SDP puoluehan hoitaa myös SAK:ssa asioita.

Anonyymi-ap

Eilen jotain selasin niin miten Nasima Razmyar voi olla SDP toinen puheenjohtaja!?

Luin hänen CV:tä niin oli KERRAN ELÄMÄSSÄ OLLUT muutaman kuukauden Helsingissä Shellillä töissä myymässä vissiin tuulilasinpesunestettä pultsareille.

Nasimahan olis voinut mennä hoitamaan näitä POLTTOAINE asioita, koska hänellä on SHELLIN entisenä työntekijänä kokemusta.
Hänellähän on hyvät yhteydet Venäjälle sekä Lähi-itään josta raaka polttoaineet Suomeen tulee.

Minä tulevana postinjakajana asennoidun valmiiksi näihin YLEISMAAILMALLISIIN asioihin, koska olen työnpuolesta PUOLUEETON koska kyllä minun pitää jakaa joka puolueen POSTIA jos minun jakoalueille kuuluu.

En kyllä vielä tiedä, että alkaako meillä töissä POLIITTISET TAPPELUT ja joudutaan tekemään uudet jaot koska kaikki huudetaan ” Ei me näitä POLIITTISIA PUOLUE POSTEJA ALETA JAKAMAAN ALIPALKKATTUINA, koska Suomen hallitus on antaa tukea ja onneksi saatin panostaja töihin joka toimi hallituksen määräyksen mukaan ja kouluttautui!”

Jos ei muussa pärjätä niin ainakin PALKKA asioissa Oulusta Ivaloon, koska EI NAISIA SYRJIÄ jotka osaa pitää miestenkin puolia töissä.

4

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sellaisia pettureita ovat!
      https://x.com/snellman_helena/status/1190850933858680833

• Anonyymi

Inarin kunnantalon on oikeesti ONGELMAJÄTELAITOS ja Aleniuksen kunnia ei tuosta kärsi, koska hän ajaa kuntalaisten ulosteita muutenkin jäteautoilla.

Ei minulla ole hänen kanssa riitaa, mutta kyllä saan hänenkin jätelaskuja jakaa tulevana postinjakajana.

Ei ainakaan kukaan voi väittää, ettenkö osaa PANOSTAA!
      Muutaman viikon opettelin laskemaan ja tein niitä ns harjoitus panostus kenttiä.

Panostajana jouduin myös tekemään jakoja, mutta jaoin räjähteitä ja kyllä ajoin työssä oppijaksolla YIT autolla räjähteet ja nallit kyydissä.
      Miehet sano : Ajele menemään niin kävellään perästä.
      Minä koodasin myös laatikot joissa räjähteet tuli, koska tyhjät laatikot poltettiin.

Kyllä minä jouduin menemään syvän soramontun pohjalle sytyttämään laatikoita uudelleen välillä.
      En ole ikinä noussu niin nopeaa ylös mitään mäkeä mitä tuolloin joutu, koska laatikot kun sytty palamaan niin minullekin tuli kiire. Tuli nuoli persettä ja välillä jalka lipsu, kun sattu semmosia kiviä että jalka lähti luistamaan.

Se on ihan eriasia nousta soramontun pohjalta ylös, kuin nousta soran otto alueen seinää pitkin ylös.
      Jos et pääsee ylös niin miten saat apua sinne, koska puhelimella et välttämättä saa yhteyttä. Huutaminen turhaa, koska ei metelissä kukaan kuule ja ei ne välttämättä huomaa isolla työmaalla, että joku ei ole palannutkaan.
      Työmaan sääntö ” Viiminen sammuttaa valot ja laittaa oven lukkoon.”
      Viiminen on nainen joka on siellä montun pohjalla niin miehet sanoo ” Vittu ei me jäädä akkoja odottamaan.”

Kyllä minäki löysin jo heikot kohdat tulevalta työpaikalta ja ei tarvinnut sanoa pihalla : Minäki tule postinjakajaksi!
      Minähän olen tarkka työntekijä, mutta en välitä jos se ei liity minun työntekoon.

Ei sieltä jakajat pihalle voi lentää, mutta kyllä siellä vähän malli muuttuu koska minua syytellään joka asiasta joten nyt kyllä KUSEVAT ja loihakkaasti kintuilleen.
      Minä olen tarkempi mitä poliisikin jos tarkoiksi aletaan!

Laitoin sähköpostia kerran poliisille jossa ilmotin ” Tiedoksi vain, että poliisilaitoksen avaimet minulla ja minulla ei ole lupia siivoota poliisien tiloja.”
      Samassa nipussa oli Nordean pankin avaimet.

Niillä avaimilla olis päässyt hakkerit TAIVAASEEN, koska siellä on tietokoneita ja koneelta hakkeroi nopeaa tiedot.
      Poliisit ja Nordean henkilökunta olis ollut kusessa.
      Kätevä turvasin oman perseeni ja ilmotin ” Avaimet on minulla, mutta en ole tulossa.”

• Anonyymi

Polisit pääsi uusiin tiloihin, koska minä ilmotin siinä samassa sähköpostissa ” Kyllä minulla ainaki pelottas olla poliisina töissä, koska ei tiedä onko avaimet jollain sarjamurhaajalla jolla on muutama kana kynittävänä poliisien kanssa!”

Jos kylässä on posti, pankki ja poliisi tulevassa minun turvallisessa valvonnassa niin enköhän minä pärjää!

• Anonyymi

miten joku afkaani akka yleensä vaikka onkin konsulin kyydillä suomeen siirtynyt voi olla ja saa olla määräilemässä ja käyttämässä pakkovaltaa, talousvaltaa ja muuta määräämisvaltaa alkuperäisiä suomen kansalaisia kohtaan. Tämä pitäs heti korjata lain säädöksillä, ettei muualta tulleet siietolaiset ala määrätä meidän kanta asukkaiden elämää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      252
      3777
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      24
      2773
    3. Toivon vain

Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      8
      1871
    4. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      120
      1736
    5. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      50
      1718
    6. Miten sua nyt

Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      85
      1310
    7. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      21
      1225
    8. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1196
    9. Kuka on tämä henkilö

jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1182
    10. Minä näen sinut

Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      31
      1080
    Aihe