Kirjoitan englanniksi, mukavampaa...
Hey good friends if you're still single (me too) although you look good and are healthy and good heart and attitudes right, don't worry!
You are not alone.
It's a fact that more people than ever before are singles and online dating apps and sites won't help much. Used Tinder for I guess now...7 years without any serious result (meetup). It's just a waste of time, that's the truth.
What we need is IRL groups that meetup and do nice things together, for singles and couples separately, so there's no need to worry about the question "are you single?" :)
What really matters in a lasting, good relationship, is:
- Essentilally based on love and closeness and intimacy: sex very important, regurarly
-Same life values and ideologies: you can't love a person if not sharing same life values, for example: veganism/interest in a cruelty free life, environment care etc.
-Some same intersts: not a demand, but important, to at least be intersted to talk and do the same things
If you're still single like me I can recommend a new concept, sadly, only found on FB as a group, but NOT an online group. They meet and there are no demands other than to attend meetings sometime, thus confirmed legit (a great way to avoid the scammer plague too!) checkout the Friends Activity Group Finland : )
Kaikesta huolimatta (maailman tilanne ja seko/pahuus maailmassa) oikein hyvää alkanutta syksyä kaikille, skön höst till alla, let's make this Spring beautiful
Henry
Still single? Vielä sinkku?
6
151
Vastaukset
Kiitti Henry tsemppaavasta tekstistä, varmaan moni ottaa virveliinsä. 🙂
Lisään kuitenkin, että kaikki eivät etsi jotain ukkeleita, kun joskus on vain mukava porista ja heittää läppää muuten vain.
- Anonyymi
: )
- Anonyymi
Turhan vaikeeta helpompaa olla sinkku saa tehä just mitä itse haluaa kun on kylmä ni ei itse itseään ainakaan satuta ainoa mikä vähä rajottaa on kun pitää ajatella muiden tunteita siihen asti ennen kun toinen yrittää satuttaa jos olisin tunne kylmä ei olis tuotakaan ongelmaa
- Anonyymi
Jep. Noita on harvassa (suhteet) jotka todellakin välittää toisistaan eikä vain egosentrisestä itserakkaudesta ja materialismista
- Anonyymi
Oujeah, dancing with my mirror https://youtu.be/W6CFL41bkxY?si=g9juyoeoJKVNtYVY
on my own
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324291Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252175Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene122137Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su481704Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731446- 301433
- 661254
- 821221
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321171Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää
Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h111927