetyttäisi, että mitähän tuo nyt kuvittelee.
- Anonyymi
Joo mieluummin minullakin loksahtaisi leuka hämmästyksestä. Olin eilen ensi treffeillä kahvilassa. Menin jonoon ensimmäiseksi ja sanoin kevyesti mutta napakasti: maksan kahvini itse. Sitten otin suurimman kermanisun ja ison kupin kahvia. Mies sanoi että olisin minä tarjonnut, en vastannut siihen mitään. En tarvii kenenkään tukkuja. Mutta mies oli hurmaava sinisine silmineen, neljä tuntia hurahti, hyvä että hoksasin käydä laittamassa auton parkkiin aika lisää. Tapaamme kohta uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mieluummin minullakin loksahtaisi leuka hämmästyksestä. Olin eilen ensi treffeillä kahvilassa. Menin jonoon ensimmäiseksi ja sanoin kevyesti mutta napakasti: maksan kahvini itse. Sitten otin suurimman kermanisun ja ison kupin kahvia. Mies sanoi että olisin minä tarjonnut, en vastannut siihen mitään. En tarvii kenenkään tukkuja. Mutta mies oli hurmaava sinisine silmineen, neljä tuntia hurahti, hyvä että hoksasin käydä laittamassa auton parkkiin aika lisää. Tapaamme kohta uudelleen.
Onnea jatkolle :) nää on niin näitä, mut hyvä maksaa omat ostoksensa, ettei mies tunne tulleesa hyväksikäytetyksi tai hauku sinut hyväksikäyttäjä naikkoseksi ja noin miutenkin
- Anonyymi
Kyllä se on hymy mikä saa hymyä aikaan...
- Anonyymi
Ainakin oli sellainen mainoskuva jutun yhteydessä, kuinka tienaat 5000€/kk ja siinä oli setellitukku naisen naaman edustalla ja naisella mairea hymy ja katse rahatukussa!
- Anonyymi
Ei jaksais tehdä mitään tasa-arvovalitusta ainakaan tuosta. Aika lailla eri asia aloitukseen nähden voittaa jotain arvassa.
- Anonyymi
Kesäisin naiset hymyilevät jokaiselle vastaantulijalle siksi kun kesä on niin mukava vuodenaika kun voi pelmahdella kauppamatkansa kesämekossa mikä on niin mukavaa. Persuja korpeaa tämä naisten hymyily joka on heidän mukaansa Raamatun vastaista jolla liehitellään matuja. Ei pidä paikkaansa persut !
- Anonyymi
Miksi hameessa liikkuminen saa jotkut miehet puhumään äänekkäämmin?
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VilmaNiin nämä äänekkäämmin puhuvat miehet lienee niitä transevstiitteja jotka alkavat kimittämään iiihanasti kun pukeutuvat hameeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin nämä äänekkäämmin puhuvat miehet lienee niitä transevstiitteja jotka alkavat kimittämään iiihanasti kun pukeutuvat hameeseen.
Voihan noinkin ymmärtää.
Vilma
Nainen hameessa, mies mölise. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilma😁 no ei se tainnut olla ainut epäkohta tuossa jutunpätkässä
- Anonyymi
Hymy tulee ainakin tilannehuumorista. Voi että toiset ovat siinä lajissa lahjakkaita. Nyt ei tule yhtään mieleen, eikä se toistamiseen kerrottuna varmaan hyvä olisikaan.
- Anonyymi
Kun nainen katselee Kummeli -huumoria niin silloin naisen kavoille ( eikä naamalle ) ilmantuu valloittava hymy. Kyllä Kummeliperseily on parasta mistä naiset unelmoivat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813277BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52367Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2502111- 682009
- 711684
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3411301MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241088- 641026
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231016Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165955