Radio Dei haastatteli piispaa, joka kertoi, että näitä nuoria miehiä voi ohjata rukousjoogaan.
ELI PALOKUNTA ON VALMIINA SAMMUTTAMAAN HERÄTYKSEN!
Nuoria miehiä tulee uskoon. Kuinka kirkko on varautunut tähän?
21
392
Vastaukset 21
- Anonyymi
Radio Dei on edistyksellinen radiokanava
Diversity, equality, inclusion. - Anonyymi
Eivät he evlut kirkkoon mene vaan kristillisiin seurakuntiin.
- Anonyymi
Juuri niin, evlut kirkossa ei kukaan edes tule uskoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin, evlut kirkossa ei kukaan edes tule uskoon.
Tunnen monta, jotka rippikoululeireillä ovat tulleet uskoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen monta, jotka rippikoululeireillä ovat tulleet uskoon.
Mutta eivät ole sitä enää.
- Anonyymi
Juuri ev.lut kirkon naispapit ovat syy miksi nuoret miehet kiinnostuvat uskonasioista.
🙏- Anonyymi
Missä ihmeen ”laitalahkoissa”..
Herätysliikkeiden osalta taas monet heidän messunsa vetävät päinvastoin enemmän nuoria paikallisesti kuin ev.lut. kirkon vastaavat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ihmeen ”laitalahkoissa”..
Herätysliikkeiden osalta taas monet heidän messunsa vetävät päinvastoin enemmän nuoria paikallisesti kuin ev.lut. kirkon vastaavatTuo on totta ja hyväkin asia
- Anonyymi
rukous joogaa papin kanssa 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ihan älytöntä.
- Anonyymi
Jooga nyt ei kuulu kirkon toimintaan, eikä luterilaisuuteen. Se on enemmänkin itämaisten uskontojen perua.
- Anonyymi
Liberaalit tuovat kaikki harhaopit evlut kirkkoon.
Ei muualla tollasia ole.
- Anonyymi
Kyllä tämä ns. Woken ja intersektionaalisen feminismin vieminen kirkkoon on saanut ihmiset vieraantumaan kirkosta ja on tullut halua palata siihen perinteiseen kristillisyyteen, mikä näkyy erityisesti nuorten miesten kohdalla. Myös se näkyy eroina kirkon jäsenyydestä ja lisäyksenä muissa kristillisissä yhteisöissä.
Maailmalta on tullut myös sellaista viestiä, että tämän Woke ideologian kannatus vähenee esim. Yhdysvalloista ja Iso- Britaniasta.- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Nuorten miesten kiinnostus kanavoituu etupäässä kirkon kautta ja näkyy rippikoulun suosion nousuna. Naispappeja ilman tätä ei olisi tapahtunut
MOT
🙏 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Nuorten miesten kiinnostus kanavoituu etupäässä kirkon kautta ja näkyy rippikoulun suosion nousuna. Naispappeja ilman tätä ei olisi tapahtunut
MOT
🙏Rippikoulut ovat aina vetäneet nuoria kirkkoon. Varsinkin leiririppikoulut. Luulen että syynä on muut seikat kuin naispapit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rippikoulut ovat aina vetäneet nuoria kirkkoon. Varsinkin leiririppikoulut. Luulen että syynä on muut seikat kuin naispapit.
Ikävä kyllä niissä ei enää opeteta Raamattua.
Kai rukousjoogaa harrastetaan kädet ristissä?
- Anonyymi
Joogassa tietämättään joutuu demonien hallintaan.
- Anonyymi
Kun tekee aurinkotervehdys asanan minkä niminen demoni vaanii?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.178994Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48672- 76670
- 81581
- 39549
- 46530
- 106520
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä37513Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499- 21488
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja273482Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47474Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan34455Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37431Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91428- 21422
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26420Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24406Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain67398