Syyskuussa kun kukkaro antaa myöten ryhdyn kasvissyöjäksi. Ymmärrän miten olen toiminut herkkyyttäni vastaan syömällä eläimiä. Säästin sellaisen koppakuoriaisen hengen ja ymmärsin, miten Luomakunta on arvokas. Jokaista eläintä, jopa ötökkää tarvitaan!
Elämäni paras päätös
5
259
Vastaukset
Niin ja vankilaan Stora Enson työntekijä ja yritysjohtajien moraalit on hanurista kun tekevät ympäristörikoksia. Raakku-parat!
- Anonyymi
Ei kai se siitä kukkarosta ole kiinni kun kasvisruoka on paljon halvempaa🤣
- Anonyymi
"Syyskuussa kun kukkaro antaa myöten ryhdyn kasvissyöjäksi"
Kasvisruoka tulee halvemmaksi, kun sen sopivasti koostaa.
- Anonyymi
Onneksi olkoon!
Arvojensa mukaan kannattaa elää. Muu käy ennen pitkää raskaaksi.
Eikä kasvissyönnissä ole kyse vain eläimille tuotettavasta kärsimyksestä, vaan koko maapallosta. Eläintuotanto on tuhlailevin tapa tuottaa ihmisravintoa. - Anonyymi
Kertokaapas miten täysipainoinen kasvisruoka voi tulla halvemmaksi? Aika monet tuntemani kasvissyöjät joutuu ottamaan vitamiinipilleriä purkista ja nehän on tosi kalliita. Kaikki tuntemani lihankorvikkeet, kuten mifut ja tofut ovat myös aika kovia kilohinnoiltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi812070En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k211905- 321517
- 351499
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121438Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361329- 271128
- 901076
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20916Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857