Missä on kivointa ja paras työilmapiiri?
Vastaukset 16
- Anonyymi
Siellä on paras työpaikka missä on hyvät ja asialliset esimiehet. Hyvä johtajuus. Työilmapiiri vaikuttaa paljon työssäviihtyisyyteen. Niissä työpaikoissa, jossa työntekijät vaihtuu usein vika löytyy usein huonosta johtajuudesta. Työntekijöiden suusta usein saanut kuulla.
- Anonyymi
Osaava, itsevarma esihenkilö ei tarvitse "hovia" eikä hännystelijöitä. Työilmapiirin rikkoo ne pomoa mielistelevät hännystelijät. Tai sitten joku vahva persoona ottaa ohjat ja hankkii oman sisäpiirin ja sekin syö työhyvinvointia. Nämä molemmat olen nähnyt ja kokenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaava, itsevarma esihenkilö ei tarvitse "hovia" eikä hännystelijöitä. Työilmapiirin rikkoo ne pomoa mielistelevät hännystelijät. Tai sitten joku vahva persoona ottaa ohjat ja hankkii oman sisäpiirin ja sekin syö työhyvinvointia. Nämä molemmat olen nähnyt ja kokenut.
Tupakkaringin viisaimmat juu...
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0936c3f-2595-4c33-a268-f77436aaccd1
kannattaa ottaa oppia- Anonyymi
olipa siinä itsevaltias pomo...vittumaisuuden kuningas
yritti murtaa lähihoitajan
- Anonyymi00009
...
- Anonyymi00011
Asiallinen työpaikka sitäkö etsit?
- Anonyymi00012
Haluat sijoituspääomaa jotta voit lopettaa nöyryyden.
- Anonyymi00013
Haluat nousta ylöspäin päättämään itse kaapin paikan.
- Anonyymi00014
Puhut esimiehistä näistä palkollisista. Pienistä yrittäjistä .....
- Anonyymi00015
Mitä ovat ne esimiehet kerro mistä päättävät?
- Anonyymi00016
Turhia ovat tekisivät työtä onnettomat.
- Anonyymi00017
Onnettomat luottamusmiehet ei virtaa ei mitään.
- Anonyymi00018
Kanalaumaa ohjataan. Virkistyspäivänä frisbeetä.
- Anonyymi00019
attendo on lienee paras-tehokas hoito ja raha liikkuu
- Anonyymi00020
Jkumakke
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921612
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4011064- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t179963- 93867
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171624- 37618