Missä on kivointa ja paras työilmapiiri?
Paras työpaikka uudelle hoitajalle Rovaniemellä?
16
362
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä on paras työpaikka missä on hyvät ja asialliset esimiehet. Hyvä johtajuus. Työilmapiiri vaikuttaa paljon työssäviihtyisyyteen. Niissä työpaikoissa, jossa työntekijät vaihtuu usein vika löytyy usein huonosta johtajuudesta. Työntekijöiden suusta usein saanut kuulla.
- Anonyymi
Osaava, itsevarma esihenkilö ei tarvitse "hovia" eikä hännystelijöitä. Työilmapiirin rikkoo ne pomoa mielistelevät hännystelijät. Tai sitten joku vahva persoona ottaa ohjat ja hankkii oman sisäpiirin ja sekin syö työhyvinvointia. Nämä molemmat olen nähnyt ja kokenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaava, itsevarma esihenkilö ei tarvitse "hovia" eikä hännystelijöitä. Työilmapiirin rikkoo ne pomoa mielistelevät hännystelijät. Tai sitten joku vahva persoona ottaa ohjat ja hankkii oman sisäpiirin ja sekin syö työhyvinvointia. Nämä molemmat olen nähnyt ja kokenut.
Tupakkaringin viisaimmat juu...
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0936c3f-2595-4c33-a268-f77436aaccd1
kannattaa ottaa oppia- Anonyymi
olipa siinä itsevaltias pomo...vittumaisuuden kuningas
yritti murtaa lähihoitajan
- Anonyymi00009
...
- Anonyymi00011
Asiallinen työpaikka sitäkö etsit?
- Anonyymi00012
Haluat sijoituspääomaa jotta voit lopettaa nöyryyden.
- Anonyymi00013
Haluat nousta ylöspäin päättämään itse kaapin paikan.
- Anonyymi00014
Puhut esimiehistä näistä palkollisista. Pienistä yrittäjistä .....
- Anonyymi00015
Mitä ovat ne esimiehet kerro mistä päättävät?
- Anonyymi00016
Turhia ovat tekisivät työtä onnettomat.
- Anonyymi00017
Onnettomat luottamusmiehet ei virtaa ei mitään.
- Anonyymi00018
Kanalaumaa ohjataan. Virkistyspäivänä frisbeetä.
- Anonyymi00019
attendo on lienee paras-tehokas hoito ja raha liikkuu
- Anonyymi00020
Jkumakke
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203