Mitä toinen oikeasti ajattelee. Naureskeleeko selän takana tunteilleni ja esittää vaan jotain kaveria ja mukavaa. En oikeasti tiedä enkä haluaisi nolata itseäni yhtään enempää.
Vaikeinta on se kun ei yhtään tiedä
19
322
Vastaukset
- Anonyymi
Näytinkö mä oikeasti niin tärähtäneeltä? Olen kysynyt tämän ennenkin. Ihan vilpitön kysymys..
- Anonyymi
En tiedä kuka olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuka olet.
Pena!
- Anonyymi
Älä välitä. Jos joku naureskelee seläntakana niin se on hänen ongelmansa. Tietenkin jos esität jotain omituista niin kaikki nauraa. Mutta jos olet sitä mitä olet niin mitä väliä. Sinä kestät , naureskelijat eivät.
- Anonyymi
Ei minua kiinnosta pskan vertaa mitä kaikki tekee tai nauraako kaikki minulle Vain hän kiinnostaa, koska on tunteita häneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua kiinnosta pskan vertaa mitä kaikki tekee tai nauraako kaikki minulle Vain hän kiinnostaa, koska on tunteita häneen.
Eikö hän saa nauraa sulle? Mitä jos nauraa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö hän saa nauraa sulle? Mitä jos nauraa?
Ei minulle vaan tunteilleni. Ymmärrätkö eron? Minussa ihmisenä ei ole mitään niin erikoista että se ketään naurattaisi. Olen tavis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö hän saa nauraa sulle? Mitä jos nauraa?
Kukaan ei naura missään, kaikilla on omat juttunsa mietittävänä ja hoidettavana.
- Anonyymi
Kuule mies, pelkästään hyvää ajattelen Sinusta.💌)))) Elämästä tullut melkoinen soppa, ja on liian monta hämmentäjää. Haluaisin, että poimisi turvaan ja veisi suojaan. Muuten en jaksa.
- Anonyymi
No en naureskele toivoisin vaan sulta luotettavaa ja mukavaa yhteyden pitoa
Kukaan ei ole ajatustenlukija. Suosittelen puhumista kyseisen henkilön kanssa. Täältä et saa järkeviä vastauksia.
- Anonyymi
Suosittelen ,Älä lähesty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen ,Älä lähesty.
Tuskin tämä sukkamies on ketään lähentymässä
- Anonyymi
Ei kukaan täällä naura ja jokainen täällä on nyrjäyttänyt nilkkansa kerran tai enemmän.
Aattelet, et siellä jotenkin aukesin. Kuulin ääneni ja jumankauta, koin että olenkin merkittävä. Muut kuuntelivat ja minä puhuin. - Anonyymi
Koskaan ei tiedä mitä toinen ajattelee! Kyllä oma vaisto sen kertoo.
- Anonyymi
En tietenkään. Tykkään susta ihan liikaa ja olisin valmis kanssasi kaikkeen ❤️
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416