Noh,mitäs Gylmyni nyt tekee !

Anonyymi-ap

Riipi äänestettiin Arkadialle ja Kemin sairaala ”kaatopaikalle” !

Ja missä Gylmyni luuraa,vastaakohan tornion keskustalaisille puhelimeen ,

miksi vastaisi !,asian käsittely ei kuulu hälle vai mitä ?

13

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukaan ei tee mitään...kyräillään vaan

• Anonyymi

Onpas K-ryhmä hiljainen,taisi kalikka kalahtaa omaan nilkkaan!

• Anonyymi

Hiljaista on.. Kepu on tyhjä lappu.

• Anonyymi

Hän puolusti Länskää, mitä PS tekee? Kysykää niiltä? Arpelan mamma ja Sara!

• Anonyymi

Ja ei enään ,niinkö ?Riipikö ,Rovaniemeltä puolustaa nyt ?

HIHIHIII !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HIHIHIII !

Ei kun Kaisa ja Sara puolustaa Länskää! Persut on maakuntien asialla, Kepu petti vaan, PS on köyhän kansan tuki... Ei kun...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun Kaisa ja Sara puolustaa Länskää! Persut on maakuntien asialla, Kepu petti vaan, PS on köyhän kansan tuki... Ei kun...

Tuo on vale. Kulmuni hommasi rahaa Länskälle mutta Juuso antoi ne Orpolle ja Purralle annettavaksi yksityisille terveysasemille ja tunnin junaan.
        Kulmunin homma ei ole nyt puolustaa Länskää vaan persujen jotka ovat hallituksessa. Oppositio ei hoida Suomessa asioita vaan hallitus. Koeta ymmärtää, persu.
        Persut pettää aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on vale. Kulmuni hommasi rahaa Länskälle mutta Juuso antoi ne Orpolle ja Purralle annettavaksi yksityisille terveysasemille ja tunnin junaan.
        Kulmunin homma ei ole nyt puolustaa Länskää vaan persujen jotka ovat hallituksessa. Oppositio ei hoida Suomessa asioita vaan hallitus. Koeta ymmärtää, persu.
        Persut pettää aina.

Yksi kemiläinen Persu jos kysyy häneltä mitä tahansa hallituksen teoista alkaa huutaa Kepu tämän teki. Ei mitään vastuuta omista teoista. Tämä persu on loikkari myös.

• Anonyymi00012
        Anonyymi kirjoitti:

HIHIHIII !

Riipin Mika asuu muuten Sodankylässä. Yritä nyt edes vähän pysyä totuudessa.

• Anonyymi00010

KEPU pettää aina

• Anonyymi00011

Eikös sitä Mäntylää haettu kissojen ja koirien kanssa hillotolpata, eikä vastannut Persutovereiden soittoihin ollenkaan.
      Katri valittiin äänestämällä EUparlamenttiin, samallatavalla, kuin Vantaalle muuttanut Tynkkynenkin. Edustaa nyt siellä etelänveteliä persuja

• Anonyymi00013
    • Anonyymi00014

Ei taida vastata enään puhelimeen, kun huomasi minkälaisen sotejärjestelmän hyväksyi suomalaisille. Kiireen vilkkaa Brysseliin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe