JEESUS KRISTUS itse sanoi, en minä ole evoluutio, vaan se joka oli tuleva, ihmisen poika, ei siis apinan poika. Mutta ihmiset rakastaen enemän pimeyttä kuin vlkeutta sanovat, minä olen rikas, minä olen evoluutio, en minä mitään tarvitse.
Sinä evoluutio, sinullekin JUMALA ANTAA MAHDOLLISUUDEN. Kumpi rakkaampi, pimeys ja synti lätäkkö sikolätti, vai vanhurskaus ja iankaikkinen elämä?
Ihmiselle on annettu vapaus valita. Minäkin ennen join, haurestelin, pilkkasin, olin evoluutio, mutta Jumala pysäytti ja sanoi, ei näin, vaan lue Johannes 3:16.
Evolutio EI SELITÄ
5
309
Vastaukset
- Anonyymi
Väärä palsta. Täällä tiede-kategoriassa eivät tuollaiset uskonnnolliset perustelut ole minkään arvoisia.
Kreationismi ja älykäs suunnittelu - palsta löytyy uskonnot-ja-uskomukset - kategoriasta:
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/uskonnot-ja-uskomukset/kreationismi-ja-alykas-suunnittelu
Viestisi sopisi sinne kuin nenä päähän.- Anonyymi
Apostoli Paavali KAKSITUHATTA VUOTTA SITTEN ennusti sanoen, tulee tiedon nimellä kulkeva valhetieto, evolutio mikäs muukaan.
Miksi pitää kiinni valheesta kun totuus on parempi, en ymmärrä, PAITSI: tämän maailman ruhtinas, se on: saatana, on pimentänyt heidän sydämensä ja paaduttanut aivonsa jotteivät näkisi JEEESUSTA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apostoli Paavali KAKSITUHATTA VUOTTA SITTEN ennusti sanoen, tulee tiedon nimellä kulkeva valhetieto, evolutio mikäs muukaan.
Miksi pitää kiinni valheesta kun totuus on parempi, en ymmärrä, PAITSI: tämän maailman ruhtinas, se on: saatana, on pimentänyt heidän sydämensä ja paaduttanut aivonsa jotteivät näkisi JEEESUSTA.Opettele edes kirjoittamaan suomea. Nyt annat itsestäsi kuvan vähä-älyisenä fanaatikkona.
- Anonyymi
Evoluutio on fakta, ja se tarkoittaa ettei ollut Aatamia ja Eevaa, mikä tarkoittaa ettei ollut lankeemusta ja perisyntiä, mikä tarkoittaa että Jeesuksen väitetty pelastustyö ei perustunut mihinkään ja hän kuoli täysin turhaan.
Enpä siis ihmettele että aloittaja hyökkää tieteellistä faktaa vastaan näin hysteerisesti kuten aloituksesta käy ilmi. Se nimittäin tuhoaa hänen koko fundamentalistisen maailmankuvansa, jonka varaan on identiteettinsä rakentanut. - Anonyymi00006
jeesus ei kestä evoluutiota 🤣koska ihmisistä tulee viisaampia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707