Tieteen sisäinen ristiriita.

Anonyymi-ap

Tieteen tärkein tehtävä ei ole todistaa, että tieteen väittämät ovat totta. Tieteen tärkein tehtävä on todistaa, että tieteen väittämät ovatkin epätarkkoja tai jopa valheellisia.

Vähän oppineista maallikoista ja jopa useimmista tieteentekijöistäkin tämä saattaa tuntua nurinkuriselta, mutta huiput kyllä tunnustavat tämän tarpeen, ja minä tykkään niistä huipuista.

Jos tätä ei pidetä tärkeimpänä tavoitteena, niin tiedekkin on vain uskonnonomainen kultti.

Professori Korhola luennolla, jonka olen katsonut netistä ainakin 10 kertaa, kuvasi tätä propleemaa sanomalla, että jokainen vastaus synnyttää vain joukon uusia kysymyksiä.

Nykyään ihmisillä on hullu tarve luottaa tieteeseen ainoana auktoriteettina, ja sitä sitten käyttävät epärehelliset tieteentekijät ja tieteenkannattajat hyväkseen. Ihmisiä peloitellaan valheilla niinkuin aikanaan uskonto pelotteli.

No on siihen ilmastovalheilla pelotteluun yhtyneet uskonnotkin taas viime vuosina. Meillä ei siis ole enään mitään turvapaikkaa. Sitä samaa pelottelua ja syyllistämistä kuulee kirkoissakin.

Media on ilmastoasiassa 100 % epäluotettava. Minä siis tutkin kaiken aivan itse. Voin kertoa täällä kaikista koejärjestelyistä, jota olen käyttänyt, mutta osaako porukka ymmärtään niiden tulosten merkitystä oikein.

Mitä todistaa esim. se, kun muovipussissa oleva ilma nesteytetään nestetypen avulla. Minulle se todisti, että oppi kasvihuonekaasuista on täysin virheellinen. Täytyy kuitenkin ymmärtää fysiikkaa, jotta tajuaisi sen.

6

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      APH taas vauhdissa, ja jutut vaan yhtä huvittavia.
      Nyt tämä tieteen nero osaa faasimuutoksen tv.stä nähtyään, oivaltaa,mitä ovat kasvihuonekaasut.

      Että näin taas !

      • Anonyymi

        Siinä taas sekopää väärinymmärtäjä kirjoittelee. Kyllä siinä kokeessa näytettiin vain se, minkä minä tiesin ammattieni takia jo ennestään. Minähän sain kaasuista opetusta jo yli 47 vuotta sitten. Oli vaan valaisevaa nähdäkkin se omin silmin.

        Sen taas, mitä nimitetään kasvihuonekaasuiksi, olen tiennyt jo yli 60 vuotta. Tuo koe todisti täysin pitävästi, että kaikki ilmakehän kaasut toimivat ilmakehässä aivan samalla tavalla, mutta ethän sinä tollo sitä ymmärtäisi, vaikka näkisitkin tuollaisen kokeen.

        Sinähän olet pelkkä räkyttävä trolli, joka ei ymmärrä mistään mitään. Minun taas on ollut pakko ymmärtää fysiikkaa kaikissa ammateissan, joita on hirveän suuri määrä. Sinulla tuskin on yhäkään ammattia, eikä tuolla asenteella tule olemaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä taas sekopää väärinymmärtäjä kirjoittelee. Kyllä siinä kokeessa näytettiin vain se, minkä minä tiesin ammattieni takia jo ennestään. Minähän sain kaasuista opetusta jo yli 47 vuotta sitten. Oli vaan valaisevaa nähdäkkin se omin silmin.

        Sen taas, mitä nimitetään kasvihuonekaasuiksi, olen tiennyt jo yli 60 vuotta. Tuo koe todisti täysin pitävästi, että kaikki ilmakehän kaasut toimivat ilmakehässä aivan samalla tavalla, mutta ethän sinä tollo sitä ymmärtäisi, vaikka näkisitkin tuollaisen kokeen.

        Sinähän olet pelkkä räkyttävä trolli, joka ei ymmärrä mistään mitään. Minun taas on ollut pakko ymmärtää fysiikkaa kaikissa ammateissan, joita on hirveän suuri määrä. Sinulla tuskin on yhäkään ammattia, eikä tuolla asenteella tule olemaankaan.

        "Sinähän olet pelkkä räkyttävä trolli, joka ei ymmärrä mistään mitään. Minun taas on ollut pakko ymmärtää fysiikkaa kaikissa ammateissan, joita on hirveän suuri määrä. Sinulla tuskin on yhäkään ammattia, eikä tuolla asenteella tule olemaankaan."

        Tainnut "ammatti" vaihtua viikottain...


    • Anonyymi

      AP Ai an Pönttö

    • Anonyymi

      Takapihasi koejärjestelyissä varmasti tapahtuu kaikenlaista jännää, mutta milloin ilmakehässä on tilanne, jossa esiintyy nestemäistä typpeä? Koitan tässä hakea juttujesi yhteyttä palstan aiheeseen.

      • Anonyymi

        Työpaikallani näin, kun ilmakehässä oli nestemäistä typpeä, kun sitä kaadettiin säiliöstä peltipönttöön. Nestemästä se oli sinne mennessään, mutta ei se nestemäisenä pysynyt kuin hetken. Se kiehui ja haihtui hallin ilmaan.

        Tuo tapahtuma kuitenkin todisti, kuinka pahasti hourittiin silloin, kun keksittiin tarina kasvihuonekaasuista, ja sama houriminen jatkuu edelleen,

        Typpi ei muka pysty lainkaan absorboimaan lämpöä itseensä, vaikka teollisuus ja sairaalat käyttävät sitä juuri siihen lämmön absorbointiin. Minä olen sairaalamaailmasta tämän tiennyt jo yli 47 vuotta.

        Täällä minua vastaan inttävien idioottien tietotaso on nolla tai jopa miinuksen puolella, ja asenteet on sitä luokkaa, että ei se siitä plussalle koskaan nousekkaan.

        Minulla taas on jo ammattienikin takia erittäin laaja-alainen tietämys kaasujen todellisista ominaisuuksista. Lisäksi ne asiat on ollut erittäin helppo oppia silloin, kun ei vielä ollut olemassa ilmastonmuutoshoureiden uutisointia.

        Tuolle lainailevalle idiootille kerron, että minä olin viimeisimmässä ammatissani 15 vuotta. Lyhimmillään olen työskennellyt yhdessä ammatissa 6 kk. Lähdin sitten kouluttautumaan toiseen ammattiin, jossa työskentelin 14 vuotta.

        Niiden, joilla on peukalo keksellä kämmentä ja järki seisoo koko ajan, on kummallisen mahdotonta tajuta, että on niitäkin, jotka on pystyneet melkein mihin tahansa,

        Meidän suvussa on ollut tapana, että ryhdytään vain tekemään, vaikka ei olisi saatu koulutustakaan kyseiseen ammattiin. Tekeminen opettaa. Työ tekijäänsä neuvoo.

        Kun minut pantiin lapsena hoitamaan keittiöpuutarhaa, jossa kasvatettiin porkkanaa, punajuurta, hernettä ja naurista, minä kehitin systeemin, joka teki siitä hirveän tuottoisan ja helppohoitoisen.

        Lannoitin ja kastelin vain niitä hyötykasveja. Eikait sitä nyt kannattanut lannoittaa ja kastella rikkaruohoja. Kun kasvien siemenet kuitenkin kylvettiin riveihin, niin kannatti kylvää myös lanta riveihin, ja myös kastella tarkasti vain niitä rivejä.

        Sitten kun kasvit itivät, harvensin niitä hyvin vähän aluksi. Sitten kun kasvu edistyi, me lapset kävimme sitä harventamassa lisää, ja söimme sen tuloksen raakana. Kasvun edistyessä harvensimme yhä lisää.

        Syksyllä sitten loppusatoa säilöttiin sillä tavalla, että jauhettiin lihamyllyllä porkkanoita ja puolukkaa sekaisin, ja laitettiin lasipurkkeihin ja kellariin. Oli se sitten herkullista se vispipuuro, jota talvella syötiin. Porkkana antoi siihen makeutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe