Sain SENTÄÄN PAPERILLE 2 NAISEN NIMET JOTKA KYLLÄ TUKEE MINUA!
Nyt KATOTAAN KEITÄ NE HULLUT OIKEIN ON!
Lääkärin ja hoitajan vetasin myös mukaan, koska HE SAA VAIHTOEHTOJA.
Tullille laitan TYÖ HAKEMUKSEN ja sen jälkeen KÄRÄJÄ OIKEUTEEN ja kysyn : MISTÄ LÖYTYY LAKI PYKÄLÄ JONKA MUKAAN MIELISAIRAITA KUULUU KUNNIOITTAA JOTKA EI YMMÄRRÄ EDES HAKEUTUA HOITOON vaan ESTÄVÄT KAIKILTA HOITOON PÄÄSYN, koska HE OVAT OMASTA MIELESTÄ NIIN PÄTEVIÄ ETTÄ TIETÄVÄT KAIKEN!
Heidän mielestä METSÄT JA IHMISET KUULUU POLTTAA.
He joiden kanssa teen TÖITÄ EI OLE POLIITTISETI mukana vaan IHMISINÄ jotka tekevät TÖITÄ.
Nyt aloin TYÖTTÖMÄNÄ TÖIHIN
5
127
Vastaukset
- Anonyymi
Työnteko auttaa niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Ihminen voi paremmin kun tekee jotain.
- Anonyymi
Veljeni ja siskoni EI KUULU MINUN KUULUU MINUN PORUKKAAN vaan he kulkevat omissa porukoissaan.
Vanhempani ja lapseni toki voin suojata, mutta en heidän kavereita enkä ISIÄÄN ja isänsä puolelta olevia sisaruksia ja sukua!
Poliisi oli kyllä hyvä joka sano mulle: Pääset LOMALLE ja näet mitä IHMISOIKEUDET ON.
Hän sanoi reilusti myös minulle, että: KYLLÄ MINULLAKIN ON VELIPOIKA.
Minä olin kieltämättä aika hämmästynyt, että noin ÄLYKÄS POLIISI LÖYTYY IVALOSTA ja oli vielä ITSE HAKEUTUNUT TÄNNE TÖIHIN, mutta TUSKIN HÄNKÄÄN OSASI AAVISTAA että täällä ASUU jo joku joka ON SYNTYNYT JA OSAA KÄYTTÄÄ PÄÄTÄÄN muuhunkin, kuin KÄNNIN VETÄMISEEN!- Anonyymi
Tullille haen oppisopimus paikkaa niin OPIN lisää TURVALLISUUDESTA ja MIHIN SITÄ TARVITAAN, koska SOSIAALIOHJAASTA tuo oli myös hyvä asia ja hän antoi suosituksen tuohon.
Hän oli kieltämättä ihmeissään miten olin tuon paikan vielä ÄLYNNYT, mutta TÄRKEINTÄ ON ETTÄ hän YMMÄRTÄÄ TUKEA EIKÄ VETÄÄ KAPULOITA RATTAISIIN niin, kuin TOISET TEKEE. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tullille haen oppisopimus paikkaa niin OPIN lisää TURVALLISUUDESTA ja MIHIN SITÄ TARVITAAN, koska SOSIAALIOHJAASTA tuo oli myös hyvä asia ja hän antoi suosituksen tuohon.
Hän oli kieltämättä ihmeissään miten olin tuon paikan vielä ÄLYNNYT, mutta TÄRKEINTÄ ON ETTÄ hän YMMÄRTÄÄ TUKEA EIKÄ VETÄÄ KAPULOITA RATTAISIIN niin, kuin TOISET TEKEE.Bon Jovia ja vanhaa kunnon Van Halenia kuuntelen ja rokkaan sekä tuuletan välillä, koska Suomessa ollaan ja kaikki ollaan syntyjään SUOMESTA.
Vois kokeilla myös pääsikö Nobel Dinnereille myös, koska nyt olis seuruekkin Ivalosta vähän niin kuin valmiina niin EI TARVI lähteä YKSIN KOHELTAMAAN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bon Jovia ja vanhaa kunnon Van Halenia kuuntelen ja rokkaan sekä tuuletan välillä, koska Suomessa ollaan ja kaikki ollaan syntyjään SUOMESTA.
Vois kokeilla myös pääsikö Nobel Dinnereille myös, koska nyt olis seuruekkin Ivalosta vähän niin kuin valmiina niin EI TARVI lähteä YKSIN KOHELTAMAAN.Minä sentään osasin kirjoittaa englanniksi, että en voi olla RASISTI SUOMESSA, koska olen syntynyt SUOMESSA."
En sitä paljastanut, että RASISMI on jo syy miksi sukuni SUOMESSA ASUU eikä siellä mistä suku on tänne vieraan maan sotilaiden määräyksestä AIVOT JÄÄSSÄ TUOTU.
Laitan käräjä oikeuden lausuntoon ja ilmoitan, että IDIOTISMI pitäis kieltää Suomesta jo PERUSTUS LAISSA, koska tuollainen YHDENVERTAISUUS on jo TÖRKEÄ IHMISOIKEUSRIKOS ja ON AIKA KOHTUUTONTA SYYTELLÄ MINUA TOISTUVASTI KUNNIODEN LOUKKAAMISESTA!
Tein tuota koska huomasin jotain ja EN SAANUT UHKAUSTA, että minut poistetaan FACEBOOKISTA toistuvista SÄÄNTÖ RIKKOMISTA vaan pääsin antamaan reklamaatiota sinne missä IHMISOIKEUS ASIOITA KÄSITELLÄÄN ja YK on YKSI TUOLLAINEN ja heitä kiinnostaa toki mistä IHMISET ON TÄNNE OIKEIN TULLEET.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932566Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww911506- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131218- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi17942Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39848Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841- 54793
- 30726