Minä saan käyttää lasteni sukuja apuna myös.

Anonyymi-ap

Minähän olen ensimmäinen vaimo ja mies oli asentaja jo silloin ja hänen veli oli telellä asentajana, toinen veli Finnair lentokone mekaanikko ja on edelleen.
Ex on tekee asentajan töitä edelleen.

Tämä exä kyllä on semmonen retku resu-Pekka että häntä kyllä haukkua mennen tullen palatessa, koska hän tekee tuota vittuilessa ja ihan minulle.
Tietää että en voinu sietää niitä paskasia vaatteita jotka pyörivät pitkin kämppää.

En ole koskaan haukkunut häntä työstä, koska hän oli jo silloin hyvä asentaja.
Serkkuni on itse myös asentaja joka sano Ruotsissa kun oltiin käymässä ja ex korjas SAABia. Serkkuni sano : Muuttakaa Ruotsiin niin hommaan sulle työpaikan Saabin tehtaalta.

Olin valmis lähtemään, mutta Retku resu-Pekka ei lähtenyt vaikka olis noilla taidoilla ylennyt Ruotsissa huipulle ja oppinut kielen nopeaa.
Erosin koska VIHASIN NIITÄ PASKASIA VAATTEITA ja lopulta miestä joka EI ARVOSTANUT MITÄÄN SILLOIN, mutta nyt SAATANAN RETKU resu-Pekka saa luvan maksaa velkansa minulle!!!

Äitinsä vihille pakotti vaikka oltas varmaan erottu mielummin.

12

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oltiin jossain juopotelemassa eron jälkeen yli 10vuoden jälkeen.
      Kerto niin paskan vitsi, että minä jouduin kysymään " Missä kohtaan piti nauraa?"
      Meidän suhde pysy kasassa sillä, kun paskoja juttuja naurettiin.

Paskat jutut lopetti naurattamasta, kun piti elää sitä joka päivä.

Minä menin kerran liian aikaisin pyörällä töihin.
      Poljin takasin kotia, koska olin unohtanut eväät kotia.
      Kelloa oli siirretty joten mulla aikaa LAUANTAINA aamulla klo 6 polkea pyörällä.
      Poika oli hereillä niin sanoin : Saatte viedä minut töihin ja hakea töistä.

Minä menin töihin ja sanoin: Tuun jo toisen kerran töihin tälle aamulle.

Reipas rouva kävi ensin pyörällä katsomassa kannattaako töihin edes mennä. Polki kotia ja sano : Kyllä voit viedä autolla minut töihin...

Minun paskat jutut nauratti enemmän mitä miehen, mutta kyllä mies kertoi ihan varmasti rouvansa välähdyksistä...

Oli varmaan piilottanut minun kukkaron jääkaappiin niin pysyn kotona enkä lähe mihinkään. En kehdannut sanoa, että minä olen hukannut kukkaron ja mulla on monta tonnia rahaa siellä.
      Jotain hain ja sanoin ääneen: Vittu minun kukkaro on jääkaappissa!

Olin viikon istunut kotona ja hakenu, koska muistin mihin laitoin kukkaron.
      Yksi tunki jääkaappiin piiloon niin pysyy kotona edes muutaman päivän.

• Anonyymi

Postinjakaja ei ole kukaan suvusta ollut HENKILÖAUTOLLA, mutta kuorma-autolla kyllä.
        Taksia kyllä suku on ajanut sekä omistanutkin niin kuin ambulansseja, korjaamon ja on ollut ihan bussikin.

Mummola oli KIOSKI heti sodan jälkeen.

He jotka on HAUDASSA ei ole olleet koskaan Facebookissa, mutta mummoni kyllä tykkää kun käyn siivoamassa hänenkin KOTIAAN.
        Hänen SIELUNSA asuu muiden SIELUJEN kanssa Ivalon kirkossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Postinjakaja ei ole kukaan suvusta ollut HENKILÖAUTOLLA, mutta kuorma-autolla kyllä.
        Taksia kyllä suku on ajanut sekä omistanutkin niin kuin ambulansseja, korjaamon ja on ollut ihan bussikin.

Mummola oli KIOSKI heti sodan jälkeen.

He jotka on HAUDASSA ei ole olleet koskaan Facebookissa, mutta mummoni kyllä tykkää kun käyn siivoamassa hänenkin KOTIAAN.
        Hänen SIELUNSA asuu muiden SIELUJEN kanssa Ivalon kirkossa.

Tämän alueen tietä oli tekemässä mies joka on kuollut myös ja hän on tavallaan myös minun exiä vaikka ei me koskaan virallisesti oltu pari.

Hän on ainut miehistäni joka oli päättänyt, että minut pitää saada ulos.
        Minä totuin siihen meteliin joten nukuin, kun toiset tekevät töitä.
        Yksi aamu kello 7.00 kuulin, että kaivuri käynnistyy joten käänsin kylkeä niin en kuule sitä meteliä.
        Sain hyvän asennon ja jatkoin onnellisena nukkumista...
        Heräsin siihen, kun minä nousin sängyssä ilmaan ja mietin, että mitä helvettiä täällä tapahtuu. Kuuntelin että kaivuri on käynnissä ja kuulin että ei siellä mitään vakavaa sattunut.
        Seinä oli pystyssä ja katto paikallaan, niin tilanne hallinnassa.
        Oli PÄÄTTÄNYT vaihtaa kauhaa ja pamauttaa PANOSTAJAN SÄNGYSTÄ YLÖS!
        En noussut enkä mennyt pihalle huutamaan vaikka oli varmaan laskenut, että tuolla pamauksella hän ampuu panostajan talosta pihalle...

Jos katto on paikalla ja seinät pystyy niin minua ei haittaa pamaukset jos oon nukkumassa.
        Minä nukun mielummin ja katson tilanteen uudelleen, kun olen juonut aamukahvin.
        Jos pitää lähteä niin minä kyllä pärjään pelkällä kahvilla kevyesti 12tuntia.
        Vankilaan meno matkalla tuo testattiin.
        Olin syönyt illalla, mutta en syö kun mietin asioita. Juon kahvia, vettä ja poltan tupakkaa, mutta en koe huonona jos pystyn ratkomaan asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän alueen tietä oli tekemässä mies joka on kuollut myös ja hän on tavallaan myös minun exiä vaikka ei me koskaan virallisesti oltu pari.

Hän on ainut miehistäni joka oli päättänyt, että minut pitää saada ulos.
        Minä totuin siihen meteliin joten nukuin, kun toiset tekevät töitä.
        Yksi aamu kello 7.00 kuulin, että kaivuri käynnistyy joten käänsin kylkeä niin en kuule sitä meteliä.
        Sain hyvän asennon ja jatkoin onnellisena nukkumista...
        Heräsin siihen, kun minä nousin sängyssä ilmaan ja mietin, että mitä helvettiä täällä tapahtuu. Kuuntelin että kaivuri on käynnissä ja kuulin että ei siellä mitään vakavaa sattunut.
        Seinä oli pystyssä ja katto paikallaan, niin tilanne hallinnassa.
        Oli PÄÄTTÄNYT vaihtaa kauhaa ja pamauttaa PANOSTAJAN SÄNGYSTÄ YLÖS!
        En noussut enkä mennyt pihalle huutamaan vaikka oli varmaan laskenut, että tuolla pamauksella hän ampuu panostajan talosta pihalle...

Jos katto on paikalla ja seinät pystyy niin minua ei haittaa pamaukset jos oon nukkumassa.
        Minä nukun mielummin ja katson tilanteen uudelleen, kun olen juonut aamukahvin.
        Jos pitää lähteä niin minä kyllä pärjään pelkällä kahvilla kevyesti 12tuntia.
        Vankilaan meno matkalla tuo testattiin.
        Olin syönyt illalla, mutta en syö kun mietin asioita. Juon kahvia, vettä ja poltan tupakkaa, mutta en koe huonona jos pystyn ratkomaan asioita.

Minä olen itse sanonut sekä kirjoittanut " Paras mies on kuollut mies."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen itse sanonut sekä kirjoittanut " Paras mies on kuollut mies."

Hän oli töissä aina toisille ja sanoin mulle viimeisillä treffeillä " Olen kyllästynyt makselemaan näitä konkursseja."
        Vastasin " Maksan konkurssi velkani itse enkä maksata niitä toisille."

Hän arvosti sekä kunniotti minua koska olin rehellinen ja sanoin sanat jotka hän olisi halunnut kuulla mieheltä joka tarvi lainaa niin hän sai elämänsä kuntoon, mutta hän ei saanut itse mitään....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän oli töissä aina toisille ja sanoin mulle viimeisillä treffeillä " Olen kyllästynyt makselemaan näitä konkursseja."
        Vastasin " Maksan konkurssi velkani itse enkä maksata niitä toisille."

Hän arvosti sekä kunniotti minua koska olin rehellinen ja sanoin sanat jotka hän olisi halunnut kuulla mieheltä joka tarvi lainaa niin hän sai elämänsä kuntoon, mutta hän ei saanut itse mitään....

Viimeisen näin hänet, kun menin hakemaan postista pöytää.
        Näki minut ja meinasi kävellä päälle, mutta oli sanonut mulle " Me ollaan molemmat hulluja"

Ehdin väistämään, koska en sentään Sokkarin lattialta halunnut itseäni miehen alta koska tuossa olis lähtenyt henki.
        Jos olisin hengissä selvinnyt niin me oltas istuttu käräjillä, koska siellä oli niin paljon ihmisiä ja minä olisin sanonut " Kävelit vittuilessa päälle!"

En ole rikosilmoitusta siitä, kun jäisellä tiellä lähti auto pyörimään ja siinä olis voinut lähteä henki.
        Poliisi kielsi ja lupasi hoitaa asian, mutta en saanut muuta kuin sitä HIEKKAA niin saatiin vetää auto pois.
        Poliisi käski hakea auton pois, mutta ei asiasta ole kuulusteltu ketään.
        En olis tehny rikosilmoitusta, koska en noin hullu sentään ole.
        Toiset ajeli päivittäin ja sain kuulla tyyliin " Onneksi sinun auto pyörähti mettään niin saatiin hiekkaa tielle!"

• Anonyymi

Mahtaa olla sukulaiset innoissaan.

• Anonyymi

En minun tarvi kertoa nimiä vaan riittää, että ilmoitan " Minun MIEHENI OVAT TEHNEET TÄHÄN KUNTAAN TIETKIN JA HOITAANEET AURAUKSETKIN TE PÄÄSETTE KULKEMAAN MAALLA SEKÄ PÄÄSETTE ILMAAN KIITORATAA PITKIN. MINUN MIEHENI OSAA MYÖS KORJATA KONEET JOILLA HOIDETAAN TEITÄ SEKÄ LENNETÄÄN ILMASSA. MINUN MIEHET HOITAA MYÖS JAKELUITA, KOSKA MINUN MIEHET ON MINUN TYÖKAVEREITA MYÖS JA HE TIETÄÄ ETTÄ ARVOSTAN HEITÄ VAIKKA EN HYÖDY HEIDÄN PALKOISTA MITÄÄN, MUTTA EN KADEHDI HEIDÄN VAIMOJAKAAN!"

Minulla on paljon miehiä ja hommaan lisää, koska MINUN MIEHET ARVOSTAA sekä KUNNIOTTAA MINUA, koska meillä on arvot kohdillaan!

• Anonyymi

Heidän miehet EI OLE MINUN MIEHIÄ, koska EN OLE OLLUT HEIDÄN TYÖKAVERI ENKÄ EDES YHDEN YÖN VAIMO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heidän miehet EI OLE MINUN MIEHIÄ, koska EN OLE OLLUT HEIDÄN TYÖKAVERI ENKÄ EDES YHDEN YÖN VAIMO!

Pärjään ilman exiänikin, koska minulla on myös joka osaa korjata ihan mitä vaan ja hänen kaverinsa osaa teitä ajella!
        He kävi oikein yhdessä sanomassa minulle, että " Saat siivoota ja meillä ei ole perjantaina kiire kotia eikä kaljakauppaan!"

Minun miehet kyllä ymmärtää KUNNIODEN PÄÄLLE ja sekä ymmärtää KUNNIAN ARVON JOS YKS TEKEE KAIKKIEN MIESTENSÄ ETEEN KUNNIA TYÖTÄ niin silloin ei ole vara ryypisekellä ja päihtyneenä koheltaa!

En nimiä tarvi, koska en vielä edes OLE PÄÄTTÄNYT mikä on minun sekä miesteni KUNNIODEN ARVO!

Minun miehet kyllä sanoo: Painu juoppo HELVETTIIN, koska et ole ansainnut mitään vaan olet juomalla pilannut kaiken!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pärjään ilman exiänikin, koska minulla on myös joka osaa korjata ihan mitä vaan ja hänen kaverinsa osaa teitä ajella!
        He kävi oikein yhdessä sanomassa minulle, että " Saat siivoota ja meillä ei ole perjantaina kiire kotia eikä kaljakauppaan!"

Minun miehet kyllä ymmärtää KUNNIODEN PÄÄLLE ja sekä ymmärtää KUNNIAN ARVON JOS YKS TEKEE KAIKKIEN MIESTENSÄ ETEEN KUNNIA TYÖTÄ niin silloin ei ole vara ryypisekellä ja päihtyneenä koheltaa!

En nimiä tarvi, koska en vielä edes OLE PÄÄTTÄNYT mikä on minun sekä miesteni KUNNIODEN ARVO!

Minun miehet kyllä sanoo: Painu juoppo HELVETTIIN, koska et ole ansainnut mitään vaan olet juomalla pilannut kaiken!

Minä ja äiti ei edes käytetä alkoholia niin minun ÄITINI SIIVOAA JUOPPOJEN jäljiltä putkia.
        Eikö tuo ole JUOPPOJEN omien KAVEREIDEN TEHTÄVÄ HUOLEHTIA, että VALTION HOTELLIN SVIITIT ON PUHTAAT sekä SÄNGYT PEDATTU VALMIIKSI niin voivat pistää maate!?
        Heidän kaverit vois myös omilla autoillaan kuskata juopot putkaan niin poliisit vois ajella autoilla joiden RENKAAT VINKUU KUNNOLLA JOKA YMPYRÄSSÄ ja SIREENIT SOITTAA SINFONIAA sekä VALOT LOISTAS NIIN, kuin REVONTULET niin minä voisin alkaa myös POLIISIKSI...

• Anonyymi

Kyllä tämä väkisin menee TIELAITOKSEN hommiksi!

Postimiehen POLKU oli ENSIMMÄINEN virallinen VALTION VIRKAMIEHEN luoma tie, koska ei se TIETO OIKEIN MUUTEN KULKENUT!

Onneksi sentään MUMMONI OPETTI KAAMASESSA TUON, kun kuljettiin hillassa.

Tuo oli äidin äiti, mutta isän äiti oli ollut myös POSTILLA siivoamassa joskus aikoinaan.
      Äidin puolen täti oli Kaamasen postissa töissä vaikka hän oli invaliidi.

Kyllä sukuni naisten töitä olen kyllä tehnyt Inarin kunnassa joita he teki sodan jälkeen.
      Me ollaan suomalaisia eikä mitään venäläisiä jotka vaatii kokoajan.

Toivoniemi on muistaakseni Angelin tien varressa ja heillä jotka sieltä on syntyjään ei ole vara vaatia mitään kunniaa!
      Eihän he ole viittinneet edes omaa synnyinseutua KEHITTÄÄ!

Minä olen sentään viittiny sitä SAIRAALAA ALKAA VAATIMAAN IVALOON TAKAISIN!

TOISET ON VALMIITA TAPPAMAAN ITSENSÄ SEKÄ TOISET JA HEITÄ PITÄS VIELÄ KUNNIOITTAA!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      237
      2648
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1124
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1078
    4. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      992
    5. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      985
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      897
    7. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      831
    8. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      237
      780
    9. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      35
      740
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      116
      718
    Aihe