moi!öö ku surffailee netis ja tulee troijalainen ja virusohjelma ei pysty poistaa sitä vaan siirtää sen quarantine kansion niin mitäs sitte tehdään?pitääkö jättää sinne mätänemään?häiritsee vaa kun ne on siellä jossakin ne pöpöt:)pystyykö niitä itse poistamaan helposti?
kiitos jo etukäteen jos joku viittii vähä neuvoo amatöörii...
amatööri
5
872
Vastaukset
- ainakii
Exploit-ANIfile
- ööö ööö
karantteenin voit tyhjentää ohjelmasta riippuen,
toi alla oleva lähtee kun päivität windowsupdaten kautta uusimmat turva päivitykset.
Sieltä tulee hattaohjelmien poisto työkalu se tehoaa Exploit-ANIfile.nn...
http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=fiTuosta linkistä huomaatte, että Windows Update on nykyisin Microsoft Update - päivittäkää ihmeessä, jos ette ole sitä vielä tehneet!
Terveisin, MM.- mula
mulla on automaattisesti nuo päivitykset... mietin vaan että onko se missä se työkalu?
mä koitin kyllä päivittää mutta ei ollu mitään saatavilla...pitääkä niiden olla pöpöjen olla joku tietty aika siel karanteenis.ihan kun olisin joskus lukenu jostain?
kai mä joskus opin nää hommat:)kiitos ja hyvää kesää!!!!! - hhhhhhhiiuyy
nii poistin guarantine kansion roskiksee....silleekö niist pääsee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273495Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142700Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182642Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1152318Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771732Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501658Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261606Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt131484Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1411302