Voisit kyllä vähän selkeämmin ilmaista

Anonyymi-ap

Ketä kaipaat. Ettei vaikuttaisi siltä, että nautit kilpailuttamisesta. 😣

23

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No nimikirjaimia: M, E, S, S, S, N, J, K, J, H, E... näin päällimmäisenä. Eivät ole paremmuusjärjestyksessä.

      -J-mies

      • Anonyymi

        Taidat olla mun sielunkumppani 🤣😘💋
        ...sulla näköjään kaikki samaan aikaan toisin kuin mulla. Kaipaan syvästi vain yhtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla mun sielunkumppani 🤣😘💋
        ...sulla näköjään kaikki samaan aikaan toisin kuin mulla. Kaipaan syvästi vain yhtä.

        Taitaa olla varmaan rakkautta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla mun sielunkumppani 🤣😘💋
        ...sulla näköjään kaikki samaan aikaan toisin kuin mulla. Kaipaan syvästi vain yhtä.

        Miksi matkit mua psyko


      • Anonyymi

        SkaveruusJuhan pakkomielteitä. Ja vielä torvelo luulee, ettei kukaan älyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SkaveruusJuhan pakkomielteitä. Ja vielä torvelo luulee, ettei kukaan älyä.

        Sori, mutta en edelleenkään kaipaa tai edes tunne ketään Juhaa 😂😁 Monta muuta Jiitä Suomessa ja palstalla. Ei ole tarvetta matkia ketään 😘🥰
        Saat pitää Juhas kuka lie onkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, mutta en edelleenkään kaipaa tai edes tunne ketään Juhaa 😂😁 Monta muuta Jiitä Suomessa ja palstalla. Ei ole tarvetta matkia ketään 😘🥰
        Saat pitää Juhas kuka lie onkaan

        Tiedätkö palstagubbe ketään luonnollista henkilöä? Näitä fiktiohahmojasi palstalta mitä ikinä se tarkoittaakaan ei lasketa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö palstagubbe ketään luonnollista henkilöä? Näitä fiktiohahmojasi palstalta mitä ikinä se tarkoittaakaan ei lasketa

        Mikä ihmeen mt ongelmainen itse olet, kun kaikkia mun kirjoituksia luulet palstagubbeksi!? Joo, käytän kans hymiöitä. Senkö perusteella luulet tunnistavasi? Olet todella rasittava ja ilmeisen yksinkertainen kun et erota palstagubbea minusta. Onko pakko kaikkia haukkua palstagubbeksi jos assosioit häneen? Mitä se sinulle kuuluu kuka tänne kirjoittaa ja mitä? 🤦‍♀️. -S-nainen


    • Anonyymi

      Samat sanat sinulle ap.

      • Anonyymi

        Mitä?! Olen kirjoitellut ainoastaan yhdelle miehelle jo iät ja ajat. A:lle siis. ap


      • Anonyymi

        Joskus olen kirjoittanut H:lle, mutta en enää aikapäiviin yhtään mitään! En ole kiinnostunut kuin yhdestä ja se on A. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus olen kirjoittanut H:lle, mutta en enää aikapäiviin yhtään mitään! En ole kiinnostunut kuin yhdestä ja se on A. ap

        Mitäs sä oot A:lle kirjoitellut? Niinku "pähkinänkuoressa". Olisko A: n mahdollista tunnistaa itsensä ja/tai sinut täältä tai jostain? Oisko se huono juttu? Vai peräti toivottavaa? Jos ei ole vielä onnistunut niin ehkäpä lisää tunnisteita ei olisi pahitteeksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus olen kirjoittanut H:lle, mutta en enää aikapäiviin yhtään mitään! En ole kiinnostunut kuin yhdestä ja se on A. ap

        Ketä tai kuinka simppeleitä koet mies vielä tällä groteskilla nimikirjaingallerialla huijaavasi?


    • Läheisyyttä ja rakkautta. Niitä kaipaan.

    • Anonyymi

      J-miestä. Hän on elämäni ja päivieni valo ❤️

      • Anonyymi

        Olisipa minulle ♥️ meitä J-miehiä on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa minulle ♥️ meitä J-miehiä on paljon.

        No sen verran paljastan että nähdään paljon ja usein mutta et kuitenkaan ole minun. Kanssasi saan olla minä. Kiitos että olet elämässäni ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa minulle ♥️ meitä J-miehiä on paljon.

        Millä kirjaimella kaivattusi nimi alkaa? ♥️


    • Anonyymi

      Nii ota siitä sitten selvää. Usein sanotaan, että asioista on helpompi puhua kävellessä. Katse eteenpäin, askeleet rytmittävät puhetta eikä hiljaset hetket tunnu painostavilta. Toinen olisi mielummin hiljaa ja toinen kuuntelisi podcasteja. Kilometri metriltä he ehkä avautuisivat toisilleen monessakin mielessä. Käveleekö itsensä uuvuksiin vai kilometrit loppuvat turhan sukkelasti.

    • Anonyymi

      Veeraa ♡

    • Anonyymi

      Naapurin Paulia.

    • Anonyymi

      Kaipaan yhtä opettajaa 🥰
      En voi unohtaa häntä. Mutta yritän...🥲

      • Anonyymi

        🚗 opettaja 🥰 2014


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe