Mikä sääilmiö olet henkisesti?

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010639500.html
Muita sumussa kulkijoita 🙂?

Olet kuin sumu!
Jos olisit sääilmiö, olisit sumu.

Olet salaperäinen runoilijasielu. Olet usein hieman ujo etkä päästä ihmisiä helposti lähellesi. Läheisten seurassa olet kuitenkin avoin ja lämmin. Arvostat pientä ja tiivistä ystäväporukkaasi. Viihdyt, kun voit perehtyä kiinnostuksenkohteisiisi ja oppia uutta. Elämässä arvostat luovuutta ja rauhaa.

136

1086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet kuin jälkikesä!
      Jos olisit sääilmiö, olisit jälkikesä eli syksyllä yllättäen koittava lämmin kausi.

      Olet boheemi haaveilija ja nautiskelija. Elät spontaania elämää etkä yleensä stressaa asioita turhaan. Olet avoin ja letkeä ihminen, jonka seurassa muutkin ajautuvat joskus yllättäviin seikkailuihin. Näet kaikissa ja kaikessa jotakin hyvää, ja sen takia saatat joskus olla hieman liian sinisilmäinen. Uteliaisuus on vahvuutesi elämässä.

      Tämän voin allekirjoittaa.

      • Kylläpä sopii sinuun😁


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kylläpä sopii sinuun😁

        Niin.. olen samaa mieltä. Olen kuin lempeä intiaanikesä. Sillä nimellä minä olen oppinut tuon ilmiön tuntemaan.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kylläpä sopii sinuun😁

        Totta 😊 Sopii hyvin siihen mielikuvaan, minkä olen Pirpanasta saanut!


      • Minulla sama. Olisin odottanut syyssadetta tai jotain sellaista.


      • pujotteIija

        Joku ei pitänyt siitä kun oltiin samiksia


      • pujotteIija kirjoitti:

        Joku ei pitänyt siitä kun oltiin samiksia

        No saat suukkosen sitten tässä..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No saat suukkosen sitten tässä..

        Kiitoksia kultaseni, suukkosia jo 3 ja puolivuotta


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kiitoksia kultaseni, suukkosia jo 3 ja puolivuotta

        Juu.. tosiaan.. meillähän oli 3.5 vuosipäivä elokuussa.. pitkään se olet sinäkin minua jaksanut kahtella.. :)


    • Anonyymi

      Oho olen kuin poutasää.

      >simiti<

      • Mitä poutasäästä sanotaan?


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Mitä poutasäästä sanotaan?

        Jos olisit sääilmiö, olisit poutasää.

        Olet avoin, aurinkoinen ja ystävällinen ihminen. Olet rento ja helposti lähestyttävä, mikä vetää ihmisiä puoleensa. Sinuun on helppo tutustua, ja seurassasi muutkin loistavat. Osaat elää melko huolettomasti etkä stressaa helposti. Elämässä arvostat läheisiäsi, kauneutta ja positiivisuutta

        >simiti<


    • 👋🏻Heipähei

      Olet kuin sumu!

      Jos olisit sääilmiö, olisit sumu.

      Olet salaperäinen runoilijasielu. Olet usein hieman ujo etkä päästä ihmisiä helposti lähellesi. Läheisten seurassa olet kuitenkin avoin ja lämmin. Arvostat pientä ja tiivistä ystäväporukkaasi. Viihdyt, kun voit perehtyä kiinnostuksenkohteisiisi ja oppia uutta. Elämässä arvostat luovuutta ja rauhaa.

      Kiitos tämä oli hauska leikkimielinen testi😁 mietin kyllä että juuri tuo sumu sopisi itselleni ja kappas sehän sieltä tuli.

      • Anonyymi

        Vastasin nuori minä moodilla, niin olin poutasää.

        👩🏻‍🎤


    • Kolmas sumu.

      • Anonyymi

        Äh, ap kun luuli olevansa suuri yksinäinen sumusielu pelkästään ja sitten käy näin, lähes pelkkää sumua 🙄. 🧐 Kuka teistä kurjista rekkautuneista petkuttaa 🙂


      • Anonyymi

        4. Sumu


    • Olet kuin tihkusade!
      Jos olisit sääilmiö, olisit tihkusade.

      Olet raikas ja herkkä ihminen. Sinun kanssasi tulee helposti toimeen, koska olet empaattinen ja sinulle on tärkeää ottaa muut huomioon. Ystäväsi voivat luottaa siihen, että sinulta saa parhaat neuvot ongelmiin. Arvostat luultavasti elämässä kauniita asioita, luontoa ja rauhaa. Muut näkevät sinut seesteisenä ihmisenä, mutta joskus myös hieman ujona.

      ****
      Mä en kyllä osta tota seesteistä millään, en edes väärällä rahalla 😂

      • Olet raikas ihminen, herkkyytesi joissakin asioissa on ällistyttävää ja kanssasi tulee helposti toimeen.

        Sinä olet empaattinen ja huomioit muut. Tai siis ne jotka haluat huomioida..
        Sinulta saa hyviä neuvoja.
        Sulle toi luonto ja rauha osuu kuln nyrkki päähän.

        Kaiken hösellyksesi keskellä sulla kulkee kuitenkin sellainen punainen lanka siellä keskellä. Se seesteisyys tulee kohdallasi varmaankin siitä itsetietoisuudesta jota sulla on. Tarkoitan että sinut koen seesteisenä juuri selväpiirteisyytesi vuoksi. Tai ehkä se on vaan mun tunne.

        Sinulla on outo vaikutus ainakin minuun.. siis vaikka sulla on sitä ja tätä koko ajan, hösellystä ja muuta, sä olet koko ajan kartalla ja terävästi ja semmoinen saa minut tuntemaan turvallisuutta seurassasi. Siinä mielessä kokisin sen ehkä seesteisyydeksi. Ehkä vaan yhdistelen asioita mielivaltaisesti..

        Mulle tämä testi kyllä osui ja upposi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olet raikas ihminen, herkkyytesi joissakin asioissa on ällistyttävää ja kanssasi tulee helposti toimeen.

        Sinä olet empaattinen ja huomioit muut. Tai siis ne jotka haluat huomioida..
        Sinulta saa hyviä neuvoja.
        Sulle toi luonto ja rauha osuu kuln nyrkki päähän.

        Kaiken hösellyksesi keskellä sulla kulkee kuitenkin sellainen punainen lanka siellä keskellä. Se seesteisyys tulee kohdallasi varmaankin siitä itsetietoisuudesta jota sulla on. Tarkoitan että sinut koen seesteisenä juuri selväpiirteisyytesi vuoksi. Tai ehkä se on vaan mun tunne.

        Sinulla on outo vaikutus ainakin minuun.. siis vaikka sulla on sitä ja tätä koko ajan, hösellystä ja muuta, sä olet koko ajan kartalla ja terävästi ja semmoinen saa minut tuntemaan turvallisuutta seurassasi. Siinä mielessä kokisin sen ehkä seesteisyydeksi. Ehkä vaan yhdistelen asioita mielivaltaisesti..

        Mulle tämä testi kyllä osui ja upposi.

        No kiitosta. Kyllä mä sen seesteisyyden voin siinä mielessä ymmärtää, miten se oli visailussakin puettu, eli muiden näkökulmasta seesteinen. Ja sikäli se pitää paikkansa, että vaikka päässä olisi kaaos, on kaikki silti tavallaan kontrollissa ja ulospäin se näkyy seesteisyytenä, kaikki on hallinnassa.

        Se luonto ja rauha... Joo, muuta en toivokaan ❤️


    • Anonyymi

      Mä en ala.
      Oon paukkupakkanen!
      Vilma

      • Anonyymi

        21:05
        Tai ei se niin paha ollutkaan.
        Vilma


    • Olet kuin paukkupakkanen!

      Jos olisit sääilmiö, olisit paukkupakkanen.

      Pakkasella tekee mieli kääriytyä lämpimiin vaatteisiin, ja myös sinä arvostat elämässä mukavuutta ja turvallisuutta. Pidät uusien asioiden opiskelusta ja siitä, että aivosi joutuvat kunnolla töihin. Arvostat myös rauhaa ja omaa tilaa, etkä siksi ehkä viihdy väenpaljouksissa tai juhlahumuissa. Vietät mieluiten laatuaikaa lähipiirisi kanssa tai luonnossa, eikä sinua haittaa olla välillä ihan itseksesi.

      En tosin pidä paukkupakkasista, mutta mieluummin viileä sää kuin liian kuuma. Muuten kuvaus pitää paikkaansa.

    • Anonyymi

      "Olet kuin paukkupakkanen!

      Jos olisit sääilmiö, olisit paukkupakkanen.

      Pakkasella tekee mieli kääriytyä lämpimiin vaatteisiin, ja myös sinä arvostat elämässä mukavuutta ja turvallisuutta. Pidät uusien asioiden opiskelusta ja siitä, että aivosi joutuvat kunnolla töihin. Arvostat myös rauhaa ja omaa tilaa, etkä siksi ehkä viihdy väenpaljouksissa tai juhlahumuissa. Vietät mieluiten laatuaikaa lähipiirisi kanssa tai luonnossa, eikä sinua haittaa olla välillä ihan itseksesi."

      🦄

    • Anonyymi

      Olet kuin lumipyry!
      Jos olisit sääilmiö, olisit lumipyry.

      Olet rohkea ja utelias seikkailijaluonne! Et yleensä pysy kauaa paikoillasi, vaan säntäilet paikasta toiseen tuuliviirin tapaan. Pidät aktiivisesta elämästä ja spontaaneista valinnoista – ehkä nautit jopa ääriolosuhteissa seikkailusta. Moni ei meinaa pysyä perässäsi, mutta ne jotka pysyvät ovat sinulle kultaakin arvokkaampia. Muilla ei ole koskaan tylsää seurassasi.

    • Joo, mä vähän ihmettelen että oon sumu. Mutta ei se nyt väärinkään oo.

      • Mä tein uudestaan, niillä arvoilla, missä oon kahden vaiheilla, niin oon silti sumu, että uskottava on.


    • Olen kuin jälkikesä. Jaa jaa, toisinkin ois joihinkin kysymyksiin voinut vastata

    • Anonyymi

      Sumu ja minttusuklaajäätelö, jos jäätelömakua kysytään seuraavaksi..

    • Oen näköjään helleaalto 😁 Tuota en kyllä allekirjoita, että jotkut jännittäisivät seurassani. Pikemminkin olen saanut kuulla päinvastaista, mutta mennään nyt tällä. IS:n visat ei valehtele 😅

      Olet kuin helleaalto!
      Jos olisit sääilmiö, olisit helleaalto.

      Olet vahva tyyppi, joka ei jää keneltäkään huomaamatta. Sinulla saattaa olla paljon ihailijoita, mutta toisaalta jotkut ihmiset hieman jännittävät seurassasi, etkä aina miellytä kaikkia. Persoonasi voi jakaa mielipiteitä, mutta pohjimmiltasi olet leppoisa, aurinkoinen ja positiivinen ihminen. Elämässä arvostat romantiikkaa ja rentoutumista.

      • 257 senttiä naista voi kyllä joskus vähän jännittää, ainakin jos se nainen on pystyssä. No ei hitto, kyllä moinen matka jännittäisi vaakatasossakin, eikö tämä halvatun sääri ikinä lopu 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        257 senttiä naista voi kyllä joskus vähän jännittää, ainakin jos se nainen on pystyssä. No ei hitto, kyllä moinen matka jännittäisi vaakatasossakin, eikö tämä halvatun sääri ikinä lopu 😂

        Ai niin totta, unohdan aina miten pelottava näky saatan joillekin olle koipineni 😂 Ja voin luvata, että kyllä se sääri aikanaan päättyy..


      • Aletheias kirjoitti:

        Ai niin totta, unohdan aina miten pelottava näky saatan joillekin olle koipineni 😂 Ja voin luvata, että kyllä se sääri aikanaan päättyy..

        Varmasti päättyy, mutta sitten alkaa loputon reisi... Siinä tarttee tankkiauton saattajaksi, jos meinaa maaliin asti päästä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Varmasti päättyy, mutta sitten alkaa loputon reisi... Siinä tarttee tankkiauton saattajaksi, jos meinaa maaliin asti päästä 😂

        Mutta se on takuulla sen arvoista 😉 Heh, reittä pitkin kapuaminen sai vähän erilaisen näkökulman 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Mutta se on takuulla sen arvoista 😉 Heh, reittä pitkin kapuaminen sai vähän erilaisen näkökulman 😂

        Noo, kunhan lopussa seisoo. Siis kiitos. Niin sitten voi kiivetä päättymätöntä säärtä aina loputtoman reiden yli. Ja nukahtaa mättäälle kaikkensa antaneena 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Noo, kunhan lopussa seisoo. Siis kiitos. Niin sitten voi kiivetä päättymätöntä säärtä aina loputtoman reiden yli. Ja nukahtaa mättäälle kaikkensa antaneena 😂

        Kyllä seisoo, usein myös alussa ja keskellä. Siis se kiitos. Pitää muistaa kiittää tarpeeks 😅
        Mättäälle on hyvä nukahtaa, pehmoista ja lämmintä 👌🏻 Sussa on kyllä ainesta reisikiipijäksi ihan selvästi 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Kyllä seisoo, usein myös alussa ja keskellä. Siis se kiitos. Pitää muistaa kiittää tarpeeks 😅
        Mättäälle on hyvä nukahtaa, pehmoista ja lämmintä 👌🏻 Sussa on kyllä ainesta reisikiipijäksi ihan selvästi 😂

        Hyvin koulutetusta lyhytkarvaisesta suklaannoutajasta voi saada myös pätevän lyhytkarvaisen reisikiipijän 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Hyvin koulutetusta lyhytkarvaisesta suklaannoutajasta voi saada myös pätevän lyhytkarvaisen reisikiipijän 😂

        Voittamaton yhdistelmä, suklaanoutaja ja reisikiipijä 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Voittamaton yhdistelmä, suklaanoutaja ja reisikiipijä 😂

        Onko? eli mä voin laittaa aivoliittohakemuksen vetämään heti, kolmena kappaleena, tietenkin. Mitähän Make siitä tuumaa 🤔😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Onko? eli mä voin laittaa aivoliittohakemuksen vetämään heti, kolmena kappaleena, tietenkin. Mitähän Make siitä tuumaa 🤔😂

        Juu laita vaan tulemaan, luulen että Maken suhteen voidaan käyttää jotain mitätöintipykälää 🤔 Make ei kuulosta muutenkaan oikein yhteensopivalla mun kanssa, niin luulen, että on molemmille parempi vain jatkaa elämää omilla poluillamme. Traagista, mutta näin on parempi 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Juu laita vaan tulemaan, luulen että Maken suhteen voidaan käyttää jotain mitätöintipykälää 🤔 Make ei kuulosta muutenkaan oikein yhteensopivalla mun kanssa, niin luulen, että on molemmille parempi vain jatkaa elämää omilla poluillamme. Traagista, mutta näin on parempi 😁

        Okka, mä piirtelen jonkun hakemuksen kasaan viikonlopun aikana. Älä ihmettele. jos on hapuileva, tässä on paritkin venetsialaiset työstettävänä tänä viikonloppuna 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Okka, mä piirtelen jonkun hakemuksen kasaan viikonlopun aikana. Älä ihmettele. jos on hapuileva, tässä on paritkin venetsialaiset työstettävänä tänä viikonloppuna 😂

        Hyvä, mutta muista, että siinä on deadline. Tässä koko syksyn ole aikaa odotella 🤣


      • Aletheias kirjoitti:

        Hyvä, mutta muista, että siinä on deadline. Tässä koko syksyn ole aikaa odotella 🤣

        Jää nyt venetsialaiset väliin kesäflunssaa pukkaa, joten joutuu löhöilemään. Ja hakemusta ei kyllä kannata nyt tehdä, rommitee voi altistaa ylisanoihin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Jää nyt venetsialaiset väliin kesäflunssaa pukkaa, joten joutuu löhöilemään. Ja hakemusta ei kyllä kannata nyt tehdä, rommitee voi altistaa ylisanoihin 😂

        Voihan harmi, kun iski kesäflunssa 😕 Nyt tosiaan vaan lepoa ja hyvää ruokaa ja juomaa. Ja mitä tulee hakemukseen, niin nythän on mitä oivin tilaisuus rustata hakemusta. Ylisanat on vaan plussaa 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Voihan harmi, kun iski kesäflunssa 😕 Nyt tosiaan vaan lepoa ja hyvää ruokaa ja juomaa. Ja mitä tulee hakemukseen, niin nythän on mitä oivin tilaisuus rustata hakemusta. Ylisanat on vaan plussaa 😂

        Olis voinut flunssa tulla reilun viikon päästä, kun lomat ovat loppuneet 😂
        Juu ei, en kyllä lähde anomusta tekemään rommiteepäissään, tulee sen verran suuret puheet ja luvattua kaikki mahdollinen, että siihen kun vahingossa vielä nimensä lyö alle, on aika pulassa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Olis voinut flunssa tulla reilun viikon päästä, kun lomat ovat loppuneet 😂
        Juu ei, en kyllä lähde anomusta tekemään rommiteepäissään, tulee sen verran suuret puheet ja luvattua kaikki mahdollinen, että siihen kun vahingossa vielä nimensä lyö alle, on aika pulassa 😂

        Kunnon työntekijä sairastaa tietenkin lomalla 😅

        Ja voit uskoa, että laittaisin sut lunastamaan kaikki suuret puheet 🤭


      • Aletheias kirjoitti:

        Kunnon työntekijä sairastaa tietenkin lomalla 😅

        Ja voit uskoa, että laittaisin sut lunastamaan kaikki suuret puheet 🤭

        Onneks mä voin ilmoituksella olla vaikka viikon saikkarilla ja näennäisesti etätöissä eli vastaan puhelimeen ja meileihin mitä jaksan tai huvittaa 😂

        Niin varmasti tekisit, siksi mä en kokeneena kehäraakkina menekään tuohon ikiaikaiseen seireenien lirkutukseen, että tee vaan se hakemus rommiteepäissäs ja muista allekirjoittaa ennen kuin lähetät sen 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Onneks mä voin ilmoituksella olla vaikka viikon saikkarilla ja näennäisesti etätöissä eli vastaan puhelimeen ja meileihin mitä jaksan tai huvittaa 😂

        Niin varmasti tekisit, siksi mä en kokeneena kehäraakkina menekään tuohon ikiaikaiseen seireenien lirkutukseen, että tee vaan se hakemus rommiteepäissäs ja muista allekirjoittaa ennen kuin lähetät sen 😂

        No sitten vain saikkua pitämään 😅 Ja itseasiassa taitaa olla ihan oikeinkin, että jos lomalla sairastuu, saa ne ottaa ihan virallisina sairaspäivinä ja jatkaa lomaa myöhemmin 🤔 Tässä kohdin mulla saattaa tosin olla sivistyksessä aukko, en ole koskaan siirtänyt lomapäiviä sairastumisen takia.

        Kyllä sä menisit, jos mulla olisi niin sanotusti kaikki keinot käytössäni 😂 Niin kokeneita kehäraakkeja olekaan, joiden puolustus olisi läpipääsemätön 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        No sitten vain saikkua pitämään 😅 Ja itseasiassa taitaa olla ihan oikeinkin, että jos lomalla sairastuu, saa ne ottaa ihan virallisina sairaspäivinä ja jatkaa lomaa myöhemmin 🤔 Tässä kohdin mulla saattaa tosin olla sivistyksessä aukko, en ole koskaan siirtänyt lomapäiviä sairastumisen takia.

        Kyllä sä menisit, jos mulla olisi niin sanotusti kaikki keinot käytössäni 😂 Niin kokeneita kehäraakkeja olekaan, joiden puolustus olisi läpipääsemätön 😁

        Lääkärintodistuksella sais lomia jatkeltua nykyisin, silleen se menee. Oi voi, olin viikon flunssassa kesälomalla, lekurintodistus käteen ja loma venyy. Mutta ei jaksa eikä pysty, pää ei anna myöten. Ja saan mä muutenkin pidellä lomia miten huvittaa jos vain työt hoituu, niin ei sekään etuus ilmaiseksi tule 😁

        No tää menee ihan siihen bemarin avainten nurmentamppaus -kategoriaan, sä vaan luulet että mä jäisin jalkoihin, vaikka tosiasissa tilanne on aivan päinvastoin. Mä oon niin kokenut, että mikään seireeni ei enää evää väräyttåis. Ja se pätee myös siihen seireeniin, sitä ei huvittais evää väräyttää näin elähtäneen kehäraakin perään 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Lääkärintodistuksella sais lomia jatkeltua nykyisin, silleen se menee. Oi voi, olin viikon flunssassa kesälomalla, lekurintodistus käteen ja loma venyy. Mutta ei jaksa eikä pysty, pää ei anna myöten. Ja saan mä muutenkin pidellä lomia miten huvittaa jos vain työt hoituu, niin ei sekään etuus ilmaiseksi tule 😁

        No tää menee ihan siihen bemarin avainten nurmentamppaus -kategoriaan, sä vaan luulet että mä jäisin jalkoihin, vaikka tosiasissa tilanne on aivan päinvastoin. Mä oon niin kokenut, että mikään seireeni ei enää evää väräyttåis. Ja se pätee myös siihen seireeniin, sitä ei huvittais evää väräyttää näin elähtäneen kehäraakin perään 😂

        Harvoin ehkä maksaa vaivaa, ainakaan jos kyse on muutaman päivän flunssasta. Jokin pitempiaikainen sairaus olisi eri juttu. En muista koska olisin viimeksi pitänyt ihan kunnon sairauslomaa 🤔 Etänä kun pystyy tekemään työt, niin vähintään yleensä tarkistan ainakin postit ja katson kiireellisimmät. Pieni flunssa ei työntekoa juuri edes haittaa, juo vain normaalia enemmän kuumaa 😁

        Pöh, sä luulet taas itsestäsi liikoja. Sun evät ei paljoa sua tottelisi oikeissa olosuhteissa 😂 Ja kyllä kehärääkkiseireeni hyvinkin saattaa innostua eviään väräyttelemään sun perään, kannattaa olla varuillaan 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Harvoin ehkä maksaa vaivaa, ainakaan jos kyse on muutaman päivän flunssasta. Jokin pitempiaikainen sairaus olisi eri juttu. En muista koska olisin viimeksi pitänyt ihan kunnon sairauslomaa 🤔 Etänä kun pystyy tekemään työt, niin vähintään yleensä tarkistan ainakin postit ja katson kiireellisimmät. Pieni flunssa ei työntekoa juuri edes haittaa, juo vain normaalia enemmän kuumaa 😁

        Pöh, sä luulet taas itsestäsi liikoja. Sun evät ei paljoa sua tottelisi oikeissa olosuhteissa 😂 Ja kyllä kehärääkkiseireeni hyvinkin saattaa innostua eviään väräyttelemään sun perään, kannattaa olla varuillaan 😁

        Juu, siksi meilläkin on töissä käytäntönä, että sen kun flunssailette kotona ilman lekurintodistusta, jos pystyy auttavasti hoitelemaan ja delegoimaan asioita. Ei ne työt mihinkään katoa, korkeintaan siirtyvät hiukan.
        "juo vain normaalia enemmän kuumaa" -> Rommitotia aamusta iltaan 😂

        Ja mitkäs ne oikeat olosuhteet sitten olisivat? 🤔😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Juu, siksi meilläkin on töissä käytäntönä, että sen kun flunssailette kotona ilman lekurintodistusta, jos pystyy auttavasti hoitelemaan ja delegoimaan asioita. Ei ne työt mihinkään katoa, korkeintaan siirtyvät hiukan.
        "juo vain normaalia enemmän kuumaa" -> Rommitotia aamusta iltaan 😂

        Ja mitkäs ne oikeat olosuhteet sitten olisivat? 🤔😂

        Joo huomattu on, ettei työt katoa edes tekemällä 😂 Mutta hyvä käytäntö, kun pystyy ja saa etänäkin tehdä. Ainoa haittapuoli se, että silloinkin, kun olisi syytä levätä, sortuu herkästi tekemään töitä.

        No siis.. Olosuhteiden pakosta en nyt voi sen tarkemmin kuvailla olosuhteita, jotka olisivat otolliset evien väräyttelyyn. Käytä mielikuvitusta 😇😉


      • Aletheias kirjoitti:

        Joo huomattu on, ettei työt katoa edes tekemällä 😂 Mutta hyvä käytäntö, kun pystyy ja saa etänäkin tehdä. Ainoa haittapuoli se, että silloinkin, kun olisi syytä levätä, sortuu herkästi tekemään töitä.

        No siis.. Olosuhteiden pakosta en nyt voi sen tarkemmin kuvailla olosuhteita, jotka olisivat otolliset evien väräyttelyyn. Käytä mielikuvitusta 😇😉

        Meillä on kiitettävän joustavaa. Ja joo, siinä on se ongelma, että toisinaan töitä tehdään muulloinkin kuin olisi aiheen. Se vaatii opettelua, sitä että opettaa itsensä päästämään irti töistä kun tapahtuu X, oli se sitten vaikka että kello lyö 17.00. Se on kova koulu, nimimerkillä Pelattu läpi.

        Mulla on hirveän köyhä ja yksioikoinen mielikuvitus, niin et mitenkään viittis auttaa? 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Meillä on kiitettävän joustavaa. Ja joo, siinä on se ongelma, että toisinaan töitä tehdään muulloinkin kuin olisi aiheen. Se vaatii opettelua, sitä että opettaa itsensä päästämään irti töistä kun tapahtuu X, oli se sitten vaikka että kello lyö 17.00. Se on kova koulu, nimimerkillä Pelattu läpi.

        Mulla on hirveän köyhä ja yksioikoinen mielikuvitus, niin et mitenkään viittis auttaa? 🤣

        Tuo on tosi tärkeää, että osaa pitää kiinni omista rajoistaan. Ketään ei voi vaatia tekemään kipeänä töitä ja jokaisella pitää olla oikeus sairastaa rauhassa silloin, kun sen aika on. Jousto on kuitenkin hyvä asia enkä ole itse kokenut mitenkään huonona sitä, että joskus vähän flunssaisenakin tekee töitä, kun harvoinpa sitä niin sairas on, etteikö mitään pystyisi tekemään.

        Tässä ehti jo vuorokausi kulua, niin valitettavasti munkin mielikuvaa alkaa olla jo vähän hataria niistä otollisista olosuhteista.. 🤔


      • Aletheias kirjoitti:

        Tuo on tosi tärkeää, että osaa pitää kiinni omista rajoistaan. Ketään ei voi vaatia tekemään kipeänä töitä ja jokaisella pitää olla oikeus sairastaa rauhassa silloin, kun sen aika on. Jousto on kuitenkin hyvä asia enkä ole itse kokenut mitenkään huonona sitä, että joskus vähän flunssaisenakin tekee töitä, kun harvoinpa sitä niin sairas on, etteikö mitään pystyisi tekemään.

        Tässä ehti jo vuorokausi kulua, niin valitettavasti munkin mielikuvaa alkaa olla jo vähän hataria niistä otollisista olosuhteista.. 🤔

        No meillä on niin suuret vapaudet, että jokin hinta siitä täytyy maksaa ja se on ihan ok, itse ainakin olen todella tyytyväinen. Kunhan muistaa omat raajansa 😂 eli lepääkin välillä.

        Ohhoh, sepäs oli nopea evoluutio, vuorokaudessa ohi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No meillä on niin suuret vapaudet, että jokin hinta siitä täytyy maksaa ja se on ihan ok, itse ainakin olen todella tyytyväinen. Kunhan muistaa omat raajansa 😂 eli lepääkin välillä.

        Ohhoh, sepäs oli nopea evoluutio, vuorokaudessa ohi 😂

        Jop vapaudesta joutaa vähän joustamaankin 😁

        No ei edes ole ohi, kunhan välttelen, etten joudu avaamaan kaikkia riettaimpia ajatuksiani täällä 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Jop vapaudesta joutaa vähän joustamaankin 😁

        No ei edes ole ohi, kunhan välttelen, etten joudu avaamaan kaikkia riettaimpia ajatuksiani täällä 😂

        Niin joutaa, se vaan meinaa aina välillä läikkyä yli itse kullakin ja jos se vaihde jää silmään, niin sitten ei hyvä heilu. Mutta sen voi oppia vain yhdellä tavalla. Kantapään kautta.

        Aaaa, no hyvä kun kerroit. Niin siis et viittis auttaa mun monokromaattista mielikuvistani, että saadaan sille edes värit käyttöön, pliis?


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin joutaa, se vaan meinaa aina välillä läikkyä yli itse kullakin ja jos se vaihde jää silmään, niin sitten ei hyvä heilu. Mutta sen voi oppia vain yhdellä tavalla. Kantapään kautta.

        Aaaa, no hyvä kun kerroit. Niin siis et viittis auttaa mun monokromaattista mielikuvistani, että saadaan sille edes värit käyttöön, pliis?

        Kantapään kautta ja sitten muistaa pistää oma hyvinvointi aina etusijalle.

        En viitsisi, koska se ei sovellu tällaiselle alustalle kirjoitettavaksi 😅 Mutta siihen liittyi paljon paljasta, lämmintä ihoa..


      • Aletheias kirjoitti:

        Kantapään kautta ja sitten muistaa pistää oma hyvinvointi aina etusijalle.

        En viitsisi, koska se ei sovellu tällaiselle alustalle kirjoitettavaksi 😅 Mutta siihen liittyi paljon paljasta, lämmintä ihoa..

        Ei se ehkä aina ole etusijalla, mutta enimmäkseen 😂

        No niin, saatiinhan värifilmiä kehiin, kyllä nyt Mielikuvitus kiittää 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei se ehkä aina ole etusijalla, mutta enimmäkseen 😂

        No niin, saatiinhan värifilmiä kehiin, kyllä nyt Mielikuvitus kiittää 😁

        Nyt sitten laitat sen etusijalle 🤗

        Aika pienestä lähti värifilmi pyörimään 😉 Mielikuvitus on upea asia..


      • Aletheias kirjoitti:

        Nyt sitten laitat sen etusijalle 🤗

        Aika pienestä lähti värifilmi pyörimään 😉 Mielikuvitus on upea asia..

        No välillä pitää ehkä antaa vähän enemmän, niin tulee annettua tekemisen mallia, ettei mene hommat ihan neppailuksi. Mutta ne on aika harvassa, tulipalotilanteita.

        Niinpä, ei tartte kuin hiukan värikynää vilauttaa ja heti kela lähtee pipokinossa pyörimään. Mieti mitä siellä pipokinon konehuoneessa tapahtuisi, jos vilauttaisi muutakin kuin värikynää 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No välillä pitää ehkä antaa vähän enemmän, niin tulee annettua tekemisen mallia, ettei mene hommat ihan neppailuksi. Mutta ne on aika harvassa, tulipalotilanteita.

        Niinpä, ei tartte kuin hiukan värikynää vilauttaa ja heti kela lähtee pipokinossa pyörimään. Mieti mitä siellä pipokinon konehuoneessa tapahtuisi, jos vilauttaisi muutakin kuin värikynää 😂

        Oma työmoraali venyy myös aika pitkälle, mutta sen olen päättänyt, että terveys on kuitenkin tärkeämpi eli en jousta oman hyvinvoinnin kustannuksella. Onneksi tällä hetkellä ei tarvitsekaan 😊

        Tiedän kyllä, mitä siellä pipokinossa tapahtuisi, kun värittäisi vielä vähän lisää.. Ja vielä vähän.. tiuketsen otetta.. ja sitten olisinkin jo todistanut väitteeni oikeiden olosuhteiden vaikutuksesta 😉😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Oma työmoraali venyy myös aika pitkälle, mutta sen olen päättänyt, että terveys on kuitenkin tärkeämpi eli en jousta oman hyvinvoinnin kustannuksella. Onneksi tällä hetkellä ei tarvitsekaan 😊

        Tiedän kyllä, mitä siellä pipokinossa tapahtuisi, kun värittäisi vielä vähän lisää.. Ja vielä vähän.. tiuketsen otetta.. ja sitten olisinkin jo todistanut väitteeni oikeiden olosuhteiden vaikutuksesta 😉😁

        Ehei, ei suinkaan, Pipokinossa on K-18 suodatin, joka alkaa jarruttamaan automaattisesti materiaalin käydessä aina vain kuumemmaksi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ehei, ei suinkaan, Pipokinossa on K-18 suodatin, joka alkaa jarruttamaan automaattisesti materiaalin käydessä aina vain kuumemmaksi 😂

        Suodattimet on turhia, kannattaa poistaa moiset hidasteet 🤣


      • Aletheias kirjoitti:

        Suodattimet on turhia, kannattaa poistaa moiset hidasteet 🤣

        Pakko olla moinen suodatin, koska olen vasta 17v. 😂

        Mutta oliko sulla tohon jotain täsmennystä miksi ne suodattimet kannattaa poistaa? Kun siis ikä sen vihdoin sallii, olisin kiinnostunut kuulemaan tarkemmin niistä 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Pakko olla moinen suodatin, koska olen vasta 17v. 😂

        Mutta oliko sulla tohon jotain täsmennystä miksi ne suodattimet kannattaa poistaa? Kun siis ikä sen vihdoin sallii, olisin kiinnostunut kuulemaan tarkemmin niistä 😁

        Ei voi täsmentää, jos kerran olet vielä alaikäinen 😱 Liian tuhmaa materiaalia noin nuoren korville. Oikeastaan nää on k-30-juttuja eli hetken vielä joudut odottamaan 😅


      • Aletheias kirjoitti:

        Ei voi täsmentää, jos kerran olet vielä alaikäinen 😱 Liian tuhmaa materiaalia noin nuoren korville. Oikeastaan nää on k-30-juttuja eli hetken vielä joudut odottamaan 😅

        No mutta on pakko hiukan raottaa... verhoja, jotta lapset oppivat aikuisten tavoille, muuten mennään sokkona naisiin ja sen tietää mitä siitä seuraa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No mutta on pakko hiukan raottaa... verhoja, jotta lapset oppivat aikuisten tavoille, muuten mennään sokkona naisiin ja sen tietää mitä siitä seuraa 😂

        Joo, mutta pitää antaa kasvurauha eikä liian aikaisin altistaa asioille, jotka kuuluu aikuisille 😇 Ja joskus on parempi itse oppiakin, vaikka sitten sokkona 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Joo, mutta pitää antaa kasvurauha eikä liian aikaisin altistaa asioille, jotka kuuluu aikuisille 😇 Ja joskus on parempi itse oppiakin, vaikka sitten sokkona 😂

        Ai jaa? No sit mä ymmärrän. Tuutko sitten opettajattereksi tälle sokolle? Ihan vaan käsipelillä sokkona kopeloin 🤭😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai jaa? No sit mä ymmärrän. Tuutko sitten opettajattereksi tälle sokolle? Ihan vaan käsipelillä sokkona kopeloin 🤭😂

        Noin sanottuna kuulostaa kyllä kamalalta 🤣Jos nyt edes jonkun aloittelijan käsikirjan lukaisisit läpi ensin 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Noin sanottuna kuulostaa kyllä kamalalta 🤣Jos nyt edes jonkun aloittelijan käsikirjan lukaisisit läpi ensin 😁

        Luin jo. Sokkona, käsikopelolla. Eli kurssin ykkösvaiheen teoriakoe on läpäisty, voidaanko siirtyä käytännön opetukseen? 😁

        Sitä paitsi olen aina oppinut paremmin tekemällä kuin lukemalla 😉😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Luin jo. Sokkona, käsikopelolla. Eli kurssin ykkösvaiheen teoriakoe on läpäisty, voidaanko siirtyä käytännön opetukseen? 😁

        Sitä paitsi olen aina oppinut paremmin tekemällä kuin lukemalla 😉😂

        Onhan tuossa perää, että tietyt asiat oppii parhaiten tekemällä 😁 Seuraava vaihe sitten käytännön perusteet 1. Veikkaan, että se sujuu sulta oikein mallikkaasti 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Onhan tuossa perää, että tietyt asiat oppii parhaiten tekemällä 😁 Seuraava vaihe sitten käytännön perusteet 1. Veikkaan, että se sujuu sulta oikein mallikkaasti 😂

        Voi olla että sujuu, voi olla ettei suju. Tarvitsen runsaasti oppitunteja ja tasokokeita. Koska aloitetaan? 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Voi olla että sujuu, voi olla ettei suju. Tarvitsen runsaasti oppitunteja ja tasokokeita. Koska aloitetaan? 😁

        No viipymättä tietenkin, että ehtii välikokeen suorittaa ennen joulua 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        No viipymättä tietenkin, että ehtii välikokeen suorittaa ennen joulua 😁

        Ja loppukokeen vuodenvaihteesa rakettien paukkuessa? Sekä kuvaannollisesti että reaalisesti 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ja loppukokeen vuodenvaihteesa rakettien paukkuessa? Sekä kuvaannollisesti että reaalisesti 😂

        Sounds like a plan 😂 Raketit omasta takaa 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Sounds like a plan 😂 Raketit omasta takaa 😁

        Eli aaton aattona välikoe, niin tulee hyvä Joulu ja loppukoe vuodenvaihteessa, niin että tanner tärähtää. Ok.

        Kyllä mulla yksi raketti on...


      • randombypasser kirjoitti:

        Eli aaton aattona välikoe, niin tulee hyvä Joulu ja loppukoe vuodenvaihteessa, niin että tanner tärähtää. Ok.

        Kyllä mulla yksi raketti on...

        Juhlapyhinä voi hyvin paukutella vähän raketteja, vaikka useammankin kerran 😅


      • Aletheias kirjoitti:

        Juhlapyhinä voi hyvin paukutella vähän raketteja, vaikka useammankin kerran 😅

        No mitäpä sitä muutakaan juhlapyhinä tekisi? Syö hyvin, nauttii viiniä ja laukoo raketteja 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No mitäpä sitä muutakaan juhlapyhinä tekisi? Syö hyvin, nauttii viiniä ja laukoo raketteja 😂

        Ei kuulosta lainkaan huonolta tavalta viettää juhlapyhiä 😂 Suklaatakin on tuohon vuodenaikaan saatavilla riittävästi, niin ei tarvitse kotoa poistua edes suklaata hakemaan 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Ei kuulosta lainkaan huonolta tavalta viettää juhlapyhiä 😂 Suklaatakin on tuohon vuodenaikaan saatavilla riittävästi, niin ei tarvitse kotoa poistua edes suklaata hakemaan 😁

        Tottakai suklaata pitää hillota pyhiksi useampi kilo, eri makuja jne. muuten menee pyhät pilalle 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Tottakai suklaata pitää hillota pyhiksi useampi kilo, eri makuja jne. muuten menee pyhät pilalle 😂

        Voi kyllä, punaviini ja suklaa kuuluu joulunpyhiin erottamattomasti 😍 Ja ne raketit 😅 Tai kuuluu ainakin uuteen vuoteen, jos on kovin tarkka säännöistä 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Voi kyllä, punaviini ja suklaa kuuluu joulunpyhiin erottamattomasti 😍 Ja ne raketit 😅 Tai kuuluu ainakin uuteen vuoteen, jos on kovin tarkka säännöistä 😁

        Nooo, eri raketteja voi laukoa hiukan eri aikaan pyhiä, luulisin, ei kai se niin pilkun tarkkaa ole 🤔😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Nooo, eri raketteja voi laukoa hiukan eri aikaan pyhiä, luulisin, ei kai se niin pilkun tarkkaa ole 🤔😂

        Ei kai se, kunhan ei aiheuta yleistä häiriötä ja paheksuntaa 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Ei kai se, kunhan ei aiheuta yleistä häiriötä ja paheksuntaa 😂

        Aaaaa, se olisi kyllä leipälajini... No ehkei joka pyhä, välillä voi yrittää käyttäytyäkin, kaksin käsin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaaa, se olisi kyllä leipälajini... No ehkei joka pyhä, välillä voi yrittää käyttäytyäkin, kaksin käsin 😂

        Sinäkö käyttäytyä?? 😁 En usko ennen kuin näen 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Sinäkö käyttäytyä?? 😁 En usko ennen kuin näen 😄

        Noin joka seitsemäskymmenes sunnuntai 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Noin joka seitsemäskymmenes sunnuntai 😁

        Sehän on jo aika hyvin, melkein joka vuosi muttei ihan 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Sehän on jo aika hyvin, melkein joka vuosi muttei ihan 😂

        Se on riittävä määrä, noin kerran kahteen vuoteen, enempi olisi jo aivan liikaa ja maine menisi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Se on riittävä määrä, noin kerran kahteen vuoteen, enempi olisi jo aivan liikaa ja maine menisi 😂

        Joo kyllä kovalla työllä ansaitusta maineesta kannattaa pitää kynsin hampain kiinni 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Joo kyllä kovalla työllä ansaitusta maineesta kannattaa pitää kynsin hampain kiinni 😁

        Kuten eräs kaverini aikoinaan nuoruudessa asian puki sanoiksi, kun vähän viikonloppuisin sattui ja tapahtui, oikeastaan liki joka viikonloppu:. Kunnia ehkä meni, mutta mainetta tuli senkin edestä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Kuten eräs kaverini aikoinaan nuoruudessa asian puki sanoiksi, kun vähän viikonloppuisin sattui ja tapahtui, oikeastaan liki joka viikonloppu:. Kunnia ehkä meni, mutta mainetta tuli senkin edestä 😂

        Tuollaista asennetta se joskus vaatii, että pääsee eteenpäin pienten "sattumien" jälkeen 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Tuollaista asennetta se joskus vaatii, että pääsee eteenpäin pienten "sattumien" jälkeen 😂

        No se oli sitä aikaa, sattui ja tapahtui ja sattui fyysisesti ja kaikkea mielenkiintoista 😂
        Eikä kaveri kyllä väärässä ollut, mainetta tuli, kunniaa ei 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No se oli sitä aikaa, sattui ja tapahtui ja sattui fyysisesti ja kaikkea mielenkiintoista 😂
        Eikä kaveri kyllä väärässä ollut, mainetta tuli, kunniaa ei 😁

        Olen jotain noista ajoista kuullutkin, joten pystyn kyllä uskomaan, että mainetta niitettiin 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Olen jotain noista ajoista kuullutkin, joten pystyn kyllä uskomaan, että mainetta niitettiin 😂

        Ei silloin taidettu kyllä mitään niittää, ellei nyt sitten leualla pihaa kyntäessä samalla niitetty hiukan pihanurmikkoa 😂


    • Olet kuin sumu!

      Jos olisit sääilmiö, olisit sumu.

      Olet salaperäinen runoilijasielu. Olet usein hieman ujo etkä päästä ihmisiä helposti lähellesi. Läheisten seurassa olet kuitenkin avoin ja lämmin. Arvostat pientä ja tiivistä ystäväporukkaasi. Viihdyt, kun voit perehtyä kiinnostuksenkohteisiisi ja oppia uutta. Elämässä arvostat luovuutta ja rauhaa.

    • Anonyymi

      Olet kuin tihkusade, yritinpä vastailla uudestaan vaikka hieman siitä vierestä.

      Jos olisit sääilmiö, olisit tihkusade.🌧️

      Muut näkevät sinut seesteisenä ihmisenä... mutta itse olet eri mieltä 😅

      ***

      Olet kuin tihkusade!
      Jos olisit sääilmiö, olisit tihkusade.

      Olet raikas ja herkkä ihminen. Sinun kanssasi tulee helposti toimeen, koska olet empaattinen ja sinulle on tärkeää ottaa muut huomioon. Ystäväsi voivat luottaa siihen, että sinulta saa parhaat neuvot ongelmiin. Arvostat luultavasti elämässä kauniita asioita, luontoa ja rauhaa. Muut näkevät sinut seesteisenä ihmisenä, mutta joskus myös hieman ujona.

      😌😳😉

      Liian ujo allekirjoittamaan

      • Kappas, toinen tihkusade. Tuntuu että puolet palstasta on sumuja.


    • Anonyymi

      Oikeastaan oli kiva juttu, koska löytyi positiivisia luonnehdintoja.
      Vilma

    • Anonyymi

      Tyyletin hyllyllä.

    • Anonyymi

      Ihan kattomatta mitään tiedän kuka olen. Olen chaos

      • Anonyymi

        Eli pyry


    • Anonyymi

      Sateenkaareen ajauduin vastauksin👍

    • Anonyymi

      Toenado. tai autokin Oldsmobilw Toronadu.

    • Anonyymi

      Tihkusade, helleaalto ja poutasää. Riippuen vähän päivästä ja tilanteesta. Voin olla noita kaikkia fiiliksen mukaan ja siten eri vastausten perusteella.

    • "Olet kuin sumu!"

      Lempi juhlapäivä oli jotenkin hankala kysymys. Ei ole mitään sellaista mikä on ylitse muiden. Ehkä Helatorstai, mutta sekin vain siksi että siitä tietää yleensä kesäloman olevn nurkan takana.

      Viimeisimpään kysymykseen vastasin rakastaa. Siihen osuva kappale: Aurora - Nature Boy.

      https://youtu.be/TVdTGhWQgt4?si=WiKZFy8UqMOOUc6l

    • Anonyymi

      gtosi ph<FI VOI SAGTUA JOTAIN AUFOJUGUJA RAKSKALAISILLAKIN TOPI PAHOJA ONNEGOMUUKDIS

    • Anonyymi

      Teinpä uudestaan ihan mielenkiinnosta ja sumusta tulikin tihkusade

    • "Olet kuin poutasää!
      Jos olisit sääilmiö, olisit poutasää.

      Olet avoin, aurinkoinen ja ystävällinen ihminen. Olet rento ja helposti lähestyttävä, mikä vetää ihmisiä puoleensa. Sinuun on helppo tutustua, ja seurassasi muutkin loistavat. Osaat elää melko huolettomasti etkä stressaa helposti. Elämässä arvostat läheisiäsi, kauneutta ja positiivisuutta."

      Testi antoi juuri päinvastaisen tuloksen, kuin millaisia vastauksia laitoin. Ehkä tämä on joku merkki universumilta :D

    • Anonyymi

      Autere.

    • Olet kuin tihkusade!
      Jos olisit sääilmiö, olisit tihkusade.

      Olet raikas ja herkkä ihminen. Sinun kanssasi tulee helposti toimeen, koska olet empaattinen ja sinulle on tärkeää ottaa muut huomioon. Ystäväsi voivat luottaa siihen, että sinulta saa parhaat neuvot ongelmiin. Arvostat luultavasti elämässä kauniita asioita, luontoa ja rauhaa. Muut näkevät sinut seesteisenä ihmisenä, mutta joskus myös hieman ujona.

      Joo, tylsää on ollut, ja epämukavaa kuin tihkusateessa istuisi.

    • Olet kuin poutasää!

      Jos olisit sääilmiö, olisit poutasää.

      Olet avoin, aurinkoinen ja ystävällinen ihminen. Olet rento ja helposti lähestyttävä, mikä vetää ihmisiä puoleensa. Sinuun on helppo tutustua, ja seurassasi muutkin loistavat. Osaat elää melko huolettomasti etkä stressaa helposti. Elämässä arvostat läheisiäsi, kauneutta ja positiivisuutta.

      🌤Riippuu fiiliksestä✌🏻

    • Anonyymi

      olin nukkumassa näin una jostain tytöiusfä jännittävää unessaa oli hassu...

    • Anonyymi

      ihankuin nähnyt jotain unta jossa tyuttöjä....

    • Anonyymi

      muhya niin voiy kokrills lsiggaa jalat pwiton ulkopuolwellelle tuntuu viileämmälle... juttua

    • Anonyymi

      Olen merisää

      "Kotka Rankki, ohutta yläpilveä..."

      🍺

      • Anonyymi

        Kuuskajaskari ja Arttu Viskari. Rimaa.
        Vilma


    • Anonyymi

      Minulle tuli sateenkaari.

    • Anonyymi

      Tein kaksi kertaa. Yhdellä kerralla olin tihkusade ja toisella sumu. Vaihdoin vaan kaksi vastausta. Ammatin ja lemmikin.

      • Anonyymi

        Mutta oikeasti olen kaikki sääilmiöt. En vaan yksi.


    • Anonyymi

      Olet kuin ukkonen!
      Jos olisit sääilmiö, olisit ukkonen.

      Sinusta löytyy särmää! Oletkin luultavasti hyvin sisukas ja määrätietoinen. Saatat olla myös hieman itsepäinen, mutta se on myös vahvuutesi: jos päätät jotakin, pyrit sisukkaasti tavoitteeseesi. Joskus saatat olla hieman myrskyisä, mutta lepyt nopeasti. Ihmiset näkevät sinut kunnianhimoisena, sitkeänä ja räiskyvänä persoonana.

      Sisua ainakin on.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Olet kuin poutasää!
      Jos olisit sääilmiö, olisit poutasää.

      Olet avoin, aurinkoinen ja ystävällinen ihminen. Olet rento ja helposti lähestyttävä, mikä vetää ihmisiä puoleensa. Sinuun on helppo tutustua, ja seurassasi muutkin loistavat. Osaat elää melko huolettomasti etkä stressaa helposti. Elämässä arvostat läheisiäsi, kauneutta ja positiivisuutta.

      😳

    • Anonyymi

      Oisko se sit se salama?

    • Anonyymi

      täälllä olut ukkosmyeäkkää--,ittws moom tuttäkrmlom,orördt' lso ,iver,,åss millis kpd ksöst timtivdt goorör''ör millirddd--

    • Anonyymi

      ei ytuo ukkonen ole yäällä enää kovin lähellä vswlon välähdyukdiä kyllä dslmoidgsnäkyy.

    • Olet kuin poutasää!
      Jos olisit sääilmiö, olisit poutasää.

      Olet avoin, aurinkoinen ja ystävällinen ihminen. Olet rento ja helposti lähestyttävä, mikä vetää ihmisiä puoleensa. Sinuun on helppo tutustua, ja seurassasi muutkin loistavat. Osaat elää melko huolettomasti etkä stressaa helposti. Elämässä arvostat läheisiäsi, kauneutta ja positiivisuutta.

      🥰

    • Anonyymi

      nukun monestikin kuin nilkat peiton alta poid runtuuu hauskallekin.

    • Anonyymi

      siis niin vruää priyon poid jslkojrn päälytä

    • Anonyymi

      kolautin omaa päätäni vähän kun liukaasuin suihkussa.. jotain caemaan 2 runria jota paasin esw socsallwe istummaankaan, muttaniin.

    • Anonyymi

      oiikeasri vähän hassua joas niin kolurraa päärä jorta ei pääsw wsws sohchxalle... mutta tietokoneen lämöpjä huc iksi sisä 26.0 ulko 17.7..

    • Anonyymi

      moom yip pöo v'j'm p,s omdåoesstop ett' tortplpmr pttw,m d''livod kd ö',åäk'--

    • Anonyymi

      huono näåppäimiatä

    • Anonyymi

      voisdin huciksi paljonko kone-ieto näyttää nyt lämpöjä tällä r4yl5röö'---sisä 25.1 ulok15.8

    • Olet kuin sumu!

      Jos olisit sääilmiö, olisit sumu.

      Olet salaperäinen runoilijasielu. Olet usein hieman ujo etkä päästä ihmisiä helposti lähellesi. Läheisten seurassa olet kuitenkin avoin ja lämmin. Arvostat pientä ja tiivistä ystäväporukkaasi. Viihdyt, kun voit perehtyä kiinnostuksenkohteisiisi ja oppia uutta. Elämässä arvostat luovuutta ja rauhaa.

      Testaa seuraavaksi, mikä jäätelömaku olisit. Pääset testiin tästä.

      TOISTA UUDESTAAN
      Jaa tuloksesi

    • Anonyymi

      Olet kuin sateenkaari!

      Jos olisit sääilmiö, olisit sateenkaari.

      Olet värikäs ja yllätyksellinen tyyppi, jolla on omaperäinen tyyli. Teet valintoja rohkeasti oman mielesi mukaan etkä jää murehtimaan, mitä muut sinusta tai elämästäsi ajattelevat. Olet seurallinen ja viihdyt erilaisten ihmisten kanssa, mutta arvostat myös tiivistä ystäväporukkaa. Ystävillesi oletkin aikamoinen aarre, koska jo pelkkä olemukseksi piristää ihmisiä.

      Totta ja totta. Olenhan sinkkumies, vapaana liihottava heteromies. Enkä ole yhtään yllättynyt miten vakkarit ovat sumuisia paukkupakkasia. :D

    • Anonyymi

      Paskamyrsky

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe