Vaikeinta on se kun ei yhtään tiedä

Anonyymi-ap

Mitä toinen oikeasti ajattelee. Naureskeleeko selän takana tunteilleni ja esittää vaan jotain kaveria ja mukavaa. En oikeasti tiedä enkä haluaisi nolata itseäni yhtään enempää.

19

287

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näytinkö mä oikeasti niin tärähtäneeltä? Olen kysynyt tämän ennenkin. Ihan vilpitön kysymys..

• Anonyymi

En tiedä kuka olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kuka olet.

Pena!

• Anonyymi

Älä välitä. Jos joku naureskelee seläntakana niin se on hänen ongelmansa. Tietenkin jos esität jotain omituista niin kaikki nauraa. Mutta jos olet sitä mitä olet niin mitä väliä. Sinä kestät , naureskelijat eivät.

• Anonyymi

Ei minua kiinnosta pskan vertaa mitä kaikki tekee tai nauraako kaikki minulle Vain hän kiinnostaa, koska on tunteita häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua kiinnosta pskan vertaa mitä kaikki tekee tai nauraako kaikki minulle Vain hän kiinnostaa, koska on tunteita häneen.

Eikö hän saa nauraa sulle? Mitä jos nauraa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulle vaan tunteilleni. Ymmärrätkö eron? Minussa ihmisenä ei ole mitään niin erikoista että se ketään naurattaisi. Olen tavis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei naura missään, kaikilla on omat juttunsa mietittävänä ja hoidettavana.

• Anonyymi

Kuule mies, pelkästään hyvää ajattelen Sinusta.💌)))) Elämästä tullut melkoinen soppa, ja on liian monta hämmentäjää. Haluaisin, että poimisi turvaan ja veisi suojaan. Muuten en jaksa.

• Anonyymi

No en naureskele toivoisin vaan sulta luotettavaa ja mukavaa yhteyden pitoa

• Kukaan ei ole ajatustenlukija. Suosittelen puhumista kyseisen henkilön kanssa. Täältä et saa järkeviä vastauksia.

• Anonyymi

Suosittelen ,Älä lähesty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen ,Älä lähesty.

Tuskin tämä sukkamies on ketään lähentymässä

• Anonyymi

Ei kukaan täällä naura ja jokainen täällä on nyrjäyttänyt nilkkansa kerran tai enemmän.
      Aattelet, et siellä jotenkin aukesin. Kuulin ääneni ja jumankauta, koin että olenkin merkittävä. Muut kuuntelivat ja minä puhuin.

• Anonyymi

Koskaan ei tiedä mitä toinen ajattelee! Kyllä oma vaisto sen kertoo.

• Anonyymi

En tietenkään. Tykkään susta ihan liikaa ja olisin valmis kanssasi kaikkeen ❤️

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3463
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      40
      2277
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2168
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1927
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1528
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1339
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1252
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1200
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1155
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1119
    Aihe