Mies, tykkäätkö minusta ihmisenä

Anonyymi-ap

Vai ihan romanttisesti? Kirjoitat ainakin jollekin toiselle täällä, mutta olen ollut huomaavinani, että kirjoittelet joskus mullekin. Enkä usko, että et tunnistaisi, että se olen minä. Mulla on aika uniikki kirjoitustapa ja asioiden sisältö.

53

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tykkään ihmisenä tottakai. Olenko mukamas antanut toisenlaisen kuvan real life?

      • Anonyymi

        No en osaa sanoa mitään tuohon. Et taida olla hän... Ap


      • Anonyymi

        Etkö sitten tykkää romanttisesti ollenkaan? Ap


      • Anonyymi

        Mistä hän sinut irl tuntisi sekopaa?


    • Anonyymi

      Kerro jotai itsestäs.

      • Anonyymi

        Ei ole tarvetta kertoa. Hänkin on palstalla ollut jo pitkään ja tunnistaa juttuni ainakin suurimman osan. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarvetta kertoa. Hänkin on palstalla ollut jo pitkään ja tunnistaa juttuni ainakin suurimman osan. Ap

        Älä viitsi unta nähdä. Ainoa joka uniikin tyylisi tunnistaa olet sinä itse. Nyt valoja sinne vinttikamariin.

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarvetta kertoa. Hänkin on palstalla ollut jo pitkään ja tunnistaa juttuni ainakin suurimman osan. Ap

        Okei eli olet Tarja sitten. No mitä Tarja sinulle kuulu näin sunnuntaiyönä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei eli olet Tarja sitten. No mitä Tarja sinulle kuulu näin sunnuntaiyönä?

        Hyvää minulla vaan kuuluu. Palstalla olin koko viikonlopun ja kirjoittelin tuolle miehelle. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää minulla vaan kuuluu. Palstalla olin koko viikonlopun ja kirjoittelin tuolle miehelle. Ap

        Sulla on niin uniikki tyyli olen aina ihaillut vissiin jo vuodesta 2008?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää minulla vaan kuuluu. Palstalla olin koko viikonlopun ja kirjoittelin tuolle miehelle. Ap

        Olet kova poika kirjoittelemaan itsellesi


    • Anonyymi

      Eihin näihin juttuihin kannata uskoa ellei mukana ole selkeitä tuntomerkkejä. Järki käteen nyt..

      • Anonyymi

        Jaksat kovasti saarnata tälle itselleen kirjoittelevalle miehelle vaikka tiedät sen olevan mies, aika kaoottista


    • Anonyymi

      Harvemmin muille, haluaisin sinulle vain ❤️

    • Anonyymi

      Yhtä Naista täällä kaipailen,,, Ja toivoisin elämäni Rakkautta Häneltä

      • Anonyymi

        Saat niin paljon rakkautta kuin tarvitset - palstalla.


    • Anonyymi

      Romanttisesti.. ihan kunnolla.

      • Anonyymi

        Tiedän. Etkö huomaa että ap on lähes lapsi vasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Etkö huomaa että ap on lähes lapsi vasta?

        30-35 v. on mulla ikää, että semmonen lapsi. Et ole kovin kiva ihminen... ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        30-35 v. on mulla ikää, että semmonen lapsi. Et ole kovin kiva ihminen... ap

        Eli lapsi vasta. Arvasin. Aikuisuus alkaa 30v vasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli lapsi vasta. Arvasin. Aikuisuus alkaa 30v vasta.

        Vaikka ruumiillinen kehitys olisi kuinka nopeaa, niin kyllä henkinen sakkaa pahasti ja monella.
        Älyläitteiden vika, sanoo tutkijat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Etkö huomaa että ap on lähes lapsi vasta?

        Voisitko lopettaa itsesi häpäisyn juontamalla tästä miespuolisesta aloittajasta? Kivuliasta katseltavaa kun paimennat monologimiestä itseään


    • Anonyymi

      En kirjoittanut tätä aloitusta. Kaipaan häntä joka on minut tunnistanut täällä. Sivusta

      • Anonyymi

        Ei kukaan niin luullutkaan. Olet rasittava. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan niin luullutkaan. Olet rasittava. Ap

        En ole. Kirjoitat aivan kuin olisit minä "Hänkin on palstalla ollut jo pitkään ja tunnistaa juttuni ainakin osan"- Samat sanat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan niin luullutkaan. Olet rasittava. Ap

        Mistä lukija tietää kumpi meistä on kumpi? Miten voit sanoa ettei kukaan luullut minun kirjoittavan tätä aloitusta? Ja sinunko sitten luuli kirjoittaneen tämän? Miten hän erottaa meidät toisistaan? Älä ole tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä lukija tietää kumpi meistä on kumpi? Miten voit sanoa ettei kukaan luullut minun kirjoittavan tätä aloitusta? Ja sinunko sitten luuli kirjoittaneen tämän? Miten hän erottaa meidät toisistaan? Älä ole tyhmä.

        Enkös ollutkaan kuin lapsi vasta? Oletko sinä itsekin kuin lapsi sitten, vai miksi meidät muuten sekotettaisiin keskenämme? Tiedän, että olet tuo sama kommentoija, joka haukkui lapseksi. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä lukija tietää kumpi meistä on kumpi? Miten voit sanoa ettei kukaan luullut minun kirjoittavan tätä aloitusta? Ja sinunko sitten luuli kirjoittaneen tämän? Miten hän erottaa meidät toisistaan? Älä ole tyhmä.

        Kaipaatko sinä A-miestä? Jos et kaipaa, niin ihan turhaa tämä kinastelu. 😓 ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkös ollutkaan kuin lapsi vasta? Oletko sinä itsekin kuin lapsi sitten, vai miksi meidät muuten sekotettaisiin keskenämme? Tiedän, että olet tuo sama kommentoija, joka haukkui lapseksi. Ap

        En minä sitä lapsi juttua kirjoittanut. En edes lue pidemmälle sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sitä lapsi juttua kirjoittanut. En edes lue pidemmälle sinua.

        En minäkään sinua. Olet jotenkin oudon ärhäkkä. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään sinua. Olet jotenkin oudon ärhäkkä. Ap

        Juttusi on niin tyhmiä ja täällä käy muitakin naisia. Tunnisteesi on aina tuollaisia, että voisi olla kuka vaan meistä kirjoittamassa ja sitten kirjoitat perään, että mies erottaa sinut täältä kyllä. Olet oikeasti pahin troIIi täällä ja saat kaikki naiset näyttämään idootiltä. Etkö voisi laittaa tunnisteita ettet nolaa muita?


      • Anonyymi

        Ai kaipaat .miin mäki sua😍
        Sivusta myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaatko sinä A-miestä? Jos et kaipaa, niin ihan turhaa tämä kinastelu. 😓 ap

        Noni, sivusta kommentoin että A miestä ajattelen minäkin, toivottavasti ei sentään samaa, mutta mistäpä sitä tietää.. 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttusi on niin tyhmiä ja täällä käy muitakin naisia. Tunnisteesi on aina tuollaisia, että voisi olla kuka vaan meistä kirjoittamassa ja sitten kirjoitat perään, että mies erottaa sinut täältä kyllä. Olet oikeasti pahin troIIi täällä ja saat kaikki naiset näyttämään idootiltä. Etkö voisi laittaa tunnisteita ettet nolaa muita?

        Ei tämä teennäinen kissatappelu ihan vakuuta itseksesi kirjoittava mies


    • Anonyymi

      Olen kyllä tunnistanut usein, mutta tämä viestittely ei vain riitä enää. Tämä ei täytä sitä aukkoa sielussa ja kehossa, joka huutaa täyttymystään. Tämä ei edes lohduta enää, sanat kaukaa sanottuna huitelevat minne lie avaruuteen ja vaikka koskettaisikin hieman, se on vain ohimenevän tuulen henkäys. Minulla on enää yksi tie, elämän polku ja jos emme siellä kohtaa, ei meistä tule me vaan painotonta rakkautta avaruudessa, ei kellekään tarkoitettu, siellä vaan kiertäen rataa päämäärättömästi, jossa aika ja elämä katoaa.

    • Anonyymi

      En pidä sinusta.

    • Anonyymi

      Voihan sitä sanoa tykkäävänsä kaikilla tavoin, mutta teho laimenee mitä enemmän vastaanottajia on.

    • Anonyymi

      Niim on nuku hyvin vaikka tekee kiprää ri auts.

      • Anonyymi

        Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Romanttisesti olen sanonut jo tykkääväni hänestä. m-n

    • Anonyymi

      Jankuti jankuti jankuti jankuti.. riippuu täysin kuka olet?

    • Anonyymi

      Vaikka kysyttäis juuri minulta, niin en osaisi vastata, kun en pidä kirjaa kirjoittajista. Kirjoittelen kyllä eräästä maailman ihanimmasta naisesta, joka pitää jo viimein saada pois mielestä, sekä aina joskus senhetkisestä ihastuksesta. Pieniä ihastuksia tulee, menee ja palaa takaisin, mutta keneenkään heistä ei ole tullut tutustuttua paremmin. - tää

    • Anonyymi

      Jep ottaisit ygteyttä niin jutellaan olis myös sulle kerrottavaa aika ikävääkin sellaista

    • Anonyymi

      Tykkään susta haluisin olla sun veira

      • Anonyymi

        eikun siis veera


    • En edes tiedä kuka olet. Ei mitään käryä. Ei harmainta aavistustakaan.

    • Anonyymi

      Ap on välillä mies, välillä nainen. Asuu ja tekee työnsä palstalla!

      • Anonyymi

        Joo terävä havainto palstagubesta, vai oletko sinä edes terävä?


    • Anonyymi

      En kirjoittele.

    • Anonyymi

      No tykkään tietysti mutta olwt ärsyttävä en jaksa sinua

    • Anonyymi

      Tykkään susta molemmilla tavoilla.

    • Anonyymi

      Ihanasta M naisesta pidän kaikilla mahdollisilla tavoilla.
      Tahtoisin todella päästä hänen kanssaan kaksin jonnekkin jossa voitaisiin rauhassa halitella ja suukotella.

      • Anonyymi

        ❤️….


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe