On se kova, palauttava lenkki 3.45-vauhtia

Anonyymi-ap

Eli kuusikymppinen Juha Molari juoksee näin. Epäilemättä viime maanantaina stadin cooperissa hän olisi ollut kaiken kansan ykkönen, 3800 olisi taatusti ollut kevyttä ehkä lähes 3900 metriä?

13

250

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole nähnyt tuollaista kirjoitusta näiden kesien aikana enkä sellaista lupausta.

    • Anonyymi

      3:45 sopii aloittelijalle.

      • Anonyymi

        Niin oli kai urheilukello ilmoittanut juoksulenkin jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli kai urheilukello ilmoittanut juoksulenkin jälkeen?

        Jep. Viestipalvelu X, näin Molari siellä asian todistaa.
        Kuka kuusikymppinen tekee perässä? Ja voi tietysti olla GPS-virhe , mutta silti todella hurja kaveri ikäluokassaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Viestipalvelu X, näin Molari siellä asian todistaa.
        Kuka kuusikymppinen tekee perässä? Ja voi tietysti olla GPS-virhe , mutta silti todella hurja kaveri ikäluokassaan.

        Ukko on hurja vain puheissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Viestipalvelu X, näin Molari siellä asian todistaa.
        Kuka kuusikymppinen tekee perässä? Ja voi tietysti olla GPS-virhe , mutta silti todella hurja kaveri ikäluokassaan.

        Se oli Liikuntamyllyssä juoksumatto, joka ei vastaa tietenkään oikeaa juoksua missään suhteessa. Urheilukello ymmärtää asian ja sanoo, että se sopii vain aloittelijalle


    • Anonyymi

      Montako Suomen ennätystä on tätä nykyä Molarin nlmissä?

      • Anonyymi

        Jos olen lukenut oikein, hän ei ole kilpaillut. Omien sanojensa mukaan ei ole rahaa kilpailuihin. Ei ole myöskään kuntoa, joka itseään tyydyttäisi. Ei oikein tykkää pappakisoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olen lukenut oikein, hän ei ole kilpaillut. Omien sanojensa mukaan ei ole rahaa kilpailuihin. Ei ole myöskään kuntoa, joka itseään tyydyttäisi. Ei oikein tykkää pappakisoista.

        Niin, ei ole kilpaillut. Pappakisat eivät kiinnosta, ei kehtaa juosta, kun on niin ylivoimainen, mutta taas yleisessä sarjassa on vähän liian kova taso?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei ole kilpaillut. Pappakisat eivät kiinnosta, ei kehtaa juosta, kun on niin ylivoimainen, mutta taas yleisessä sarjassa on vähän liian kova taso?

        Yleisessä sarjassa on tietysti liian kova taso ja pappasarjoissakin on hyvä taso, vaan vain niukasti osallistujia. Eivät ole kaikkien pappojen suosiossa. Siitä Molarilla ei ole varaa maksaa.


    • Anonyymi

      Miksei ukko mene rahasta jänikseksi?

      • Anonyymi

        Ulosotto syö pois kaikki tulot


    • Anonyymi

      Mitae Kontulassa tapahtuu?
      Molle laitappa x päivitys

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe