Salla city Meksiko ja Kaunisharjun miljoonat. Joku kirjoitti asiaa Lapin Kansa lehdessä. Erkki yritti vanhan aikaista. Vilungilla iskeä pari miljoonaa kunnan ja sähköyhtiön rahaa hissibisnekseen. Olisi pitänyt lakimies kunnanjohtajan tietää mitä tekee kun harmaalla tavalla ajaa miljoonia veronmaksajien rahoja turistien viihdyttämiseen. Onneksi meillä oli muutama rohkea joka uskalsi panna ranttaliksi. Nyt jokainen tajuaa miksi Petteri on hallituksen puheenjohtaja ja samalla Erkin alainen ja Erkin esimies. Herätys hyvät kamraatit. Joku mättää. Meksikon mallilla mennään. Mafian mallista kieroilua.
Erkki yritti pluffata miljoonat Kaunisharjulle
5
302
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnan on järkevää kehittää omia yhtiöitään ja on erikoista ajatella, että investointi omistamaansa yhtiöön on vilungilla pelaamista. Esityslistan mukaan sai käsityksen, että investointia varten pitää tehdä lisäselvityksiä, koska " olisi mahdollisesti". Eli investointi on edelleen mahdollinen, kun tarvittavat selvitykset
on tehty. Toivottavasti saadaan joskus Sallatunturiin tuolihissi, koska se on kuitenkin tätä päivää.- Anonyymi
Kaunisharju on osakeyhtiö ja se voi tehdä itse investointinsa. Miksi se ei ole jo tehnyt tarvitsemaansa hissi-investointia? Eikö saa lainaa mistään, vaan pitää kunnalta ruinata ilmasta rahaa. Normaali yritysmaailmassa toimitusjohtaja olisi jo saanut potkut, kun talous niin huono, ettei pysty tekemään tarvitsemiaan investointeja ja kehittää yhtiötä.
- Anonyymi
Erkki osaa esitellä asiat omian mielen mukaan. Alaisensa hallituksen puheenjohtaja Salmijärvi on pakon edessä. Itke tai tee, nurkkahuoneessa tavataan. Erkki, jää jo elatukselle. Nätti vaimo. Matkusta hänenkin kanssa ja ryyppää yhdessä, nyt olis se hetki.
- Anonyymi
Öyhöttäjien aivot ovat kuin Trumpin kannattajien aivot!
They have two parts of brain, left and right. In the left part there is nothing right . In the right part there is nothing left. - Anonyymi
Koko kähmintä on vittumainen meille kaikille. Millä venkoilulla Jättiläismäinen tuulivoimapuiston hanke syntyi. Joku on pirullisesti pilalla. Erkin kyynärpäät on perkeleen korkialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254043- 712981
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?372775- 1592680
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662624Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi492419Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352295- 351902
- 501865
- 1281554