Patikointi on parisuhteen alun paras treffi

Anonyymi-ap

Kaksi ihmistä, reput selkään ja joku 15 kilometrin patikointi.
Tuossa punnitaan eri tilanteita, henkisiä voimavaroja, huumoria, toisen huomioimista, juttelussa...kiinnostaako vai ei jne.

Ehdottomasti, ensimmäiset treffit tulisi aina olla joku 15 kilometrin patikointi.
Rakkausmielessä 32 kilometriä yöpymisineen olisi tietysti vielä syväluotaavampi.

AV

51

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tulisi mieleenikään suostua lähtemään kenenkään tuntemattoman tai puolitutunkaan kanssa mihinkään jumalan selän taakse kaksistaan.

      • Anonyymi

        Ja täytyy kyllä todeta, että ei tuo minusta edes mistään kerro. Kyllähän sitä nyt patikoidessa tulee toimeen kenen tahansa kanssa. Sen kun vain kävelee. Paljon paremoi testi minusta on mennä viettämään aikaa kaksistaan jossain pienessä kämpässä. Nopeammin siinä hermo menee, jos on mennäkseen kuin patikoidessa, ainakin mulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja täytyy kyllä todeta, että ei tuo minusta edes mistään kerro. Kyllähän sitä nyt patikoidessa tulee toimeen kenen tahansa kanssa. Sen kun vain kävelee. Paljon paremoi testi minusta on mennä viettämään aikaa kaksistaan jossain pienessä kämpässä. Nopeammin siinä hermo menee, jos on mennäkseen kuin patikoidessa, ainakin mulla.

        Elämän kuva on polku jota kävellään "käsi kädessä" rinnakkain.
        Jossain vaiheessa punnitaan myös etenemisvauhti, kuten myös patikoidessa.
        Yhteisen elämän varrella voi myös jompikumpi vierestä väsähtää, ja näin voi käydä myös patikoidessa.
        Tulee nälkä, joku tekee tulet ja tekee evään.
        Pieni tauko auttaa joskus myös parisuhteissa, näkemään sen ettei se yhteinen elämä olekaan niin raskas taival.

        Mutta joo, voihan sen oman parisuhteensa kuvata myös yhdellä lyhyesti " pieni kämppä".
        Tuota eivät parisuhteet minulle edusta, eivät millään tavalla.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämän kuva on polku jota kävellään "käsi kädessä" rinnakkain.
        Jossain vaiheessa punnitaan myös etenemisvauhti, kuten myös patikoidessa.
        Yhteisen elämän varrella voi myös jompikumpi vierestä väsähtää, ja näin voi käydä myös patikoidessa.
        Tulee nälkä, joku tekee tulet ja tekee evään.
        Pieni tauko auttaa joskus myös parisuhteissa, näkemään sen ettei se yhteinen elämä olekaan niin raskas taival.

        Mutta joo, voihan sen oman parisuhteensa kuvata myös yhdellä lyhyesti " pieni kämppä".
        Tuota eivät parisuhteet minulle edusta, eivät millään tavalla.

        AV

        En minä tietenkään ota kantaa siihen miten sinä tuon koet. Minulle se ei kertoisi yhtään mitään. Kyllä mä likipitäen ketä tahansa kestän patikoidessani avarassa luonnossa. Siellä saa olla aikamoinen k.sipää, että edes onnistuisi ärsyttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tietenkään ota kantaa siihen miten sinä tuon koet. Minulle se ei kertoisi yhtään mitään. Kyllä mä likipitäen ketä tahansa kestän patikoidessani avarassa luonnossa. Siellä saa olla aikamoinen k.sipää, että edes onnistuisi ärsyttämään.

        ?
        Outoa, minä taasen valitse patikointikumppanit hyvin tarkasti.
        Jokainen taaplaa tavallaan.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?
        Outoa, minä taasen valitse patikointikumppanit hyvin tarkasti.
        Jokainen taaplaa tavallaan.

        AV

        Kyllä hyvin oudolta kuulostaa minustakin. Ei vaikkapa intissä marssilla kukaan ärsytänyt, mutta kun porukka tungetaan telttaan, niin alkaa toisinaan jonkun touhut ärsyttääkin.

        No mutta kuten totesin, niin ihminen saa olla kyllä totaalinen k.sipää, että onnistuisi mua vaeltaessa ärsyttämään. Mä en ajattele patikoimista minään vertauskuvana, vaan nautin luonnosta ja liikkumisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hyvin oudolta kuulostaa minustakin. Ei vaikkapa intissä marssilla kukaan ärsytänyt, mutta kun porukka tungetaan telttaan, niin alkaa toisinaan jonkun touhut ärsyttääkin.

        No mutta kuten totesin, niin ihminen saa olla kyllä totaalinen k.sipää, että onnistuisi mua vaeltaessa ärsyttämään. Mä en ajattele patikoimista minään vertauskuvana, vaan nautin luonnosta ja liikkumisesta.

        Oikeastaan lähinnä johonkin jatkuvasti kälättävään ukkoon menisi vaeltaessa hermo.


    • Anonyymi

      En nyt ihan patikoinnista tiedä mieluummin että autolla pääsee perille ja patikoinnin sijaan ajellaan autolla mutta kyllä siinä näkee kun leireilee tai mökkeilee millainen toinen on esim jos vaikka yksi pkt löylylenkkiä ja toinen laitetaan puoliksi samoin muut ja toinen se on hänen kun srn valitsikin tai en syö moskaa oot pas.a ihminen haist vit.u ym niin näkee toisen luonteen ja muutenkin että tuleeko juttuun

      • Anonyymi

        Hmm... toisen todellisen luonteen näkee vasta sitten kun oikein väsyttää.
        Liian helppoa on ajella autolla ja mökkeillä.
        Kuulostaa lähinnä kuherruskuukaudelta:)

        AV


      • Anonyymi

        Miksi toista pitäisi haukkua, vaikka söisi eri ruokia? Miksi sulla on aina ensimmäisenä tuo muiden haukkuminen? Etkö sä osaa koskaan käyttäytyä ja puhua asiallisesti? Kaiken pitää olla just tasan kuten sinä haluat tai alkaa räyhääminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm... toisen todellisen luonteen näkee vasta sitten kun oikein väsyttää.
        Liian helppoa on ajella autolla ja mökkeillä.
        Kuulostaa lähinnä kuherruskuukaudelta:)

        AV

        No ei kukaan kävelemäänkään rupee se on joko autolla veneellä moottorikelkalla ym mut ei kukaan kävelemään rupee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi toista pitäisi haukkua, vaikka söisi eri ruokia? Miksi sulla on aina ensimmäisenä tuo muiden haukkuminen? Etkö sä osaa koskaan käyttäytyä ja puhua asiallisesti? Kaiken pitää olla just tasan kuten sinä haluat tai alkaa räyhääminen.

        Ja missä kohtaa haukuin?
        Laita teksti alle niin käsitellään se pois.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kukaan kävelemäänkään rupee se on joko autolla veneellä moottorikelkalla ym mut ei kukaan kävelemään rupee

        Mjoo, aika moni haluaa onneksi myös kävellä.
        Muutenhan sitä lihoisi ihan palloksi.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi toista pitäisi haukkua, vaikka söisi eri ruokia? Miksi sulla on aina ensimmäisenä tuo muiden haukkuminen? Etkö sä osaa koskaan käyttäytyä ja puhua asiallisesti? Kaiken pitää olla just tasan kuten sinä haluat tai alkaa räyhääminen.

        Kuka minusta on puhunut puhuin yleisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja missä kohtaa haukuin?
        Laita teksti alle niin käsitellään se pois.

        AV

        Vastasinko minä muka sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasinko minä muka sinulle?

        Miksi ikävästi vastaat av lle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ikävästi vastaat av lle

        Vastasin Välikselle, eli siis luultavasti sinulle. AV:llä on vain helvetin vittumainen tapa olla koskaan katsomatta kenelle ja mihin tekstiin on vastattu, mutta se taas on ihan oma ongelmansa. Mä en jaksa paapoa aikuista miestä, joka voisi ihan itse katsoa kenelle on kirjoitettu ja vastattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin Välikselle, eli siis luultavasti sinulle. AV:llä on vain helvetin vittumainen tapa olla koskaan katsomatta kenelle ja mihin tekstiin on vastattu, mutta se taas on ihan oma ongelmansa. Mä en jaksa paapoa aikuista miestä, joka voisi ihan itse katsoa kenelle on kirjoitettu ja vastattu.

        Miksi olet noin häijy ja ilkeä kuten välis tai kuka lie sanoi retkellä näkee toisen luonteen äkkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet noin häijy ja ilkeä kuten välis tai kuka lie sanoi retkellä näkee toisen luonteen äkkiä

        En minä tuedä miksi Välis on niin helvetillisen ilkeä kaikille. Sun täytyy kysyä sitä häneltä.


    • Rakastan ajatusta hyppään selkään ja katson kauan jaksaa emännän kantoa ja edetä minun kanssa 15 kilometriä 🥰🥰

      • Anonyymi

        Ai kamala:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kamala:)

        AV

        se että
        kestääkö minua se on aikamoinen koettelus. Mitä enemmän säälin sitä enemmän kävelen ja vuorollisesti mitä enemmän on kohtelias ja romanttinen sitä enemmän rakastun

        Auta armelias jos katsahtaa vieraaseen pöytään saan mustasukkaisuus kohtauksen lipuan pois.

        En jaksaisi yhtään riitelyn riitelyä. Enkä sitä että joudun olemaan epävarma en halua kokea taistelua rakkaudesta toisen takia, miksi olisin tiellä jonkun toisen rakkauden.


    • Treffi-ideana loistava, mutta ei ensitreffeillä. En koskaan lähtisi miehen kanssa kahdestaan metsään ensitreffeillä. Ehkä kurjaa miestä kohtaan olla näin epäluuloinen, mutta ei voi mitään.

      • Anonyymi

        Voi tuo tietysti olla treffit, jossa tulee olla myös luottamusta.
        Toisaalta, "jos et luota, älä käytä" pätee tässäkin asiassa.

        AV


      • Anonyymi

        Entä järvelle tai merelle kalaan ja autossa kaksi virveliä kummallekkin ja ehkä onki jos onkimisesta tykkäät


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi tuo tietysti olla treffit, jossa tulee olla myös luottamusta.
        Toisaalta, "jos et luota, älä käytä" pätee tässäkin asiassa.

        AV

        Ihan maalaisjärkeä on tavata aina alkuun julkisissa paikoissa ja sitten, kun tutustuminen on riittävän pitkällä, voi siirtyä intiimimpeihin ympäristöihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä järvelle tai merelle kalaan ja autossa kaksi virveliä kummallekkin ja ehkä onki jos onkimisesta tykkäät

        Entäs omatekoisella sukellusveneellä itämeriristeilylle? :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä järvelle tai merelle kalaan ja autossa kaksi virveliä kummallekkin ja ehkä onki jos onkimisesta tykkäät

        En lähtisi kun korkeintaan jonnekin julkiselle rannalle. Kalastaminen ei ole oma juttu, mielellään siis jotain muuta aktiviteettia.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Ihan maalaisjärkeä on tavata aina alkuun julkisissa paikoissa ja sitten, kun tutustuminen on riittävän pitkällä, voi siirtyä intiimimpeihin ympäristöihin.

        Toki noin, mutta kolme kertaa ruokaravintolassa ei kerro ihmisistä vielä kovinkaan paljon.
        Verraten siihen mitä kumppanilta mahdollisesti odottaa.

        Tuo valtakunnan kommentti oli kyllä hauska.
        Vertaan patikointia nyt yhteiseen elämään, ja hän haluaisi olla reppuselässä koko matkan:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs omatekoisella sukellusveneellä itämeriristeilylle? :)

        -keinovaginamies-

        Voit varmaan sen kumista tehdyn morsiamesi sinne ihan hyvin viedä?
        Tuskin kukaan pahastuisi, ei edes se oma vaimosi?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki noin, mutta kolme kertaa ruokaravintolassa ei kerro ihmisistä vielä kovinkaan paljon.
        Verraten siihen mitä kumppanilta mahdollisesti odottaa.

        Tuo valtakunnan kommentti oli kyllä hauska.
        Vertaan patikointia nyt yhteiseen elämään, ja hän haluaisi olla reppuselässä koko matkan:)

        AV

        Sivusta totean, että enpä lähtisi ruokaravintolaankaan treffeille. Jokainen tyylillään tietysti.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        En lähtisi kun korkeintaan jonnekin julkiselle rannalle. Kalastaminen ei ole oma juttu, mielellään siis jotain muuta aktiviteettia.

        No voithan sanoa minä olen järvi mies ole sinä pilkki ja pilki järvestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit varmaan sen kumista tehdyn morsiamesi sinne ihan hyvin viedä?
        Tuskin kukaan pahastuisi, ei edes se oma vaimosi?

        AV

        Huumori oli välikselle. Hän voi jopa ymmärtää sen.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki noin, mutta kolme kertaa ruokaravintolassa ei kerro ihmisistä vielä kovinkaan paljon.
        Verraten siihen mitä kumppanilta mahdollisesti odottaa.

        Tuo valtakunnan kommentti oli kyllä hauska.
        Vertaan patikointia nyt yhteiseen elämään, ja hän haluaisi olla reppuselässä koko matkan:)

        AV

        Ei kerrokaan, ainakaan jollei juttu kulje 😊 Treffeillä voi tietenkin tehdä monenlaista, ei sen tarvitse aina olla kahvittelua tai syömistä, vaan se voi olla vaikka tenniksen pelaamista tai taidenäyttelyssä käymistä, mutta ympäristön tulee olla tapailun alussa sellainen, että se tuntuu turvalliselta.

        Mikäs siellä reppuselässä ollessa, jos on vahva kantaja 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voithan sanoa minä olen järvi mies ole sinä pilkki ja pilki järvestä

        Jos vain unohtaisi kaikki kalastusjutut, niin se olisi paras 😊


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Jos vain unohtaisi kaikki kalastusjutut, niin se olisi paras 😊

        Sekö sinua pelottaa että mies on periksi antamaton eli ei luovu yrittämisestä ennen kuin kala tulee vaikka meni koko loppu elämä niin kauan pilkkii kun kala tulee tai voithan sanoa että olet savupiippu joka aina pienessä noessa ja mies on nuohooja ja nuohous harjallaan nuohoo piipun puhtaaksi koko loppu elämänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö sinua pelottaa että mies on periksi antamaton eli ei luovu yrittämisestä ennen kuin kala tulee vaikka meni koko loppu elämä niin kauan pilkkii kun kala tulee tai voithan sanoa että olet savupiippu joka aina pienessä noessa ja mies on nuohooja ja nuohous harjallaan nuohoo piipun puhtaaksi koko loppu elämänsä

        Vähänkö menisi hermo mieheen, joka jatkuvasti jauhaa typeriä vertauskuvia. 🤦‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekö sinua pelottaa että mies on periksi antamaton eli ei luovu yrittämisestä ennen kuin kala tulee vaikka meni koko loppu elämä niin kauan pilkkii kun kala tulee tai voithan sanoa että olet savupiippu joka aina pienessä noessa ja mies on nuohooja ja nuohous harjallaan nuohoo piipun puhtaaksi koko loppu elämänsä

        Ei pelota mikään vaan kalastaminen ei ole minulle mielekästä tekemistä. Olen nössö ja itku tulisi, jos kaloja joutuisin nuijimaan kuoliaaksi, niin parempi tehdä treffeillä jotain sellaista, mikä ei itkettäisi.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Ei pelota mikään vaan kalastaminen ei ole minulle mielekästä tekemistä. Olen nössö ja itku tulisi, jos kaloja joutuisin nuijimaan kuoliaaksi, niin parempi tehdä treffeillä jotain sellaista, mikä ei itkettäisi.

        Eli savupiippusi nuohous joo piippu täytyy pitää puhtaana


    • Anonyymi

      Patikointi vain jos perillä odottaa mökki tai hotelli jossa voi sitten patikoinnin jälkeen yhdessä rentoutua ja levätä.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      Patikointi voisi olla liikaa. Pian nerve kaput.
      Eikö voi tepsutella kodin lähitienoolla.
      Olla niin luontoihminen ja ajaa autolla lähelle luontoa.
      Miks mua ajatus tökkii.
      Vilma

      • Anonyymi

        En tiedä miksi se tökkii.
        Ajattelin vain ajatusta toiseen tutustumisesta melkein alussa olosuhteissa missä ei ole oikein muita häiriöitä tai virikkeitä. Vain se mitä luonto tarjoaa, kauneudessaan, ja myös joskus vähän julmuudessaan. Siinä on paljon samaa mitä oikeassa parisuhteessa, otetaan mittaa niin miehestä kuin myös naisesta.

        Naisille tämä ajatus voi olla kauhistuttava, monet miehet ovat kokeneet miten mieli muuttuu jos asuu metsässä viikon. Kun sieltä palaa sivilisaation pariin, se 10 cm patjakin tuntuu ylellisyydeltä, vesivessa saa wau efektin jne.

        Ihmisten perimmäinen luonne tulee esille vain olosuhteissa joissa on vaikeuksia.
        Jos tuollaisen "alkuleirin" joku nainen läpäisisi, olisi hän luottanut mieheen ja katsonut miehen olevan tulevan luottamuksen arvoinen.

        Voihan toki kokeilla 5 tähden ravintolaakin:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miksi se tökkii.
        Ajattelin vain ajatusta toiseen tutustumisesta melkein alussa olosuhteissa missä ei ole oikein muita häiriöitä tai virikkeitä. Vain se mitä luonto tarjoaa, kauneudessaan, ja myös joskus vähän julmuudessaan. Siinä on paljon samaa mitä oikeassa parisuhteessa, otetaan mittaa niin miehestä kuin myös naisesta.

        Naisille tämä ajatus voi olla kauhistuttava, monet miehet ovat kokeneet miten mieli muuttuu jos asuu metsässä viikon. Kun sieltä palaa sivilisaation pariin, se 10 cm patjakin tuntuu ylellisyydeltä, vesivessa saa wau efektin jne.

        Ihmisten perimmäinen luonne tulee esille vain olosuhteissa joissa on vaikeuksia.
        Jos tuollaisen "alkuleirin" joku nainen läpäisisi, olisi hän luottanut mieheen ja katsonut miehen olevan tulevan luottamuksen arvoinen.

        Voihan toki kokeilla 5 tähden ravintolaakin:)

        AV

        Ehkä jotkut ovat olleet lapsina vanhempiensa kanssa joskus alkuleirillä.
        Lähimetsät tarjoavat sopivasti maastoa.
        Tärkeää olisi, että niitä säilytettäisiin.
        Miksi pitäisi mennä mäkeen testaamaan parisuhdetta?
        Ihan arjessa löytyy testereitä, kun toisen mieli on kuin tuuliviiri.
        Miksi sen tuuliviirin kanssa johonkin sompioon.
        Ihan sillai riittää.
        Vilma


    • Anonyymi

      Ensitreffeillä mielummin kaupunkipatikointia sen 15 kilometrin edestä, jos on tarve aluksi patikoida. Ei tarvita edes reppuja.

    • Anonyymi

      Ei kiitos sellaistakaan. Tykkään liikkua yksin omaan tahtiini ja hiljaisuudessa! Olen hyvin omaehtoinen, enkä suostu tekemään mitään sellaista mitä en halua!!

      • Anonyymi

        Sellaista henkilöä ei ole jonka vaatimuksiin suostuisin, koska ën halua tutustua keneenkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista henkilöä ei ole jonka vaatimuksiin suostuisin, koska ën halua tutustua keneenkään!

        Oletpa minkä ikäinen tahansa en halua koskaan tutustua sinuun!!


      • Anonyymi

        Mjaa, tuo seuraava virke tosiaan laittaa miettimään.
        "Olen hyvin omaehtoinen, enkä suostu tekemään mitään sellaista mitä en halua!!"

        Haluavatko miehet tuollaisen naisen kumppanikseen, ja miksi haluaisivat?
        Elämä kun on aina kompromisseja.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa, tuo seuraava virke tosiaan laittaa miettimään.
        "Olen hyvin omaehtoinen, enkä suostu tekemään mitään sellaista mitä en halua!!"

        Haluavatko miehet tuollaisen naisen kumppanikseen, ja miksi haluaisivat?
        Elämä kun on aina kompromisseja.

        AV

        Se on hyvä vaan jos yksikään mies ei halua minua elämäänsä, koska en ole kokenut mitään tarvetta löytää ketään enää elämääni jo yli viisitoista vuotta sitten tapahtuneen eron jälkeen! En ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi minun oletettiin haluavan tututustua uusiin ihmisiin! En ole koskaan halunnut osallistua mihinkään projektiin, olen kokenut sen pilaavan elämääni jo kauan! Projekti alkoi mennä pieleen jo ensi hetkistä lähtien, koska se aloitettiin puuttellisilla tiedoilla! En tule koskaan sanomaan yhtään hyvää sanaa yhdellekään sellaisellae, joka kuvittelee minun haluavan olla tekemisissä hänen kanssaan!


    • Voin kuvitella, että se toisi hyvin kaikki luonteenpiirteet hyvin esiin. Siinä kipinä joko säilyisi taikka haihtuisi. Huumorintajua kysyttäisiin.

    • Nuorena patikoin naisen kanssa ravintolasta hänen kämipille.

      Matkalla astuin koiranpaskaan. Kasa oli suuri ja lämmin ja haisi erityisen pahalle.

      Matka jatkui ja haisin paskalle. En tiedä huomasiko nainen vahinkoni. Siitä ei kumpikaan puhunut mitään.

      Haju oli kuitenkin sellainen, että jossain sitä paskaa piti olla.
      Saattoi nainen ajatella, että olin liannut housuni.

      Kun pääsin naisen ovelle, pyysin siisäänpääsyä, mutta pyyntö evättiin.

      Älkää patikoiko, ottaaka taksi ja paskasta pitää puhua, oli se sitten missä tahansa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe