10 tunnin kevyen kenttäpäivän tempasin tuosta vain kylymiltä!
Laiskuuttani kävelin vielä kotoakkin töistä REPPU SELÄSSÄ ja käväsin vielä kaupassakin niin, kuin TÖITÄ TEKEVILLÄ on tapana.
Tämä on viikko vasta opettelua, mutta työvuorolistaan olivat jo laittaneet minun nimen eli kyllä POSTINJAKAJAKSI näköjään pääsin.
Ei me taukoja edes pidetty, koska jos olis pidetty niin jaettas postia vieläkin!
Laskin, että jäi 56 minuuttia taukoja pitämättä. Työpäivään mahtu 3 12minuutin kahvitaukoa ja 20 minuutin ruokatauko….
Siinä samalla, kun jakaa postia voi juoda kahvia sekä syödä eväitä.
En valittanut vaikka PALELI ja ilmastointi puhalsi kylmää, koska minun pitää TARETA AJELLA IKKUNA AUKI vaikka -50 asteen pakkasella!
Kunnia POSTIA JA PAKETTIA tänään on IVALOSTA lähtenyt YMPÄRI Inarin kuntaan!
Minä olin jakamassa Akujärveltä Nellimiin ja asiakkaat oli oikein tyytyväisiä, kun kerrottiin heille että minä olen opettelemassa postinjakajaksi.
Holoman vitun ämmän ENSIMMÄINEN TYÖPÄIVÄ on tehty.
12
343
Vastaukset
- Anonyymi
En olis ikinä uskonut, että Inarin kunnassa keskellä metsää oli varmaan 100 miljoonan euron KESÄ-MÖKKI ja omistaja sukunimi ei ole LAPPALAINEN EIKÄ INKILÄ!
Postienjakajalla on huonot palkat, mutta meillä on erikoisia TYÖETUJA vaikka palkka ei niin ruhtinaallinen olekkaan.
Minun työkaverithan on käyneet myös minun entisten siivous asiakkaiden luona eli meillähän on yhteisestä menneisyyttä, mutta myös yhteistä tulevaa työkavereina.
Edes poliisit ei pääsee samoista ovista sisälle joista me päästään, koska ei kai poliiseja tarvi muualla kuin eräiden KUNNIALLISTEN luo jos joutuu postia jakamaan sairasloman tai muun loman sijaisena.
Poliiseja tarvitaan silloin, kun pitää esittää olevansa ARVO POSTINJAKAJA ja asiakkaan sähkölaskukin voi olla hänen mielestä MILJOONIEN EUROJEN arvoinen joten pitää poliisien ajaa edellä ja rajavartiosto ajaa perässä sekä valvoo ilmasta niin saan ARVO POSTIN POSTINJAKAJANA toimittaa kirjeen perille.
NATON sotilaatkin saattaa haluta osallistua tuohon niin saadaan ARVO POSTIT TURVALLISESTI sekä SUURELLA KUNNIALLA PERILLE. - Anonyymi
Puhux itestä kolmannessa persoonassa?
- Anonyymi
Totta kai koska tietoturvallisuus vuodot ei kuuluu minun eikä minun työkavereiden toiminta periaatteeseen.
Meidän tehtävä on pitää ihmisten henkilökohtaiset tiedot salassa identtiteettivarkauksien estämiseksi, mutta tehtävä on hyvin vaikea koska ei meidän postinjakajien tehtävä ole konsultoida YRITTÄJIÄ joiden omaisuuksien arvot on useita kymmeniä jos ei peräti satoja miljoonia euroja.
- Anonyymi
Olihan hanskat?ällöttää että puhtaita kirjeitä jakais ruskeilla sätkäsormilla,huh!
- Anonyymi
Ei tietenkään ollut, koska et ollu muistanut käydä ilmottamassa että sinun posteja EI SAA ILMAN HANSKOJA JAKAA KUKAAN!
On hyvä tapa käydä sekä sivistynyt tapa ilmoittaa Ivalon postinlajitteluun, että postinjakajilla pitää olla hanskat kädessä koska sinun posteihin ei saa ilman hanskoja koskea.
Voit toimittaa Ivalon postinjakeluun meille kaikille hanskat niin ei vahingossakaan satu minun eikä muidenkaan työkavereiden käsien kautta leviämään mitään ylimääräistä joka käy sinun psyykkeen päälle.
Ivalossa asiakkaiden tyytyväisyys on tärkein asia ja minä olen luvannut pitää työkavereiden puolia eli me hoidetaan työt ja toimitaan niin ettei asiakkaiden tarvi valittaa.
Jos sinulle ei kelpaa, että jaan Inarin kunnassa postia niin voit :
1. Siirtää POSTILAATTIKKOS Venäjälle, koska ei me siellä posteja eikä paketteja jaeta.
2. Laita POSTILAATIKON päälle tarra jossa lukee, että kuka saa sinun postilaatikkoon toimittaan postia, mutta ET KYLLÄ ALA SYRJIMÄÄN tai KYYKYTTÄMÄÄN MINUN TYÖKAVEREITA jotka sentään jaetaan postit kelillä, kun kelillä!
On harva joka tässäkin kunnassa ajelee autolla -30 pakkasessa ikkuna auki ja LUU ULKONA sekä taputtaa tahtia työauton kylkeen ja sanoo : Jos ei muu mene PERILLE niin kyllä ainakin POSTI PYRITÄÄN TOIMITTAMAAN PERILLE!
- Anonyymi
Oikein! Työnteolla tämä maa nousee
- Anonyymi
Kiitos vaikka haasteita näkyy olevan, mutta periksi anna nyt!
En edes välitä vaikka AMPUSIVAT, koska saadaan IVALOON POSTINJAKAJAN patsas jossa on kyltti alla jossa lukee ” Aito ja ehta ivalolainen joka antoi kaikkensa Postin sekä työkavereidensa ja ivalolaisten puolesta!”
Minä en ole sanonut kelleen, että : Mitäpä jos lähtisit litomaan, koska ei edes POSTINJAKAJAT miellytä!
En löytänyt työpaikkaa MOL:in enkä Inarin kunnan sivuilta.
- Anonyymi
Onnistuuko esim. postin ja tortun jako samaan aikaan?
- Anonyymi
Holoma älä kerro työstäsi mitään täällä keskustelussa. Joku ilkeämielinen voi siihen puuttua.
- Anonyymi
Löikkö noitarumpua?
- Anonyymi
Holo menee töihin kuin ekaluokkalainen kouluun reppu selässä ihmeelliseen maailmaan.
- Anonyymi
Mites se toinen työpäivä meni? Tuleeko kehua hommasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343723
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv192858Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm212426Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen2042188Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362047Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.511718Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko211644- 341635
- 541583
Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja631439