Tulevaisuuden uutisia

teac

Yliälykkään Factumin aikaansaannos:

Ahvenanmaa luovutettiin somaleille

Suomen eduskunta hyväksyi yksimielisesti uuden lain jonka mukaan Ahvenanmaa luovutetaan somaleille. Suomalaisten ja suomenruotsalaisten pakkomuutto on aloitettu ja uudet asukkaat ovat varsin tyytyväisiä saareensa. "Täällä me saamme olla todella omia itsejämme" sanoo Abdul El-Taatel Naam-A.

1.1.2010 Ilta-Sanomat

Sisällissota Ahvenanmaalla

Kuivuuden, saasteiden, tautien ja sisällissodan riivaama Ahvenanmaa on täydessä kaaoksessa. Kapinallisten aloittama suurhyökkäys Ahvenanmaan pääkaupunki Bundubuun on saanut tuhannet ihmiset pakenemaan kodeistaan. Suomeen saapuneet ensimmäiset pakolaiset on jo kotiutettu. Ahvenanmaalla on yhä tuhansia pakolaisia. Suomen Punainen Risti on lähettänyt ruokaa ja lääkkeitä Ahvenanmaalle.

1.1.2030 Ilta-Sanomat

31

2333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PerussuomalainenNainen

1.1.2010 Moniavioliitot sallittiin Suomessa

Nykyään jokainen muslimi saa ottaa vaimokseen kymmeniä kristittyjä naisia ja jopa pakottaa näitä orjikseen. Viime vuosina olemme menettäneet niin paljon verorahoja somaleiden ja muiden pakolaisten ja maahanmuuttajien ylläpitoon, ettei Suomella enää ollut varaa kustantaa kaikkien suomalaisten töitä tai ylläpitoa. Tätä jotkut kutsuvat monikulttuurionnelaksi.

Vain kuolleen ruumiini yli.

• Factum

Näin typerään viestiin ei pitäisi vastata, mutta en malta olla vastaamattakaan.

1. En ole "yliälykäs", aivan normaali ihminen. Rasistien mielestä tietenkin saattaa vaikuttaa siltä.

2. En käsitä, miksi Ahvenanmaa pitäisi luovuttaa kenellekään. Nykyinen tilanne on minusta hyvä. En kannata myöskään väestöryhmien jakamista etnisin perustein eri osiin maata. Itseasiassa bantustanien perustaminen on rotuerottelua, joka on ajatuksena minulle vastenmielinen.

3. PeruusuomalaiselleNaiselle: En kannata moniavioisuuden hyväksymistä. Kannatan nimenomaan suomalaisia arvoja, joihin kuuluu yksiavioisuus ja muut kristilliset perinteemme, oikeudenmukaisuus, ihmisten tasa-arvo ja rehtiys. Arvoja, joita rasistimme ja kaikenmaailman uusnatsit yrittävät painaa lokaan.

• White8%

Jatkaa ala-arvoisia kirjoituksiaan.

• White8% kirjoitti:

sinäkin "suoraselkäinen suomalainen" täällä roikut. eikö sanasi ole minkään arvoinen?

• Guess who/T

Mannerheim, joka on yksi esikuvistani kääntyisi haudassaan, jos näkisi sepustuksiasi.
        Mitenköhän uusnatsitkin tähän sait sekoitettua?

• Gw/T
        karvapää kirjoitti:

sinäkin "suoraselkäinen suomalainen" täällä roikut. eikö sanasi ole minkään arvoinen?

Oletko sivistynyt, melkein kirjoitustaitoinen "hyysäri"?

• Factum
        White8% kirjoitti:

Vai on Whiten mielestä ala-arvoista, että
        1. Ahvenanmaata ei tule luovutaa kenellekään.
        2. minulle suomalaiset arvot ovat kunniassa.

Ihmetyttää minkälaiset oikein ovat Whiten arvot?

• Factum
        Guess who/T kirjoitti:

Mannerheim, joka on yksi esikuvistani kääntyisi haudassaan, jos näkisi sepustuksiasi.
        Mitenköhän uusnatsitkin tähän sait sekoitettua?

Mannerheim ei kannattanut Ahvenanmaan luovuttamista kenellekään!
        Mannerheim puolusti ja kannatti suomalaisia arvoja!

Näin siis minun Mannerheimini rassuilla on ilmeisesti joku oma Mannerheim, joka vastusti näitä asioita.

Rassujen oikea karva paljastuu yhä selvemmin.

• teac
        Factum kirjoitti:

Mannerheim ei kannattanut Ahvenanmaan luovuttamista kenellekään!
        Mannerheim puolusti ja kannatti suomalaisia arvoja!

Näin siis minun Mannerheimini rassuilla on ilmeisesti joku oma Mannerheim, joka vastusti näitä asioita.

Rassujen oikea karva paljastuu yhä selvemmin.

samaa mieltä.
        Älä minua ainakaan hailaajiin sekoita.
        Se olisi jo liian mustaa humoria.
        Eikös niiden puolijumala ole se säälittävän näköinen pikku "korppi", jolle Marski ei antanut minkäännäköistä arvoa?

• 1337
        White8% kirjoitti:

no eipä tästä sinunkaan viestistäsi kovin suuri äly läpi loistanut.

• Mr.White
        Factum kirjoitti:

En ole koskaan sanonut, että Ahvenanmaa tulisi luovuttaa. Olen itse kaksikielinen, vaikka en olisi en näkisi mitään syytä luovutukseen.
        Sinullako Suomalaiset arvot, nyt tuli jo liian paksua jopa sinun suustasi. Vastaa alimpana esitettyyn kysymykseen kansanpetturi:)

• Ämmä
        Factum kirjoitti:

näistä pikkunasseista. Puhuvat vaan läpiä päähänsä.

Ei anneta periks!

Oikeudenmukaisuudesta ja ihmisten tasa-arvosta kannattaa taistella, eiks vaan.

• Mr.White
        karvapää kirjoitti:

.... puhu minulle.
        Mene hoitamaan maasi ihmisoikeusasiat kuntoon:)

• aye-serene
        Mr.White kirjoitti:

.... puhu minulle.
        Mene hoitamaan maasi ihmisoikeusasiat kuntoon:)

...nimimerkki Karvapää olisi turkkilainen??? Äläkä sössötä...

• Thrym

Uusnatsit eivät noita arvoja paina lokaan. Vasemmisto painaa.

• Factum
        Mr.White kirjoitti:

En ole koskaan sanonut, että Ahvenanmaa tulisi luovuttaa. Olen itse kaksikielinen, vaikka en olisi en näkisi mitään syytä luovutukseen.
        Sinullako Suomalaiset arvot, nyt tuli jo liian paksua jopa sinun suustasi. Vastaa alimpana esitettyyn kysymykseen kansanpetturi:)

Sanoin, ettei Ahvenanmaata pitäisi luovuttaa kenellekään ja, että en kannata moniavioisuutta Suomeen ja, että kannatan muitakin suomalaisia arvoja. Sinä väitit tätä kirjoitustani ala-arvoiseksi. Nyt väitätkín, että olet samaa mieltä kanssani?

Minulle suomalaisia arvoja ovat mm. oikeudenmukaisuus, rehtiys, ihmisten arvioiminen tekojen ei syntyperän mukaan ja suoraselkäisyys. Sinun suomalaisista arvoista en ilmeisesti tiedä mitään.

Mitä helvetin mieltä sinä oikein olet. Minä pysyn mielipiteitteni takana.

Tyypillistä rasistien venkoilua. Milloinkahan noista räkänokista kasvaa miehiä?

• Factum
        Thrym kirjoitti:

Uusnatsit eivät noita arvoja paina lokaan. Vasemmisto painaa.

Ihmisten arvostaminen tekojen ei syntyperän mukaan, rehtiys ja suoraselkäisyys ovat suomalaisia arvosja ja natsien johtajan saappaannuolemisideologian ja höyrypäisten rotuideologioiden vastaisia. Suomalaiset miehet ovat aina halveksineet nilviäismäisiä "herrakansaan" kuuluvia johtajaansa palvovia miehimyksiä.

• Andronikos

Tuo oli aika hauska.

• Totenkopf-TEIJO

hah! Moukat!!! kyllä asia on niin että ugrimarski oli täysi pelle pienen munansa kanssa! sehän huomataan jo siinä kun aletaan vertaamaan että kumpi näistä johtajista pisti enemmän jengiä kylmäks!! varsinkin juutalaisia!! taisi marski itsekkin olla joku zogin kätyri?!? factumikin taitaa olla vain pitkätukkainen paskahousu! minä en ainakaan henk.koht. ota yhenkään pitkätukkaisen hörhön juttuja vakavasti!

• 1337
        Totenkopf-TEIJO kirjoitti:

hah! Moukat!!! kyllä asia on niin että ugrimarski oli täysi pelle pienen munansa kanssa! sehän huomataan jo siinä kun aletaan vertaamaan että kumpi näistä johtajista pisti enemmän jengiä kylmäks!! varsinkin juutalaisia!! taisi marski itsekkin olla joku zogin kätyri?!? factumikin taitaa olla vain pitkätukkainen paskahousu! minä en ainakaan henk.koht. ota yhenkään pitkätukkaisen hörhön juttuja vakavasti!

enkä minä ota vakavasti juttuja tyypiltä jolla on tuollainen nick.

• teac
        Totenkopf-TEIJO kirjoitti:

Et kai minua tällaisena ole pitänyt?
        Tällaisia on oikeasti olemassa, onneksi vain kourallinen.
        Ovatko nämä niitä raasurassarasisteja?
        Minun mielestäni ovat?
        Rasisteja nämä eivät voi olla, koska vihaavat kaikkia tasapuolisesti!

HailHail!!!!
        Totenkopf-TEIJO 23.6.2005 klo 01.52

-samaan laivaan ja Somaliaan

• Pasilan aluekomentaja
        teac kirjoitti:

Minun mielestäni ovat?

HailHail!!!!

samoilla linjoilla Teijon kanssa! KAAOSTA JA VÄKIVALTAA!!! that is all what we need!!!

• Factum
        teac kirjoitti:

Minun mielestäni ovat?

HailHail!!!!

Pidän sinua niin sivistyneenä ihmisenä, että hän katsoo älykkääksi kirjoittaa keskusteluissa:
        "Mielestäni hän on vain tyhmä ja itsekeskeinen.
        Tyhmyys ei ilmeisestikään johdu hänen heikoista älynlahjoistaan, jotka ovat ilmeisesti vaikuttaneet hänen heikkoon koulutustaustaansa."

Minä kritisoin rotuvihaa lietsovia kirjoittajia. Hienoa, että sinäkin olet löytänyt kohteen kritiikillesi. Seisot siinä joukossa, jonka itse valitset.

Koulutustaustani ei ole aivan niin heikko kuin oletat, vaikken pidäkään itseäni ylikoulutettuna. Itseasiassa koulutan itseäni edelleen.

• teac
        Factum kirjoitti:

Pidän sinua niin sivistyneenä ihmisenä, että hän katsoo älykkääksi kirjoittaa keskusteluissa:
        Tyhmyys ei ilmeisestikään johdu hänen heikoista älynlahjoistaan, jotka ovat ilmeisesti vaikuttaneet hänen heikkoon koulutustaustaansa."

Minä kritisoin rotuvihaa lietsovia kirjoittajia. Hienoa, että sinäkin olet löytänyt kohteen kritiikillesi. Seisot siinä joukossa, jonka itse valitset.

Koulutustaustani ei ole aivan niin heikko kuin oletat, vaikken pidäkään itseäni ylikoulutettuna. Itseasiassa koulutan itseäni edelleen.

" Pidän sinua niin sivistyneenä ihmisenä, että hän katsoo älykkääksi kirjoittaa keskusteluissa:"

Sanat ja ilmaisut joita olen käyttänyt Sinusta ja vain Sinusta, ovat sanoja ja ilmaisuja joita olet ensin käyttänyt minusta. Siksi niitä käytin.

Opiskelun ohella minäkin opetan.

Mielipiteeni somaleista ei ole rasistisia.

PS. Ymmärrän jonkinverran ala-arvoista kielenkäyttöäsi, jos se on tarkoitettu skidiooteille.
        Heille on turha vastailla.

• White8%
        teac kirjoitti:

" Pidän sinua niin sivistyneenä ihmisenä, että hän katsoo älykkääksi kirjoittaa keskusteluissa:"

Sanat ja ilmaisut joita olen käyttänyt Sinusta ja vain Sinusta, ovat sanoja ja ilmaisuja joita olet ensin käyttänyt minusta. Siksi niitä käytin.

Opiskelun ohella minäkin opetan.

Mielipiteeni somaleista ei ole rasistisia.

PS. Ymmärrän jonkinverran ala-arvoista kielenkäyttöäsi, jos se on tarkoitettu skidiooteille.
        Heille on turha vastailla.

Älä nöyristele tuollaista pelleä ,joka ei edes pysty vastaamaan näin yksinkertaiseen kysymykseen:

Kaikki uutiset, tilastot, professorien tutkimukset ja muut argumentit luokitellaan hänen kirjoituksissaan provoiksi. Esimerkit maailmalta, tai historialliset faktatkaan eivät paina vaakakupissa mitään.
        Mikään ei tunnu tehoavan, se jos jokin on merkki harvinaislaatuisesta tyhmyydestä. Olemme kuulleet täälä useita hyysäreitä, kaikilla heillä on aina samat puolustus puheet, mutta ei ainuttakaan faktaa todisteena. Antakaa yksi kokonaisvaltainen fakta Afrikkalaisten ja Lähi-idän paimentolaisten puolustukseksi. Kertokaa miksi ja miten heistä on yhteiskunnalle hyötyä.

- Todista, että he ovat hyödyllisiä yhteiskunnalle. Todista että he maksavat enemmän veroja kuin hyödyntävät niitä. Ottakaa huomioon kaikki aiheutuvat terveydenhuolto, asuminen, ruokkiminen, päivärahat jne. Haluankin kuulla esimerkiksi Hmmmzin, Factumin ja uuden suomen vastauksen. Vetäkää tilastot pöytään, tiedätte ettei sellaista tilastoa ole eikä koskaan tule olemaankaan. Emme ole mikään unicefin pakolaisleiri minne tullaan kulloin milläkin nimikkeellä maleksimaan ja rötöstelemään.. Todistakaa nyt ihmeessä väitteenne hyödyllisyydestä, jos ette pysty niin myöntäkää se reilusti. Minäkin sentään pystyn myöntämään joukossa olevan muutamia hyviä, mikä ei sinänsä vielä oikeuta kyseisille kansakunnille mitään oikeuksia. Haluaisin nähdä uutisen tai kirjoituksen missä kerrottaan selvästi ettemme ole nettomaksajia. Haluaisin nähdä integroitumisesta todisteet, rikostilastot ovat hyvä tapa seurata niitä. Missä ovat kaikki nämä mystiset todisteet?

- Yksi syy miksi heitä pitäisi ottaa lisää tänne. Suomalaista yhteiskuntaa hyödyntävä syy kiitos, eiköhän kulttuurinrikastaminen ole jo nähty liian usein.. Syy miksi heidät pitää hyväksyä, siis ihan oikea todellinen syy, löytyykö sellaista, VINKKI, "turha etsiä ainakaan rikostilastoista". Näyttäkää tutkimus joka todistaa heidän tuoneen jonkin positiivisen piirteen yhteiskuntaamme, enkä puhu nyt HIV positiivisen piirteen levittämisestä. Ihan aito asia, kuten huivit ovat taas muodissa, oudot hajut jne... Mikä teidän mielestänne on positiivista? Omia mielipiteitä kiitos, odotan taas uutta koomista hetkeä kun saan lukea naurettavia vastauksianne:)

Ei koskaan tullut Factumilta vastausta, eikä tule koska olematonta ei voi todistaa todeksi.
        Nämä Factumit ovat kuin pahimman laadun kultti uskovaisia, uskovat olemattomaan ihanaan monikulttuurisuuteen. Odotan Factumin todisteita, en hänen tyhmiä kirjoituksiaan jotka on höystetty vieläkin tyhmemmillä kliseillä.

• Teach/Gw
        White8% kirjoitti:

Älä nöyristele tuollaista pelleä ,joka ei edes pysty vastaamaan näin yksinkertaiseen kysymykseen:

Kaikki uutiset, tilastot, professorien tutkimukset ja muut argumentit luokitellaan hänen kirjoituksissaan provoiksi. Esimerkit maailmalta, tai historialliset faktatkaan eivät paina vaakakupissa mitään.
        Mikään ei tunnu tehoavan, se jos jokin on merkki harvinaislaatuisesta tyhmyydestä. Olemme kuulleet täälä useita hyysäreitä, kaikilla heillä on aina samat puolustus puheet, mutta ei ainuttakaan faktaa todisteena. Antakaa yksi kokonaisvaltainen fakta Afrikkalaisten ja Lähi-idän paimentolaisten puolustukseksi. Kertokaa miksi ja miten heistä on yhteiskunnalle hyötyä.

- Todista, että he ovat hyödyllisiä yhteiskunnalle. Todista että he maksavat enemmän veroja kuin hyödyntävät niitä. Ottakaa huomioon kaikki aiheutuvat terveydenhuolto, asuminen, ruokkiminen, päivärahat jne. Haluankin kuulla esimerkiksi Hmmmzin, Factumin ja uuden suomen vastauksen. Vetäkää tilastot pöytään, tiedätte ettei sellaista tilastoa ole eikä koskaan tule olemaankaan. Emme ole mikään unicefin pakolaisleiri minne tullaan kulloin milläkin nimikkeellä maleksimaan ja rötöstelemään.. Todistakaa nyt ihmeessä väitteenne hyödyllisyydestä, jos ette pysty niin myöntäkää se reilusti. Minäkin sentään pystyn myöntämään joukossa olevan muutamia hyviä, mikä ei sinänsä vielä oikeuta kyseisille kansakunnille mitään oikeuksia. Haluaisin nähdä uutisen tai kirjoituksen missä kerrottaan selvästi ettemme ole nettomaksajia. Haluaisin nähdä integroitumisesta todisteet, rikostilastot ovat hyvä tapa seurata niitä. Missä ovat kaikki nämä mystiset todisteet?

- Yksi syy miksi heitä pitäisi ottaa lisää tänne. Suomalaista yhteiskuntaa hyödyntävä syy kiitos, eiköhän kulttuurinrikastaminen ole jo nähty liian usein.. Syy miksi heidät pitää hyväksyä, siis ihan oikea todellinen syy, löytyykö sellaista, VINKKI, "turha etsiä ainakaan rikostilastoista". Näyttäkää tutkimus joka todistaa heidän tuoneen jonkin positiivisen piirteen yhteiskuntaamme, enkä puhu nyt HIV positiivisen piirteen levittämisestä. Ihan aito asia, kuten huivit ovat taas muodissa, oudot hajut jne... Mikä teidän mielestänne on positiivista? Omia mielipiteitä kiitos, odotan taas uutta koomista hetkeä kun saan lukea naurettavia vastauksianne:)

Ei koskaan tullut Factumilta vastausta, eikä tule koska olematonta ei voi todistaa todeksi.
        Nämä Factumit ovat kuin pahimman laadun kultti uskovaisia, uskovat olemattomaan ihanaan monikulttuurisuuteen. Odotan Factumin todisteita, en hänen tyhmiä kirjoituksiaan jotka on höystetty vieläkin tyhmemmillä kliseillä.

En nöyristele.
        Yritän lähestyä asioita niin, että Factumkin ymmärtäisi. Hän on kuin Jukolan Jussi, veljeksistä kovapäisin.
        Uusi Suomi tuskin ajelee "täysillä valoilla".

Pakoloisten kritisointi ei ole rasismia.

• teac
        Pasilan aluekomentaja kirjoitti:

samoilla linjoilla Teijon kanssa! KAAOSTA JA VÄKIVALTAA!!! that is all what we need!!!

.......

• Faktumin naapuri
        Factum kirjoitti:

Peruskouluhan meitin faktumilta, kaiken tietävältä humanistilta, kesken jäi... Nyt sitten paikkaillaan, ruotsia ja matikkaa päntätään:D

Jos ei päästötodistusta tule, on vaarassa isin, poliittisilla suhteilla tietysti, hommaama nuoriso-ohjaajan toimi...

• Factum
        White8% kirjoitti:

En lähde todistelemaan sinulle väitteitä, joita en ole milloinkaan esittänyt.

Rasisteista ei ole kuin haittaa yhteiskunnallemme, ja rasismi on jokaisen idiootin oma valinta toisin kuin syntyperä, en kuitenkaan lähde vaatimaan rasistien eliminointia. Ihmisten tavoille kyllä ne olisi hyvä kouluttaa, aivan heidän itsensäkin takia.

Tulipahan selväksi rasistin ihmiskäsitys. Hyöty yhteiskunnalle! Näyttävät olevan kunnon stalinisteja.

• Factum
        Faktumin naapuri kirjoitti:

Peruskouluhan meitin faktumilta, kaiken tietävältä humanistilta, kesken jäi... Nyt sitten paikkaillaan, ruotsia ja matikkaa päntätään:D

Jos ei päästötodistusta tule, on vaarassa isin, poliittisilla suhteilla tietysti, hommaama nuoriso-ohjaajan toimi...

Vai on teitin faktumilta jäänyt peruskoulu kesken. Taitaa olla jäänyt vähän muiltakin teitilläpäin.

Idiootti!

• Factum
        Teach/Gw kirjoitti:

En nöyristele.
        Yritän lähestyä asioita niin, että Factumkin ymmärtäisi. Hän on kuin Jukolan Jussi, veljeksistä kovapäisin.
        Uusi Suomi tuskin ajelee "täysillä valoilla".

Pakoloisten kritisointi ei ole rasismia.

Nyt tarkkana.

Minusta Suomen pakolaispolitíikan vastustaminen EI ole rasismia. En ole MILLOINKAAN väittänyt mitään muuta.

Joidenkin on kovin vaikea tajuta lukemaansa. Tuskin se nytkään selväksi tuli?

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe