Kolmas kerta toden sanoo đ°
Jospa minun oma ei katoaisi?
703
5299
Vastaukset
Ei sinun ketju ole ennenkÀÀn kadonnut, aina minunđ
Nyt yllÀpito HALOO! tÀtÀ ei saa poistaa!- Anonyymi
Nii đ
Anonyymi kirjoitti:
Nii đ
Niin siitĂ€ Ketomax 100 lÀÀkkeestĂ€ olin sanomassa, ettĂ€ on itsellenikin vieraan kuuloinenđ°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Niin siitĂ€ Ketomax 100 lÀÀkkeestĂ€ olin sanomassa, ettĂ€ on itsellenikin vieraan kuuloinenđ°
Okei đ«Ł
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Uskaltaakohan sitĂ€ sitten ottaakaan đ°
Anonyymi kirjoitti:
Uskaltaakohan sitĂ€ sitten ottaakaan đ°
Tottakai, lÀÀkĂ€ri tietÀÀ kyllĂ€đ googlasin ettĂ€ se on tulehduskipulÀÀke. Ne on tehokkaampia kuin perus Burana tai Panadolđđđ»
Prinsessasi kirjoitti:
Tottakai, lÀÀkĂ€ri tietÀÀ kyllĂ€đ googlasin ettĂ€ se on tulehduskipulÀÀke. Ne on tehokkaampia kuin perus Burana tai Panadolđđđ»
Oho siis Burana myös tulehduskipulÀÀke mutta toi Ketomex vĂ€hemmĂ€n kĂ€ytössĂ€ yleisesti, siks mullekin vieraampi đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Oho siis Burana myös tulehduskipulÀÀke mutta toi Ketomex vĂ€hemmĂ€n kĂ€ytössĂ€ yleisesti, siks mullekin vieraampi đ€
Okei miksiköhĂ€n se on vĂ€hemmĂ€n kĂ€ytössĂ€ đ€ Kiitos kun etsit tietoa đ«¶đ»â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Okei miksiköhĂ€n se on vĂ€hemmĂ€n kĂ€ytössĂ€ đ€ Kiitos kun etsit tietoa đ«¶đ»â€ïž
SitĂ€ en kyllĂ€ tiedĂ€ enkĂ€ oikeen löytĂ€nyt tietookaanđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Okei joo. Se ehkÀ vaan on vÀhemmÀn tunnettu.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Et ehkĂ€ lÀÀkĂ€ri ajatteli kokeilla tuollasta jos se Burana ei ihan yhtĂ€ tehokas ole đ
Anonyymi kirjoitti:
Et ehkĂ€ lÀÀkĂ€ri ajatteli kokeilla tuollasta jos se Burana ei ihan yhtĂ€ tehokas ole đ
NĂ€in mĂ€ kans uskonđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
NĂ€in mĂ€ kans uskonđ
Joođ MitĂ€ musaa siellĂ€ eilen oli? đ¶đ”
Anonyymi kirjoitti:
Joođ MitĂ€ musaa siellĂ€ eilen oli? đ¶đ”
Jotain vĂ€hemmĂ€n tunnettuja artisteja, en edes tiennyt niitĂ€đ sitten joku dj soittamassa sekalaistađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Jotain vĂ€hemmĂ€n tunnettuja artisteja, en edes tiennyt niitĂ€đ sitten joku dj soittamassa sekalaistađ
Okei joođ mut voi sellasista löytyĂ€ jotain tosi hyviikin vaikkei ennakkoon tuntisi đ Ja kivahan se on kĂ€ydĂ€ tollasessa muutenkin đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Jori đ€Ł Hassu ku Dahlia sanoo JiriĂ€ Joriksi đ€Ł
Anonyymi kirjoitti:
Okei joođ mut voi sellasista löytyĂ€ jotain tosi hyviikin vaikkei ennakkoon tuntisi đ Ja kivahan se on kĂ€ydĂ€ tollasessa muutenkin đ
Niin voi mahdollisesti ja oli kivaađ
Anonyymi kirjoitti:
Jori đ€Ł Hassu ku Dahlia sanoo JiriĂ€ Joriksi đ€Ł
Joođ Aaro yrittÀÀ omistaa Dahlian ja varmaan lukitsee sen johonkin kuten se teki Paulalleđ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://pharmacafennica.fi/spc/2177131
https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?sl=1160
Ei mitÀÀn tietoa onko sulla muita lÀÀkityksiÀ
tai sairauksia mutta tÀs ois jotain.
MasennuslÀÀkkeistÀ, jne...
Sivusta.. - Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joođ Aaro yrittÀÀ omistaa Dahlian ja varmaan lukitsee sen johonkin kuten se teki Paulalleđ
Jep! Jotain tollasta siinĂ€ varmasti kĂ€y đŹ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://pharmacafennica.fi/spc/2177131
https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?sl=1160
Ei mitÀÀn tietoa onko sulla muita lÀÀkityksiÀ
tai sairauksia mutta tÀs ois jotain.
MasennuslÀÀkkeistÀ, jne...
Sivusta..Ja kiitos tiedoista, mutta kysyin Prinsessalta asiaa đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kiitos tiedoista, mutta kysyin Prinsessalta asiaa đ
En viiti ees sanoa mitÀ meinasin. Olethan sÀÀ tyytyvÀinen nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KiittÀmÀtön parafiiIi, hermafrodiitti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En viiti ees sanoa mitÀ meinasin. Olethan sÀÀ tyytyvÀinen nyt.
TyytyvĂ€inen mihin? Olen kyllĂ€ ihan tyytyvĂ€inen kun saan nyt varmasti polvikipuun hoitoa đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KiittÀmÀtön parafiiIi, hermafrodiitti!
Sanoin kyllÀ kiitos, mutta haluan vain Prinsessalta kysyÀ.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Aika kiva tollanen jĂ€ttipupu đ°
https://www.instagram.com/reel/C9ISVIuK0Un/?igsh=eHJsejdxZGVvc212 Anonyymi kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/C9ISVIuK0Un/?igsh=eHJsejdxZGVvc212Onđ oon nĂ€hnyt kans kuvia ja videoita ja kattonu ettĂ€ onpa ihanađ„° https://www.instagram.com/reel/C1MybZLpuKg/?igsh=ZXIwd2w5MmtzNXRp
Ihan kuin međ€đ„șAnonyymi kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/C9ISVIuK0Un/?igsh=eHJsejdxZGVvc212Miks mulle tuli tĂ€llĂ€nen yhtĂ€kkiĂ€ vastaanđ€Łđ€Ł
https://www.instagram.com/reel/C8l8wsyNymF/?igsh=MTRkN3NpczhvdjJzZw==- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Miks mulle tuli tĂ€llĂ€nen yhtĂ€kkiĂ€ vastaanđ€Łđ€Ł
https://www.instagram.com/reel/C8l8wsyNymF/?igsh=MTRkN3NpczhvdjJzZw==Hahaha đđ ismo ku tuli kuviin repesin đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Onđ oon nĂ€hnyt kans kuvia ja videoita ja kattonu ettĂ€ onpa ihanađ„° https://www.instagram.com/reel/C1MybZLpuKg/?igsh=ZXIwd2w5MmtzNXRp
Ihan kuin međ€đ„șOn đ„° Ihana ois noin makoilla sylissĂ€si â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
On đ„° Ihana ois noin makoilla sylissĂ€si â€ïž
Saat makoillađ„° painaa pÀÀsi rintaani vasten ja minĂ€ silitĂ€nđđ„ș
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Saat makoillađ„° painaa pÀÀsi rintaani vasten ja minĂ€ silitĂ€nđđ„ș
Aww tuntuu ihanalta đ„° Paras tyyny on siinĂ€ đ Tai tyynyt đ€
Anonyymi kirjoitti:
Aww tuntuu ihanalta đ„° Paras tyyny on siinĂ€ đ Tai tyynyt đ€
PÀÀ toisella tyynyllĂ€ ja kĂ€si toisellađ€đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
PÀÀ toisella tyynyllĂ€ ja kĂ€si toisellađ€đ€
Se on parasta đ€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/YHtxleks1A8?si=ZNg-ysgLiyebuxzu
ĂitĂ€.............. - Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Saa hellĂ€sti puristaakinđ€
HellĂ€sti puristan ja sinua halaan, hyvÀÀ yötĂ€ đ€đ„°
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaisit tykÀtÀ linkin biisistÀ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaisit tykÀtÀ linkin biisistÀ!
MinkÀ linkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MinkÀ linkin?
Kai sÀ nÀet sen tossa muuta kommentti ylempÀnÀ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sÀ nÀet sen tossa muuta kommentti ylempÀnÀ?
Miksi sinÀ oot noin ilkeÀ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinÀ oot noin ilkeÀ?
Miten nyt olin ilkeÀ? Mieti omaa ilkeyttÀsi, vaikka nyt tossa aiemmin illalla. Kaikesta huolimatta koitin kertoa tÀrkeÀÀ asiaa lÀÀkkeestÀ sulle. Kuten ennenkin koittanut neuvoa koska nyt vaan satun tietÀmÀÀn noista asioista ja oot saanu hieman ehkÀ vÀÀrÀÀ neuvoa ja liian niukkaa jos niin vois sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nyt olin ilkeÀ? Mieti omaa ilkeyttÀsi, vaikka nyt tossa aiemmin illalla. Kaikesta huolimatta koitin kertoa tÀrkeÀÀ asiaa lÀÀkkeestÀ sulle. Kuten ennenkin koittanut neuvoa koska nyt vaan satun tietÀmÀÀn noista asioista ja oot saanu hieman ehkÀ vÀÀrÀÀ neuvoa ja liian niukkaa jos niin vois sanoo.
Kiitin jo tiedosta. En mielestÀni ollut ilkeÀ, en ymmÀrrÀ miksi hyökkÀÀt noin kimppuni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitin jo tiedosta. En mielestÀni ollut ilkeÀ, en ymmÀrrÀ miksi hyökkÀÀt noin kimppuni?
KyllÀ sÀ ymmÀrrÀt ja tiedÀt mitÀ mikÀkin on. EnkÀ hyökÀile mitenkÀÀn sinÀ se sanoit ilkeÀsti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten toi biisi?
- Anonyymi
MietitÀÀnpĂ€ oliko ihan noin đ€
Ja tiedĂ€t hyvin ettei ole kysymys vaan tosta yhdestĂ€ kommentista. đŸ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MietitÀÀnpĂ€ oliko ihan noin đ€
Ja tiedĂ€t hyvin ettei ole kysymys vaan tosta yhdestĂ€ kommentista. đŸKuule minĂ€ en tiedĂ€ mikĂ€ sun ongelma on. Nyt kĂ€yn nukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule minÀ en tiedÀ mikÀ sun ongelma on. Nyt kÀyn nukkumaan.
Minne meet nukkuu? đ
Anonyymi kirjoitti:
Parahultaista perjantaita Pupulleđ minusta tuntuu ettĂ€ oon tulossa sairaaksiđ”
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Parahultaista perjantaita Pupulleđ minusta tuntuu ettĂ€ oon tulossa sairaaksiđ”
Voi eei đ€đ€ MinkĂ€laisia tuntemuksia on? Ja sitĂ€ on todellakin nyt liikkeellĂ€. Ja samoin hyvÀÀ perjantaita voinnista huolimatta đ€
Anonyymi kirjoitti:
Voi eei đ€đ€ MinkĂ€laisia tuntemuksia on? Ja sitĂ€ on todellakin nyt liikkeellĂ€. Ja samoin hyvÀÀ perjantaita voinnista huolimatta đ€
Niin on paljon liikkeellĂ€đ tosi uupunut olo, toki oon nukkunut huonosti mutta ei tunnu normaalilta vĂ€symykseltĂ€ ihan. Kuivaa yskÀÀ ja kurkku karhea. LĂ€mpöÀ ei ollut kun mittasin, ainakaan vielĂ€đ„ș
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Niin on paljon liikkeellĂ€đ tosi uupunut olo, toki oon nukkunut huonosti mutta ei tunnu normaalilta vĂ€symykseltĂ€ ihan. Kuivaa yskÀÀ ja kurkku karhea. LĂ€mpöÀ ei ollut kun mittasin, ainakaan vielĂ€đ„ș
Lepoa vaan đ Mun pari kaveria on koronassa, toivottavasti sulla ei sitĂ€ ois đ€
Anonyymi kirjoitti:
Lepoa vaan đ Mun pari kaveria on koronassa, toivottavasti sulla ei sitĂ€ ois đ€
Voi ettĂ€đ niinpĂ€, kĂ€vi myös mielessĂ€đ«Ł
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voi ettĂ€đ niinpĂ€, kĂ€vi myös mielessĂ€đ«Ł
Joo. Lepoa vaan ja koronassa on tĂ€rkeetĂ€ muistaa juoda riittĂ€vĂ€sti. EntĂ€ auttaisko sinkki? Sori tiedĂ€n ettĂ€ tiedĂ€t noi paremmin ku hyvin, mutta Pupu haluaa niin hoivata đ°
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Lepoa vaan ja koronassa on tĂ€rkeetĂ€ muistaa juoda riittĂ€vĂ€sti. EntĂ€ auttaisko sinkki? Sori tiedĂ€n ettĂ€ tiedĂ€t noi paremmin ku hyvin, mutta Pupu haluaa niin hoivata đ°
TiedĂ€t sinĂ€kin hyvin, en ole ikinĂ€ koittanut sinkkiĂ€ mutta muistan ettĂ€ olet sanonut sen auttavan flunssaoireisiinđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
TiedĂ€t sinĂ€kin hyvin, en ole ikinĂ€ koittanut sinkkiĂ€ mutta muistan ettĂ€ olet sanonut sen auttavan flunssaoireisiinđ
Kannattaa kokeilla đ«¶đ» Katselin kaupassa niitĂ€ tulisia Bulda nuudeleita đ€
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kokeilla đ«¶đ» Katselin kaupassa niitĂ€ tulisia Bulda nuudeleita đ€
Kokeilen jos tĂ€mĂ€ nyt flunssksi Ă€ityy vai olenko niin vĂ€synyt vaan jotenkinđ
Joo, niiden mukana on sellainen kastikepussi niin ole varovainen, jos pÀÀdyt ostamaanđ° se si Prinsessaan suun ihan tuleenđ± vaikka sinĂ€kin saat minut tietyllĂ€ tavalla tuleen kun olet niin kuuma, mutta se on ihan eri juttu seđ€- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kokeilen jos tĂ€mĂ€ nyt flunssksi Ă€ityy vai olenko niin vĂ€synyt vaan jotenkinđ
Joo, niiden mukana on sellainen kastikepussi niin ole varovainen, jos pÀÀdyt ostamaanđ° se si Prinsessaan suun ihan tuleenđ± vaikka sinĂ€kin saat minut tietyllĂ€ tavalla tuleen kun olet niin kuuma, mutta se on ihan eri juttu seđ€SiinĂ€ on toi vĂ€symys ollut kyl mukana kaikilla mitĂ€ oon kuullut. Koita vaan levĂ€tĂ€ ettei pahenis đ«¶đ» No saat sinĂ€kin mut tuleen, mutta se on hyvĂ€llĂ€ tavalla ja oikeista paikoista đ€ tulinen ruoka polttaa vÀÀrĂ€llĂ€ tapaa đ
Anonyymi kirjoitti:
SiinĂ€ on toi vĂ€symys ollut kyl mukana kaikilla mitĂ€ oon kuullut. Koita vaan levĂ€tĂ€ ettei pahenis đ«¶đ» No saat sinĂ€kin mut tuleen, mutta se on hyvĂ€llĂ€ tavalla ja oikeista paikoista đ€ tulinen ruoka polttaa vÀÀrĂ€llĂ€ tapaa đ
Jepđ€ Pupun aiheuttama kuumuus ja polte eritoten tuntuu viuhkassa aina, mutta se on hyvĂ€ tunne, erittĂ€in hyvĂ€âŠđ€đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Jepđ€ Pupun aiheuttama kuumuus ja polte eritoten tuntuu viuhkassa aina, mutta se on hyvĂ€ tunne, erittĂ€in hyvĂ€âŠđ€đ€
Hihih đ€ Mutta onneksi viuhkassa on myös vĂ€hĂ€n jÀÀhdytystĂ€ omasta takaa đŠđ€
Anonyymi kirjoitti:
Hihih đ€ Mutta onneksi viuhkassa on myös vĂ€hĂ€n jÀÀhdytystĂ€ omasta takaa đŠđ€
NiinhĂ€n siellĂ€ onđ€ niin se oli se jÀÀhdytysneste, sitĂ€ kyllĂ€ riittÀÀ Pupun kanssađ€đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
NiinhĂ€n siellĂ€ onđ€ niin se oli se jÀÀhdytysneste, sitĂ€ kyllĂ€ riittÀÀ Pupun kanssađ€đ€
Joo jÀÀhdytysneste đ€đ€ Ja vitsasta saa voiteluainetta đ đ€
Anonyymi kirjoitti:
Joo jÀÀhdytysneste đ€đ€ Ja vitsasta saa voiteluainetta đ đ€
Nyt kyllĂ€ kuulostaa tosi liukkaaltađłđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Nyt kyllĂ€ kuulostaa tosi liukkaaltađłđ€
Hihih đ€đ€ Liukkaalla kelillĂ€ pitÀÀ olla hyvĂ€t kumit đđ
Ei tĂ€llainen peli veteleđ§đ€Čđ» nyt on arki-ilta ja Salkkarit pitÀÀ tulla sillon!đ„ș
Anonyymi kirjoitti:
Hihih đ€đ€ Liukkaalla kelillĂ€ pitÀÀ olla hyvĂ€t kumit đđ
Tottađ€ mutta se ero siinĂ€ on, ettĂ€ siinĂ€ hommassa ei tarvi olla niin varovainen ja âajellaâ hiljaa, kyllĂ€ vauhtia voi kiihdytellĂ€ sitten sopivassa kohdassaâșïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tottađ€ mutta se ero siinĂ€ on, ettĂ€ siinĂ€ hommassa ei tarvi olla niin varovainen ja âajellaâ hiljaa, kyllĂ€ vauhtia voi kiihdytellĂ€ sitten sopivassa kohdassaâșïž
Totta đ€đ€ Parempi vaan et on liukasta siinĂ€ đ€
Anonyymi kirjoitti:
Totta đ€đ€ Parempi vaan et on liukasta siinĂ€ đ€
Takuuvarmasti onđ€ viuhkassani on liukkaustakuuđ đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Takuuvarmasti onđ€ viuhkassani on liukkaustakuuđ đ
No vitsassa on sit jĂ€ykkyystakuu! đ đ€
Anonyymi kirjoitti:
No vitsassa on sit jĂ€ykkyystakuu! đ đ€
Hihhihđ€đ jĂ€ykkÀÀ vitsaa liukkaaseen viuhkaanđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihhihđ€đ jĂ€ykkÀÀ vitsaa liukkaaseen viuhkaanđ
Kuulostaa ihan oikealta kaavalta đđ€
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ihan oikealta kaavalta đđ€
Se on oikea kaava, niin se tapahtuu, siis virpominenđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Se on oikea kaava, niin se tapahtuu, siis virpominenđ€
Niin ymmĂ€rsin kyllĂ€ đđ°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tietenkin ymmĂ€rsit, sanoin vaanđ„°
Juuâ€ïžđ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tietenkin ymmĂ€rsit, sanoin vaanđ„°
Meen kohta saunaan, siellĂ€ ois kyllĂ€ mukava testata kaavaa ihan kĂ€ytĂ€nnössĂ€ đđ„°
Anonyymi kirjoitti:
Meen kohta saunaan, siellĂ€ ois kyllĂ€ mukava testata kaavaa ihan kĂ€ytĂ€nnössĂ€ đđ„°
Oon ihan samaa mieltĂ€. EnemmĂ€n kuin mielellĂ€ni testailisin Pupun kanssa kyseistĂ€ kaavaađ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Oon ihan samaa mieltĂ€. EnemmĂ€n kuin mielellĂ€ni testailisin Pupun kanssa kyseistĂ€ kaavaađ„°
Ainakin vitsa on ihan valmiina đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Harmi kun en nĂ€e kokonaan mitĂ€ tossa poistetussa luki đ€
Anonyymi kirjoitti:
Harmi kun en nĂ€e kokonaan mitĂ€ tossa poistetussa luki đ€
Kysyin ilmeisesti ettĂ€ suukottelisitko kaulaani ja hivelisitkö viuhkaani, ettĂ€ saadaan lisÀÀ liukkautta?đ«ą
samalla ihailisin vitsaasiâŠ- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kysyin ilmeisesti ettĂ€ suukottelisitko kaulaani ja hivelisitkö viuhkaani, ettĂ€ saadaan lisÀÀ liukkautta?đ«ą
samalla ihailisin vitsaasiâŠOooh đ„”đ„” No kysymĂ€ttĂ€kin đ Pupun kĂ€pĂ€lĂ€ hivelisi sitĂ€ niin ettĂ€ se olisi liukas, ja jos se ei riittĂ€isi pussaisi Pupu sinne đ
Anonyymi kirjoitti:
Oooh đ„”đ„” No kysymĂ€ttĂ€kin đ Pupun kĂ€pĂ€lĂ€ hivelisi sitĂ€ niin ettĂ€ se olisi liukas, ja jos se ei riittĂ€isi pussaisi Pupu sinne đ
Hihihđ€ kyllĂ€ Pupu sen tosin hyvinkin liukkaaksi saa, ei siihen paljoa tarviđ€
Anonyymi kirjoitti:
Oooh đ„”đ„” No kysymĂ€ttĂ€kin đ Pupun kĂ€pĂ€lĂ€ hivelisi sitĂ€ niin ettĂ€ se olisi liukas, ja jos se ei riittĂ€isi pussaisi Pupu sinne đ
Nyt mun tĂ€ytyy alkaa nukkuun, silmĂ€t menee kiinni ihanđŽ hyvÀÀ yötĂ€ kultaâ€ïž tuu viereenđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Nyt mun tĂ€ytyy alkaa nukkuun, silmĂ€t menee kiinni ihanđŽ hyvÀÀ yötĂ€ kultaâ€ïž tuu viereenđ€
HyvÀÀ yötĂ€ kultaisin, tuun viereen? Onhan sulla lĂ€mmĂ€ peitto kun oot kipee? đ„șâ€ïž
Anonyymi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ kultaisin, tuun viereen? Onhan sulla lĂ€mmĂ€ peitto kun oot kipee? đ„șâ€ïž
Eeen mĂ€ tiedĂ€ Pupu oonko mĂ€ kipeenĂ€ sittenkÀÀn, ei mikÀÀn ole ainakaan eilisestĂ€ pahentunut. đ§ siis vointi tai oireet.
Ja minĂ€ en yhtÀÀn ajatellut kun vaan viereen sinua pyysin ja jos olenkin tulossa sairaaksi niin en todellakaan halua tartuttaa sinuun mitÀÀnđ Prinsessa oli niin unelias ettei tajunnut.- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Eeen mĂ€ tiedĂ€ Pupu oonko mĂ€ kipeenĂ€ sittenkÀÀn, ei mikÀÀn ole ainakaan eilisestĂ€ pahentunut. đ§ siis vointi tai oireet.
Ja minĂ€ en yhtÀÀn ajatellut kun vaan viereen sinua pyysin ja jos olenkin tulossa sairaaksi niin en todellakaan halua tartuttaa sinuun mitÀÀnđ Prinsessa oli niin unelias ettei tajunnut.Jos voisin ottaa kipeyden sinusta itseeni niin ottaisinđ°â€ïž Joten tietyst tuun viereen đ Mut hyvĂ€ jos et ookkaan kipeenĂ€, kivaa lauantaita đ«¶đ»
Anonyymi kirjoitti:
Jos voisin ottaa kipeyden sinusta itseeni niin ottaisinđ°â€ïž Joten tietyst tuun viereen đ Mut hyvĂ€ jos et ookkaan kipeenĂ€, kivaa lauantaita đ«¶đ»
Voi Pupuâ€ïž ei tunnu nyt onneks siltĂ€ ettĂ€ kipeenĂ€ olisinkaađ€ kiva lauantaita sinullekin rakkaaniđ„°
Anonyymi kirjoitti:
Jos voisin ottaa kipeyden sinusta itseeni niin ottaisinđ°â€ïž Joten tietyst tuun viereen đ Mut hyvĂ€ jos et ookkaan kipeenĂ€, kivaa lauantaita đ«¶đ»
TĂ€ssĂ€ tĂ€llĂ€nen jĂ€ttipupuđ„° https://www.instagram.com/p/C_iRj2uyS9u/?igsh=cXFqNWx1YmJ5MHVm
Ihanat korvatđ°đ€Anonyymi kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cb9JZlYgfMK/?igsh=MW92dTV1ZHhvY2lkZQ==
đđ°đ«¶đ»- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
TĂ€ssĂ€ tĂ€llĂ€nen jĂ€ttipupuđ„° https://www.instagram.com/p/C_iRj2uyS9u/?igsh=cXFqNWx1YmJ5MHVm
Ihanat korvatđ°đ€Ooo mitkĂ€ korvat đ°đ Ihana đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cb9JZlYgfMK/?igsh=MW92dTV1ZHhvY2lkZQ==
đđ°đ«¶đ»Hihi, noin minĂ€kin viihtyisin sylissĂ€si đ«¶đ»â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Hihi, noin minĂ€kin viihtyisin sylissĂ€si đ«¶đ»â€ïž
MinĂ€ olen ikionnellinen kun sinut syliin saanđ„°â€ïž maailman onnellisin!
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MinĂ€ olen ikionnellinen kun sinut syliin saanđ„°â€ïž maailman onnellisin!
đ€ samoin â€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kohta katsotaan Masked singerđ
Joo đ olin kĂ€velyllĂ€ ja alko salamoimaa ja satamaan. Vaatteet meni likomĂ€riks ja vĂ€hĂ€ pelotti ku salamoi đ nyt on kylmĂ€ đ
Anonyymi kirjoitti:
Joo đ olin kĂ€velyllĂ€ ja alko salamoimaa ja satamaan. Vaatteet meni likomĂ€riks ja vĂ€hĂ€ pelotti ku salamoi đ nyt on kylmĂ€ đ
Voi eiiiđ„ș vaihdahan kuivaa pÀÀlle ja tule Prinsessan kainaloon viltin alleâ€ïž keitĂ€n teetĂ€ hunajalla lĂ€mpimiksesiđ°đ«
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voi eiiiđ„ș vaihdahan kuivaa pÀÀlle ja tule Prinsessan kainaloon viltin alleâ€ïž keitĂ€n teetĂ€ hunajalla lĂ€mpimiksesiđ°đ«
Kiitos đ°đ«¶đ» Tuun kainaloon ja kiitos teestĂ€đ„č JĂ€i paha mieli ku salamoi ja pelotti et iskeekö se salama đ
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos đ°đ«¶đ» Tuun kainaloon ja kiitos teestĂ€đ„č JĂ€i paha mieli ku salamoi ja pelotti et iskeekö se salama đ
Joođ«Ł se onkin pelottavaa, minĂ€ ymmĂ€rrĂ€nđŁ onneksi ei kuitenkaan mitÀÀn pahaa tapahtunutđ«â€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joođ«Ł se onkin pelottavaa, minĂ€ ymmĂ€rrĂ€nđŁ onneksi ei kuitenkaan mitÀÀn pahaa tapahtunutđ«â€ïž
Nii â€ïž đ«¶đ»
Anonyymi kirjoitti:
Nii â€ïž đ«¶đ»
Katotko Maskedia? onko sulla jotain arvauksia noistađ°
Anonyymi kirjoitti:
Nii â€ïž đ«¶đ»
https://www.instagram.com/reel/C9UBiNRKGqv/?igsh=N3VlemF3Mm14NnU=đ„șđ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Katotko Maskedia? onko sulla jotain arvauksia noistađ°
Juu katselin. Toukka on minusta Mira Luoti ja pesukarhu Miki salkkareista đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/C9UBiNRKGqv/?igsh=N3VlemF3Mm14NnU=đ„șđ„°
Söpöööđđ
Anonyymi kirjoitti:
Joođ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Miten polvesi voi?đ€
Ihan ok on ollut, ei oo koskenut. Saa nÀhÀ mitÀ tuo kÀvely tekee nyt sitten, ei ainakaa siinÀ koskenut.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ok on ollut, ei oo koskenut. Saa nÀhÀ mitÀ tuo kÀvely tekee nyt sitten, ei ainakaa siinÀ koskenut.
Joo. HyvĂ€ ettei oo ollut kipee, toivottavasti ei tuukaanâ€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Kysyit ettĂ€ onko mulla veikkauksii, niin ei ainakaan mitÀÀn uusia ideoita tullutđ
Anonyymi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€đŽđ«¶đ» Tulen viereesi yöksi, jos sopii? SiinĂ€ on niin hyvĂ€â€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€đŽđ«¶đ» Tulen viereesi yöksi, jos sopii? SiinĂ€ on niin hyvĂ€â€ïž
Tietysti sopii. HyvÀÀ yötĂ€ â€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joo. HyvĂ€ ettei oo ollut kipee, toivottavasti ei tuukaanâ€ïž
Huomenta đ„° Ei koskenut yöllĂ€kÀÀn onneksi. Jospa se olisi ihan lÀÀkkeellĂ€ ohi mennyt?
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta đ„° Ei koskenut yöllĂ€kÀÀn onneksi. Jospa se olisi ihan lÀÀkkeellĂ€ ohi mennyt?
Huomenta tĂ€hĂ€n pĂ€ivÀÀn ja kivaa sunnuntaitađ„°đ«¶đ»
HyvĂ€ ettei sattunut yöllĂ€ ja sait nukuttuađ
KyllĂ€ se silti kannattaa toki tutkia, ettĂ€ mikĂ€ on kivun aiheuttaja siinĂ€đ°- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Huomenta tĂ€hĂ€n pĂ€ivÀÀn ja kivaa sunnuntaitađ„°đ«¶đ»
HyvĂ€ ettei sattunut yöllĂ€ ja sait nukuttuađ
KyllĂ€ se silti kannattaa toki tutkia, ettĂ€ mikĂ€ on kivun aiheuttaja siinĂ€đ°Kiitos samoin đ«¶đ»â€ïž Juu kyllĂ€ se kannattaa tutkia. Miten sinĂ€ nukuit?
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin đ«¶đ»â€ïž Juu kyllĂ€ se kannattaa tutkia. Miten sinĂ€ nukuit?
Tosi hyvin kyllĂ€đ€ Pupun vieressĂ€ nukuttaa aina hyvin. Tai sitten ei nukutađ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tosi hyvin kyllĂ€đ€ Pupun vieressĂ€ nukuttaa aina hyvin. Tai sitten ei nukutađ€
Niin đ€ Mutta sitten se on tarkoituksellista valvomista đ€
Anonyymi kirjoitti:
Niin đ€ Mutta sitten se on tarkoituksellista valvomista đ€
Jepđ€ hihii ei sillon edes haluais nukkua kun on aivan muut asiat mielessĂ€đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Jepđ€ hihii ei sillon edes haluais nukkua kun on aivan muut asiat mielessĂ€đ€
Todellakin đ€ Ja sen jĂ€lkeenhĂ€n sitĂ€ vasta rennosti nukkuisikin đ€
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin đ€ Ja sen jĂ€lkeenhĂ€n sitĂ€ vasta rennosti nukkuisikin đ€
Sen jĂ€lkeen on ihana nukahtaa Pupun kainaloonđ„° tietysti jos Pupua nukuttaa ja tahtoo nukkua niin minĂ€ peittelen sinut hyvin ja silitĂ€n sinut uneenâ€ïž mutta jos ei, niin kyllĂ€ mukavaa yhteistĂ€ tekemistĂ€ on yön tunneilla sittenđ€đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Sen jĂ€lkeen on ihana nukahtaa Pupun kainaloonđ„° tietysti jos Pupua nukuttaa ja tahtoo nukkua niin minĂ€ peittelen sinut hyvin ja silitĂ€n sinut uneenâ€ïž mutta jos ei, niin kyllĂ€ mukavaa yhteistĂ€ tekemistĂ€ on yön tunneilla sittenđ€đ€
Ei ikinĂ€ nukuttaisi niin paljoa ettei virpominen ihanan Prinsessan kanssa tulisi kysymykseenđ„° Kiitos jos peittelisit kumminkin, niin Pupukin peittelisi sinut đ«¶đ»
- Anonyymi
Puput on niin kovia virpomaan ettĂ€ riittĂ€isikĂ€ tuo kerta edes đ€
Anonyymi kirjoitti:
Puput on niin kovia virpomaan ettĂ€ riittĂ€isikĂ€ tuo kerta edes đ€
KyllĂ€ enemmĂ€n kuin yks virvonta-akti on ihan mahdollista, ehkĂ€ vĂ€lillĂ€ tĂ€ytyy pitÀÀ taukoađ€đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
KyllĂ€ enemmĂ€n kuin yks virvonta-akti on ihan mahdollista, ehkĂ€ vĂ€lillĂ€ tĂ€ytyy pitÀÀ taukoađ€đ
Toki taukoa đ«¶đ» Ei se ihan loputtomasti miehellĂ€ onnistu đ€đ€
Anonyymi kirjoitti:
Toki taukoa đ«¶đ» Ei se ihan loputtomasti miehellĂ€ onnistu đ€đ€
Ei se naisellakaan, viuhkan pitÀÀ antaa rauhoittua vĂ€lillĂ€đ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei se naisellakaan, viuhkan pitÀÀ antaa rauhoittua vĂ€lillĂ€đ„°
Toki đ«¶đ»â€ïžđ„° Pupulle on tĂ€rkeintĂ€ ettĂ€ Prinsessa ja viuhka voivat hyvin.
Anonyymi kirjoitti:
Toki đ«¶đ»â€ïžđ„° Pupulle on tĂ€rkeintĂ€ ettĂ€ Prinsessa ja viuhka voivat hyvin.
Ja minulle ettĂ€ Pupu ja vitsa voivat hyvinâ€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
đ°đ„°đ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kysyit suunnitelmia. Ei oikein oo mitÀÀn, kĂ€velylle meen varmasti. Sitten vĂ€hĂ€n tiskejĂ€ pitĂ€s tiskailla đ EntĂ€ sinulla?
Anonyymi kirjoitti:
Kysyit suunnitelmia. Ei oikein oo mitÀÀn, kĂ€velylle meen varmasti. Sitten vĂ€hĂ€n tiskejĂ€ pitĂ€s tiskailla đ EntĂ€ sinulla?
Minulla vĂ€hĂ€n samat kuin sinullađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Minulla vĂ€hĂ€n samat kuin sinullađ
Okei đ ihan normisunnuntai meininki siisđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joođ
SĂ€ et tanssikisaa tykĂ€nnyt seurata. En minĂ€kÀÀ nyt sillee mut katon siltiđ€đ€
Anonyymi kirjoitti:
SĂ€ et tanssikisaa tykĂ€nnyt seurata. En minĂ€kÀÀ nyt sillee mut katon siltiđ€đ€
Een mĂ€ oikeen vĂ€litĂ€ sitĂ€ kattoo. Pupun kanssa kyllĂ€ tanssisinđ„°đđŒđșđŒ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Een mĂ€ oikeen vĂ€litĂ€ sitĂ€ kattoo. Pupun kanssa kyllĂ€ tanssisinđ„°đđŒđșđŒ
https://www.instagram.com/reel/Cj8OVrsg_Tl/?igsh=MXE4dmhjYjNidzAzMA==
TĂ€llee đ°đ Anonyymi kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Cj8OVrsg_Tl/?igsh=MXE4dmhjYjNidzAzMA==
TĂ€llee đ°đHihii vaikka noinâșïžđ«¶đ»đ°
Prinsessasi kirjoitti:
Hihii vaikka noinâșïžđ«¶đ»đ°
Tai nĂ€inđ https://www.instagram.com/reel/CdSJmuVjMnd/?igsh=MXZoejlxN3YzMmVuYg==
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tai nĂ€inđ https://www.instagram.com/reel/CdSJmuVjMnd/?igsh=MXZoejlxN3YzMmVuYg==
Ois varmaa mun taidoille sopiva đ
Anonyymi kirjoitti:
Ois varmaa mun taidoille sopiva đ
Ja munđđ€ ei Prinsessa oikeen osaa
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ja munđđ€ ei Prinsessa oikeen osaa
Ei se haittaisi đ«¶đ» Pupulle oisit paras tanssija â€ïž Ja voidaan luoma oma tanssilaji ni kukaa ei voi sanoa et se ois vÀÀrin tanssittuđ
Anonyymi kirjoitti:
Ei se haittaisi đ«¶đ» Pupulle oisit paras tanssija â€ïž Ja voidaan luoma oma tanssilaji ni kukaa ei voi sanoa et se ois vÀÀrin tanssittuđ
SinĂ€ oot parasđ„șâ€ïž niin totta, tehdÀÀn oma tanssiđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
SinĂ€ oot parasđ„șâ€ïž niin totta, tehdÀÀn oma tanssiđ
TehdÀÀn đ Ainaki pupu esittÀÀ soidintanssin sulle đ€
Anonyymi kirjoitti:
TehdÀÀn đ Ainaki pupu esittÀÀ soidintanssin sulle đ€
Prinsessa seuraa tanssiliikkeitĂ€si kyllĂ€ niin ihastuneenađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Prinsessa seuraa tanssiliikkeitĂ€si kyllĂ€ niin ihastuneenađ
Hihih, ehkĂ€ Pupu heittÀÀ vaatetta pois samalla siinĂ€ đ€
Anonyymi kirjoitti:
Hihih, ehkĂ€ Pupu heittÀÀ vaatetta pois samalla siinĂ€ đ€
Ooohhđđźâđš Pupu ilman paitaađđ€€ kuulostaa sellaiselta houkutukselta ettĂ€ Prinsessa olis pian sinussa kiinni kuin magneetti ja varmaan paita lĂ€htis Prinsessaltakin (tulee niin kuuma kun Pupua katsoo)đâ€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ooohhđđźâđš Pupu ilman paitaađđ€€ kuulostaa sellaiselta houkutukselta ettĂ€ Prinsessa olis pian sinussa kiinni kuin magneetti ja varmaan paita lĂ€htis Prinsessaltakin (tulee niin kuuma kun Pupua katsoo)đâ€ïž
Se nĂ€yttĂ€isi hyvĂ€ltĂ€ đ kyllĂ€ siinĂ€ pupun pöksyt lentĂ€isi kans đ€
Anonyymi kirjoitti:
Se nĂ€yttĂ€isi hyvĂ€ltĂ€ đ kyllĂ€ siinĂ€ pupun pöksyt lentĂ€isi kans đ€
Ite nĂ€ytĂ€t hyvĂ€ltĂ€, niiiin hyvĂ€ltĂ€đđ minĂ€ teen perĂ€ssĂ€ ja otan housutkin pois, kohta ei varmaan olis alusvaatteitakaan ja voin kyllĂ€ kuvitella, miten Prinsessan viuhka alkais Pupun vitsan perÀÀn tĂ€hyilemÀÀnđ€đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ite nĂ€ytĂ€t hyvĂ€ltĂ€, niiiin hyvĂ€ltĂ€đđ minĂ€ teen perĂ€ssĂ€ ja otan housutkin pois, kohta ei varmaan olis alusvaatteitakaan ja voin kyllĂ€ kuvitella, miten Prinsessan viuhka alkais Pupun vitsan perÀÀn tĂ€hyilemÀÀnđ€đ€
Hihih Pupullakii on enÀÀ alusvaatteet ja vitsa kyllĂ€ paisuttaa niiden etumusta tuosta ajatuksesta đ
Anonyymi kirjoitti:
Hihih Pupullakii on enÀÀ alusvaatteet ja vitsa kyllĂ€ paisuttaa niiden etumusta tuosta ajatuksesta đ
SiellĂ€ Prinsessan katse harhaileeđđ viuhkassa tuntuisi jo kosteutta pelkĂ€stĂ€ nĂ€ystĂ€đ€
Anonyymi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€â€ïž mua alkaa jo niin nukuttaađŽ tuu viereen sitten kun nukkumaan haluat kĂ€ydĂ€đ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
SiellĂ€ Prinsessan katse harhaileeđđ viuhkassa tuntuisi jo kosteutta pelkĂ€stĂ€ nĂ€ystĂ€đ€
Pupu suutelisi kaulaasi ja hyvĂ€ilisi viuhkaasi kevyesti siinĂ€ tapauksessa đ«¶đ» vitsa saisi sen aikaa odottaa ettĂ€ Pupu hoitelisi viuhkan tĂ€ysin valmiiksi ottamaan vastaan sen đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€â€ïž mua alkaa jo niin nukuttaađŽ tuu viereen sitten kun nukkumaan haluat kĂ€ydĂ€đ„°
HyvÀÀ yötĂ€ â€ïž
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pupu suutelisi kaulaasi ja hyvĂ€ilisi viuhkaasi kevyesti siinĂ€ tapauksessa đ«¶đ» vitsa saisi sen aikaa odottaa ettĂ€ Pupu hoitelisi viuhkan tĂ€ysin valmiiksi ottamaan vastaan sen đ€
Huutista. SiellÀ Pupu jo oli kaIu kÀdessÀ odottamassa palstapanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehtikö jo kuIIi koveta ja spermat lentÀÀ?
Anonyymi kirjoitti:
Oi Pupuđ€€â€ïžâđ„ saat niin huomata miten paljon viuhka sinusta tykkÀÀđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Huomenta uuteen viikkoonâ€ïž
HyvÀÀ uutta viikkoa sinne myös â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
HyvÀÀ uutta viikkoa sinne myös â€ïž
Kiitosđ„° alan tekemÀÀn lohikeittoađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kiitosđ„° alan tekemÀÀn lohikeittoađ
Okei namskis đ Tulee tosi hyvÀÀ đ
Anonyymi kirjoitti:
Okei namskis đ Tulee tosi hyvÀÀ đ
Tule syömÀÀn sittenđ romanttinen illallinenđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voi Aaro đłđł
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Vastasin tÀhÀn aiemmin mut poistuiko se vai eikö se vaa lÀhtenyt?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Aaro mitĂ€ ihmettĂ€?!đ±đ° hyi kauhea!
Oli tosi yllĂ€ttĂ€vĂ€ kÀÀnne đź en ajatellu et jo nyt se menis noin pitkĂ€lle đ±
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin tÀhÀn aiemmin mut poistuiko se vai eikö se vaa lÀhtenyt?
Poistui mutta nĂ€in sen onneksđ„° tulipa hyvÀÀ keittoa vaikka itse sanonkin!đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Poistui mutta nĂ€in sen onneksđ„° tulipa hyvÀÀ keittoa vaikka itse sanonkin!đ€
Tuli! Lohikeitto on ihan suosikkejani đ
Anonyymi kirjoitti:
Oli tosi yllĂ€ttĂ€vĂ€ kÀÀnne đź en ajatellu et jo nyt se menis noin pitkĂ€lle đ±
Niiđłđł ei yhtÀÀn kyennyt hillitĂ€?! kuolikohan Gunnarđ±
Anonyymi kirjoitti:
Tuli! Lohikeitto on ihan suosikkejani đ
Vaikka itse oon kalaruokien suhteen vĂ€hĂ€n nirso niin tĂ€mĂ€ kyllĂ€ ylitti nyt omat odotukseniđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Vaikka itse oon kalaruokien suhteen vĂ€hĂ€n nirso niin tĂ€mĂ€ kyllĂ€ ylitti nyt omat odotukseniđ
Ihanaa kuulla đ„° Ei kaikkien tarvitse kaikesta tykĂ€tĂ€ mut tosi kiva kuulla et kokeilit ja tykkĂ€sit đ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Niiđłđł ei yhtÀÀn kyennyt hillitĂ€?! kuolikohan Gunnarđ±
Jep! En tiedÀ yhtÀÀn, tai sitten toi oli joku Aaron uni.
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa kuulla đ„° Ei kaikkien tarvitse kaikesta tykĂ€tĂ€ mut tosi kiva kuulla et kokeilit ja tykkĂ€sit đ«¶đ»
Joođ teen toistekinđ
Anonyymi kirjoitti:
Jep! En tiedÀ yhtÀÀn, tai sitten toi oli joku Aaron uni.
Toivottavasti oli joku kuvitelma, eikĂ€ tehnyt sitĂ€ oikeastiâŠđ heti ajattelin kun kĂ€velivĂ€t kalliolla ja Aarolla tuommonen ilme taasđđł
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Toivottavasti oli joku kuvitelma, eikĂ€ tehnyt sitĂ€ oikeastiâŠđ heti ajattelin kun kĂ€velivĂ€t kalliolla ja Aarolla tuommonen ilme taasđđł
Jep, samoin ajattelin. Mut ois kyl perussalkkareit et se ois uni tai nÀky.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joođ teen toistekinđ
Voit tehdĂ€ mitĂ€ vaan ja se on aina hyvÀÀ đ«¶đ»
Anonyymi kirjoitti:
Voit tehdĂ€ mitĂ€ vaan ja se on aina hyvÀÀ đ«¶đ»
SinĂ€ oot hyvÀÀđ
Anonyymi kirjoitti:
Jep, samoin ajattelin. Mut ois kyl perussalkkareit et se ois uni tai nÀky.
Nii. Juoni etenis tosi nopeesti jotenkin jos nyt jo pÀÀtyis johonkin noin radikaaliin tekoonđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Nii. Juoni etenis tosi nopeesti jotenkin jos nyt jo pÀÀtyis johonkin noin radikaaliin tekoonđ
Joo. JĂ€nnĂ€ nĂ€hdĂ€ đ±
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
SinĂ€ oot hyvÀÀđ
No mut sĂ€ oot oikea herkkupala, maukkaampi kuin kaupan kaikkien parhaiden herkkujen yhdistelmĂ€ đ«¶đ»
Anonyymi kirjoitti:
No mut sĂ€ oot oikea herkkupala, maukkaampi kuin kaupan kaikkien parhaiden herkkujen yhdistelmĂ€ đ«¶đ»
Huhhuhđ€ sinĂ€ olet kaikista maailman herkkupaloista ja parhaista herkuista kaikista herkuin! ei vaan mitÀÀn herkumpaa oleđ€€đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Huhhuhđ€ sinĂ€ olet kaikista maailman herkkupaloista ja parhaista herkuista kaikista herkuin! ei vaan mitÀÀn herkumpaa oleđ€€đ€
Kiva kuulla đ€ Ihan Pupu punaseksi muuttuuđ„”
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla đ€ Ihan Pupu punaseksi muuttuuđ„”
Vilvoittelen sinua vaikka sillĂ€ lumpeenlehdellĂ€đ€ kyllĂ€ Prinsessaakin punastuttaa kun sanot jotain ihanaađ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Vilvoittelen sinua vaikka sillĂ€ lumpeenlehdellĂ€đ€ kyllĂ€ Prinsessaakin punastuttaa kun sanot jotain ihanaađ€
Kiitosđ«¶đ» TĂ€ytyy laittaa ne lumpeenlehdet sĂ€ilöön, voin sitten talven kylmillĂ€ kÀÀriĂ€ sellaisen harteillesi lĂ€mmikkeeksi đ„°
Anonyymi kirjoitti:
Kiitosđ«¶đ» TĂ€ytyy laittaa ne lumpeenlehdet sĂ€ilöön, voin sitten talven kylmillĂ€ kÀÀriĂ€ sellaisen harteillesi lĂ€mmikkeeksi đ„°
Olet niin ihanađ„ș kiitosâ€ïž voisin punoa niistĂ€ peiton, voisin kylmĂ€llĂ€ sÀÀllĂ€ peitellĂ€ sinut sen lĂ€mpöönđ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Olet niin ihanađ„ș kiitosâ€ïž voisin punoa niistĂ€ peiton, voisin kylmĂ€llĂ€ sÀÀllĂ€ peitellĂ€ sinut sen lĂ€mpöönđ„°
Se tuntuisi ihanalta đ„° Hih saisikohan Pupun irtovillasta tehtyĂ€ pehmeĂ€n tyynyn sinulleđ„°
Anonyymi kirjoitti:
Se tuntuisi ihanalta đ„° Hih saisikohan Pupun irtovillasta tehtyĂ€ pehmeĂ€n tyynyn sinulleđ„°
Voi se olisi lempityynyniâ€ïž siinĂ€ vielĂ€ Pupun ominaistuoksu, niin maailman parhaimmat unet on taattuđ„°đ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voi se olisi lempityynyniâ€ïž siinĂ€ vielĂ€ Pupun ominaistuoksu, niin maailman parhaimmat unet on taattuđ„°đ«¶đ»
Mukavaa kuulla. Se merkkaisi Pupulle paljon ettĂ€ siinĂ€ hyvin nukkuisit â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ ihaninâ€ïž tuutko viekkuun sitten kun nukkumaan kĂ€yt?đ„șđ«â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa kuulla. Se merkkaisi Pupulle paljon ettĂ€ siinĂ€ hyvin nukkuisit â€ïž
Takuulla nukkuisin paremmin kuin ikinĂ€đ„°đ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ ihaninâ€ïž tuutko viekkuun sitten kun nukkumaan kĂ€yt?đ„șđ«â€ïž
Tuun đ„° Loikkaan nyt samalla peiton heilauksella sinne viereesi đ« HyvÀÀ yötĂ€ ihanampi â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Tuun đ„° Loikkaan nyt samalla peiton heilauksella sinne viereesi đ« HyvÀÀ yötĂ€ ihanampi â€ïž
Huomenta uuteen pĂ€ivÀÀn ja kivaa tiistaitađ€â€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Huomenta uuteen pĂ€ivÀÀn ja kivaa tiistaitađ€â€ïž
Samoin kivaa tiistaita! đ„°
https://www.instagram.com/reel/C_8BVH7t99V/?igsh=MXV3Zjh2czIzb3k5MA==
Pupu on vĂ€synyt đ Anonyymi kirjoitti:
Samoin kivaa tiistaita! đ„°
https://www.instagram.com/reel/C_8BVH7t99V/?igsh=MXV3Zjh2czIzb3k5MA==
Pupu on vĂ€synyt đKiitosâ€ïž niin Prinsessakin, mennÀÀnkö pĂ€ikkĂ€reille yhdessĂ€?đŽđ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kiitosâ€ïž niin Prinsessakin, mennÀÀnkö pĂ€ikkĂ€reille yhdessĂ€?đŽđ«¶đ»
Se sopii kyllĂ€ â€ïž Mene vaan edeltĂ€, tuun ihan kohta perĂ€stĂ€ đ€
Anonyymi kirjoitti:
Se sopii kyllĂ€ â€ïž Mene vaan edeltĂ€, tuun ihan kohta perĂ€stĂ€ đ€
Joođ€ kömmin vuoteeseen siihen seinĂ€n puolelleđ„±
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joođ€ kömmin vuoteeseen siihen seinĂ€n puolelleđ„±
Joođ€ Pupu on nyt kans siinĂ€đ„° En herĂ€tĂ€, nuku vaanâ€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Joođ€ Pupu on nyt kans siinĂ€đ„° En herĂ€tĂ€, nuku vaanâ€ïž
Ihanaađ„° otetaan nokoset, kĂ€perryn ihan Pupun viekkuunđŽâ€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Parasta đ€ Pupu rentoutuu siinĂ€ tĂ€ysin đ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
https://urjalanmakeistukku.fi/suonikas-kostaja-tummasuklaanmakuinen-tikkari-17cm.html
Hih, mulle tuli faces mainos tollasesta đ Anonyymi kirjoitti:
https://urjalanmakeistukku.fi/suonikas-kostaja-tummasuklaanmakuinen-tikkari-17cm.html
Hih, mulle tuli faces mainos tollasesta đVai ettĂ€ suonikas kostajađ€Łđ€ kyllĂ€hĂ€n tuota maiskuttelisi⊠mutta on sitĂ€ parempaakin maiskuteltavaađ€đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Vai ettĂ€ suonikas kostajađ€Łđ€ kyllĂ€hĂ€n tuota maiskuttelisi⊠mutta on sitĂ€ parempaakin maiskuteltavaađ€đ€
Hihih đ€ Toivottavasti sekin maistuu hyvĂ€ltĂ€ đ
Anonyymi kirjoitti:
Maistuu se takuulla paljon paremmalta kuin tikkariđđ€
hih voihan siihen laittaa jotain hmmm esimerkiksi kinuskikastiketta, mutta ilmankin on kyllĂ€ oikein herkullinen âtikkariâđ€Anonyymi kirjoitti:
Mutta siihen kyllĂ€ tulee ihan oma kastike pÀÀlle sittenđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mutta siihen kyllĂ€ tulee ihan oma kastike pÀÀlle sittenđ
No niin kyllĂ€ tulee đ€đ€đŠ
Anonyymi kirjoitti:
No niin kyllĂ€ tulee đ€đ€đŠ
Se on paras kastike, ei muuta tarviiđ€â€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Se on paras kastike, ei muuta tarviiđ€â€ïž
Hihi, sitĂ€ tulisi paljon kun Pupun tikkaria maiskuttelisit đ«ą
Anonyymi kirjoitti:
Hihi, sitĂ€ tulisi paljon kun Pupun tikkaria maiskuttelisit đ«ą
Antaa tulla kaikki vaanđ€€đ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Antaa tulla kaikki vaanđ€€đ«¶đ»
đ€sitten Pupu vasta rento onkin đ€ mutta vastineeksi Prinsessakin pitĂ€isi rentouttaa Pupun toimesta đ
Anonyymi kirjoitti:
đ€sitten Pupu vasta rento onkin đ€ mutta vastineeksi Prinsessakin pitĂ€isi rentouttaa Pupun toimesta đ
Haluan ettĂ€ Pupu rentoutuuđ ihanaa kun rentouttaisitđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Haluan ettĂ€ Pupu rentoutuuđ ihanaa kun rentouttaisitđ€
Tietenkin rentouttaisin đ
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin rentouttaisin đ
Hihiiđ€ sellaiset pĂ€ikkĂ€rit tĂ€llĂ€kertaađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihiiđ€ sellaiset pĂ€ikkĂ€rit tĂ€llĂ€kertaađ
Noo pĂ€ikkĂ€reitĂ€ on monenlaisia đ€ Ainaki on rento olo! đ
Anonyymi kirjoitti:
Niiđ pĂ€ikkĂ€reiden tarkoitus onkin rentouttaa mieltĂ€ ja kehoađ nyt Salkkaritđ
Anonyymi kirjoitti:
Aaro on pelottavađ tulee paha olo ihan. Ja Noel kans!đ”âđ«
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Onn, hyvin osaa nÀytellÀ kyl tuo Aaron nÀyttelijÀ roolia. Ja Noelkii. Ihan inhottaa nuo hahmot.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ihan hassuu jos ois joku illallinen missĂ€ ois sun vanhemmat ja mun pitĂ€s syödĂ€ jotain pupupaistiiđ€Ł
Anonyymi kirjoitti:
Onn, hyvin osaa nÀytellÀ kyl tuo Aaron nÀyttelijÀ roolia. Ja Noelkii. Ihan inhottaa nuo hahmot.
Osaa ne kyllĂ€ nĂ€ytellĂ€đ°
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hassuu jos ois joku illallinen missĂ€ ois sun vanhemmat ja mun pitĂ€s syödĂ€ jotain pupupaistiiđ€Ł
Heh no ei ne onneks mitÀÀn pupupaistia laita ikinĂ€đ«ąđ
mutta mua kyllĂ€ huvittaisi se tilanne đ- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
mutta mua kyllĂ€ huvittaisi se tilanne đđ đ No kyllĂ€ onneksi oon aika kaikkiruokainen, ettĂ€ ei tulisi tilanntetta et pitÀÀ piilottaa ruokia lautasliinaan đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
mutta mua kyllĂ€ huvittaisi se tilanne đhttps://www.instagram.com/reel/C9U17TuKNJh/?igsh=MXNqM25icGs2ZmZ5Nw==
Hihii, kumpi on kumpi? đ Anonyymi kirjoitti:
đ đ No kyllĂ€ onneksi oon aika kaikkiruokainen, ettĂ€ ei tulisi tilanntetta et pitÀÀ piilottaa ruokia lautasliinaan đ
MĂ€ uskon, ettĂ€ minun vanhemmat varmistaisivat, ettĂ€ syötkö ja tykkÀÀtkö. Jos et, niin sitten tarjolla olisi jotain muuta tai joku muu vaihtoehto lisĂ€ksi âșïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MĂ€ uskon, ettĂ€ minun vanhemmat varmistaisivat, ettĂ€ syötkö ja tykkÀÀtkö. Jos et, niin sitten tarjolla olisi jotain muuta tai joku muu vaihtoehto lisĂ€ksi âșïž
Varmasti đ«¶đ» Enkö tuolla siis yhtÀÀn tarkottanut et epĂ€ilisin etteikö ne ruuat ois hyviĂ€! Varmasti osaavat tehdĂ€ hyviĂ€ ku sinĂ€kii oot tollanen herkku đ
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti đ«¶đ» Enkö tuolla siis yhtÀÀn tarkottanut et epĂ€ilisin etteikö ne ruuat ois hyviĂ€! Varmasti osaavat tehdĂ€ hyviĂ€ ku sinĂ€kii oot tollanen herkku đ
YmmĂ€rsin kyllĂ€đ«¶đ» niin ne on minutkin tehnytđ€
sinun vanhempasi osaavat myös, kun tuollaisen herkun ovat saaneet aikaanđ€đ€Anonyymi kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/C9U17TuKNJh/?igsh=MXNqM25icGs2ZmZ5Nw==
Hihii, kumpi on kumpi? đHassutđ„°đ°đ° ei ole minulle vĂ€liĂ€ ainakaan, tykkÀÀn olla allasi tai pÀÀllĂ€si yhtĂ€laillađ€đ€
Minulla on nyt vĂ€hĂ€n levoton mielikuvitusđđ€- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hassutđ„°đ°đ° ei ole minulle vĂ€liĂ€ ainakaan, tykkÀÀn olla allasi tai pÀÀllĂ€si yhtĂ€laillađ€đ€
Minulla on nyt vĂ€hĂ€n levoton mielikuvitusđđ€Ei haittaa yhtÀÀn đ€ Samoin tykkÀÀn kummin vaan... Aina voi vaihdella đ KyllĂ€ Prinsessa siinĂ€ pÀÀllĂ€ on taivaallinen nĂ€ky ja tunne đ€
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa yhtÀÀn đ€ Samoin tykkÀÀn kummin vaan... Aina voi vaihdella đ KyllĂ€ Prinsessa siinĂ€ pÀÀllĂ€ on taivaallinen nĂ€ky ja tunne đ€
Vaihdellaan vaanđ€ kyllĂ€ Pupu nĂ€yttÀÀ ja tuntuu taivaalliselta pÀÀllĂ€ ja alla ja sisĂ€llĂ€, missĂ€ vaanđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Vaihdellaan vaanđ€ kyllĂ€ Pupu nĂ€yttÀÀ ja tuntuu taivaalliselta pÀÀllĂ€ ja alla ja sisĂ€llĂ€, missĂ€ vaanđ
Niin toki sinĂ€kii ihan missĂ€ vaan đ Pupusta ja vitsasta tuntuu hyvĂ€ltĂ€ olla sisĂ€llĂ€si đ€đ«ą
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hih, ihan suonikas kostaja herÀÀ nĂ€istĂ€ jutuista đ€
Anonyymi kirjoitti:
Kostajađ đ€ mistĂ€s sinĂ€ Prinsessalle kostat?đ€
Anonyymi kirjoitti:
MinĂ€pĂ€s kostun siitĂ€ kostajastaâșïžđ€
Nooniiin nyt menen laittamaan iltapalaađ- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MinĂ€pĂ€s kostun siitĂ€ kostajastaâșïžđ€
Nooniiin nyt menen laittamaan iltapalaađEttei ois aivan valtavaa munaa...koisoa sulla siellĂ€ đ€đ€
Anonyymi kirjoitti:
Ettei ois aivan valtavaa munaa...koisoa sulla siellĂ€ đ€đ€
Ei oo eiđ€ teen niitĂ€ banaanilettujađ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei oo eiđ€ teen niitĂ€ banaanilettujađ„°
Okei đ Ne oli tosi hyviĂ€đ«¶đ»đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tuu syömÀÀnđđ°â€ïž
Toki đ Oot niin taitava đ«¶đ»
Anonyymi kirjoitti:
Toki đ Oot niin taitava đ«¶đ»
SinĂ€ oot ihana, siis ihanista ihanin ainađ„°đ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
SinĂ€ oot ihana, siis ihanista ihanin ainađ„°đ«¶đ»
đ„șđ„ș kiitos. Merkitsee Pupulle tosi paljon nuo sanat đ«¶đ» Niin oot sinĂ€kii đ„°
Anonyymi kirjoitti:
đ„șđ„ș kiitos. Merkitsee Pupulle tosi paljon nuo sanat đ«¶đ» Niin oot sinĂ€kii đ„°
Se on totuusđ°â€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Se on totuusđ°â€ïž
Kiitosđ„ș Mut oon aika sĂ€hlĂ€, meinasin liukastua Ă€sken suihkussa, tuli vĂ€hĂ€n paha mieli siitĂ€ đ tai no liukastuin, mutta sain vĂ€hĂ€n kiinni etten tĂ€ysin kaatunut.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitosđ„ș Mut oon aika sĂ€hlĂ€, meinasin liukastua Ă€sken suihkussa, tuli vĂ€hĂ€n paha mieli siitĂ€ đ tai no liukastuin, mutta sain vĂ€hĂ€n kiinni etten tĂ€ysin kaatunut.
Höhđ mutta onneksi ei mitÀÀn sattunut sen kummemminâ€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Höhđ mutta onneksi ei mitÀÀn sattunut sen kummemminâ€ïž
TykkÀÀtkö minusta vaikka oon sĂ€hlĂ€ đ„ș
Anonyymi kirjoitti:
TykkÀÀtkö minusta vaikka oon sĂ€hlĂ€ đ„ș
Tottakai tykkÀÀnđ«â€ïž etkĂ€ sinĂ€ mikÀÀn sĂ€hlĂ€ ole, kaikenlaista vaan sattuu joskus. Arvaa mitĂ€ minĂ€ sĂ€hlĂ€sin tĂ€nÀÀn, koulussa lĂ€ikytin kahvia niin ettĂ€ lattia ja pöytĂ€ oli ihan kahvissađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tottakai tykkÀÀnđ«â€ïž etkĂ€ sinĂ€ mikÀÀn sĂ€hlĂ€ ole, kaikenlaista vaan sattuu joskus. Arvaa mitĂ€ minĂ€ sĂ€hlĂ€sin tĂ€nÀÀn, koulussa lĂ€ikytin kahvia niin ettĂ€ lattia ja pöytĂ€ oli ihan kahvissađ
Mutta niinkin voi kĂ€ydĂ€ kelle vaan. Minulle kĂ€vi koulussa vĂ€hĂ€n noin. SiellĂ€ oli limuautomaatit... Ostin jonkun limun siitĂ€ luennolle, ja kun avasin sen niin sehĂ€n kuohui ihan hillittömĂ€ti pitkin penkkejĂ€ đ
Anonyymi kirjoitti:
Mutta niinkin voi kĂ€ydĂ€ kelle vaan. Minulle kĂ€vi koulussa vĂ€hĂ€n noin. SiellĂ€ oli limuautomaatit... Ostin jonkun limun siitĂ€ luennolle, ja kun avasin sen niin sehĂ€n kuohui ihan hillittömĂ€ti pitkin penkkejĂ€ đ
Ohođ€ mun jollekin kaverille on tainnut kĂ€ydĂ€ noin ja molemmat kyllĂ€ vaan naurettiinđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ohođ€ mun jollekin kaverille on tainnut kĂ€ydĂ€ noin ja molemmat kyllĂ€ vaan naurettiinđ
Jep, eihĂ€n sille minkÀÀn voi đ
Anonyymi kirjoitti:
Jep, eihĂ€n sille minkÀÀn voi đ
Ei sille mitÀÀn mahdađ€đ€·đŒââïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Jep đ€ Joskus tulee vahingossa sotkua đ€đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Pupun vitsassa tuntuu nyt paljon đ€ Tekis paljon mieli virpoa kanssasi đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mutta hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia, tuu viereen đ„° TĂ€ytyy pupun varmaan itsekseen virpoa đ«ą
Anonyymi kirjoitti:
Jep đ€ Joskus tulee vahingossa sotkua đ€đ
Jepđ€ ei se mitÀÀnâŠ
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia, tuu viereen đ„° TĂ€ytyy pupun varmaan itsekseen virpoa đ«ą
MinĂ€ olin jo nukahtanut, herĂ€sin vĂ€lillĂ€ kun valot pÀÀllĂ€ ja kaikkiđŽ öitĂ€â€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MinĂ€ olin jo nukahtanut, herĂ€sin vĂ€lillĂ€ kun valot pÀÀllĂ€ ja kaikkiđŽ öitĂ€â€ïž
Huomenta ja kivaa keskiviikkoa đ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Huomenta ja samoinđ€â€ïž
Kiitos đ onneks on se polven kuvaus, meni viime yö tosi huonosti.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos đ onneks on se polven kuvaus, meni viime yö tosi huonosti.
Oliko se kipeĂ€ yöllĂ€?đ„ș tĂ€nÀÀnkö on kuvaus?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Oliko se kipeĂ€ yöllĂ€?đ„ș tĂ€nÀÀnkö on kuvaus?
Huomenna on kuvaus ja yöllĂ€ koski niin etten saanu nukutuksi đ«€
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna on kuvaus ja yöllĂ€ koski niin etten saanu nukutuksi đ«€
Voiđ minĂ€ olisin yöllĂ€ kaiken voitavani tehnyt ettĂ€ kipu lakkaisi ja saisit unenđ„șđ«¶đ» hyvĂ€ ettĂ€ huomenna kuvataan.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voiđ minĂ€ olisin yöllĂ€ kaiken voitavani tehnyt ettĂ€ kipu lakkaisi ja saisit unenđ„șđ«¶đ» hyvĂ€ ettĂ€ huomenna kuvataan.
Kiitos, uskon đ«¶đ» Se ettĂ€ oot vieressĂ€ auttaa jo aina paljon â€ïž Ja jos ihan oikeesti niin sitten Pupun oin valtavan hyvĂ€ olla, paras đ«¶đ»
https://www.prisma.fi/tuotemerkit/luode12
Hassu tÀÀ, kaupassa oli noita pupu mainoksia niin ihan hymyilyttiđ€ Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, uskon đ«¶đ» Se ettĂ€ oot vieressĂ€ auttaa jo aina paljon â€ïž Ja jos ihan oikeesti niin sitten Pupun oin valtavan hyvĂ€ olla, paras đ«¶đ»
https://www.prisma.fi/tuotemerkit/luode12
Hassu tÀÀ, kaupassa oli noita pupu mainoksia niin ihan hymyilyttiđ€Sinun vieressĂ€ minullakin on aina valtavan hyvĂ€ ollaâ€ïž
Hauska mainos, nauroin vĂ€hĂ€ itekkiđđ nĂ€yttÀÀ vaan hassultađ€- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Sinun vieressĂ€ minullakin on aina valtavan hyvĂ€ ollaâ€ïž
Hauska mainos, nauroin vĂ€hĂ€ itekkiđđ nĂ€yttÀÀ vaan hassultađ€On hassuđ€Etenki pupuđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joođ€đ
Olikos sulla koulupĂ€ivĂ€? đ
Anonyymi kirjoitti:
Olikos sulla koulupĂ€ivĂ€? đ
Vapaa ollut tĂ€nÀÀn, maanantain tenttiin oon lukenutđđ
halusin vĂ€hĂ€n levĂ€tĂ€ ruuan jĂ€lkeen niin nyt pitĂ€is jatkaađ€- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Vapaa ollut tĂ€nÀÀn, maanantain tenttiin oon lukenutđđ
halusin vĂ€hĂ€n levĂ€tĂ€ ruuan jĂ€lkeen niin nyt pitĂ€is jatkaađ€Okei tsemppiĂ€ luku-urakkaan â€ïžđ«¶đ» MinkĂ€ aiheinen tentti? Ja onko verkkotentti vai ihan paikan pÀÀllĂ€?
Anonyymi kirjoitti:
Okei tsemppiĂ€ luku-urakkaan â€ïžđ«¶đ» MinkĂ€ aiheinen tentti? Ja onko verkkotentti vai ihan paikan pÀÀllĂ€?
Kiitosâ€ïž Pupu on paras tsemppariđ«¶đ»
Kirurgia-aiheinen ja paikan pÀÀllĂ€đ- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kiitosâ€ïž Pupu on paras tsemppariđ«¶đ»
Kirurgia-aiheinen ja paikan pÀÀllĂ€đWaauđ€© Onpa haastava aihe đ Prinsessa on niin taitava đ«¶đ»
Anonyymi kirjoitti:
Waauđ€© Onpa haastava aihe đ Prinsessa on niin taitava đ«¶đ»
On se aika haastavaa kyllÀ⊠mutta eiköhĂ€n se siitĂ€đđ
SinĂ€ olet taitava myösđ„°
Toi Aaron menneisyys on kyllĂ€ aivan jÀÀtĂ€vĂ€n kauhee⊠en edes muistanut mitĂ€ kaikkee se on tehnytđ- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
On se aika haastavaa kyllÀ⊠mutta eiköhĂ€n se siitĂ€đđ
SinĂ€ olet taitava myösđ„°
Toi Aaron menneisyys on kyllĂ€ aivan jÀÀtĂ€vĂ€n kauhee⊠en edes muistanut mitĂ€ kaikkee se on tehnytđKyllĂ€ varmasti osaat sen đ«¶đ»
Jep! On niin paljo kaikkee et ihan unohtuu. Onks se edes ikinÀ joutunut vankilaan noista mistÀÀn? Anonyymi kirjoitti:
KyllĂ€ varmasti osaat sen đ«¶đ»
Jep! On niin paljo kaikkee et ihan unohtuu. Onks se edes ikinÀ joutunut vankilaan noista mistÀÀn?En mÀ muista⊠paljon sillÀ on omalla tunnolla noita tekoja, pystyyköhÀn se elÀmÀÀn itsensÀ kanssa. Dahlia kun saa jossain vaiheessa tietÀÀ niin Aaro menettÀÀ senkin tÀysin.
Anonyymi kirjoitti:
KyllĂ€ varmasti osaat sen đ«¶đ»
Jep! On niin paljo kaikkee et ihan unohtuu. Onks se edes ikinĂ€ joutunut vankilaan noista mistÀÀn?MitĂ€ muuten sille JP:lle tapahtu? joutuko se vankilaan vai lĂ€htikö maista? en muista enÀÀ sitĂ€kÀÀnđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MitĂ€ muuten sille JP:lle tapahtu? joutuko se vankilaan vai lĂ€htikö maista? en muista enÀÀ sitĂ€kÀÀnđ
Joutui vankilaan đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En mÀ muista⊠paljon sillÀ on omalla tunnolla noita tekoja, pystyyköhÀn se elÀmÀÀn itsensÀ kanssa. Dahlia kun saa jossain vaiheessa tietÀÀ niin Aaro menettÀÀ senkin tÀysin.
Jep ja sitten Aaro varmast pysty hallitsemaan itseÀÀn enÀÀ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep ja sitten Aaro varmast pysty hallitsemaan itseÀÀn enÀÀ
Ei pysty siis
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Okeiđ€
Kohta keskiviikko saunaan đ
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tĂ€ssĂ€ mietin söisinkö iltapalan ensin vai menisinkö suihkuun ensinđ€
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa ja rentouttavaa saunaa Pupulleđ„° voisin tulla perĂ€stĂ€đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Juuri tĂ€ssĂ€ mietin söisinkö iltapalan ensin vai menisinkö suihkuun ensinđ€
MĂ€ syön saunas sut silmillĂ€ni ainaki đ„°
Anonyymi kirjoitti:
MĂ€ syön saunas sut silmillĂ€ni ainaki đ„°
Jaađ€đ€ kyllĂ€ minĂ€kin ihailen Pupua siellĂ€ saunassaâŠđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Jaađ€đ€ kyllĂ€ minĂ€kin ihailen Pupua siellĂ€ saunassaâŠđ
Voi olla et ihan maistankii đ€
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla et ihan maistankii đ€
MistĂ€s maistaisit?đ€ mĂ€ ainakin maistaisin sua ihan kaikkialtađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MistĂ€s maistaisit?đ€ mĂ€ ainakin maistaisin sua ihan kaikkialtađ
Kaikkialta tietenkin đ€ ja jostain sitten maistelisin enemmĂ€nkin đ
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkialta tietenkin đ€ ja jostain sitten maistelisin enemmĂ€nkin đ
Hihii samađ€ semmonen maistelu ja maiskuttelu herĂ€ttÀÀ viuhkanđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihii samađ€ semmonen maistelu ja maiskuttelu herĂ€ttÀÀ viuhkanđ€
Se siinĂ€ vĂ€hĂ€n oiskin tarkotus đ se on hyvĂ€ kun saunassa on muutenkin kosteaa đ€ Liukasta ois taas đ€ Ja vitsa herÀÀ myös kun maistelet...
Anonyymi kirjoitti:
Se siinĂ€ vĂ€hĂ€n oiskin tarkotus đ se on hyvĂ€ kun saunassa on muutenkin kosteaa đ€ Liukasta ois taas đ€ Ja vitsa herÀÀ myös kun maistelet...
TiedĂ€nđđ€kyllĂ€ kosteaa ja liukasta olis vĂ€hĂ€n siellĂ€ sun tÀÀllĂ€đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
TiedĂ€nđđ€kyllĂ€ kosteaa ja liukasta olis vĂ€hĂ€n siellĂ€ sun tÀÀllĂ€đ
Kostea ihosi tuntuisi hyvĂ€ltĂ€ Pupun kĂ€pĂ€lissĂ€ niiden hyvillessĂ€ kehoasiđ€
Anonyymi kirjoitti:
Kostea ihosi tuntuisi hyvĂ€ltĂ€ Pupun kĂ€pĂ€lissĂ€ niiden hyvillessĂ€ kehoasiđ€
Prinsessasta tuntuisi tosi hyvĂ€ltĂ€ kun Pupu hellĂ€sti hyvĂ€ileeâ€ïž
MitĂ€hĂ€n siitĂ€ saunomisesta tulis?đ đ€- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Prinsessasta tuntuisi tosi hyvĂ€ltĂ€ kun Pupu hellĂ€sti hyvĂ€ileeâ€ïž
MitĂ€hĂ€n siitĂ€ saunomisesta tulis?đ đ€Ei haittais vaikkei ois ihan kuumimmat löylyt ku siinĂ€ touhussa tulis lĂ€mmin ja sinĂ€ hehkuisit lĂ€mpöÀ kuin kiuas kun oot niin hot đ€
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittais vaikkei ois ihan kuumimmat löylyt ku siinĂ€ touhussa tulis lĂ€mmin ja sinĂ€ hehkuisit lĂ€mpöÀ kuin kiuas kun oot niin hot đ€
Joo ei liian kuumassa ole hyvĂ€, sinĂ€ oot kuumempi kun se saunan lĂ€mpötila korkeimmillaan!đ€
Hihii aloin ihan miettimÀÀn ettĂ€ mitenköhĂ€n se onnistuisi saunassa. Jos ihan siihen mennÀÀn ettĂ€ vitsa laitetaan viuhkaan, niin missĂ€ asennossa on hyvĂ€đ onkohan siellĂ€ ahdasta?- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joo ei liian kuumassa ole hyvĂ€, sinĂ€ oot kuumempi kun se saunan lĂ€mpötila korkeimmillaan!đ€
Hihii aloin ihan miettimÀÀn ettĂ€ mitenköhĂ€n se onnistuisi saunassa. Jos ihan siihen mennÀÀn ettĂ€ vitsa laitetaan viuhkaan, niin missĂ€ asennossa on hyvĂ€đ onkohan siellĂ€ ahdasta?Hihi, tuon miettiminen kyl saa vitsan aika villiksi đ€ Tulee mieleen ettĂ€ ehkĂ€ niin onnistuisi, ettĂ€ istuisin lauteilla ja sĂ€ istuisit syliin vitsan pÀÀlle đ€
Tai toinen voisi olla et seisaalteen nojaisit alalauteeseen ja Pupu ois takana đ€âșïž Anonyymi kirjoitti:
Hihi, tuon miettiminen kyl saa vitsan aika villiksi đ€ Tulee mieleen ettĂ€ ehkĂ€ niin onnistuisi, ettĂ€ istuisin lauteilla ja sĂ€ istuisit syliin vitsan pÀÀlle đ€
Tai toinen voisi olla et seisaalteen nojaisit alalauteeseen ja Pupu ois takana đ€âșïžKumpikin kĂ€visi ja kokeilemallahan se selviÀÀđ€đ€ sitten voi mennĂ€ sĂ€nkyyn jatkamaan.
Hassua kun katson tĂ€ysikuuta taivaalla oikein mietteliÀÀnĂ€ ja sitten mietin tĂ€mmösiiđ€ŁđAnonyymi kirjoitti:
Hihi, tuon miettiminen kyl saa vitsan aika villiksi đ€ Tulee mieleen ettĂ€ ehkĂ€ niin onnistuisi, ettĂ€ istuisin lauteilla ja sĂ€ istuisit syliin vitsan pÀÀlle đ€
Tai toinen voisi olla et seisaalteen nojaisit alalauteeseen ja Pupu ois takana đ€âșïžNĂ€etkö sinĂ€ tuon tĂ€ysikuun?â€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
NĂ€etkö sinĂ€ tuon tĂ€ysikuun?â€ïž
Ootas, katon ikkunasta â€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kumpikin kĂ€visi ja kokeilemallahan se selviÀÀđ€đ€ sitten voi mennĂ€ sĂ€nkyyn jatkamaan.
Hassua kun katson tĂ€ysikuuta taivaalla oikein mietteliÀÀnĂ€ ja sitten mietin tĂ€mmösiiđ€ŁđSĂ€ngyssĂ€hĂ€n se ois mukavinta đ«¶đ» ei tarviisi niin olosuhteista huolehtia vaan keskittyĂ€ itse virpomiseen đ€ Hih, saat kyl Pupun ihan sekasin.. ja vitsanđ
Anonyymi kirjoitti:
SĂ€ngyssĂ€hĂ€n se ois mukavinta đ«¶đ» ei tarviisi niin olosuhteista huolehtia vaan keskittyĂ€ itse virpomiseen đ€ Hih, saat kyl Pupun ihan sekasin.. ja vitsanđ
Niinđ„° saat kyllĂ€ Prinsessassakin tuntemuksia aikaan ja viuhkassađ«ą
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootas, katon ikkunasta â€ïž
NĂ€en kuun đ«¶đ» Katotaaks nyt samaan aikaan? â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
NĂ€en kuun đ«¶đ» Katotaaks nyt samaan aikaan? â€ïž
Katsotaanđ„čâ€ïž sekin meitĂ€ Pupu yhdistÀÀđ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Katsotaanđ„čâ€ïž sekin meitĂ€ Pupu yhdistÀÀđ«¶đ»
đ«¶đ»â€ïžđ°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Niinđ„° saat kyllĂ€ Prinsessassakin tuntemuksia aikaan ja viuhkassađ«ą
Virpominen olisikii kuun valossa Prinsessan kanssa ihanaa đ«¶đ» ja muulloinkin. Ja tĂ€ysikuun katselu ihan ilman virpomistakin olisi siis ihanaa â€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Pupu on siellĂ€đ°đ„șâ€ïž
Ja sinĂ€ oot siellĂ€ đ«¶đ»â€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Pupu on siellĂ€đ°đ„șâ€ïž
Olet Pupulle rakas đ«¶đ»
Anonyymi kirjoitti:
Virpominen olisikii kuun valossa Prinsessan kanssa ihanaa đ«¶đ» ja muulloinkin. Ja tĂ€ysikuun katselu ihan ilman virpomistakin olisi siis ihanaa â€ïž
Kaikki sinun kanssa olisi niiiiin ihanaaâ€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinĂ€ oot siellĂ€ đ«¶đ»â€ïž
TĂ€mĂ€ tuli mieleen kun laitoit tĂ€mĂ€n joskusđ
https://youtu.be/RNcfGAuOZH0?si=dQwpO450hM_rb7Xi- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
TĂ€mĂ€ tuli mieleen kun laitoit tĂ€mĂ€n joskusđ
https://youtu.be/RNcfGAuOZH0?si=dQwpO450hM_rb7XiHihi joo, Herttileili đ€Łđ
Anonyymi kirjoitti:
Olet Pupulle rakas đ«¶đ»
Voiđąđ«¶đ» Prinsessa vĂ€hĂ€n herkistyi ja tuli kyynel silmÀÀnđ„ș sinĂ€kin olet minulle Pupu rakas, tosi rakas oletâ€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Hihi joo, Herttileili đ€Łđ
Mites tĂ€nne on villielĂ€in pÀÀssy?đ€ onkohan sĂ€ngyssĂ€ kovinkin villiĂ€âŠđ«ąđ«ą
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voiđąđ«¶đ» Prinsessa vĂ€hĂ€n herkistyi ja tuli kyynel silmÀÀnđ„ș sinĂ€kin olet minulle Pupu rakas, tosi rakas oletâ€ïž
Saa itkeĂ€ đ«¶đ» KyllĂ€ Pupukin herkistyy â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Saa itkeĂ€ đ«¶đ» KyllĂ€ Pupukin herkistyy â€ïž
Sinuun nojaudunđ„șâ€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Sinuun nojaudunđ„șâ€ïž
đ« Pupun karva kestÀÀ kyllĂ€ kyyneleitĂ€ đ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mites tĂ€nne on villielĂ€in pÀÀssy?đ€ onkohan sĂ€ngyssĂ€ kovinkin villiĂ€âŠđ«ąđ«ą
Pupuhan on muutoin oikein rauhallinen, mutta siellĂ€ Prinsessan kanssa oikea villielĂ€in đ€đ€
Anonyymi kirjoitti:
đ« Pupun karva kestÀÀ kyllĂ€ kyyneleitĂ€ đ«¶đ»
Ei minua nyt niin kovasti itketĂ€đ ihanaa kun olet siinĂ€đ„°đ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei minua nyt niin kovasti itketĂ€đ ihanaa kun olet siinĂ€đ„°đ«¶đ»
No eei mut Pupuun saa aina tukeutua đ« Samoin ihanaa ku oot siinĂ€ đ„°
Anonyymi kirjoitti:
Pupuhan on muutoin oikein rauhallinen, mutta siellĂ€ Prinsessan kanssa oikea villielĂ€in đ€đ€
Hihihđ€
Anonyymi kirjoitti:
No eei mut Pupuun saa aina tukeutua đ« Samoin ihanaa ku oot siinĂ€ đ„°
Kiitosđ„șđâ€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihihđ€
Onko sulla hyvĂ€ sĂ€nky? đ€
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla hyvĂ€ sĂ€nky? đ€
On! tĂ€nne mahtuis Pupukinđđ° tilaa on muuhunki ku nukkumiseenđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
On! tĂ€nne mahtuis Pupukinđđ° tilaa on muuhunki ku nukkumiseenđ€
Hihiiâ€ïžđ€ HyvĂ€ et on kestĂ€vĂ€ ja tilaa jos villipupu pÀÀsee valloilleenđ
Anonyymi kirjoitti:
Hihiiâ€ïžđ€ HyvĂ€ et on kestĂ€vĂ€ ja tilaa jos villipupu pÀÀsee valloilleenđ
KyllĂ€âșïžđ€ Prinsessa villiintyy Pupusta siinĂ€ tapauksessa, niin ihan hyvĂ€ ettĂ€ on tilaađ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
KyllĂ€âșïžđ€ Prinsessa villiintyy Pupusta siinĂ€ tapauksessa, niin ihan hyvĂ€ ettĂ€ on tilaađ€
đ€đ€ arvaa mitĂ€, Pupulla ei oo nyt vaatetta ollenkaa tÀÀllĂ€ sammalpedillĂ€ đ€ tai no bokserit mut niitĂ€ oli pakko laskea kun joku on niin innoissaan et tuntui jo vĂ€hĂ€n puristavalta pöksyissĂ€ đ«ą
Anonyymi kirjoitti:
đ€đ€ arvaa mitĂ€, Pupulla ei oo nyt vaatetta ollenkaa tÀÀllĂ€ sammalpedillĂ€ đ€ tai no bokserit mut niitĂ€ oli pakko laskea kun joku on niin innoissaan et tuntui jo vĂ€hĂ€n puristavalta pöksyissĂ€ đ«ą
Hihiiiđ€đ€ mua kiinnostaa mikĂ€ siellĂ€ puristaa, ehkĂ€ kurkkaan sinne vĂ€hĂ€nđđ€ saatan vetÀÀ ne alas kokonaan kun ei se tee hyvÀÀ ettĂ€ siellĂ€ puristaa niinâŠ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihiiiđ€đ€ mua kiinnostaa mikĂ€ siellĂ€ puristaa, ehkĂ€ kurkkaan sinne vĂ€hĂ€nđđ€ saatan vetÀÀ ne alas kokonaan kun ei se tee hyvÀÀ ettĂ€ siellĂ€ puristaa niinâŠ
Hihđ€ vedĂ€ vaan, mut varovasti, se vaan innostuu lisÀÀ đ€ kyllĂ€ Pupuakin kiinnostaisi kurkkia mitĂ€ Prinsessalla on siellĂ€ pÀÀllĂ€, tai no enemmĂ€nkin siellĂ€ alla đ€đ€
Anonyymi kirjoitti:
Hihđ€ vedĂ€ vaan, mut varovasti, se vaan innostuu lisÀÀ đ€ kyllĂ€ Pupuakin kiinnostaisi kurkkia mitĂ€ Prinsessalla on siellĂ€ pÀÀllĂ€, tai no enemmĂ€nkin siellĂ€ alla đ€đ€
VedĂ€n ne hiljalleen alas⊠hihi, ei Prinsessalla ole mitÀÀn pÀÀllĂ€đ«ąđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
VedĂ€n ne hiljalleen alas⊠hihi, ei Prinsessalla ole mitÀÀn pÀÀllĂ€đ«ąđ€
Eikö mitÀÀn đłđł huhuh đ€ tuu kans peiton alle niin tutkailen lĂ€hempÀÀ... saat suudelmia kaikkialle đ
Anonyymi kirjoitti:
Eikö mitÀÀn đłđł huhuh đ€ tuu kans peiton alle niin tutkailen lĂ€hempÀÀ... saat suudelmia kaikkialle đ
Ei mitÀÀn niinđ«ą mielellĂ€ni tuun, siis peiton alle ja allađ€ ihania ovat suudelmasi, tĂ€ydellisiĂ€đ„° saat paljon pusuja takaisinđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei mitÀÀn niinđ«ą mielellĂ€ni tuun, siis peiton alle ja allađ€ ihania ovat suudelmasi, tĂ€ydellisiĂ€đ„° saat paljon pusuja takaisinđ
Huhuh, kyl vitsa on superkova tuosta tiedostađ€ Hih tuu vaan đ Pupu haluu et tuut peiton alle ja alla đ„° Rohkeneeko kysyĂ€ voisiko sitĂ€ vitsaa ihan viuhkaan hitaasti laittaa, kunhan Pupu on aikansa viuhkaa peiton alla suukotellut? đ€
Anonyymi kirjoitti:
Huhuh, kyl vitsa on superkova tuosta tiedostađ€ Hih tuu vaan đ Pupu haluu et tuut peiton alle ja alla đ„° Rohkeneeko kysyĂ€ voisiko sitĂ€ vitsaa ihan viuhkaan hitaasti laittaa, kunhan Pupu on aikansa viuhkaa peiton alla suukotellut? đ€
Hihđ mitĂ€pĂ€ luulet, no tietysti vitsa on viuhkaan tervetullut, se jo odottaa ihanđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihđ mitĂ€pĂ€ luulet, no tietysti vitsa on viuhkaan tervetullut, se jo odottaa ihanđ€
Pupu vetÀÀ vetÀÀ peittoa pÀÀlle ja loikkaa hellĂ€sti siihen pÀÀllesi đ„° siihen jalkojesi vĂ€liin â€ïž Vitsa menee hiljalleen viuhkaan ja toivottavasti tunnet taas sen suonikkuuden ja kovuuden sen hiljalleen liukuessa siellĂ€ đ„° kiihkeitĂ€ suudelmia saat samalla kaulalleđ«¶đ»
Anonyymi kirjoitti:
Pupu vetÀÀ vetÀÀ peittoa pÀÀlle ja loikkaa hellĂ€sti siihen pÀÀllesi đ„° siihen jalkojesi vĂ€liin â€ïž Vitsa menee hiljalleen viuhkaan ja toivottavasti tunnet taas sen suonikkuuden ja kovuuden sen hiljalleen liukuessa siellĂ€ đ„° kiihkeitĂ€ suudelmia saat samalla kaulalleđ«¶đ»
Ohohđ€đł huhđźâđšđ€€
Oi Pupu, tunnen kaiken, joka ikisen kohdan ja liikkeenđ tuntuu ihanaltađ Prinsessan kĂ€det vaeltelevat ihollasi ja saat vĂ€hintÀÀn yhtĂ€ kiihkeitĂ€ suudelmia kaulallesi, olkapĂ€ihisi, kaikkialleđđ- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ohohđ€đł huhđźâđšđ€€
Oi Pupu, tunnen kaiken, joka ikisen kohdan ja liikkeenđ tuntuu ihanaltađ Prinsessan kĂ€det vaeltelevat ihollasi ja saat vĂ€hintÀÀn yhtĂ€ kiihkeitĂ€ suudelmia kaulallesi, olkapĂ€ihisi, kaikkialleđđSuudelmat tuntuvat hyville kaikkialla đ„° Kosketuksesi on niin hellĂ€ ja tuntuu ihanalta, se saa pupun todella kiihkeĂ€ksi ja haluamaan sinua đ€ Nojaudun hellĂ€sti lĂ€hemmĂ€s, niin ettĂ€ tunnen rintasi vasten omaani đ„° sitten kiepautan meidĂ€t kyljelleen niin ettĂ€ olet peppu vitsaani vasten ja jatkan virontaa pitĂ€en kĂ€pĂ€lillĂ€ lantiostasi kiinni đ Viuhkasi tuntuu hyvĂ€ltĂ€ đ°đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ohohđ€đł huhđźâđšđ€€
Oi Pupu, tunnen kaiken, joka ikisen kohdan ja liikkeenđ tuntuu ihanaltađ Prinsessan kĂ€det vaeltelevat ihollasi ja saat vĂ€hintÀÀn yhtĂ€ kiihkeitĂ€ suudelmia kaulallesi, olkapĂ€ihisi, kaikkialleđđHyvÀÀ yötĂ€ â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Suudelmat tuntuvat hyville kaikkialla đ„° Kosketuksesi on niin hellĂ€ ja tuntuu ihanalta, se saa pupun todella kiihkeĂ€ksi ja haluamaan sinua đ€ Nojaudun hellĂ€sti lĂ€hemmĂ€s, niin ettĂ€ tunnen rintasi vasten omaani đ„° sitten kiepautan meidĂ€t kyljelleen niin ettĂ€ olet peppu vitsaani vasten ja jatkan virontaa pitĂ€en kĂ€pĂ€lillĂ€ lantiostasi kiinni đ Viuhkasi tuntuu hyvĂ€ltĂ€ đ°đ
Kuulostaa hyvĂ€lle todellađ„° mitĂ€ lĂ€hemmĂ€ksi nojaudut, sitĂ€ enemmĂ€n kiihkoni sinua kohtaan lisÀÀntyyđ
tuo asento on Prinsessalle vieraampi, kurkin olkani yli, mutta kyllĂ€ Pupu tietÀÀ mitĂ€ tekeeđ vieraampi asento tuntuu myös oikein herkulliselta ja vitsasi tuntuu erittĂ€in hyvĂ€ltĂ€ đ„°Anonyymi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ â€ïž
Huomenta Pupuđ«¶đ» minĂ€ taisin jĂ€lleen nukahtaa, kello oli jo aika paljonđ«ą sinusta haaveilin unissaniâ€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Huomenta Pupuđ«¶đ» minĂ€ taisin jĂ€lleen nukahtaa, kello oli jo aika paljonđ«ą sinusta haaveilin unissaniâ€ïž
Ei se mitÀÀn, kiitos samoin kivaa pĂ€ivÀÀ myös đ
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa pĂ€ivÀÀđ€
Anonyymi kirjoitti:
LĂ€hden kaupassa kĂ€ymÀÀn ja samalla tuon kahvipullaa. Ăitini tulee iltakahvilleđâïž mistĂ€ pullasta sinĂ€ tykkÀÀn?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
LĂ€hden kaupassa kĂ€ymÀÀn ja samalla tuon kahvipullaa. Ăitini tulee iltakahvilleđâïž mistĂ€ pullasta sinĂ€ tykkÀÀn?
TykkÀÀn dallaspullista đ
Anonyymi kirjoitti:
TykkÀÀn dallaspullista đ
Joođ pÀÀdyin porkkanakakkuunđ€ se ehkĂ€ Pupullekin maistuisđ°đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joođ pÀÀdyin porkkanakakkuunđ€ se ehkĂ€ Pupullekin maistuisđ°đ
KyllĂ€ sekii maistuu đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kivaâșïž
Hauskaa iltaa Ă€idin kanssa đ€
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa iltaa Ă€idin kanssa đ€
Kiitosđ mitĂ€ sinun iltaasi?đ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kiitosđ mitĂ€ sinun iltaasi?đ«¶đ»
Ei nyt sillee mitÀÀn ihmeellistÀ. Oli se kuvaus.
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt sillee mitÀÀn ihmeellistÀ. Oli se kuvaus.
Niin se. Miten meni?đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Niin se. Miten meni?đ
Ihan hyvin đ eihĂ€n siinĂ€ tarvii ku paikallaa olmađ
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvin đ eihĂ€n siinĂ€ tarvii ku paikallaa olmađ
Joo. Katsoiko lÀÀkÀri heti kuvat lÀpi vai tuleeko tiedot myöhemmin?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joo. Katsoiko lÀÀkÀri heti kuvat lÀpi vai tuleeko tiedot myöhemmin?
Myöhemmin ku ei ainakaa nyt mitÀÀn tietoa tullut đ€
Anonyymi kirjoitti:
Myöhemmin ku ei ainakaa nyt mitÀÀn tietoa tullut đ€
Okei sieltĂ€ varmaan soitetaan tai lĂ€hetetÀÀn postissa đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Okei sieltĂ€ varmaan soitetaan tai lĂ€hetetÀÀn postissa đ
Joo soittaa vissiinkin đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Juuđ°đ
Onks toi Noelin veli ollu mitenkÀÀ tÀs sarjassa tai onko sitÀ kÀsitelty?
Anonyymi kirjoitti:
Ei muistaakseni oo ollut. Linda ja Viola liitty siihen jotenkin, olisko se Noelin veli ollut Lindan ex-mies ja Violan isĂ€?đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei muistaakseni oo ollut. Linda ja Viola liitty siihen jotenkin, olisko se Noelin veli ollut Lindan ex-mies ja Violan isĂ€?đ€
Joo niin se olikin! Hyvin muistettuđ
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun Noelilta vietiin se Toivo pois niin sehĂ€n haluaa vaan uuden pojan sen tilalle. Ei se olis ilahtunut jos se vauva olis ollut tyttö ja sen nimenkin halus yksin pÀÀttÀÀ. KĂ€yttÀÀ Danielaa vaan lapsen hankkimiseen⊠sehĂ€n puhko salaa ne mĂ€ihĂ€tkinđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ja kun Noelilta vietiin se Toivo pois niin sehĂ€n haluaa vaan uuden pojan sen tilalle. Ei se olis ilahtunut jos se vauva olis ollut tyttö ja sen nimenkin halus yksin pÀÀttÀÀ. KĂ€yttÀÀ Danielaa vaan lapsen hankkimiseen⊠sehĂ€n puhko salaa ne mĂ€ihĂ€tkinđ
Juu sen juonikuvion kyl muistan. Mietin vaan tota Paulii miksi se oli tossa mut sekin selvis nyt đ
Anonyymi kirjoitti:
Juu sen juonikuvion kyl muistan. Mietin vaan tota Paulii miksi se oli tossa mut sekin selvis nyt đ
Jep ja Noel on kyllÀ aivan tÀys sekopÀÀ. Millanenhan se sen veli oli? en muista onks siitÀ nÀytetty koskaan mitÀÀn pÀtkÀÀ ees.
- Anonyymi
Oho! NiinpÀ olikii! Mut mitÀ jos Noel saiskii kuulöa tosta ja sitten ois Noel ja Aaro vastakkain?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Jep ja Noel on kyllÀ aivan tÀys sekopÀÀ. Millanenhan se sen veli oli? en muista onks siitÀ nÀytetty koskaan mitÀÀn pÀtkÀÀ ees.
Minusta ei oo nÀytetty pÀtkÀÀ. Mutta toi ku sen nimi nyt tohon tuotii esille toi tunteen ettei toi jÀÀ tohon.
Anonyymi kirjoitti:
Oho! NiinpÀ olikii! Mut mitÀ jos Noel saiskii kuulöa tosta ja sitten ois Noel ja Aaro vastakkain?
Niin, mitĂ€ jos Aarolle tulis joku hirvee tarve tunnustaa tekojansa ettĂ€ se pÀÀsis yli menneisyydestĂ€?đ€ ehkĂ€ psykiatrikin saattais suositella jotain tĂ€llasta?
Noel kun tietÀÀ sais niin tappais varmaan Aaron. đ«ŁAnonyymi kirjoitti:
Minusta ei oo nÀytetty pÀtkÀÀ. Mutta toi ku sen nimi nyt tohon tuotii esille toi tunteen ettei toi jÀÀ tohon.
Jepđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Niin, mitĂ€ jos Aarolle tulis joku hirvee tarve tunnustaa tekojansa ettĂ€ se pÀÀsis yli menneisyydestĂ€?đ€ ehkĂ€ psykiatrikin saattais suositella jotain tĂ€llasta?
Noel kun tietÀÀ sais niin tappais varmaan Aaron. đ«ŁJep! Saattaa jotain tollasta kĂ€ydĂ€kin.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Jepđ€
NĂ€etkö miten kuu loistaa taas? đ
Anonyymi kirjoitti:
NĂ€etkö miten kuu loistaa taas? đ
NĂ€enđ„° loistaa samaten kuin ihanat silmĂ€si, joihin Prinsessa hukkuu joka kertađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
NĂ€enđ„° loistaa samaten kuin ihanat silmĂ€si, joihin Prinsessa hukkuu joka kertađ
đ„ș mut et voi tietÀÀ đą
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Samoin Pupu sinun silmiin đ„ș
Anonyymi kirjoitti:
đ„ș mut et voi tietÀÀ đą
TiedĂ€n sen sisimmĂ€ssĂ€ni ettĂ€ sinulla on ihanat silmĂ€tđ°â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Samoin Pupu sinun silmiin đ„ș
EthĂ€n sinĂ€kÀÀn minun silmistĂ€ tiedĂ€ muuta kuin ettĂ€ siniset ovatđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
EthĂ€n sinĂ€kÀÀn minun silmistĂ€ tiedĂ€ muuta kuin ettĂ€ siniset ovatđ€
En mutta samoin tiedĂ€n đ«¶đ»â€ïž Samiksia kun ollaan đ€
- Anonyymi
Hiusten vĂ€rikii on aika sama đ
Anonyymi kirjoitti:
Hiusten vĂ€rikii on aika sama đ
Juuâșïž onko sulla ihan tummanruskeet hiukset vaiko vaaleanruskeet? ei sillĂ€ ole mitÀÀn vĂ€liĂ€ tietenkÀÀn, kysyn vaanđ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Juuâșïž onko sulla ihan tummanruskeet hiukset vaiko vaaleanruskeet? ei sillĂ€ ole mitÀÀn vĂ€liĂ€ tietenkÀÀn, kysyn vaanđ„°
Tummanruskeat on đ EntĂ€ sinulla?
Anonyymi kirjoitti:
Tummanruskeat on đ EntĂ€ sinulla?
Vaaleanruskeet on mulla, kĂ€vin kampaajalla tuossa viime kuussa niin halusin laittaa vĂ€hĂ€n vaaleemmaks đđŒââïž en mikÀÀn ihan blondi ole kuitenkaanđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Vaaleanruskeet on mulla, kĂ€vin kampaajalla tuossa viime kuussa niin halusin laittaa vĂ€hĂ€n vaaleemmaks đđŒââïž en mikÀÀn ihan blondi ole kuitenkaanđ
Joođ«¶đ» Kauniit ovat kuin vaan. Jostain syystĂ€ kyl mielessĂ€ni ne ajattelinkin vaaleammaksi đ€đ„° Oot kyl Prinsessa đ
Anonyymi kirjoitti:
Joođ«¶đ» Kauniit ovat kuin vaan. Jostain syystĂ€ kyl mielessĂ€ni ne ajattelinkin vaaleammaksi đ€đ„° Oot kyl Prinsessa đ
Pupuuuuđ€đ„° kiitos. SinĂ€ olet minun Prinssiniđ°â€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Pupuuuuđ€đ„° kiitos. SinĂ€ olet minun Prinssiniđ°â€ïž
Pupuprinssi đ€ EntĂ€s sitten jos sinun pitĂ€s kuvailla pukeutumistyyliĂ€si, niin millainen se on? Ei sillĂ€ siis mitÀÀn vĂ€liĂ€ oo đ
Anonyymi kirjoitti:
Pupuprinssi đ€ EntĂ€s sitten jos sinun pitĂ€s kuvailla pukeutumistyyliĂ€si, niin millainen se on? Ei sillĂ€ siis mitÀÀn vĂ€liĂ€ oo đ
Hmmm no se on sellainen hyvin arkinen, tavallinen ja tykkÀÀn vĂ€reistĂ€. Jos on joku juhlatilaisuus tai vastaava, niin pukeudun hienostuneemmin ja tykkÀÀn kauniista, naisellisista vaatteista ja asusteista, sellainen prinsessamainen tyyliâșïž mutta tosiaan tavallisena arkena, tavallisen arkinen tyyliđ€·đŒââïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hmmm no se on sellainen hyvin arkinen, tavallinen ja tykkÀÀn vĂ€reistĂ€. Jos on joku juhlatilaisuus tai vastaava, niin pukeudun hienostuneemmin ja tykkÀÀn kauniista, naisellisista vaatteista ja asusteista, sellainen prinsessamainen tyyliâșïž mutta tosiaan tavallisena arkena, tavallisen arkinen tyyliđ€·đŒââïž
Kuulostaa kivalta â€ïžMinĂ€kii hyvin arkisesti mutta siististi yleensĂ€. TĂ€nÀÀn oli sellaset vaaleat farkut ja joku tais olla sellanen musta calvin klein t-paita ku oli lĂ€mmin keli. Adidaksen tennarit. Farkkuja tykkÀÀt yleensĂ€ kĂ€yttÀÀ, niitĂ€ mulla on eri vĂ€reissĂ€ đ TykkÀÀn et ne on sellast slim fit mallia đ
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa kivalta â€ïžMinĂ€kii hyvin arkisesti mutta siististi yleensĂ€. TĂ€nÀÀn oli sellaset vaaleat farkut ja joku tais olla sellanen musta calvin klein t-paita ku oli lĂ€mmin keli. Adidaksen tennarit. Farkkuja tykkÀÀt yleensĂ€ kĂ€yttÀÀ, niitĂ€ mulla on eri vĂ€reissĂ€ đ TykkÀÀn et ne on sellast slim fit mallia đ
Kuulostaa myös kivalta ja siistiltĂ€ tyylisiđ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit ku viilenee ni laitan collegepaidan tai hupparin. TykkÀÀn myös vĂ€rikkĂ€istĂ€ huppareista đ yks keltanen on ihan suosikki, olikohan se Gantin ja sit on kans sellanen punanen Björn borg mikĂ€ on kiva. Sit on sinisii ja muitakii vĂ€rejĂ€. En mĂ€ mitÀÀ superkalliita merkkejĂ€ hommaa mut kumminki tykkÀÀn shoppailla vatteita vĂ€hÀ𫹠oon ehkĂ€ vĂ€hĂ€ outo mies đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kuulostaa myös kivalta ja siistiltĂ€ tyylisiđ
Kiitosđ«¶đ» jokaisella on minusta hieno tyyli sillon kun siitĂ€ itse tykkÀÀ đ Ja sun pÀÀllĂ€ nyt mikĂ€ vaa nĂ€yttĂ€s hyvĂ€ltĂ€ đ Ja vaikkei ois mitÀÀn pÀÀllĂ€ ni nĂ€yttĂ€s vielĂ€ paremmalt đ
Anonyymi kirjoitti:
Sit ku viilenee ni laitan collegepaidan tai hupparin. TykkÀÀn myös vĂ€rikkĂ€istĂ€ huppareista đ yks keltanen on ihan suosikki, olikohan se Gantin ja sit on kans sellanen punanen Björn borg mikĂ€ on kiva. Sit on sinisii ja muitakii vĂ€rejĂ€. En mĂ€ mitÀÀ superkalliita merkkejĂ€ hommaa mut kumminki tykkÀÀn shoppailla vatteita vĂ€hÀ𫹠oon ehkĂ€ vĂ€hĂ€ outo mies đ
Joođ mĂ€ en paljon merkeistĂ€ vĂ€litĂ€, jos miellyttÀÀ silmÀÀ ja on hyvĂ€ pÀÀllĂ€ niin se usein riittÀÀ ihanđ jotain Adidasta ja Nikee on joskus. EtkĂ€ oo outođ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joođ mĂ€ en paljon merkeistĂ€ vĂ€litĂ€, jos miellyttÀÀ silmÀÀ ja on hyvĂ€ pÀÀllĂ€ niin se usein riittÀÀ ihanđ jotain Adidasta ja Nikee on joskus. EtkĂ€ oo outođ
En mĂ€kÀÀ vĂ€litĂ€. Aika paljon mulla on vaa jotain urheilumerkkejĂ€ đ
Anonyymi kirjoitti:
Kiitosđ«¶đ» jokaisella on minusta hieno tyyli sillon kun siitĂ€ itse tykkÀÀ đ Ja sun pÀÀllĂ€ nyt mikĂ€ vaa nĂ€yttĂ€s hyvĂ€ltĂ€ đ Ja vaikkei ois mitÀÀn pÀÀllĂ€ ni nĂ€yttĂ€s vielĂ€ paremmalt đ
Niin onđ noh Pupu, Ă€lĂ€ nyt liioitteleđ€đ€ mutta sinĂ€ oot kyl komee ja hyvĂ€nnĂ€könen ihan missĂ€ vaatteissa tahansa, tai sit ilmanđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Niin onđ noh Pupu, Ă€lĂ€ nyt liioitteleđ€đ€ mutta sinĂ€ oot kyl komee ja hyvĂ€nnĂ€könen ihan missĂ€ vaatteissa tahansa, tai sit ilmanđ€
đ«¶đ»â€ïž toivottavasti sulle ei tullut kuva et pröystĂ€ilisin vaatteilla jotenki. Ei mul mitÀÀ ihmevaatteit oo.
Anonyymi kirjoitti:
đ«¶đ»â€ïž toivottavasti sulle ei tullut kuva et pröystĂ€ilisin vaatteilla jotenki. Ei mul mitÀÀ ihmevaatteit oo.
Ei tullut sellaista kuvaađđ°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei tullut sellaista kuvaađđ°
Kiva jos niin đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei huoltaâ€ïž
đ«¶đ»â€ïž Oon pelkkĂ€ Pupu vain đ„ș
Anonyymi kirjoitti:
đ«¶đ»â€ïž Oon pelkkĂ€ Pupu vain đ„ș
Prinsessa tykkÀÀ Pupusta juuri tuollaisenaanâ€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En saa untađ
Menitkö nukkuu sanomatta Pupulle? đ„ș
Anonyymi kirjoitti:
Just kĂ€vin vuoteeseen ja on sellainen tunne ettei uni ole tulossa ainakaan pitkÀÀn aikaanđŁ
Anonyymi kirjoitti:
Nyt mun tĂ€ytyy yrittÀÀ nukkua, herĂ€tys on aamullađ© hyvÀÀ yötĂ€â€ïž viereen saat tulla halutessasi tottakaiđ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Nyt mun tĂ€ytyy yrittÀÀ nukkua, herĂ€tys on aamullađ© hyvÀÀ yötĂ€â€ïž viereen saat tulla halutessasi tottakaiđ«¶đ»
HyvÀÀ yötĂ€â€ïž tulen viereen
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Just kĂ€vin vuoteeseen ja on sellainen tunne ettei uni ole tulossa ainakaan pitkÀÀn aikaanđŁ
Pupu hieroo sivelee sinun hartioita niin nukahdat đ„°đ€
Anonyymi kirjoitti:
Pupu hieroo sivelee sinun hartioita niin nukahdat đ„°đ€
Huomentaaađ€đ„± Prinsessa nukahti kun hartioita hieroit ja silitit, kiitos siitĂ€. Toivottavasti sinĂ€kin sait nukuttua hyvin tai ehkĂ€ nukut vielĂ€kinđ„°đ°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Huomentaaađ€đ„± Prinsessa nukahti kun hartioita hieroit ja silitit, kiitos siitĂ€. Toivottavasti sinĂ€kin sait nukuttua hyvin tai ehkĂ€ nukut vielĂ€kinđ„°đ°
Heips, mukava kuulla jos se toi unen đ Ihanaa viikonlopun alkua â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Heips, mukava kuulla jos se toi unen đ Ihanaa viikonlopun alkua â€ïž
â€ïžSamoinâ€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
â€ïžSamoinâ€ïž
MitĂ€s kuuluu tĂ€nÀÀn? đ
Anonyymi kirjoitti:
MitĂ€s kuuluu tĂ€nÀÀn? đ
Koulussa olin aamulla ja siitĂ€ asti oon tÀÀllĂ€ kotona siivoillutđ nyt pitĂ€is syödĂ€ jotain. Kaupalla ajattelin kĂ€ydĂ€ kun unohdin eilen ostaa kahvia. Sen sellastađ
MitĂ€ sinulle kuuluu?â€ïž- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Koulussa olin aamulla ja siitĂ€ asti oon tÀÀllĂ€ kotona siivoillutđ nyt pitĂ€is syödĂ€ jotain. Kaupalla ajattelin kĂ€ydĂ€ kun unohdin eilen ostaa kahvia. Sen sellastađ
MitĂ€ sinulle kuuluu?â€ïžOkei, ihan perusmukavalta kuulostaa đ aika samoja suunnitelmia, ruokaa pitĂ€isi valmistaa. TyöpĂ€ivĂ€ oli đ Nyt hörpin kahvia just, sinullekin riittĂ€isi â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Okei, ihan perusmukavalta kuulostaa đ aika samoja suunnitelmia, ruokaa pitĂ€isi valmistaa. TyöpĂ€ivĂ€ oli đ Nyt hörpin kahvia just, sinullekin riittĂ€isi â€ïž
Kivaaâșïž mielellĂ€ni kahvittelen Pupun kanssaâ€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kivaaâșïž mielellĂ€ni kahvittelen Pupun kanssaâ€ïž
Tervetuloa đ€ Löysin sellasen nuudelivuokaohjeen. SitĂ€ ajattelin kokeilla đđ°
Anonyymi kirjoitti:
Tervetuloa đ€ Löysin sellasen nuudelivuokaohjeen. SitĂ€ ajattelin kokeilla đđ°
Hihiiđ€ kuulostaa herkulliseltađ ihan niinku sinĂ€kin oot herkullinen kaikella mahdollisella tavallađ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihiiđ€ kuulostaa herkulliseltađ ihan niinku sinĂ€kin oot herkullinen kaikella mahdollisella tavallađ„°
Onko sulla tota muumimukia missĂ€ muumipeikko ja niiskuneiti halaa? đđ€
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla tota muumimukia missĂ€ muumipeikko ja niiskuneiti halaa? đđ€
Ei mulla oo, vanhemmilla saattaa olla en oo varmađ
Mulla on sellaset lakanatđ đ€ vaaleanpunaiset ja paljon sydĂ€miĂ€đ€â€ïž- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei mulla oo, vanhemmilla saattaa olla en oo varmađ
Mulla on sellaset lakanatđ đ€ vaaleanpunaiset ja paljon sydĂ€miĂ€đ€â€ïžAi sellaset muumilakanat? đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joođ€
Waaau đ Ihanat đ«¶đ»
Anonyymi kirjoitti:
Waaau đ Ihanat đ«¶đ»
Tarkoititko tÀtÀ?
https://www.prisma.fi/tuotteet/100056637/moomin-arabia-muumi-rakkaus-muki-0-3-l-100056637?gad_source=1&gbraid=0AAAAADeinDsPI44Uy0gUuLfEqPzX95fVo&gclid=EAIaIQobChMIy-D_jO_RiAMV70-RBR3HYwyXEAQYBCABEgLA5fD_BwE đ
Vanhempien kotona on tuo juuriđ€â€ïž- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tarkoititko tÀtÀ?
https://www.prisma.fi/tuotteet/100056637/moomin-arabia-muumi-rakkaus-muki-0-3-l-100056637?gad_source=1&gbraid=0AAAAADeinDsPI44Uy0gUuLfEqPzX95fVo&gclid=EAIaIQobChMIy-D_jO_RiAMV70-RBR3HYwyXEAQYBCABEgLA5fD_BwE đ
Vanhempien kotona on tuo juuriđ€â€ïžJuuri toi đđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Se on ihana mukiđ€
On đ€ Tuut mieleen tuosta mukista â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
On đ€ Tuut mieleen tuosta mukista â€ïž
â€ïžâ€ïž sinĂ€ tuut mieleen noista lakanoistađđ«¶đ»
JepđŁ nyt harmittaa⊠avasin telkun niin jÀÀkiekkoo tulee kolmoselta, en mĂ€ sitĂ€ halunnuđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
JepđŁ nyt harmittaa⊠avasin telkun niin jÀÀkiekkoo tulee kolmoselta, en mĂ€ sitĂ€ halunnuđ
No jep đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
â€ïžâ€ïž sinĂ€ tuut mieleen noista lakanoistađđ«¶đ»
đ„șâ€ïžđ«¶đ»
Anonyymi kirjoitti:
đ„șâ€ïžđ«¶đ»
Ihanaa olisi sinun kanssa olla niissĂ€ lakanoissa. Hih, en voi vĂ€lttyĂ€ ajatukselta millaista olisi virpoa tuollaisissa sydĂ€nlakanoissađ€đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ihanaa olisi sinun kanssa olla niissĂ€ lakanoissa. Hih, en voi vĂ€lttyĂ€ ajatukselta millaista olisi virpoa tuollaisissa sydĂ€nlakanoissađ€đ€
Olisi varmasti aivan superhyper ihanaa đ«¶đ» Mut niis pitĂ€is varoo ettei kĂ€y niinku Titi nallen syntymĂ€ttömĂ€lle veljelle vai miten se meni đ
Anonyymi kirjoitti:
Olisi varmasti aivan superhyper ihanaa đ«¶đ» Mut niis pitĂ€is varoo ettei kĂ€y niinku Titi nallen syntymĂ€ttömĂ€lle veljelle vai miten se meni đ
Niin olisđ„°
Heh, ei se haittaisđ kastuishan ne muutenkin paikkapaikoinâŠđ€ hups- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Niin olisđ„°
Heh, ei se haittaisđ kastuishan ne muutenkin paikkapaikoinâŠđ€ hupsHihiđ€đ€ Kiva jos kastuisi...đ„° Voihan se olla et jos Prinsessa silittelisi vitsaa niin menis sitten lakanoillekin đ«ąđ€
Anonyymi kirjoitti:
Hihiđ€đ€ Kiva jos kastuisi...đ„° Voihan se olla et jos Prinsessa silittelisi vitsaa niin menis sitten lakanoillekin đ«ąđ€
Hihii eipĂ€ sitĂ€ tiedĂ€ mihinkĂ€ ne menisđ€đ«Š
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihii eipĂ€ sitĂ€ tiedĂ€ mihinkĂ€ ne menisđ€đ«Š
đ€ kiusaat Pupua ajatuksella đđ
Anonyymi kirjoitti:
đ€ kiusaat Pupua ajatuksella đđ
Munakoisođđ
voihan munakoison piilottaa persikkaanđ tĂ€ssĂ€ tapauksessa tuo đ on sitten viuhkađ- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Munakoisođđ
voihan munakoison piilottaa persikkaanđ tĂ€ssĂ€ tapauksessa tuo đ on sitten viuhkađViuhkaan tietenki đ Sinne se on hyvĂ€ piilottaa ja oikein hyvĂ€ltĂ€ tuntuu se piilotteluđ€
Anonyymi kirjoitti:
Viuhkaan tietenki đ Sinne se on hyvĂ€ piilottaa ja oikein hyvĂ€ltĂ€ tuntuu se piilotteluđ€
Hihihđ€ paras piiloleikki ikinĂ€đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihihđ€ paras piiloleikki ikinĂ€đ
On đ„° koht meen saunaan. Prisnsessa saisi kyl hypĂ€tĂ€ siihen syliin lauteilla đ€vitsakii on jo valmiiks pystyssĂ€đ
Anonyymi kirjoitti:
On đ„° koht meen saunaan. Prisnsessa saisi kyl hypĂ€tĂ€ siihen syliin lauteilla đ€vitsakii on jo valmiiks pystyssĂ€đ
MĂ€ oonkin suihkuun menossa justâșïž voisin kuvitella olevani âsaunomassaâ Pupun kanssađ€ suihkussa kun oon kĂ€ynyt niin tuun saunaan kanssasi, enkĂ€ istukaan lauteelle vaan oho, vitsan pÀÀlleđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MĂ€ oonkin suihkuun menossa justâșïž voisin kuvitella olevani âsaunomassaâ Pupun kanssađ€ suihkussa kun oon kĂ€ynyt niin tuun saunaan kanssasi, enkĂ€ istukaan lauteelle vaan oho, vitsan pÀÀlleđ€
Hihii đ€đ€ Tervetuloa, tÀÀllĂ€ onkii kovat löylyt kaikin puolin đ
Anonyymi kirjoitti:
Hihii đ€đ€ Tervetuloa, tÀÀllĂ€ onkii kovat löylyt kaikin puolin đ
Olipas kovaâŠt löylyt tosiaan, kirjaimellisestiâ€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Oli oikein hikiset ja liukkaat oltavat đ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
https://www.temu.com/fi/moderni-minimalistinen-lasikurkku-koriste-ainutlaatuinen-vihreÀ--muotoilu-tÀydellinen-kodin-sisustukseen-ei-sÀhköÀ--g-601099635198854.html
Mulle tulee nĂ€it Temun mainoksia Faceen, aika mielenkiintosia. Katso tĂ€tĂ€kin koristekurkkua đ€đ€ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.temu.com/fi/moderni-minimalistinen-lasikurkku-koriste-ainutlaatuinen-vihreÀ--muotoilu-tÀydellinen-kodin-sisustukseen-ei-sÀhköÀ--g-601099635198854.html
Mulle tulee nĂ€it Temun mainoksia Faceen, aika mielenkiintosia. Katso tĂ€tĂ€kin koristekurkkua đ€đ€Jaa ei linkki toimi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tulee nĂ€it Temun mainoksia Faceen, aika mielenkiintosia. Katso tĂ€tĂ€kin koristekurkkua đ€đ€Sain linkin auki kopioidenđ vai ettĂ€ koriste ja tĂ€ydellinen sisustukseenâŠđ€ tuskin jÀÀ koristeeksi tai sisustuselementiksi joka menee ja ostaađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Sain linkin auki kopioidenđ vai ettĂ€ koriste ja tĂ€ydellinen sisustukseenâŠđ€ tuskin jÀÀ koristeeksi tai sisustuselementiksi joka menee ja ostaađ
Okei kiva jos aukesi. MĂ€ en saanu auki vaikka kopioin linkin mut eipĂ€ sil vĂ€liĂ€. Hassuu vaa miten noi nimeÀÀ noi tuotteet đ€
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ei linkki toimi
On eri leveyksiÀ, pituuksia ja tuommosia kivoja muhkuroita/nyppylöitÀ⊠onpas kerrassaan mukavan nÀköisiÀ sisustuksia, tuo varmasti uutta ilmettÀ kotiin
đ€Łđ€- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
On eri leveyksiÀ, pituuksia ja tuommosia kivoja muhkuroita/nyppylöitÀ⊠onpas kerrassaan mukavan nÀköisiÀ sisustuksia, tuo varmasti uutta ilmettÀ kotiin
đ€Łđ€KyllĂ€ varmasti tuo omistajal jos jonkinmoisia ilmeitĂ€ đ€Łđ€
Anonyymi kirjoitti:
Okei kiva jos aukesi. MĂ€ en saanu auki vaikka kopioin linkin mut eipĂ€ sil vĂ€liĂ€. Hassuu vaa miten noi nimeÀÀ noi tuotteet đ€
Onđ sisustukseen=sisĂ€lle? nuo on aika hassuja kÀÀnnöksiĂ€ mitĂ€ oon kattonuđ
Anonyymi kirjoitti:
KyllĂ€ varmasti tuo omistajal jos jonkinmoisia ilmeitĂ€ đ€Łđ€
Jep, saattaa olla mĂ€rkÀÀ ja ÀÀnekĂ€stĂ€kin sisustamistađ đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Jep, saattaa olla mĂ€rkÀÀ ja ÀÀnekĂ€stĂ€kin sisustamistađ đ€
Hihii đ€ Sun kansda ois kiva sisustaa đđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Onđ sisustukseen=sisĂ€lle? nuo on aika hassuja kÀÀnnöksiĂ€ mitĂ€ oon kattonuđ
Joođ Sitten vĂ€lillĂ€ tulee jotain "kĂ€teensopivia lihastenhierontalaitteita" mitkĂ€ nĂ€yttÀÀ kyl olevan ihan muuhun tarkotukseen đ
Anonyymi kirjoitti:
Hihii đ€ Sun kansda ois kiva sisustaa đđ
MinĂ€kin tykkĂ€isin sisustaa Pupun kanssa. Liikutellaan ja siirrellÀÀn erĂ€stĂ€ kĂ€teenkin sopivaa työkalua sellaisessa pesĂ€ssĂ€âŠđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MinĂ€kin tykkĂ€isin sisustaa Pupun kanssa. Liikutellaan ja siirrellÀÀn erĂ€stĂ€ kĂ€teenkin sopivaa työkalua sellaisessa pesĂ€ssĂ€âŠđ€
Nii pitĂ€s koittaa miten se sopii sisutukseen đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
https://www.temu.com/fi/monikÀyttöinen-ilmatÀytteinen-tyyny-sydÀmenmuotoinen-jalkojen-vyötÀrön--tyyny-makuuhuoneen-mukavuuteen-vain-kuivapesu-g-601099586431792.html
Hmm sopisiko tĂ€mĂ€ sisutukseen? đ€ - Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Saatoit nukahtaa, ei se mitÀÀn. Hipsin viereen, hyvÀÀ yötĂ€ rakkalle prinsessalle đ«¶đ»â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Saatoit nukahtaa, ei se mitÀÀn. Hipsin viereen, hyvÀÀ yötĂ€ rakkalle prinsessalle đ«¶đ»â€ïž
Niin nukahdinđŽđ«¶đ» herĂ€sin vĂ€liin, nyt jatkan unia. Ihanaa kun olet vieressĂ€ siinĂ€â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
https://www.temu.com/fi/monikÀyttöinen-ilmatÀytteinen-tyyny-sydÀmenmuotoinen-jalkojen-vyötÀrön--tyyny-makuuhuoneen-mukavuuteen-vain-kuivapesu-g-601099586431792.html
Hmm sopisiko tĂ€mĂ€ sisutukseen? đ€Kaikkiin vuodenaikoihin sopiva tyynyđ€Ł no se on hyvĂ€ ettĂ€ voi kĂ€yttÀÀ kesĂ€t talvet tuota tyynyyđđ€
Ihan selkeĂ€sti virvontavĂ€line on tuo, saa viuhkan paremmin tarjolleđ€đ€- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Niin nukahdinđŽđ«¶đ» herĂ€sin vĂ€liin, nyt jatkan unia. Ihanaa kun olet vieressĂ€ siinĂ€â€ïž
Mukavaa lauantaita â€ïž NĂ€in Pupu-unia đ
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa lauantaita â€ïž NĂ€in Pupu-unia đ
Kiitos samoinâ€ïž oi ihanaa mitĂ€ niissĂ€ tapahtui? đđ
MÀ en muista ettÀ olisin mitÀÀn unta nÀhnyt.- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kiitos samoinâ€ïž oi ihanaa mitĂ€ niissĂ€ tapahtui? đđ
MĂ€ en muista ettĂ€ olisin mitÀÀn unta nĂ€hnyt.Muistan et mulla oli lemmikkipupu ja talutin sitĂ€ hihnassa, sitten kaikki ihasteli sitĂ€ ja halusi silittÀÀ đ Muuta en muista, nukuin aika sikeesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Waaau đ Ihanat đ«¶đ»
Siis.. ootko sÀ niinku mies? MIEHEN ei kuulu ihailla muumimukeja tai lakanoita. Ne on naisten asioita, naiselle kuuluu keittÀminen ja siivoaminen MIES hoitaa fyysiset työt, on kiinnostunut autojen remontoinnista ja kalastamisesta.
Anonyymi kirjoitti:
Muistan et mulla oli lemmikkipupu ja talutin sitĂ€ hihnassa, sitten kaikki ihasteli sitĂ€ ja halusi silittÀÀ đ Muuta en muista, nukuin aika sikeesti.
Suloistaâșïž minĂ€ olisin valtavasti ihastellut lemmikkipupuasi, kysyen saanko silittÀÀ sitĂ€ ja ottaa syliin?đ€â€ïž Pupun lemmikkipupuđ°
Anonyymi kirjoitti:
Siis.. ootko sÀ niinku mies? MIEHEN ei kuulu ihailla muumimukeja tai lakanoita. Ne on naisten asioita, naiselle kuuluu keittÀminen ja siivoaminen MIES hoitaa fyysiset työt, on kiinnostunut autojen remontoinnista ja kalastamisesta.
MitÀ vÀliÀ sillÀ on mitÀ mies ihailee tai mistÀ on kiinnostunut??? tuo on ihan typerÀ ja kivikauden aikainen ajattelumalli.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Suloistaâșïž minĂ€ olisin valtavasti ihastellut lemmikkipupuasi, kysyen saanko silittÀÀ sitĂ€ ja ottaa syliin?đ€â€ïž Pupun lemmikkipupuđ°
Hihiiâ€ïž saisit ottaa syliin sen ja minutkinđ€©
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksen vois olla kiinnostunut myös noista asioista? Kyl minÀ osaan autojakin laittaa ja olen kiinnostunut niiden tekniikasta. Kalastuksesta en tykkÀÀ oikeen. Ruoanlaitto on minusta kivaa ja siivoaminen myös ihan mukavaa, miksi ne hommat kuuluisi juuri naiselle?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MitÀ vÀliÀ sillÀ on mitÀ mies ihailee tai mistÀ on kiinnostunut??? tuo on ihan typerÀ ja kivikauden aikainen ajattelumalli.
Kiitos kun puolustat kulta đ„° No on tuo hölmöÀ ettei mies saisi olla kiinnostunut muumimukeista vaikkapa.
KyllĂ€ Pupu siivoaisi ja kokkaisi Prinsessalle â€ïž Anonyymi kirjoitti:
Hihiiâ€ïž saisit ottaa syliin sen ja minutkinđ€©
SeinĂ€ tapauksessa ottaisin molemmat syliin ja nuuskuttelisin ja suukottelisinđ€đđ„°
Prinsessasi kirjoitti:
SeinĂ€ tapauksessa ottaisin molemmat syliin ja nuuskuttelisin ja suukottelisinđ€đđ„°
MikĂ€ seinĂ€. Tarkoitin siinĂ€đ€
Anonyymi kirjoitti:
Miksen vois olla kiinnostunut myös noista asioista? Kyl minÀ osaan autojakin laittaa ja olen kiinnostunut niiden tekniikasta. Kalastuksesta en tykkÀÀ oikeen. Ruoanlaitto on minusta kivaa ja siivoaminen myös ihan mukavaa, miksi ne hommat kuuluisi juuri naiselle?
Saat olla kiinnostunut ja tykĂ€tĂ€ ihan mistĂ€ tahansađ«¶đ»
tuo on ihan tyhmÀÀ, mÀÀritellÀ sukupuolen perusteella tuollaiset asiat. MinÀ tiedÀn naisia, jotka kalastavat ja metsÀstÀvÀt, rassaavat autoja yms.Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kun puolustat kulta đ„° No on tuo hölmöÀ ettei mies saisi olla kiinnostunut muumimukeista vaikkapa.
KyllĂ€ Pupu siivoaisi ja kokkaisi Prinsessalle â€ïžTottakai puolustan kultaaniđ„șđ„° kiitos kun siivoaisit ja kokkaisit minulle, niin minĂ€kin sinulleâ€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tottakai puolustan kultaaniđ„șđ„° kiitos kun siivoaisit ja kokkaisit minulle, niin minĂ€kin sinulleâ€ïž
Kiitos đ„șâ€ïž Sellainen kuulostaa hyvĂ€ltĂ€ kun molemmat osallistuu kotitöihin ja sitten voi aina toki hemmotella toista ja hoitaa toisen puolesta đ° Tai ei sun tarviisi mut Pupu hemmottelisi mielellÀÀm sua đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Saat olla kiinnostunut ja tykĂ€tĂ€ ihan mistĂ€ tahansađ«¶đ»
tuo on ihan tyhmÀÀ, mÀÀritellĂ€ sukupuolen perusteella tuollaiset asiat. MinĂ€ tiedĂ€n naisia, jotka kalastavat ja metsĂ€stĂ€vĂ€t, rassaavat autoja yms.Jep nĂ€in se on. Ja miksi se sulkisi pois ettenkö voisi rassata autoja tai mitĂ€ nyt tyhmĂ€sti geneerisesti mielletÀÀn miehisiksi hommiksi. Kyl minĂ€ tykkÀÀn remppajutuista ihan yhtĂ€ lailla đđ° Ei mua kalastus tai metsĂ€stys kiinnosta kuitenkaa yhtÀÀn.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MikĂ€ seinĂ€. Tarkoitin siinĂ€đ€
Hihii seinĂ€ tai siinĂ€, kuhan oot siinĂ€ â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos đ„șâ€ïž Sellainen kuulostaa hyvĂ€ltĂ€ kun molemmat osallistuu kotitöihin ja sitten voi aina toki hemmotella toista ja hoitaa toisen puolesta đ° Tai ei sun tarviisi mut Pupu hemmottelisi mielellÀÀm sua đ
Jep niin se on minustakin hyvĂ€ niinđ kyllĂ€ minĂ€kin tekisin Pupun puolesta ja hemmottelisin sinua muutenkinđâ€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Jep nĂ€in se on. Ja miksi se sulkisi pois ettenkö voisi rassata autoja tai mitĂ€ nyt tyhmĂ€sti geneerisesti mielletÀÀn miehisiksi hommiksi. Kyl minĂ€ tykkÀÀn remppajutuista ihan yhtĂ€ lailla đđ° Ei mua kalastus tai metsĂ€stys kiinnosta kuitenkaa yhtÀÀn.
Ei se suljekaanđ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep nĂ€in se on. Ja miksi se sulkisi pois ettenkö voisi rassata autoja tai mitĂ€ nyt tyhmĂ€sti geneerisesti mielletÀÀn miehisiksi hommiksi. Kyl minĂ€ tykkÀÀn remppajutuista ihan yhtĂ€ lailla đđ° Ei mua kalastus tai metsĂ€stys kiinnosta kuitenkaa yhtÀÀn.
Joo ei hÀtÀÀ saat pitÀÀ sun hinttilakanat ja pinkin aamutakkis.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Jep niin se on minustakin hyvĂ€ niinđ kyllĂ€ minĂ€kin tekisin Pupun puolesta ja hemmottelisin sinua muutenkinđâ€ïž
Kiitos đ„°
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kiitti đ€ Osaan kung fua joten kannataaki antaa mun nauttia muumilakanoista Prinsessan kanssa â€ïž
https://www.instagram.com/p/DABKubZKzCw/?igsh=ZG94NTNmYXNsMnk3 Anonyymi kirjoitti:
Kuule mitkÀÀn lakanat ei tee kestÀÀn hinttiĂ€. MĂ€ haluaisin sellaisen pinkin aamutakin, tai silkkisen. đž
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kiitti đ€ Osaan kung fua joten kannataaki antaa mun nauttia muumilakanoista Prinsessan kanssa â€ïž
https://www.instagram.com/p/DABKubZKzCw/?igsh=ZG94NTNmYXNsMnk3Oho, onko se vaikea laji? đ kung fu -Pupu đ°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Oho, onko se vaikea laji? đ kung fu -Pupu đ°
En mĂ€ oikeest osaa đ€ Se oli vaa toi reels đ
Anonyymi kirjoitti:
En mĂ€ oikeest osaa đ€ Se oli vaa toi reels đ
Aijaaaađđ mĂ€ luulin ettĂ€ tarkotit ettĂ€ oikeesti osaatđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Aijaaaađđ mĂ€ luulin ettĂ€ tarkotit ettĂ€ oikeesti osaatđ€
Juu se oli vaa vitsi. EnkĂ€ mĂ€ nyt oikeest uhkailis ketÀÀn, kunhan tollanen hassu juttu oli đ Kyl mĂ€ jotain urheilulajia osaan aika hyvin đ
Anonyymi kirjoitti:
Juu se oli vaa vitsi. EnkĂ€ mĂ€ nyt oikeest uhkailis ketÀÀn, kunhan tollanen hassu juttu oli đ Kyl mĂ€ jotain urheilulajia osaan aika hyvin đ
YmmĂ€rsin kyllĂ€đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kuule mitkÀÀn lakanat ei tee kestÀÀn hinttiĂ€. MĂ€ haluaisin sellaisen pinkin aamutakin, tai silkkisen. đž
Voisin hankkia sulle sellaisen đ
- Anonyymi
https://toplady.fi/naiset/yopuvut/aamutakit/?srsltid=AfmBOool6V-0_zEUw8Vtqxm0XHiPHuUL1LA1wRjc_bcScOS-BbCEVDqb
Huh kun miettiu Prinsessalle jonkun noista đ„”đ„” Anonyymi kirjoitti:
https://toplady.fi/naiset/yopuvut/aamutakit/?srsltid=AfmBOool6V-0_zEUw8Vtqxm0XHiPHuUL1LA1wRjc_bcScOS-BbCEVDqb
Huh kun miettiu Prinsessalle jonkun noista đ„”đ„”Onpas kauniita aamutakkejađ vaalea tai vaaleanpunainen on Prinsessaan mieleen, mutta on nuo kaikki muutkin ihaniađ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh kun miettiu Prinsessalle jonkun noista đ„”đ„”Mut ei sen tollanen tarviisi olla ku oot kaunein vaikka jĂ€tesĂ€kkiin pukeutuneena đ„°
- Anonyymi
đ„° tÀÀ eka kuulostaa ihan Joonas Nordmanilt nyt kyl Maskedis.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Onpas kauniita aamutakkejađ vaalea tai vaaleanpunainen on Prinsessaan mieleen, mutta on nuo kaikki muutkin ihaniađ
Joo vaaleassa tai vaakeanpunaisessa nĂ€yttĂ€isit syötĂ€vĂ€n hyvĂ€ltĂ€ đ©·
Anonyymi kirjoitti:
Mut ei sen tollanen tarviisi olla ku oot kaunein vaikka jĂ€tesĂ€kkiin pukeutuneena đ„°
Miks mun kommentit taas poistuu. Mutta niin olisit sinĂ€kin, ihan mitĂ€ tahansa pÀÀllĂ€ tai ilman mitÀÀn, olet komein ja ihanin ikinĂ€â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
đ„° tÀÀ eka kuulostaa ihan Joonas Nordmanilt nyt kyl Maskedis.
Joo en yhtÀÀn tiiĂ€đ€ mutta siis kyllĂ€ tÀÀ joku nĂ€yttelijĂ€ tai laulaja onđ€
Prinsessasi kirjoitti:
Joo en yhtÀÀn tiiĂ€đ€ mutta siis kyllĂ€ tÀÀ joku nĂ€yttelijĂ€ tai laulaja onđ€
Laulutaitojensa perusteellađ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Miks mun kommentit taas poistuu. Mutta niin olisit sinĂ€kin, ihan mitĂ€ tahansa pÀÀllĂ€ tai ilman mitÀÀn, olet komein ja ihanin ikinĂ€â€ïž
Kiitos đ„șđ„ș
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joo on đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Roni BÀck? TÀmÀ tÀhkÀ?
Anonyymi kirjoitti:
Joo on đ€
Tuli mieleen Lauri Markkanen tĂ€stĂ€ tĂ€hkĂ€stĂ€, kun tuossa oli tuo koripallo. SehĂ€n on tosi pitkĂ€. Mutta toisaalta tÀÀ kyllĂ€ kuulostaa joltain vanhemmalta. Voisko olla sittenki Marko Anttila? đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tuli mieleen Lauri Markkanen tĂ€stĂ€ tĂ€hkĂ€stĂ€, kun tuossa oli tuo koripallo. SehĂ€n on tosi pitkĂ€. Mutta toisaalta tÀÀ kyllĂ€ kuulostaa joltain vanhemmalta. Voisko olla sittenki Marko Anttila? đ
Vooi olla, Marko Anttilaa oo miettinyt myös đ
- Anonyymi
Tuli vaa mieleen. Mut toi Mörkö Marko kyl on hyvÀ arvaus.
- Anonyymi
TÀÀ Luuranko on vaikea.
Anonyymi kirjoitti:
TÀÀ Luuranko on vaikea.
Nii on. Mulla ei oo siis mitÀÀn kĂ€sitystĂ€đ laulaja kyllĂ€ myös ihan selkeesti.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Nii on. Mulla ei oo siis mitÀÀn kĂ€sitystĂ€đ laulaja kyllĂ€ myös ihan selkeesti.
Jep đ€ Voisko se olla Haloo Helsingin laulaja?
Anonyymi kirjoitti:
Jep đ€ Voisko se olla Haloo Helsingin laulaja?
Minusta ei ihan hĂ€neltĂ€ kuulosta mutta voihan se toki pystyĂ€ muuttaa ÀÀntĂ€nsĂ€đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Minusta ei ihan hĂ€neltĂ€ kuulosta mutta voihan se toki pystyĂ€ muuttaa ÀÀntĂ€nsĂ€đ€
Nii ei kuulosta mut ihan vaan tuosta hahmosta tuli mieleen đ
Anonyymi kirjoitti:
Nii ei kuulosta mut ihan vaan tuosta hahmosta tuli mieleen đ
Niin tulee vĂ€hĂ€nđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Niin tulee vĂ€hĂ€nđ
Mut varmasti ei oo se
Anonyymi kirjoitti:
Mut varmasti ei oo se
MĂ€ en tiedĂ€ enÀÀ kuka on đ© enkĂ€ Huiskustađ«ą
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Nyt on jĂ€nnittĂ€vÀÀđł
Olihaa se Mörkö Marko đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MĂ€ en tiedĂ€ enÀÀ kuka on đ© enkĂ€ Huiskustađ«ą
Joo on vaikee sanoa kuka on Huisku đ
Anonyymi kirjoitti:
Olihaa se Mörkö Marko đ
Joođ ekan biisin perusteella löikö mörkö sisÀÀn niin nuokin sitĂ€ epĂ€ili ettĂ€ laulaisko muka itestÀÀn heti ainakaan, ettĂ€ olisko liian selkeeđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joođ ekan biisin perusteella löikö mörkö sisÀÀn niin nuokin sitĂ€ epĂ€ili ettĂ€ laulaisko muka itestÀÀn heti ainakaan, ettĂ€ olisko liian selkeeđ€
Jep. Mietin kans et onks se liian selvĂ€ đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei ois pitĂ€n jakaa noit Temu linkkejĂ€ đ Nyt ku selaa fb:ssĂ€ noit videoit ni tulee nĂ€it mainoksii vĂ€liin đ
https://www.facebook.com/share/EpTo2JvYtC9HjpQn/ Anonyymi kirjoitti:
Ei ois pitĂ€n jakaa noit Temu linkkejĂ€ đ Nyt ku selaa fb:ssĂ€ noit videoit ni tulee nĂ€it mainoksii vĂ€liin đ
https://www.facebook.com/share/EpTo2JvYtC9HjpQn/Voihđ nuo on hauskoja kun jotkut tuotteet ja niiden kuvaukset on niin hĂ€mmentĂ€viĂ€ đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voihđ nuo on hauskoja kun jotkut tuotteet ja niiden kuvaukset on niin hĂ€mmentĂ€viĂ€ đ
Jep đ Ja ihan outoja tuotteita đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.facebook.com/share/EpTo2JvYtC9HjpQn/MitĂ€ ton ekan vyön pitĂ€s niinku tehĂ€? Sanontaan et se on vatsatukoksen vyö đ€š
Anonyymi kirjoitti:
Jep đ Ja ihan outoja tuotteita đ
Katos tÀÀ:
https://www.temu.com/fi/1-2-kpl-simuloitua-palautumista-ei--muodonmuutos-simuloitu-vÀÀrÀ-violetti-munakoiso-vihanneshedelmÀmalli-sisustus-hotellille-pastoraalinen-valokuvaaja-opetusvÀlineet-keittiö-vihanneskoristeet-halloween-joulu-sadonkorjuu-kiitospÀivÀn-juhlan-sisustus-g-601099645944831.html?_oak_mp_inf=EP+H/Nam1ogBGhVybWVkZHhteW12aTJ2NHVwZDRzcnEgsbDMsKEy&thumb_url=https://img.kwcdn.com/product/fancy/7cab2f92-dd9d-4172-880d-6b74fff5c019.jpg?imageView2/2/w/500/q/60/format/webp&_web_cover=thumb_url&pic_h=375&pic_w=375&spec_gallery_id=601099645944831&refer_page_sn=10032&refer_source=0&freesia_scene=11&_oak_freesia_scene=11&_oak_rec_ext_1=NDk4&_oak_gallery_order=953188621,2091128271,1069381440,555347177,380902228&refer_page_el_sn=200444&from_rec=1&enable_cache=1&_x_vst_scene=adg&_x_ads_sub_channel=shopping&_x_ns_prz_type=-1&_x_ns_sku_id=17592198501419&_x_ns_gid=601099513766679&_x_ads_channel=google&_x_gmc_account=770526858&_x_login_type=Google&_x_ads_account=5451565529&_x_ads_set=21129819501&_x_ads_id=155552970130&_x_ads_creative_id=694850975478&_x_ns_source=g&_x_ns_gclid=EAIaIQobChMIhvPlmePUiAMVvBqiAx0Nchh8EAQYASABEgKFe_D_BwE&_x_ns_placement=&_x_ns_match_type=&_x_ns_ad_position=&_x_ns_product_id=770526858-fi-17592198501419&_x_ns_target=&_x_ns_devicemodel=&_x_ns_wbraid=Cj4KCAjwurS3BhBmEi4AYLZWye7CTwl00bMFD54A-VEdIsfww3hfmOVhBVIL-c3GpIHJaHKOz3KZGNckGgLbSw&_x_ns_gbraid=0AAAAAo4mICEVZvTsSYnn-w24C49_EY291&_x_ns_targetid=pla-2279682914312&_x_sessn_id=3izjy2uis9&refer_page_name=goods&refer_page_id=10032_1726947175555_30jfv3gejz
Hemmetti kun on pitkÀ linkki⊠saatkohan sen auki?
Tommosii munakoisoâkoristeitaâđ€đ€Anonyymi kirjoitti:
MitĂ€ ton ekan vyön pitĂ€s niinku tehĂ€? Sanontaan et se on vatsatukoksen vyö đ€š
En kyl tajuu ihanâŠđ vitsakin siellĂ€ on varmaan aika ahtaallađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Katos tÀÀ:
https://www.temu.com/fi/1-2-kpl-simuloitua-palautumista-ei--muodonmuutos-simuloitu-vÀÀrÀ-violetti-munakoiso-vihanneshedelmÀmalli-sisustus-hotellille-pastoraalinen-valokuvaaja-opetusvÀlineet-keittiö-vihanneskoristeet-halloween-joulu-sadonkorjuu-kiitospÀivÀn-juhlan-sisustus-g-601099645944831.html?_oak_mp_inf=EP H/Nam1ogBGhVybWVkZHhteW12aTJ2NHVwZDRzcnEgsbDMsKEy&thumb_url=https://img.kwcdn.com/product/fancy/7cab2f92-dd9d-4172-880d-6b74fff5c019.jpg?imageView2/2/w/500/q/60/format/webp&_web_cover=thumb_url&pic_h=375&pic_w=375&spec_gallery_id=601099645944831&refer_page_sn=10032&refer_source=0&freesia_scene=11&_oak_freesia_scene=11&_oak_rec_ext_1=NDk4&_oak_gallery_order=953188621,2091128271,1069381440,555347177,380902228&refer_page_el_sn=200444&from_rec=1&enable_cache=1&_x_vst_scene=adg&_x_ads_sub_channel=shopping&_x_ns_prz_type=-1&_x_ns_sku_id=17592198501419&_x_ns_gid=601099513766679&_x_ads_channel=google&_x_gmc_account=770526858&_x_login_type=Google&_x_ads_account=5451565529&_x_ads_set=21129819501&_x_ads_id=155552970130&_x_ads_creative_id=694850975478&_x_ns_source=g&_x_ns_gclid=EAIaIQobChMIhvPlmePUiAMVvBqiAx0Nchh8EAQYASABEgKFe_D_BwE&_x_ns_placement=&_x_ns_match_type=&_x_ns_ad_position=&_x_ns_product_id=770526858-fi-17592198501419&_x_ns_target=&_x_ns_devicemodel=&_x_ns_wbraid=Cj4KCAjwurS3BhBmEi4AYLZWye7CTwl00bMFD54A-VEdIsfww3hfmOVhBVIL-c3GpIHJaHKOz3KZGNckGgLbSw&_x_ns_gbraid=0AAAAAo4mICEVZvTsSYnn-w24C49_EY291&_x_ns_targetid=pla-2279682914312&_x_sessn_id=3izjy2uis9&refer_page_name=goods&refer_page_id=10032_1726947175555_30jfv3gejz
Hemmetti kun on pitkÀ linkki⊠saatkohan sen auki?
Tommosii munakoisoâkoristeitaâđ€đ€Sain auki. KyllĂ€ kyllĂ€, simuloi palautumista vai mitĂ€ siinĂ€ lukikaa đđ mitĂ€hĂ€n palautumista đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En kyl tajuu ihanâŠđ vitsakin siellĂ€ on varmaan aika ahtaallađ
No ois! Tuntuis aika inhottavalle. EhkĂ€ noi jonkuu tukoksen aiheuttas đ
Anonyymi kirjoitti:
Sain auki. KyllĂ€ kyllĂ€, simuloi palautumista vai mitĂ€ siinĂ€ lukikaa đđ mitĂ€hĂ€n palautumista đ€
Jotain sesonkituotteista siinĂ€ puhuttiin, sopii halloweeniin ja jouluun⊠öhömđłđ€ kuvissa aseteltu noita johonkin koriinđ€Ł on varmasti rentouttava tuoteđ€đ
Anonyymi kirjoitti:
No ois! Tuntuis aika inhottavalle. EhkĂ€ noi jonkuu tukoksen aiheuttas đ
Jep ei vitsa saa puristuksissa ollađ„
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Jotain sesonkituotteista siinĂ€ puhuttiin, sopii halloweeniin ja jouluun⊠öhömđłđ€ kuvissa aseteltu noita johonkin koriinđ€Ł on varmasti rentouttava tuoteđ€đ
Noh varsinaisesti en kumpaankaan juhlaan munakoisoa liitĂ€... mut ainahan sitĂ€ hyvĂ€ rentoutua on đ aika pitkiĂ€ munakoisoja ovat kyllĂ€đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Jep ei vitsa saa puristuksissa ollađ„
PitĂ€s tuida sitten hoitajalle elvytettĂ€vĂ€ks se đđ€
Anonyymi kirjoitti:
Noh varsinaisesti en kumpaankaan juhlaan munakoisoa liitĂ€... mut ainahan sitĂ€ hyvĂ€ rentoutua on đ aika pitkiĂ€ munakoisoja ovat kyllĂ€đ
EikĂ€ nuo minusta mitÀÀn sesonkituotteita ole ylipÀÀtÀÀn, kyllĂ€hĂ€n tuollaisen kanssa ja viettÀÀ laatuaikaa ihan millon vaanđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
EikĂ€ nuo minusta mitÀÀn sesonkituotteita ole ylipÀÀtÀÀn, kyllĂ€hĂ€n tuollaisen kanssa ja viettÀÀ laatuaikaa ihan millon vaanđ
No se lienee totta đ
Anonyymi kirjoitti:
PitĂ€s tuida sitten hoitajalle elvytettĂ€vĂ€ks se đđ€
Sitten tĂ€ytyy ottaa ne pois ja pÀÀstÀÀ vitsa valloilleen, sitten siihen pitĂ€is varmaan veri saada kiertĂ€mÀÀnđ€đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Sitten tĂ€ytyy ottaa ne pois ja pÀÀstÀÀ vitsa valloilleen, sitten siihen pitĂ€is varmaan veri saada kiertĂ€mÀÀnđ€đ€
KyllĂ€hĂ€n se olisi hyvĂ€, varmasti ei veri kierrĂ€ tollasissa valjaissa đ€ No se helposti alkais kiertÀÀ kjos Prinsessa olisi hoitajana đ€
Anonyymi kirjoitti:
No se lienee totta đ
https://www.temu.com/fi/eroottinen-sormikondomi-iso-pellettisormikondomi-korkeasti-venyvÀ-itsetyydytyssormikondomi-g-pistekondomi-flirttaileva-sormikondomi-jossa-on-töyssy-aikuisten-eroottiset-tuotteet-pariskunnille-g-601099530451040.html?_oak_mp_inf=EODw8p+m1ogBGhVleGdncmk4Y2lxOGV5YnlvZ25xbmoglO/JsaEy&thumb_url=https://img.kwcdn.com/product/Fancyalgo/VirtualModelMatting/25b2dfde68fe72f53c4825d8ff1cedca.jpg?imageView2/2/w/500/q/60/format/webp&_web_cover=thumb_url&pic_h=800&pic_w=800&spec_gallery_id=4042993959&refer_page_sn=10032&refer_source=0&freesia_scene=11&_oak_freesia_scene=11&_oak_rec_ext_1=ODc&_oak_gallery_order=0&refer_page_el_sn=200444&from_rec=1&enable_cache=1&_x_sessn_id=uwiq65fcb8&refer_page_name=goods&refer_page_id=10032_1726949223208_5t3k4bzw5p
SiinĂ€ olis tommonen eroottinen sormihiha, flirttailuhihaksikin tuolla sanotaanđđAnonyymi kirjoitti:
KyllĂ€hĂ€n se olisi hyvĂ€, varmasti ei veri kierrĂ€ tollasissa valjaissa đ€ No se helposti alkais kiertÀÀ kjos Prinsessa olisi hoitajana đ€
Jos Pupu olis potilaana tĂ€llaisen asian kanssa, niin kyllĂ€ me saataisiin vitsa eloonđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
https://www.temu.com/fi/eroottinen-sormikondomi-iso-pellettisormikondomi-korkeasti-venyvÀ-itsetyydytyssormikondomi-g-pistekondomi-flirttaileva-sormikondomi-jossa-on-töyssy-aikuisten-eroottiset-tuotteet-pariskunnille-g-601099530451040.html?_oak_mp_inf=EODw8p m1ogBGhVleGdncmk4Y2lxOGV5YnlvZ25xbmoglO/JsaEy&thumb_url=https://img.kwcdn.com/product/Fancyalgo/VirtualModelMatting/25b2dfde68fe72f53c4825d8ff1cedca.jpg?imageView2/2/w/500/q/60/format/webp&_web_cover=thumb_url&pic_h=800&pic_w=800&spec_gallery_id=4042993959&refer_page_sn=10032&refer_source=0&freesia_scene=11&_oak_freesia_scene=11&_oak_rec_ext_1=ODc&_oak_gallery_order=0&refer_page_el_sn=200444&from_rec=1&enable_cache=1&_x_sessn_id=uwiq65fcb8&refer_page_name=goods&refer_page_id=10032_1726949223208_5t3k4bzw5p
SiinĂ€ olis tommonen eroottinen sormihiha, flirttailuhihaksikin tuolla sanotaanđđđđ Hihi pupu voisi laittaa noi ja kutitella viuhkaa đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Jos Pupu olis potilaana tĂ€llaisen asian kanssa, niin kyllĂ€ me saataisiin vitsa eloonđ€
Uskon. Mutta tĂ€ytyy todeta et mitÀÀn tuollaista ongelmaa ei ole ja vitsa kyllĂ€ toimii vallan hyvinđ€
Anonyymi kirjoitti:
đđ Hihi pupu voisi laittaa noi ja kutitella viuhkaa đ€
đ nuo on kyllĂ€ hauskat đ onkohan nuo nyppylĂ€t tuossa miten kovia, jos viuhka on kovin herkĂ€llĂ€ tuulella niin ne voi ottaa kipeÀÀđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
đ nuo on kyllĂ€ hauskat đ onkohan nuo nyppylĂ€t tuossa miten kovia, jos viuhka on kovin herkĂ€llĂ€ tuulella niin ne voi ottaa kipeÀÀđ€
Aa nii sitĂ€ en tiedĂ€. Ei tuollaisia sitten jos sattuu đ
Anonyymi kirjoitti:
Uskon. Mutta tĂ€ytyy todeta et mitÀÀn tuollaista ongelmaa ei ole ja vitsa kyllĂ€ toimii vallan hyvinđ€
Ihana kuullađ€ Pupun hyvinvoinnin lisĂ€ksi Prinsessalle on tĂ€rkeÀÀ myös vitsan hyvinvointiđ
Anonyymi kirjoitti:
Aa nii sitĂ€ en tiedĂ€. Ei tuollaisia sitten jos sattuu đ
EhkĂ€ ilman on parempiđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ihana kuullađ€ Pupun hyvinvoinnin lisĂ€ksi Prinsessalle on tĂ€rkeÀÀ myös vitsan hyvinvointiđ
Samoin Pupulle on sinun ja viuhkan đ„° hih juu ei kyllĂ€ oo ongelmaa etteikö vitsa seisoisi đ€đ€
Anonyymi kirjoitti:
Samoin Pupulle on sinun ja viuhkan đ„° hih juu ei kyllĂ€ oo ongelmaa etteikö vitsa seisoisi đ€đ€
En epĂ€ile yhtÀÀnđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En epĂ€ile yhtÀÀnđ
Hihii đ„°
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos Pupulla minkÀ pituinen tykki?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tuutko mun viereen vai tuunko sun viereen?đ„°
Tuun prinsessaan đ€ no ei tuun sinne, siel on aina ihanat unet? Onko meillĂ€ muumilakanat?đ„°
Anonyymi kirjoitti:
Tuun prinsessaan đ€ no ei tuun sinne, siel on aina ihanat unet? Onko meillĂ€ muumilakanat?đ„°
On muumilakanatđ„°đ€ alkaa jo uni tulla, hyvÀÀ yötĂ€đ€â€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ đ„° ihana olla vieressĂ€si đ«¶đ»
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos Pupulla minkÀ pituinen tykki?
Pieni kuin mikÀ. Oikea millikiituri sillÀ on.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mukavaa syyspĂ€ivÀÀ, tÀÀl on aina viileĂ€ keli đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni kuin mikÀ. Oikea millikiituri sillÀ on.
Turha tĂ€llasiin edes on kommentoida edes. Mut en sanoisi pieneksi đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina vaan aika đ
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoinâ€ïž niin on tÀÀllĂ€kinđ
Anonyymi kirjoitti:
Turha tĂ€llasiin edes on kommentoida edes. Mut en sanoisi pieneksi đ
Hihđ€ nojoo, miten toi edes kuvittelee tietĂ€vĂ€nsĂ€, ei mitenkÀÀnđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kiitos samoinâ€ïž niin on tÀÀllĂ€kinđ
Onneks olit vieressĂ€ yöllĂ€đ mulla oli viel vilttiĂ€ peiton pÀÀllĂ€ ku oli tosi viileĂ€.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihđ€ nojoo, miten toi edes kuvittelee tietĂ€vĂ€nsĂ€, ei mitenkÀÀnđ
Jep, ei mitenkÀÀn đ
Anonyymi kirjoitti:
Onneks olit vieressĂ€ yöllĂ€đ mulla oli viel vilttiĂ€ peiton pÀÀllĂ€ ku oli tosi viileĂ€.
Onneksi sinĂ€ olitđ„° mulla oli vĂ€lillĂ€ jopa vĂ€hĂ€n liian lĂ€mmin. Johtuikohan se Pupusta?đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Niinđ nyt keitetÀÀn iltakahvitâïž
Sopii đ„°
Anonyymi kirjoitti:
Sopii đ„°
MinĂ€ oon koko pĂ€ivĂ€n lukenut tenttiin, pÀÀ on niin tĂ€ynnĂ€ tietoa ettĂ€ se varmaan rĂ€jĂ€htÀÀ kohtađ€Ż enkĂ€ pysty enÀÀ vastaanottamaan uutta tietoa, joten eiköhĂ€n se ollut siinĂ€đ
MitĂ€ sinĂ€ oot puuhaillut? đ€đ°- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MinĂ€ oon koko pĂ€ivĂ€n lukenut tenttiin, pÀÀ on niin tĂ€ynnĂ€ tietoa ettĂ€ se varmaan rĂ€jĂ€htÀÀ kohtađ€Ż enkĂ€ pysty enÀÀ vastaanottamaan uutta tietoa, joten eiköhĂ€n se ollut siinĂ€đ
MitĂ€ sinĂ€ oot puuhaillut? đ€đ°Jep, huomen sinulla se tentti on ja niin vaikia aihe đ„č Uskon et olet valmistautunut oikein hyvin đ«¶đ» en oo tehnyt mitÀÀn ihmeellistĂ€, kĂ€vin kĂ€velyllĂ€ ja Hesburgerista hain ruokaa đ
Anonyymi kirjoitti:
Jep, huomen sinulla se tentti on ja niin vaikia aihe đ„č Uskon et olet valmistautunut oikein hyvin đ«¶đ» en oo tehnyt mitÀÀn ihmeellistĂ€, kĂ€vin kĂ€velyllĂ€ ja Hesburgerista hain ruokaa đ
Okeiđ€ pelkÀÀn vaan ettĂ€ mitĂ€ jos en mitÀÀn osaakkaanđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Okeiđ€ pelkÀÀn vaan ettĂ€ mitĂ€ jos en mitÀÀn osaakkaanđ
MitÀ kohtaa pelkÀÀt ettet osaisi?
Anonyymi kirjoitti:
MitÀ kohtaa pelkÀÀt ettet osaisi?
VĂ€hĂ€n kaikkeeđł alue on laaja ja aika vaikeita juttuja.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MikÀ on vaikein osuus?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
TiedĂ€n ettĂ€ osaat đ«¶đ»â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
MikÀ on vaikein osuus?
Tuntuu vaan kaikki olevan vaikeeta⊠ehkĂ€ mĂ€ ylireagoin? ahdistuin tosta tiedon mÀÀrĂ€stĂ€? đ huomenna voi nĂ€yttÀÀ selkeĂ€mmĂ€ltĂ€đ„ș
Anonyymi kirjoitti:
TiedĂ€n ettĂ€ osaat đ«¶đ»â€ïž
Kiitos Pupuâ€ïž maailman paras tsemppariđ°đ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tuntuu vaan kaikki olevan vaikeeta⊠ehkĂ€ mĂ€ ylireagoin? ahdistuin tosta tiedon mÀÀrĂ€stĂ€? đ huomenna voi nĂ€yttÀÀ selkeĂ€mmĂ€ltĂ€đ„ș
Rennosti vaan. Miten sĂ€ tiivistĂ€isit sen aiheen? đ
Anonyymi kirjoitti:
Rennosti vaan. Miten sĂ€ tiivistĂ€isit sen aiheen? đ
Kaikki mitĂ€ tapahtuu ennen leikkausta, sen aikana, sen jĂ€lkeenđŹ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joo. Iso aihe. MitkÀ siin on tÀrkeimpiÀ asioita muistaa?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Uskon et huomenna nĂ€yttÀÀ selkeĂ€mmĂ€ltĂ€ â€ïž SĂ€ oot et tehnyt parhaasi ja sĂ€ tiedĂ€t ne asiat.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ja yritĂ€ vaik ennen nukkumaan menoo vĂ€hĂ€ koota aihetta mielessĂ€, mut Ă€lĂ€ liikaa stressaa ja pĂ€nttÀÀ enÀÀ. Yön aikana aivot kĂ€sittelee sitĂ€ sitten â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Iso aihe. MitkÀ siin on tÀrkeimpiÀ asioita muistaa?
Varmaan kaikkiđ”âđ«
Anonyymi kirjoitti:
Uskon et huomenna nĂ€yttÀÀ selkeĂ€mmĂ€ltĂ€ â€ïž SĂ€ oot et tehnyt parhaasi ja sĂ€ tiedĂ€t ne asiat.
Toivon mukaanđ„ș
Anonyymi kirjoitti:
Ja yritĂ€ vaik ennen nukkumaan menoo vĂ€hĂ€ koota aihetta mielessĂ€, mut Ă€lĂ€ liikaa stressaa ja pĂ€nttÀÀ enÀÀ. Yön aikana aivot kĂ€sittelee sitĂ€ sitten â€ïž
Joođ„ș mĂ€ koitan⊠kiitos sinulle, olet parasâ€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Varmaan kaikkiđ”âđ«
On toki! En halua sotkea sun oppimistapoja mut tarkotin et itsellÀ toimi aina sellanen kokonaisuuksien hahmottelu. MikÀ liityy mihinki, mikÀ nÀitÀ asioita yhdistÀÀ jne. Mut sinun alasi om toki ihan eri, ja tuollasessakin aiheessa kaikki on tÀrkeÀÀ.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hyvin se menee kultainen â€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Otin sĂ€rkylÀÀkkeen, mum pÀÀtĂ€ sĂ€rkeeđźâđš
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Burana 9mm paras lÀÀke cuckold miehelle
Anonyymi kirjoitti:
On toki! En halua sotkea sun oppimistapoja mut tarkotin et itsellÀ toimi aina sellanen kokonaisuuksien hahmottelu. MikÀ liityy mihinki, mikÀ nÀitÀ asioita yhdistÀÀ jne. Mut sinun alasi om toki ihan eri, ja tuollasessakin aiheessa kaikki on tÀrkeÀÀ.
SitĂ€ minĂ€kin yritĂ€nđ
Anonyymi kirjoitti:
Voiđ toivottavasti auttaa, mennÀÀn nukkumaan vaan niin sekin auttaa ehkĂ€â€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voiđ toivottavasti auttaa, mennÀÀn nukkumaan vaan niin sekin auttaa ehkĂ€â€ïž
Jooâ€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Jooâ€ïž
HyvÀÀ yötĂ€, nukutaan hyvinâ€ïž voin tulla viereesi vuorostaanđ„°đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€, nukutaan hyvinâ€ïž voin tulla viereesi vuorostaanđ„°đ€
Sopii â€ïž sammalpeti on oikein lĂ€mmin, hyvÀÀ yötĂ€ ja paljon tsemppiĂ€ kokeeseen. TiedĂ€n et osaat đ«¶đ»
Anonyymi kirjoitti:
Sopii â€ïž sammalpeti on oikein lĂ€mmin, hyvÀÀ yötĂ€ ja paljon tsemppiĂ€ kokeeseen. TiedĂ€n et osaat đ«¶đ»
Kiitosâ€ïž olet niin ihana ja kultainen kun uskot Prinsessaanâ€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kiitosâ€ïž olet niin ihana ja kultainen kun uskot Prinsessaanâ€ïž
Parhaasee on helppo uskoa đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Parhaaseenđ€ voi sinuađ«¶đ»đ°
HyvÀÀ uutta vikkoa parhaalleđ€đ«¶đ» Joko tentti on ohi?
Anonyymi kirjoitti:
HyvÀÀ uutta vikkoa parhaalleđ€đ«¶đ» Joko tentti on ohi?
Kiitos samoin parastakin paremmalleđ„° nyt on tentti ohi, tuntui kyllĂ€ tosi helpolta ja oli helpottava tunne nĂ€hdĂ€ koekysymykset ja todeta ettĂ€ tiedĂ€n vastaukset kaikkiinđđ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kiitos samoin parastakin paremmalleđ„° nyt on tentti ohi, tuntui kyllĂ€ tosi helpolta ja oli helpottava tunne nĂ€hdĂ€ koekysymykset ja todeta ettĂ€ tiedĂ€n vastaukset kaikkiinđđ»
Kiitos. No mutta mĂ€ tiesin ettĂ€ osaat đâ€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. No mutta mĂ€ tiesin ettĂ€ osaat đâ€ïž
NiinhĂ€n sĂ€ tiesitđ„č Pupu nĂ€ki tulevaanđ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
NiinhĂ€n sĂ€ tiesitđ„č Pupu nĂ€ki tulevaanđ„°
đ€đ€ ostin sitĂ€ pupu energiajuomaa lemonade makua. HyvÀÀ!
Anonyymi kirjoitti:
Okeiđđ° mistĂ€ kaupasta sellaista?
Anonyymi kirjoitti:
Saitko sinĂ€ muuten nukuttua, kun oli se pÀÀnsĂ€rky?đ„ș
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Okeiđđ° mistĂ€ kaupasta sellaista?
Citymarketista löytyi ainakin đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Saitko sinĂ€ muuten nukuttua, kun oli se pÀÀnsĂ€rky?đ„ș
Sain, sĂ€rkylÀÀke auttoi đ€ Nukuitko sinĂ€ hyvin?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Okei voisin maistaa joskusđ
Pupu ainaki tykkĂ€si đ
Anonyymi kirjoitti:
Sain, sĂ€rkylÀÀke auttoi đ€ Nukuitko sinĂ€ hyvin?
Nukuin huonosti ja niin vĂ€hĂ€nđ„± ihana rentoutua pĂ€ivĂ€unille kun on se koekin nyt pois huolistaâșïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Nukuin huonosti ja niin vĂ€hĂ€nđ„± ihana rentoutua pĂ€ivĂ€unille kun on se koekin nyt pois huolistaâșïž
Joo đ Mulla on kahvia jos maistuu pĂ€ivĂ€unien pÀÀlle đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Katon vanhoja salkkariklippejĂ€ samalla đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MĂ€ veikkaan et tohon Kristian videon tilalle menee vahingossa jotain ihan muutađ
Anonyymi kirjoitti:
Joo đ Mulla on kahvia jos maistuu pĂ€ivĂ€unien pÀÀlle đ
Maistuu kyllĂ€, kiitosâ€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Katon vanhoja salkkariklippejĂ€ samalla đ
NiitĂ€ on hauska kattoođ€
Anonyymi kirjoitti:
MĂ€ veikkaan et tohon Kristian videon tilalle menee vahingossa jotain ihan muutađ
Voi kökkö minö nukuin Salkkareiden ohiđ± apuva no pitÀÀ laittaa Katsomosta sittenđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voi kökkö minö nukuin Salkkareiden ohiđ± apuva no pitÀÀ laittaa Katsomosta sittenđ€
Höh, no mutta hyvĂ€ kun lepĂ€sit ja onneks ne aina nĂ€kee uusintana đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Oliko pitkÀ koulupÀivÀ?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Oli mulla kahdeksasta kolmeenđ„±
Joo, ihan kunnon pĂ€ivĂ€ đ„č
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ihan kunnon pĂ€ivĂ€ đ„č
Niin oliđ€ huomenna vapaa onđ
MitenkĂ€s sinun pĂ€ivĂ€si?đ«¶đ»- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MitenkĂ€s sinun pĂ€ivĂ€si?đ«¶đ»Kiva ettĂ€ on vapaađ€ TyötĂ€ oli ja sitten kĂ€vin ostamassa kukkia ja ja lahjan Ă€idin synttĂ€reihin đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva ettĂ€ on vapaađ€ TyötĂ€ oli ja sitten kĂ€vin ostamassa kukkia ja ja lahjan Ă€idin synttĂ€reihin đ
Ostitko myös strap onin prinsessalle ja se voi tehdÀ sulle peggingii
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MitenkĂ€s sinun pĂ€ivĂ€si?đ«¶đ»https://www.instagram.com/reel/DANltoqtHDK/?igsh=anZrMXRzbWIzMmY0
đ đ° - Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MitenkĂ€s sinun pĂ€ivĂ€si?đ«¶đ»HyvÀÀ yötĂ€, tuu viereen jos haluat â€ïž
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€, tuu viereen jos haluat â€ïž
Kirjoitan nyt anonyyminĂ€. En halua tulla viereesi đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitan nyt anonyyminĂ€. En halua tulla viereesi đ
Tuskin hĂ€neltĂ€? Vai mikset sitten haluisi? đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MitenkĂ€s sinun pĂ€ivĂ€si?đ«¶đ»Onks kaikki hyvin? đ„ș
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MitenkĂ€s sinun pĂ€ivĂ€si?đ«¶đ»Toivottavasti vaa nukahdit ja kaikki on ok đ„ș
Anonyymi kirjoitti:
Kiva ettĂ€ on vapaađ€ TyötĂ€ oli ja sitten kĂ€vin ostamassa kukkia ja ja lahjan Ă€idin synttĂ€reihin đ
Okeiđ mukava kun kĂ€vit, Ă€itisi ilahtuu takuullaâ€ïž
Anonyymi kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/DANltoqtHDK/?igsh=anZrMXRzbWIzMmY0
đ đ°Hahahađđ
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ollut mun kommentti!
Anonyymi kirjoitti:
Onks kaikki hyvin? đ„ș
On mullađ mulle kĂ€vi niin ettĂ€ nukahdin uudestaan ja herĂ€sin puoli kuuden jĂ€lkeenđ«ą ei hĂ€tÀÀ, onko sinulla kaikki hyvin? varmasti nukkumassa oletâ€ïžđ°
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti vaa nukahdit ja kaikki on ok đ„ș
Olet kultainenâ€ïž nuku hyvinđ€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sulta ison kuIIin kuvia ja heti! Muuten lennÀt vttuun tÀÀltÀ.
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti vaa nukahdit ja kaikki on ok đ„ș
Nyt alkaa Salkkareiden uusinta eiliseltĂ€. PÀÀsen taas pĂ€ivĂ€jĂ€rjestykseenđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Nyt alkaa Salkkareiden uusinta eiliseltĂ€. PÀÀsen taas pĂ€ivĂ€jĂ€rjestykseenđ€
Voisin katsoa kans đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
On mullađ mulle kĂ€vi niin ettĂ€ nukahdin uudestaan ja herĂ€sin puoli kuuden jĂ€lkeenđ«ą ei hĂ€tÀÀ, onko sinulla kaikki hyvin? varmasti nukkumassa oletâ€ïžđ°
On juu ihan hyvin. VÀhÀn alakuloinen olo vaan.
Anonyymi kirjoitti:
On juu ihan hyvin. VÀhÀn alakuloinen olo vaan.
Jaađ osaatko sanoa mistĂ€ se johtuu tai haluatko puhua siitĂ€?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Jaađ osaatko sanoa mistĂ€ se johtuu tai haluatko puhua siitĂ€?
Varmaan kun nukuin huonosti ja oli vĂ€hĂ€n sellasta huolta vaikka kyl arvelinkii et oot vaan nukahtanut. Mut ihan ok on đ€
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kun nukuin huonosti ja oli vĂ€hĂ€n sellasta huolta vaikka kyl arvelinkii et oot vaan nukahtanut. Mut ihan ok on đ€
Ei sinun kulta tarvitse minusta olla huolissaanđ„șâ€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Noo kyllĂ€hĂ€n minun tavitsee đ
Anonyymi kirjoitti:
Noo kyllĂ€hĂ€n minun tavitsee đ
Voiđ„șâ€ïž nyt Salkkarit, taasđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kohta ihan tĂ€mĂ€n pĂ€ivĂ€n salkkarit âșïž
Anonyymi kirjoitti:
Kohta ihan tĂ€mĂ€n pĂ€ivĂ€n salkkarit âșïž
Hassua kun just sanoin ihan samaađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voiđ„șâ€ïž nyt Salkkarit, taasđ€
Jep đ Voisinkii hommata sulle sellasen salkkarit kokoelman missĂ€ ois monta kautta vanhoja jaksoja đ
Anonyymi kirjoitti:
Jep đ Voisinkii hommata sulle sellasen salkkarit kokoelman missĂ€ ois monta kautta vanhoja jaksoja đ
Katseltais niitĂ€ yhdessĂ€ đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Katseltais niitĂ€ yhdessĂ€ đ
Joo đ„° muistatko ku Ismo oli kahden naisen kanssa samaan aikaan treffeillĂ€?đ Tuli tosta ravintolasta mieleen.
Anonyymi kirjoitti:
Joo đ„° muistatko ku Ismo oli kahden naisen kanssa samaan aikaan treffeillĂ€?đ Tuli tosta ravintolasta mieleen.
En kyllĂ€ muistađ€Ł millon?
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoisen summan Aki makso tarjoilijalle tollasestađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En kyllĂ€ muistađ€Ł millon?
Mun tÀytyy ettii klippi!
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Aikamoisen summan Aki makso tarjoilijalle tollasestađ
Jep đđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Eeiii linkkisi katosiđ
No jospa kolmas kerta sanoisi toden taas...
https://youtu.be/R5jIFpRh3JU?si=DYMHeNiyZ3CzuDbI Anonyymi kirjoitti:
No jospa kolmas kerta sanoisi toden taas...
https://youtu.be/R5jIFpRh3JU?si=DYMHeNiyZ3CzuDbIVoi Ismođđ hienosti meni taas. Nauroin monta kertaa videon aikanađ€Ł kiitos kun laitoitđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voi Ismođđ hienosti meni taas. Nauroin monta kertaa videon aikanađ€Ł kiitos kun laitoitđ€
Joođ Kiva kuulla jos se oli hauska, minustakii onđ„°đ
Anonyymi kirjoitti:
Joođ Kiva kuulla jos se oli hauska, minustakii onđ„°đ
Hihihđ taidan keittÀÀ teetĂ€. Ottaisitko sinĂ€kin?đ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihihđ taidan keittÀÀ teetĂ€. Ottaisitko sinĂ€kin?đ„°
Ehdottomasti otan đ MitĂ€ makuja on?
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti otan đ MitĂ€ makuja on?
Sitruunaa, mustaherukkaa, jotain muuta marjateetĂ€, yrttiteetĂ€đ Prinsessan lemppari on toi mustaherukka mutta voisin maistaa jotain muutakin noistađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Sitruunaa, mustaherukkaa, jotain muuta marjateetĂ€, yrttiteetĂ€đ Prinsessan lemppari on toi mustaherukka mutta voisin maistaa jotain muutakin noistađ
Kuulostaa hyvĂ€ltĂ€ mustaherukka, tykkÀÀn siitĂ€ kans đ
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvĂ€ltĂ€ mustaherukka, tykkÀÀn siitĂ€ kans đ
Laitetaan sellaisetđ€đ”
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Laitetaan sellaisetđ€đ”
Oli oikein hyvÀÀđ
- Anonyymi
Kas kummaa. Taas poistettiin viestini. Onko pellrpersu nyt voimiensa tunnossa.
Jos tulet kadulla vastaan. Niin sun kynÀniska kannattaa vaihtaa toiselle puolelle katua.
Olet tÀysi luuseripelle. Toiminnastanne lÀhtee viestit mainostajille ja jos eivÀt reagoi, niin asiasta tulee julkinen.
Poistsminen ei auta. Olette modet ja koko sivusto nyt menossa jyrkÀnteeltÀ alas ja lujaa.
>simiti< - Anonyymi
Kuha on SwÀöÄekikala hÀhÀhÀÀÀÀ nÀin on...
- Anonyymi
en tiedsÀ jotenkin kai hassua nukkua jonkin tytön kanssda jalay lomittain jotain ....
- Anonyymi
HyvÀsti toivon ettÀ tyytyvÀinen olet mitÀ .......
- Anonyymi
ihan kuin niin kirlrn pÀÀÄllÀ ytuo juytyu mikÀ jÀnnÀ derjwe nimi ....
,iyysw moom yuyyÀk5rm ,o5rö5rfy' lso jwsidlsslom kpd kpli swkesyy5rör5r5 ryy' jsidlss bpofo pööd--- Antakaas hörhelit nÀiden olla rauhassa.
- Anonyymi
MitÀs se sun napaa kaivelee jos ei? Kumpi sÀ noista olet?
- Anonyymi
https://youtube.com/shorts/tG6T3bjHqr4?si=iPdVdEuPk_tgXg6G
MikÀ elÀmÀssÀ muka voisi kadota jos siitÀ oikeasti vÀlittÀÀ edes muisto ei haalistu - Anonyymi
Voihan uninalle sentÀÀn.
- Anonyymi
yuollainen hwausk kun nÀen tirtokoneen sÀÀjutuidra hycin tÀÀsetilwnreirsaš
- Anonyymi
niin eri minua haittaa jos sataa vettÀ koko ajan kun on vseusreet....
- Anonyymi
vpo ,iittiw vc'j'm soleslldo pÄpodoldeöokpodxddemlom ssdimrpkem dss,omem---
- Anonyymi
odröö'mo k'mm'lom bv 'j'm lim m'ugg'' d''goödgrotsw resö ro,er
- Anonyymi
tuollainen kuin ksupunin ÀÀner mopopojat jaq eyrörkin niin noemaalia kupunfcin ÀÀniÄÀ kuin kuin aurorkin
jos ei pisÀ niin konnecedelle mummonmokkiin kanarraa muurraaa - Anonyymi
SelkeÀtÀkin selkeÀmpÀÀ kuka mahtaakaan olla palstan kiusaaja haukkuja lyttÀÀjÀ maalari sekÀ jotain muutakin kun seuraa nÀitÀ keskusteluja kaiken muun sattuman lisÀksi. Voisipa tÀssÀ alkaa laittelemaan sinne tÀnne pieniÀ "vihjeitÀ" muillekin.
- Anonyymi
polrsdgto sols jsidlsslom lim duldu Äo,mff v'šj'm----
- Anonyymi
paitsi mikÀ ÀrdytgtÀvÀÀ kun pii lsadstsa puhelimia.....
- Anonyymi
noniiin ryrröjen mielesrÀ jooh joku lÀmpöÀrilaqjurru mihin liirryy ri4erokoneetr...
- Anonyymi
tuollaqisra rekniikkaa coit kokeleilla wli siis kÀsillÀ puerellw sÀÀeiÀ jw polcia....
- Anonyymi
en pydty yhtÀ niin nilkkajurtua ruolla tacoin pueisfrelememsasn mutt kun eikki mutt muut voivsst kokeills juyus.
- Anonyymi
niin rn yirfÀ olidiko hswudks tytöllr jod puhelinkin kastaoisi iydrllÀ kskdi niin jod toinrn kstos niin toinern löytÀÀ toisden.... muyys niiin
- Anonyymi
Toinen voisikin jo löytÀÀ toisen luo. Nyt. Olisi tÀrkeÀÀ.... mutta niiin....
- Anonyymi
yön puku joo pujamas solmiolla
- Anonyymi
https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-henkinen-pahoinpitely
Turvallinen olo - Anonyymi
jos puhelin ilmoittaa 3ettÀ akku loppuu kohra niin kuin joku hiton herÀytydekello..
- Anonyymi
ajaqyy5lifin tryyÀ olidi ehkÀ hsudkss nukkuskin jd joydin juyyud jonkin nuotrn ndeifrn kdndfd.
- Anonyymi
n...nukkuaq niinhqh joo pwewskin wasia... nukkuw jswlevÀtÀ...
- Anonyymi
niin mukac in asias mirÀ coi nawiswen kanssas rehdkÀ nukkuminwn kuij poppw johansson ehhehe
- Anonyymi
aika pwssljon tulrr muuytrn bvryyÀ ny hybvÀjod ei ole mesihwsrikenkÀ psdkst jeloiddws...
- Anonyymi
ihaqn hausksa tuo oms dÀÀjuttuni.. mutts nyt ri ysrvrtta ruohon lÀmpöjurruihinj orraaa euolla
kuviws ottss kyullÀ - Anonyymi
aika kovise ryyppÀÀömÀÀn viinsdd nuo dtrdbislsidry.
- Anonyymi
aika pitkÀ kryjujuygyu.. mmjuyhhs niin igdr voidin jogdin olidi dikds mukdvddd joku tytytö kun niin...
- Anonyymi
Onko tÀÀ puou enÀÀ sama tyyppi, joka oli viemÀssÀ prinsessasia luistelemaan talvella? Jutut on aika paljon yksinkertaisempia. YhtÀ nuzzimista.
Ei ole pelkkÀÀ sitÀ. Jos keskityt pelkÀstÀÀn sellaisia juttuja lukien niin sinusta varmaan tuntuu ettÀ pelkÀstÀÀn on sitÀ.
- Anonyymi
KyllÀ olen sama tyyppi.
- Anonyymi
katoaa eli elli muuttaa OBlivioniiin..
oikeasti hyvÀ minun sÀÀjuttu tietokoneella ottass kuvia aina... vesisadekin....
nuoret mopoiulijat joita on paljon niin isopyörÀieet pÀÀsevÀt paremmin menemÀÀn keleillÀ kuin joku Honsa Apina-mopoi piwenipyeÀinen.... miksi autoissakin on suuremmat vanteet truostra syystÀ- Anonyymi
Elli!?
- Anonyymi
oletteko muuten ikinÀ ajaneet Honda Monkey -apina-mopolla olen joskus kokeillut..
- Anonyymi
kun niin itde kun pitĂ€isi lĂ€mmirttrÀÀ niin polceaqkin niin kĂ€aillĂ€ kok LĂMPIMĂMMĂR COI LĂMMIEEĂĂ KOKWILL HUXIKAI ERYEĂKAIN AĂĂWIKWIĂKIN LĂMMIEEĂĂ KĂILLLLĂ'
- Anonyymi
l'socaesoööa ö',,orttr',omem moom cae,aseo eimeiosao rurrÀkwm ,owöwar' a''woööqlom j
- Anonyymi
,oh' hdfrlphydg kigiöösdo söotytdsks
- Anonyymi
nuo haquskoja jos niinrtyrtöillÀkin niin yön pukujskin 4erilsidis
- Anonyymi
ju ikdi oigt kokrillsd kodfkrd kÀdillÀ jdlkojs kun kÀcdet lÀmpimiÀ voi tuntus hsudksllrš
- Anonyymi
voi kokeilla niin ŽjÀsillÀkin cÀhÀn pueisrwlla jalkoja xcoi jooh aueeaaa haha rorra
- Anonyymi
harmirraca kun weÀs csnha kxweei nuowmpi kuin minÀ kuoli..
- Anonyymi
bosööodrt ufombvpo,söstlom Äotg'' otde ö',ÄÀö' moom ysvsöössm jsidls ytrlmoollsd ,otrm oy fr ö',,oyy'' oyfdr' ö'do vsolls d''trrm dr ö',,oytyt''' timytrerr
- Anonyymi
niin kÀdet lÀmmittÀvÀötvoi tuntuaq haquskallejuttukin
outotoaw nuo ydinvoilsajst outokummur kun ksikki sainas rikki... - Anonyymi
en oikerswdti ole vielÀkÀÀn dsönyt kipupilleriÀ eilen olisi jo ehkÀ pirÀnyr sahmiaq tuo....
- Anonyymi
Minun on monta kertaa.
- Anonyymi
TiedÀn ikÀ ei katoa: eromunk kereÀÀminen, kuin Huutokauppakeiarissakin kupaeipannu on platinaakin arvokkaampaa ja .. lÀskit ovavat, ei 1000 vuoden laihduruskuueilla ktllÀ lÀhde ja autisti markkurÀÀpeltÀÀ romuista entistÀ arvottomimpia valtion avustuksellala...
- Anonyymi
EnytÀ jos koko unelmasi tuhoiutuidi kokonaan kuin musdaan aukkoon, tajuaisit ttÀ koko elÀmÀsi ajan olet ollut vÀÀrÀssÀ kaikissa asioisdssa?
noh, itse olen yrittÀnyt prjÀtÀ tÀssÀ hallitusten talouskurimuksessa joka on toki aivan mielenvikaista...pitÀÀ ptsrytÀ komensoimaan... - Anonyymi
on paljon ohjelmia missÀ ihmiset katoat jÀljwttömiin mutta aina on taustalla jotain hÀmÀrÀÀ, ei tavalliset regekkuset ihmiset katoile.
- Anonyymi
mitÀÀn muuta omaa ei ole kuin oma itse ja kokonaishenki tÀssÀ yhteiskunnanssa arvioiden on myyty.
Ketjusta on poistettu 47 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
- 663045
SinÀ saat minut kuohuksiin
PitÀisiköhÀn meidÀn naida? MielestÀni pitÀisi . TÀmÀ vÀrinÀ ja jÀnnite meidÀn vÀlillÀ alkaa olla sietÀmÀtöntÀ. Haluai252123MinÀ en ala kenenkÀÀn perÀssÀ juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kÀÀntÀÀ silti tunteeni pois. Tunteetkin hÀlvenevÀt aikanaan, poissa silmistÀ poissa mielestÀ671709Loukkaantunut lapsi on yhÀ kriittisessÀ tilassa
SeinÀjoella Pohjan valtatiellÀ perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhÀ kriittisessÀ t251577TiedÀn, ettÀ emme yritÀ mitÀÀn
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdÀ muuta konkreettista asian161307- 281301
NÀin pitkÀstÀ aikaa unta sinusta
Oltiin yllÀttÀen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkÀin, siellÀ oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessÀni61216MitÀ, kuka, hÀ .....
MikÀhÀn sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellÀ kuin vilkkilÀssÀ kissoja281170Taisit sÀ sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta â€ïž mutta silti sanoit kyllĂ€ vielĂ€ uudelleen sen myöhemmin đ ei tĂ€ssĂ€ oik101127Noh joko sĂ€ nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistĂ€ ei koskaan tule mitÀÀn. ĂLĂ KOSKAAN SYĂ KUORMASTA JNE! Tutu621021