Kantsiiko mennä Aurinkomatkojen veneretkelle?Hintaanhan sisältyy lounas mut juomat pitää vissiin ostaa itse?Kuis paljon maksaa limukka,olut?
Alanya Aurinkomatkojen veneretki
7
1560
Vastaukset
- zeynep1
vihjeeksi: jos saman veneretken ostaa satamasta sen saa melkein puoleen hintaan. itse maksoin siita viime vuonna 5 euroa, ruoat sisaltyi hintaan, juomat 2 e kpl.
- pölijää
musiikkia kun me oltiin laivassa.meinasin vetästä piuhat irti.
- zeynep1
pölijää kirjoitti:
musiikkia kun me oltiin laivassa.meinasin vetästä piuhat irti.
tiedoksi vaan: soittavat musiikkia melkein joka laivassa. kannattaa kysya etukateen - vaan pari firmaa ei soita musiikkia lainkaan.
- rita
Jos veneretken ostaa satamasta niin maksetaanko se heti vai sit laivalla?Voiko näihin myyjiin luottaa jos venereissu on vasta seuraavana päivänä vai onko viisaampaa maksaa sit veneessä?
rita kirjoitti:
Jos veneretken ostaa satamasta niin maksetaanko se heti vai sit laivalla?Voiko näihin myyjiin luottaa jos venereissu on vasta seuraavana päivänä vai onko viisaampaa maksaa sit veneessä?
muistaakseni maksettiin heti mut tänä vuonna vasta laivassa. ei ole huijattu, antaa ne kuitin.
- mäk
kyllä kantsii. lounas ja juomat kuului retken hintaan vielä pari viikkoa sit.
- piparnakkeli
aurinkomatkojen veneretki ei kannata, se on tositosi ylihintanen!!! paatti oli täynnä ruotsalaisia ylipainosia typyköitä jotka olivat vallanneet keula-alueen auringonottopaikat ennen kun me edes päästiin paikanpäälle. ja yläkansi oli katettu puoliksi (joten se siitä auringonotosta). ruokana oli kanaa, spagettia, salaattia ja vesimelonia. juomat kaikki kuulu myös hintaan. käytiin niitä luolia kattomassa, ja oli miljoona uimataukoa. joku laivapoika kuulutteli aina tasaisin väliajoin jotain mistä ei saanut mitään selvää. sitten määränpäässä, eli poukamassa missä oli lounastauko, aluksen alfauros ajeli ällöttävän machoelein vesijetillä, ja sillä sekä banaaniveneellä ajelua olis saanu kokeilla ylihintaan tietysti. kaikinpuolin oli pettymys koko reissu ja mulla oli vielä paha olo kaikenlisäks koko matkan, joten helpotus oli kun pääs hotellille takas huilaamaan. kannattaa ottaa luultavasti paikallisilta veneretki, paljon halvempaa ja sama meininki, ei siellä suomalaisella oppaalla ollut oikein mitään virkaa, kun oli tosiaan niitä muunmaalaisiakin matkassa. ja se diskopopin soitto oli tosi hanurista, ei se minusta sinne merelle kuulu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980