Mies laittoi kotiviiniä tulemaan monta tynnyriä ja juo nyt sitä puolivalmista, vielä käynnissä olevaa litkua ja käytös on ihan perseestä. Miten voin huomaamatta pilata nämä viinit niin ettei ne ole enää juomakelpoisia?
Miten voin pilata kotiviinin?
3
161
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sovi viinin valmistus kaikille. Lopetin viinin valmistamisen 30 vuotta sitten , kun suu alkoi napsumaan liian ahkerasti. Aloitin uudestaa 5 vuotta sitten ja nyt ei suu napsu. Viini pitää malttaa valmistaa kunnolla ja juuri nyt oli ongelmia kirkastamisen kanssa. Jos aloiittajalla on oikea ongelma, niin laimenna ukon viinit vedellä vaivihkaa. Muuten tulee riita jos satsin pilaat.
- Anonyymi
Käymisen pysäyttäjää vois kokeilla myös
- Anonyymi
Vähemmän vahvaahan se keskenkäyneenä on, mutta ilmavaivoja voi tulla toistenkin riesaksi. Jos pää on pakko saada sekaisin niin kotiviini aika harmiton ja halpa tapa, ehkäpä nalkutat liikaa eikä kestä selvinpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254043- 692960
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362769- 1592680
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662614Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi492419Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352295- 351892
- 501865
- 1281554