Ajatusleikki

Anonyymi-ap

Mitä jos treffailisit/tapailisit/seurustelisit irl ihmistä, joka olisikin alunperin bongannut sinut palstalta ja ilmestynyt samaan paikkaan ja vain arvannut kuka olet? Tai sitten tapaaminen olisi täyttä sattumaa. Loppu olisi tietenkin ihan oikeaa elämää tunteineen.

Jos osuu ja uppoaa (rakkaudessa) irl, ei kai muulla ole edes suurta väliä, varsinkin jos on sekä täällä että oikeassa elämässä rehellinen. En tässä nyt puhu kahden palstalaisen treffeistä tai suhteesta, jotka on sovittu palstalla.

Asiaan liittyen kysynkin kerrotko omasta taustasta tai elämästä tai tunteistasi täällä rehellisesti? Entä avoimesti? Muutatko yksityiskohtia, jotta et olisi tunnistettava? Entä muista syistä, mistä?

75

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, olen ollut parisuhteessa jo 2010 vuodesta ihmisen kanssa, jonka kohtasin suomi24 keskustelujen lomassa. Rehellisyys on perisyntini. Siksi minusta joko tykkää tai ei tykkää, niin täällä kuin irl. 😅

      Entinen Eivor

      • Anonyymi

        Nossen pokaaminen oli vuoden seurapiiritapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nossen pokaaminen oli vuoden seurapiiritapaus.

        Ai oliko? En muista, siitä on niin kauan aikaa. 😅

        Entinen Eivor


    • Anonyymi

      saanko aspiriinipillerin?
      aamutuimaan rai ibuprehiinin.

    • Anonyymi

      niin huonoa seksiä että tarttee jo aamulla paljon särkylää'kkeitäkin..

    • Anonyymi

      Ensinnäkin, miksi täältä anonyymien seasta voisi löytää jonkun mirlenkiintoisen jo ajatuksen tasolla? Mistä edes tietää, mitä sukupuolta kukin on? En minä romanttisesti ihastuisi väärään sukupuoleen.

      Ja jos joku tunnistaisi minut, olisi se ehdoton turnoff, sellainen ihminenhän on kyttääjä.

      Täysin älytön ajatus.

    • Anonyymi

      Pitäs silti osata oven taakke et olemattoman pieni todennäköisyys mun kohral tuohon mistä voi tietää edes kenen oven taakse menee jos ei tiedä miltä toinen näyttää edes

    • Anonyymi

      Moni täällä ei kerro rehellisesti jottei kukaan tuttu tiedä totuutta siihenkin on useita eri syitä joista häpeä on yleisin

      • Anonyymi

        Mitä sitä itseään häpeämään? Jos joku tuttu ei kestä totuuksia, pistäköön välit poikki. En tarvi niitä tuttuja.

        Entinen Eivor


    • Anonyymi

      en tiedä ajatus-Heikki?

    • Anonyymi

      kuningatyaret shakkilasudsllsa... hsh mongasko.

      pitäisi kekdiä joku parempi... miksi omena putoaa puuesta eripuolelle...

    • Anonyymi

      Sekä että. Kerron rehellisesti, mutta myös epärehellisesti. Voi sitten miettiä, mikä on mitäkin.

    • Anonyymi

      joku tyttö niin säikähtikirinvähän kunpyykkijuttuja, silmät pyöristyi8vät huh kuka.. ja aijaajooh naapuri...

    • Anonyymi

      2- syyskuuta kai alkaaSeliäjä't neloskanavalla uusi..m ikä itseäniärsyttijoku hahmo nun nulleee käsiään joku ruikailun jaäkeen...

      Kuinjotain varvasmöhnää tai kunnenalusia...

    • Anonyymi

      v oi säyttää vahinossakin jos avaa oven... nenän ed

    • Anonyymi

      Naisten on varottava stalkkereita. Kaikkea ei palstalla jorista.

    • Anonyymi

      tipööaomemlom k'' ,oeöeemkpli li llloh,ost kummittelee mielesswä vieläknkinjotkut jurur...

    • Anonyymi

      Niistä asioista, mistä kirjoitan, kirjoitan rehellisesti.
      Jätän paljon kertomatta.
      Ihan antaisin jonkin rintarossin, jos joku onnistuisi jäljittämään.
      Ehkä hymyilyttäisi kovasti ääneen.
      Vilma

    • Anonyymi

      Space Ubvaderaz.... peli

      noniin mutta kun itse minitsin Ron Edwaeds.... jutun niin hwetri kun olinjoo kkk-ihmistwenkanssassajoskus...

    • Anonyymi

      Olen ihan rehellisesti anonyyminä anonyymisti palstalla.

      - Sheena

    • Anonyymi

      lisikojoko juku matwemaattinen poulma xcai... aika hycä kysymys kyllä laiffoi irawänikin miwrrimään mikä olisi hycä kysysmys...

    • Anonyymi

      mitse laskewn 3-ulor3isia juttujakin riewrokoneenlla,lk ikinäå nwn käyräjn ra nj wli tangwenttia aina siniä jo kosinia cain..

    • Anonyymi

      Saisi olla aikamoinen fakiiri, jos onnistuisi minut tunnistamaan. Sinällään kuitenkin ihan sama. Ei mua häiritse jos joku irl tuttuni kirjoittelisi täällä.

    • Anonyymi

      Vähäsen on epäilyksiä asian suhteen 🤔, mutta eipä sillä oikeastaan merkitystä ole...
      Neext, eli vastaus kappaleeseen kolme 🙂, Taustasta en pahemmin ole kertoillut, elämää olen sivunnut, tunteet ja avoimuus nähtävissä.
      Tunnistettavuuden totesin turhaksi touhuksi

    • Anonyymi

      eii ole leikki eikä keksi.. vaan tosi jurrtu kun hammaslääkäeilläillä olinkweeean niin swe truoli.... tipahtaa, erikoinenkeyyt
      n niiinitse henkilökoetti laitteeseen mitä joku oli t

      eli krjauduin omalla henkilökortilla hammaslääkärin koneella...

    • Anonyymi

      Ei mua voi jutuista tunnistaa.

      Kuvaus oli tukka pystyssä ja sekaisin.

    • Olen oma itseni.. minulla ei ole mitään hävettävää.

      • Anonyymi

        Sama homma. Olen kertonut itsestäni hirmuisesti asioita. Olen saanut myös ystäviä palstalta. Jopa seksiä.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma. Olen kertonut itsestäni hirmuisesti asioita. Olen saanut myös ystäviä palstalta. Jopa seksiä.

        >simiti<

        Niin minäkin olen saanut. Ystäviä ja seksiä. Hyvä palsta siis.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin minäkin olen saanut. Ystäviä ja seksiä. Hyvä palsta siis.

        Ai niin.. löytyihän palstalta myös kauan kadoksissa ollut kaksoisvelikin... :)


      • Anonyymi

        Et sinäkään kerto tarkemmin esimerkiksi missä asut tai työskentelet. Luultavasti jätät kertomatta paljon muutakin henkilökohtaista ja sellaista mistä sinut voisi helposti jäljittää.

        Enkä tarkoita että pitäisi, ei todellakaan. Vieraiden ihmisten kanssa täytyykin olla terveellä tavalla varovainen.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinäkään kerto tarkemmin esimerkiksi missä asut tai työskentelet. Luultavasti jätät kertomatta paljon muutakin henkilökohtaista ja sellaista mistä sinut voisi helposti jäljittää.

        Enkä tarkoita että pitäisi, ei todellakaan. Vieraiden ihmisten kanssa täytyykin olla terveellä tavalla varovainen.

        xLiner

        Onhan se näinkin. Mutta, en viitsi ihan heti levitellä sitä kaikkea tuubaa, mitä mulla on elämässä on (ollut), ettei se toinen pelästy. Koska sitä riittää vaikka toisillekin jakaa. 😭😭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinäkään kerto tarkemmin esimerkiksi missä asut tai työskentelet. Luultavasti jätät kertomatta paljon muutakin henkilökohtaista ja sellaista mistä sinut voisi helposti jäljittää.

        Enkä tarkoita että pitäisi, ei todellakaan. Vieraiden ihmisten kanssa täytyykin olla terveellä tavalla varovainen.

        xLiner

        Juurikin näin.. jätän yksityiskohdat kertomatta ja pidän huolen, ettei ne pääsisikään palstalle. Pidän anonyymiteetistäni kiinni. Se anonyymiteetti juurikin antaa minulle mahdollisuuden olla ihan oma itseni. Ei tarvitse esittää tai feikata, sillä oikeasti täällä ketään ei kiinnosta minun asiani.

        Tämä on minulle hyvin luonteva tapa käsitellä asioita. Palstan myötä olen oppinut etten aina jokaisessa tapauksessa elämässäni ole ollut itseni kannalta oikeassa. Olen saanut avarrettua katsantokulmaa itseeni.

        Mutta ei minulla ole pienintäkään tarkoitusta tulla näkyväksi ja luopua anonyymiteetistäni. Tämä on hyvä näin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juurikin näin.. jätän yksityiskohdat kertomatta ja pidän huolen, ettei ne pääsisikään palstalle. Pidän anonyymiteetistäni kiinni. Se anonyymiteetti juurikin antaa minulle mahdollisuuden olla ihan oma itseni. Ei tarvitse esittää tai feikata, sillä oikeasti täällä ketään ei kiinnosta minun asiani.

        Tämä on minulle hyvin luonteva tapa käsitellä asioita. Palstan myötä olen oppinut etten aina jokaisessa tapauksessa elämässäni ole ollut itseni kannalta oikeassa. Olen saanut avarrettua katsantokulmaa itseeni.

        Mutta ei minulla ole pienintäkään tarkoitusta tulla näkyväksi ja luopua anonyymiteetistäni. Tämä on hyvä näin.

        Niin, ainakin tässä hetkessä. Saattaa se mielikin muuttua, kun tässä hiukan aikuistuu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ainakin tässä hetkessä. Saattaa se mielikin muuttua, kun tässä hiukan aikuistuu!

        No nyt en ymmärtänyt asianyhteyttä.. mutta juu, vika lieneen minussa, olen hyyvin väsynyt.


    • Anonyymi

      Palstalaisen tapailu on kuin nobelistia treffailisi <3

    • Anonyymi

      niin joku hauskaq juttu k

    • Anonyymi

      olin jossain hommassa niin makendoniAT jotain pakolaisena joku... kun kissojahn ei saa olla ylwwnsäkään misawä kweeosraloissa, lähiarölläkäänn ollwnkaan niin hwenwen trämän makedonialaiswen vaimollelle: jaqguaari asumaan hyatuhyllulle......

    • Todella avoimesti tulee kerrottua asioista, ihan myös omista tunteista.. Jos nyt joku niistä tunnistaisi, niin ne on vaan asioita mitä olen elämässäni kokenut/tuntenut. Aikalailla olen täällä vaan oma itseni. Joku tykkää ja joku taas ei.

    • Anonyymi

      polrom åpröphyhdvd ådolldkpd ocdpåuäf'ooöö' ,påpoöözs å'''sxt' moom lammottavasmsskdlsdijuttu-- eo å'e åposkpfsom licoslom pm,omilla tipöösodedfs.

    • Mä oon kertonu melkein kaiken. Ainoostaan siksi, kun meidän suvussa on vielä yhden käden sormin laskettuna vanhoja ihmisiä elossa. Ettei heille tule ongelmia, mutta töissä oon kertonu, että kirjotan tänne ja pomo ihan kauhuissaan, etten tuolta koti ja rakentaminen palstalta mitään töihin vie. Muutenhan mä oon suvun viimeinen, että se puolesta ei tarvi paljoo salailla.

    • Anonyymi

      otin jotain kucisa msaskuoppskellerisrs kun... vaaeanana jos itder titpshrsss hsh

      niin jooh mopedi-ajelusweikkaaailuja...

    • Anonyymi

      oikeasti aika hauszkaa kun fygög mopolla niin jos on isommat pyörät niin pysfyy sTEESSAKINAJELEMAAN NIILLÄ

    • Anonyymi

      suurempipi pyörä parempi..olin joaaINMWRAÄKONWWN UEASSAM UDASSA.. NONS MONLNKWY JOS OLIASI OLLUR NIIN UPOURUNUR KOKON

    • Anonyymi

      kps poleasro aöiaoso l'usx' åolaaaa, oaa'--- kpp tipööaomwm li,,aööomwm,aalwööaeo moom mp-- wm jaöia wö'rr''rr''---

    • Anonyymi

      voisin kyllä taejota mökkiolog joshaluaisi tuollaisia ... kuin tuo kuoppa kummallinwnkin niin asua vaikka ciikon joo sähköf on.... mutta niin paikka... on cähän pel

      • Anonyymi

        😁 kellari vai luola? , juu kyllä tasan mökki nuo peittoaa


    • Anonyymi

      hirwbjub cögöb gaenurravavaa jy bhijy barauaru oiusrwjwkww ha owkirrrwkww owkuhyrryhajubm hijy kyyaweu wbaugiuraqh,¨'

    • Anonyymi

      todella inhotaxaq jaq rwppaqcs jurru erääsdsä sarjassass saVillanelle-naistaissas niin jouswlla jotain jousella... kuin joku mifä reeäasekeskusehdotti... leikkaamalla vain saa poia.. joku horton broadchead...

    • Anonyymi

      on oyya paikka mikä polyyoolom-- ,aa,leööeoo pm ,oss' l' com lsfsp,assa ,påwesoööa orww åaollaa----

    • Anonyymi

      juv' ' kpp ,rmry drollaoöe,aam ,påpoöe,aam åaollpka---

    • Anonyymi

      niin olen ollug guolla on kuciakikin .. cähän kummirusmainwn paikka ruo ykasi kwlawi

    • Anonyymi

      niin jos isä sasnoi että niin orta pistoolili tuevwakswi jos ei ole kacweeiaqwa mopollla kyydisswä

    • Anonyymi

      oikeati niin niin mitä poeukkA JOKU KURAUU JOA HWERRUA ELI MINIA wli aiia joa jorAIN TÄRKEÄÄÄ...

    • Anonyymi

      Ahmi ampiainen aamiaiSEKSI ja aamen perään kun poörinä lakkaaa. ehkä kaksi banaanikärpästäkin sopiva jos on ylipainoinen iltapalana ja aamiaisena 3 banaanikärpästä ipäivälliseksikin. Amen.

    • Tääkin oli hyvä keskustelu, mutta heti kun mä jotain kirjotin niin alkoi ihme mölinä.

    • Anonyymi

      kerron jotain olin pyöräilemässä niin joku triathlon-kai nainen tuli lenkillä vastaan toista kertaa kun itse kävin vain 2km päässä kaupassa ehti jo juosta lenkin... sinä aikana..

    • Anonyymi

      eräs paika mökkijutuilla sellainen todella syvä maakellarikin ja poltettu talo niin isä sanoi ei huvita mennä on niin vähän joo paikkaa pelottaaaakin...

    • Anonyymi

      niimpä joo kun noin tuttuja isäntiä joku aj etttö nutö tyikkq ib eu sitje nuööb vaab gycujsu ahekykka,,,

    • En nyt oikein ymmärrä koko aloitusta.

    • Anonyymi

      Pertsan kanssa olisin voinut lähteä baariin. Sen verran mielenkiintoinen persoona. Eivorin kanssa voisin ystävystyä, jos hän asuisi lähempänä. Pete pnj oli maailman söpöin. <3 En ole bongannut täältä muita, joihin haluaisin pitää yhteyttä.

    • Anonyymi

      Mä en usko, että kukaan koskaan olisi kertonut jotai höpöä, mikä ei olisi totta!

    • Höpöttelen mitä sattuu. Osa on totta, osa on naapureilta lainattua ja niin edelleen.

      Homman juju piilee siinä, että mikäli haluaa heittäa ilmoille sumuverhoa, pitää tarinoiden vaihdella, mutta vain hiukan. Esimerkiksi tänään olen autokauppias, huomenna autoliikkeen myynnin esimies ja sitten vaikkapa autoliikkeen ketjuostojen vastaava. Mikään ei sulje toista pois, periaatteessa, mutta haittaa kohdentamista, mikäli joku jostain käsittämättömästä syystä haluaisi salapoliisimaisesti jäljittää, sen sijaan että kysyy suoraan kahville. Toisaalta tosiasiassa olen vain käytetyn auton omistaja, mutta haittaaks se? 😂

    • Anonyymi

      nyt uutisissa opiskelijoitas yle..ö. joskus vaikka ti4tokonepuolelta ammattikorkeasda niin jos menin metallipuolelle joyain tiemetalliammattikoulun puolelle joku jäähdytin profiili piti jaq jotain... joku opettaja... siellä.. pullautimmemme tuon keskustan pois tuosra jottaa hahha... ja profiili sellainen siihen suureen SIILLIIIN... koneistettuna :D

    • Anonyymi

      oli käytössä tuo suunnittelemani jäähdytin siili kauan.... ktietokoneen nimi taisi olla Mean Machine. kova kone-tie4to heh

    • Anonyymi

      tuollainen niin vähän vaativa pieni projekti opiskelijoillekin terhdä hassu oli varmastikin, erikoinen juttu..

    • Anonyymi

      Sivusta, mä oon bongannu tän palstan perusteella irl mahdollisesti jopa 7-8 henkilöä, yks on hauska, talvella kadulla ja kesällä kahvilassa, häntä en oo tunnistanu vielä täältä. En ole näistä huomioista mitenkään ylpeä, mut hyvä tietää. Ihan puhutaan sadan metrin säteellä.

    • Anonyymi

      gibsa nibjet. aoubaq.nioi eu oööse histraub netasöjibewewb nyra nibtysra ouebube otletä uppuouruukoko cäline.

    • Yksi tuttu kerran bongasi Google hausta täällä kirjoittamani kommentin. Siinä oli pokassa pidättelemistä. Viheltelin vaan ja olin sillein, että kaikkea ne ihmiset kirjoittelevatkin.

    • Jaah tiedän vaan että mies saa itsetuhokohtauksia vähän enemmän johtuen huonosta raha tilanteesta, elämän tilanteesta ihmiset oikein varmaan rääkkäyksestä, en usko että olisi kykeneväinen tuollaiseen.
      Jokainen

      ” Kouluiässä saattaa ilmetä kielihäiriön vuoksi keskittymisvaikeutta ja puutteita oman toiminnan ohjauksessa. Siirtyminen paikasta toiseen, kuten kouluun lähtö tai välitunnille siirtyminen, voi tuottaa vaikeuksia. ”

      Jos tämä lukee miksi meitä rankaistaan lastensuojelu ilmoituksella koko edellinen vuosi jos tämä lukee suoraan ja ja siltikin ne kummitukset tulee perässä.

      https://www.aivoliitto.fi/kommunikaatiokeskus/kehityksellinenkielihairio/kielellinen-erityisvaikeus/#8e3bead0

    • Anonyymi

      ,muttq joq on cähän kuumaaq niin nukkuu ilmN W2IRROJQ KOKONAAN Lati

    • Anonyymi

      jod on kuumsw kuin dearh vllwy niin coi kokwill NIIN NUKKUa selällään ciilenrää

    • Anonyymi

      tuollaista voi kokeillaq wli nukku kokonN AWLÄÅLLÄÄN muttaq niin xähän ikw3aa nukkua kokonaan swelällään mut viilenrää jnw

    • Anonyymi

      yipööaosta cpor lplwoööa wo caaeaööosr millia eö'öö''m lplp akamm--

    • Anonyymi

      jos on jotain ihnottavaa tunnetta jaloissa niin näinkin pysryr:; eli otra peitto pois nilkkojen päältä ciile3nträä willei

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe