Millainen ihminen olet?

Anonyymi-ap

Mitkä ovat kolme määräävintä luonteenpiirrettäsi?

83

901

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhallinen, herkkä, luova.

• Anonyymi

jani mihin unohtui itsetuhoinen

• Anonyymi kirjoitti:

jani mihin unohtui itsetuhoinen

Tässä ei kysytty kaikkea mahdollista, vaan kolmea asiaa.

• Anonyymi

Mikä on määräävä luonteenpiirre ja miten voi olla kolme eikä yksi joka määrää

• Anonyymi

Mitä ne kolme - kuusi yleisintä luonteenpiirrettå ovat?

• Anonyymi

Sellaiset, mistä lähimmät tunnistaa:
      huumorintajuinen, lempeä ja tulinen.
      Bonukset: syvällinen, suurpiirteinen ja elämänmyönteinen.

• Anonyymi

Rauhallinen, tietyissä asioissa hyvin omaehtoinen, pohdiskelija.

• Anonyymi

aina iloinen, antavainen, rempseä

• Anonyymi

Ajattelee eri tavalla 🤭

• En minä niitä tiedä, mutta läheisiltäni voisi irrota meheviä kommentteja tähän. Tosin ovat sen verran fiksuja, että pääosin eivät palstaile ja pääosin eivät vaivaudu tekemään persoonallisuusarvioita läheisistään. Olen siis itseäni paremmassa seurassa 😂

• Anonyymi

Rauhallinen, huumorintajuinen, lojaali...

• Anonyymi

1. Itsepäisyys. Tämä piirre pitää minut pinnalla.

2. Empaattisuus. Joutuu tuon edellämainitun sotkemaksi usein. Joudun punnitsemaan mikä on oikeasti empaattista..

3. Lojaalius. Lisää sotkua päähän tällä. Kun olfn itsepäinen, empaattinen, niin mietin kelle olen lojaali.

Suoruus on ollut lääke näihin. 😃

• Rauhallinen, harkitsevainen, huumorintajuinen.

• Anonyymi

Välittävä, sisujas ja rakastava
      Vilma

• Itsekeskeinen, tyhmä ja tunnollinen.

• Anonyymi

Enpä usko. Minusta sinä olet ihan toisenlaisen kuvan itsestäsi ainakin palstakirjoitusten perusteella antanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Enpä usko. Minusta sinä olet ihan toisenlaisen kuvan itsestäsi ainakin palstakirjoitusten perusteella antanut.

Nuo ovatkin minun voimakkaimmat negatiiviset ominaisuuteni. Se ei poista sitä, etteikö minulla olisi positiivisiakin määrääviä ominaisuuksia.

Itsenäinen, kiltti ja vapaamielinen myös kuvaa minua.

Kuten myös rikottu, rajattu ja hajotettu.

Ääh.. mä olen vaan mä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rajattu tyhmyys ja sen tiedostaminen on viisauden merkki -Lao Tse Lukka- 😁

• Anonyymi

Kaksi ensin mainittua pitävät paikkansa. Kolmatta ei voi osoittaa palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi ensin mainittua pitävät paikkansa. Kolmatta ei voi osoittaa palstalla.

Vapaamielinen ei sovi sinuun kirjoitustesi perusteella, mutta itsepäinen ja omahyväinen sopisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapaamielinen ei sovi sinuun kirjoitustesi perusteella, mutta itsepäinen ja omahyväinen sopisi.

True dat! Pitää paikkansa

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Nuo ovatkin minun voimakkaimmat negatiiviset ominaisuuteni. Se ei poista sitä, etteikö minulla olisi positiivisiakin määrääviä ominaisuuksia.

Ääh.. mä olen vaan mä.

Kenenkään ei pitäisi nimittää itseään tyhmäksi. Sitä mieltä minä olen, vaikka siitä jotain jopa hengellisiä ulottuvuuksia löytäisi.
        Eli viisas, älykäs jne. semmoisia adjektiiveja vain käyttöön :) mutta niin kuin haluat.

2024-10-01 17:18:46

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ääh.. mä olen vaan mä.

Huomionhakuinen, alentuva, mielistelevä.

• Anonyymi kirjoitti:

No ehkä olet oikeassa, mutta todenäköisesti väärässä. Mutta sehän nyt on sinun näkemyksesi. Ja sinulla on oikeus näkemykseesi ..

• Anonyymi kirjoitti:

Kenenkään ei pitäisi nimittää itseään tyhmäksi. Sitä mieltä minä olen, vaikka siitä jotain jopa hengellisiä ulottuvuuksia löytäisi.
        Eli viisas, älykäs jne. semmoisia adjektiiveja vain käyttöön :) mutta niin kuin haluat.

2024-10-01 17:18:46

En oikein kykene hypettämään itseäni. Minä nyt vaan satun oikeasti olemaan pikkuisen tyhmä. Sen myöntäminen ja tiedostaminen ei ole keneltäkään pois.

Itsensä esittäminen epärealistisessa valossa ei istu minuun. Olen mikä olen vaikka voissa paistaisi.

Egoni ei kärsi siitä tosiasiasta että olen tyhmä.
        Minulla on terve itsetunto ja tyhmyyteni toteaminen ei ole itseni haukkumista.
        Se on realiteettien toteamista.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

En oikein kykene hypettämään itseäni. Minä nyt vaan satun oikeasti olemaan pikkuisen tyhmä. Sen myöntäminen ja tiedostaminen ei ole keneltäkään pois.

Itsensä esittäminen epärealistisessa valossa ei istu minuun. Olen mikä olen vaikka voissa paistaisi.

Olet turhan vaatimaton ja annat väärää tietoa. Eikö tuo olr täysin ristiriidassa yleisnerovisan kanssa?

• Anonyymi kirjoitti:

Olet turhan vaatimaton ja annat väärää tietoa. Eikö tuo olr täysin ristiriidassa yleisnerovisan kanssa?

Minulla on valtavasti puutteita yleistietoudessa, kärsin hahmotushäiriöstä, en aina ole ihan viisas, mutta olen kyllä älykäs. En mitenkään huippuälykäs, vain hieman keskimääräistä älykkäämpi. Ja samalla hieman tyhmä.

En ole nokkela, hoksottimeni ovat hitaat ja olen lievästi yksinkertainen.
        Eli hieman tyhmä. Ei se ole vale. Tai harhaan johtamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rajattu tyhmyys ja sen tiedostaminen on viisauden merkki -Lao Tse Lukka- 😁

Lao-Tse-elukka ei tiennyt, että jokainen tietää jotakin.
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Vilma

Entä hän, joka tietää vain sen ettei tiedä?
        ;)

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No ole sitten ;)
        Itse ajattelen, että ajatukset luovat todellisuutta. Ehkä vähän new agen ajatus tuo, mutta uskon vahvasti, että miten ihminen itsensä asemoi, siten hän asemoituu…

Minä en ole tyhmä, tiedän sen, en halua olla tyhmä, joten en mietiskele olevani tyhmä.

2024-10-04 18:24:04

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Entä hän, joka tietää vain sen ettei tiedä?
        ;)

Tuokin on totta, että on hyvä myöntää, ettei tiedä kaikkea. Se on kuitenkin mielestäni eri asia kuin myöntää, että on tyhmä.

Sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

No ole sitten ;)
        Itse ajattelen, että ajatukset luovat todellisuutta. Ehkä vähän new agen ajatus tuo, mutta uskon vahvasti, että miten ihminen itsensä asemoi, siten hän asemoituu…

Minä en ole tyhmä, tiedän sen, en halua olla tyhmä, joten en mietiskele olevani tyhmä.

2024-10-04 18:24:04

No.. minä miellän itseni mielellään pikkuisen tyhmäksi. Se sopii agendaani.

Sun ei tarvii olla yhtään tyhmä, mutta kannat vastuun viisaana olemisesta.

Minun elämääni kuuluu huolettomuus ja stressittömyys. Olen vain olematta yhtään mitään.

Asemoin itseni tarkoituksellisesti tyhmäksi. Helppoa elämää. Töissäkin olen varmistanut että minua pidetään jonkin verran yksinkertaisena.

En hyödy itse yhtään mitään siitä, että minua pidettäisiin osaavana tai viisaana. Pikkuisen tyhmänä kukaan ei koskaan arvaa, kun teen siirtojani.

Minulla on pitkämielinen luonne. Saatan rakentaa itselleni tärkeitä asioita pieni palikka kerrallaan jopa vuosia. Olen opportunisti.
        Ja siihen kuvioon sopii oikein hyvin sellainen pikkuisen tyhmä minä.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No.. minä miellän itseni mielellään pikkuisen tyhmäksi. Se sopii agendaani.

Sun ei tarvii olla yhtään tyhmä, mutta kannat vastuun viisaana olemisesta.

Minun elämääni kuuluu huolettomuus ja stressittömyys. Olen vain olematta yhtään mitään.

Asemoin itseni tarkoituksellisesti tyhmäksi. Helppoa elämää. Töissäkin olen varmistanut että minua pidetään jonkin verran yksinkertaisena.

En hyödy itse yhtään mitään siitä, että minua pidettäisiin osaavana tai viisaana. Pikkuisen tyhmänä kukaan ei koskaan arvaa, kun teen siirtojani.

Minulla on pitkämielinen luonne. Saatan rakentaa itselleni tärkeitä asioita pieni palikka kerrallaan jopa vuosia. Olen opportunisti.
        Ja siihen kuvioon sopii oikein hyvin sellainen pikkuisen tyhmä minä.

Näin. Olen huomannut tuon asian kirjoittelustasi. Älä pahastu, mutta huomasin heti, että käytät piilevästi hyödyksi pieniä ”naisellisia kikkoja” ja juuri tuota ikään kuin ”tyhmyyttä”. I knew it.

Itse olen hyvin erilainen. Arvostan kyllä omien etujen ajamista silloin, kun se on yhteiseksi hyväksi tähtäävää.

2024-10-05 09:01:46

• Anonyymi kirjoitti:

Näin. Olen huomannut tuon asian kirjoittelustasi. Älä pahastu, mutta huomasin heti, että käytät piilevästi hyödyksi pieniä ”naisellisia kikkoja” ja juuri tuota ikään kuin ”tyhmyyttä”. I knew it.

Itse olen hyvin erilainen. Arvostan kyllä omien etujen ajamista silloin, kun se on yhteiseksi hyväksi tähtäävää.

2024-10-05 09:01:46

Juu.. tavallaan olet osittain oikeassa minusta. Mutta vain osittain.
        Ajan omaa asiaani itse, en jätä sitä muiden vastuulle. Mutta en hyödynnä ihmisiä. Tavoitteeni elämässä on saada aitoa tasa-arvoista kohtelua ja yhdenvertaisuutta.

En todellakaan hyödynnä mitään naisellisia kikkoja.. en oikeasti kikkaile. Tosin isken jos näen tilaisuuden iskeä.

Hyväksikäytän tyhmyyttäni. Varjostan omimman itseni siihen typeryyden verhoon ja ihmiset vaan toteavat et hei, se on semmoinen ihan siksi, kun ei ole penaalin terävin kynä.

Olen just ihan oma itseni ja sitä on kummasteltu elämäni aikana aina. Ihmisille pitää tarjota syy johon he voivat turvautua käsitelläkseen erilaisuutta.

Ihmisillä on mielestäni ihan turha tarve kysyä asioista miksi jokin on jonkinmoinen. Olen päätynyt tarjoamaan heille syyksi miksi olen tälläinen .. tyhmyyttä. Se sopii minulle.

Vapaudun sosiaalisesta taakasta olla jonkun muotin mukainen kunhan annan riittävän vakuuttavasti tyhmän kuvan. Typeräkin riittää.

Se on vaihtokauppaa. Ja homma toimii hienosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tämä miehen yksi lukuisista hahmoista, jotka edustaa sullekin obsessiiviselle jotain yhtä tiettyä yksilöä? Huh huh..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vilma

Tiesipä 😁. Vaikka olisi älykäs niin silti voi olla tyhmä samaan aikaan

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu.. tavallaan olet osittain oikeassa minusta. Mutta vain osittain.
        Ajan omaa asiaani itse, en jätä sitä muiden vastuulle. Mutta en hyödynnä ihmisiä. Tavoitteeni elämässä on saada aitoa tasa-arvoista kohtelua ja yhdenvertaisuutta.

En todellakaan hyödynnä mitään naisellisia kikkoja.. en oikeasti kikkaile. Tosin isken jos näen tilaisuuden iskeä.

Hyväksikäytän tyhmyyttäni. Varjostan omimman itseni siihen typeryyden verhoon ja ihmiset vaan toteavat et hei, se on semmoinen ihan siksi, kun ei ole penaalin terävin kynä.

Olen just ihan oma itseni ja sitä on kummasteltu elämäni aikana aina. Ihmisille pitää tarjota syy johon he voivat turvautua käsitelläkseen erilaisuutta.

Ihmisillä on mielestäni ihan turha tarve kysyä asioista miksi jokin on jonkinmoinen. Olen päätynyt tarjoamaan heille syyksi miksi olen tälläinen .. tyhmyyttä. Se sopii minulle.

Vapaudun sosiaalisesta taakasta olla jonkun muotin mukainen kunhan annan riittävän vakuuttavasti tyhmän kuvan. Typeräkin riittää.

Se on vaihtokauppaa. Ja homma toimii hienosti.

"Vapaudun sosiaalisesta taakasta olla jonkun muotin mukainen kunhan annan riittävän vakuuttavasti tyhmän kuvan. Typeräkin riittää."
        Hyvin sanottu, tosin kohdallani tietämättömyys toimii paremmin kuin silkka typeryys .
        Rajattua tyhmyyttä 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

"Vapaudun sosiaalisesta taakasta olla jonkun muotin mukainen kunhan annan riittävän vakuuttavasti tyhmän kuvan. Typeräkin riittää."
        Hyvin sanottu, tosin kohdallani tietämättömyys toimii paremmin kuin silkka typeryys .
        Rajattua tyhmyyttä 🙂

Juu, se on valinnaista tyhmyyttä.
        Jokaisessa meistä on typeryyttä ja tyhmyyttä jonnin verran. Mitäpä sitä kieltämään.

Itse olen valjastanut oman tyhmyyteni palvelemaan minun tarkoitusperiäni.

• Anonyymi

Ahkera, auttava, höynäytettävä.

• Anonyymi

No puhu ihmeessä suusi puhtaaksi ensi lähetyksessäkin ns

• Anonyymi

Tässä on se, että jos vastaisin kolme, niin ne kumoutuisi mahdollisesti jo hetken päästä...
      En halua määritellä...
      Ja ihmisistä kysyttäessä taas. Saa eri vastaukset riippuen täysin vastaaja yksilöistä itsestään.
      Ne jotka ei niin määrittele itsekään. Niiden seurassa saa olla mitä on. Tai saahan sitä aina olla. Mutta se on helpompaa. Vapaampaa.

• Anonyymi

joku niin omena-nainen ja sifgen Pall Mall sininen nainen ja ... on liikaakin naisia niin

• En tälläseen kysymykseen osaa vastata. Ehkä noista kirjotusketjuista vois päätellä.

• Empaattinen, aikaansaava, voimakastahtoinen

• Anonyymi

Itsetietoinen, itseriittoinen ja silti nöyrä.

• Anonyymi

Mikä on silti nöyrä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on silti nöyrä?

Nöyräksi tekee se, että tietää mistä se kaikki tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on silti nöyrä?

Varmaan jotain pikamuotia tms, ei jatkoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan jotain pikamuotia tms, ei jatkoon

Just näin

• Anonyymi

Nokkela, Harkitseva, Rakastettava

• Anonyymi

Viisas tyhmä pässi.

• Anonyymi

Tuntuu samalta toisinaan 🙂

• Anonyymi

Äkkipikainen rauhallinen ujo äkkipikaisuus ei katoa minnekään sitä vaan iän myötä oppii hallitsemaan paremmin

• Anonyymi

aeca itse

• Anonyymi

haluaisin sin ajatella että olisin mukava.. nooh niuin no tyttökacwewita on on aika paljonkin on ja ollut..

MNutta osaan olla myöakin julma

• Anonyymi

yappamisia ei muutenkaan enää tarvitae thdä kun UIsrael tappaa kaikki kristityt sodaan.

• Anonyymi

Jäärä, itsepäinen, omahyväinen. Itsekäs, valehteleva, manipuloida. Pelokas, pelottava, antisosiaalinen.

• Anonyymi

Ja se olen minä. Olen kaikkia noita. En haluais olla noita. Mut totuutta on pakko katsoa silmiin ja myönnyttävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se olen minä. Olen kaikkia noita. En haluais olla noita. Mut totuutta on pakko katsoa silmiin ja myönnyttävä.

Yritän opetella olemaan parempi ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritän opetella olemaan parempi ihminen.

Sä teet musta paremman. Koulutat musta paremman. Peilaat mun viat esille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä teet musta paremman. Koulutat musta paremman. Peilaat mun viat esille.

Teet musta, heikon, haavoittuvaisen, epävarman ja riittämättömän sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teet musta, heikon, haavoittuvaisen, epävarman ja riittämättömän sulle.

Peilaat kaikki mun viat ja virheet. Varsinkin ulkonäölliset virheet. Saat mut alistumaan pieneksi lapseksi.

• Anonyymi

No mitä halvattua se sulle, sulle tai sulle esim kuuluu? en pidä tungettelevista ihmisistä

• Anonyymi

Käskevä, komentava, vaativa.

• Anonyymi

Tuossa on vain yksi luonteenpiirre, vaativuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa on vain yksi luonteenpiirre, vaativuus.

No lisäksi sitten määräilevä.

• Anonyymi

niin eli vapauden menettäminen ei voi aina gtehdä täysin mitä huvittaa jos joku nainen vahtimassa tekemisiäsi

• Anonyymi

itsemääräämisoikeuden menettäminen... voi ei kyllä ihARUYI JOHONKIN SPOERRISEEN NAISEEN KUN YULEE KUIN bATTLECRUISERKIN.. tahallisesti teki pehmeä törmäys kyllä

inwbart,'

• Anonyymi

battöecriosersosröo yAOSTEÖIROSTEOÖOIK' sptavmne

eo siis kokoluokkaa vvaan tökkäsi minua.

• Anonyymi

en tiedäm itä on meneillään enkä ole vaema haluankokaan tietää ollenkaan

• Anonyymi

kertokaa ensin niin sittenpäätän halusinkmo tietäää

• Kävin kysymässä ja vastaan niin mitä he vastasivat minulle:

- Suoraviivainen
      - Tulinen
      - Äärimmäisen rehellinen
      - Huumoritajuinen

Eli .. ei yhtään hyvää, 😯 paitsi viimeinen .. 🙄
      Kysyttiin kyllä kolme, vastaan neljä ..

꧁ ♡ ꧂

.

• Anonyymi

nollataan kaikki carallizuuz tgakacarikkoon valriollwe pEA RTLJUJÖ ALKAa 64vuotiaana
      '

• Anonyymi

omppu-tyttö joka tökkäsi pehmoisesti.. aloin miettimään että tunnenkohohan hänwt jotenkin... en kai jassusti pehmeästi tökkäsi minua.

• Anonyymi

000

• Anonyymi

Erakkomainen, introvertti ja vetäytyjä. 🙂

Entinen Eivor

• Anonyymi

Joustava asenne
      Diplomaattinen
      Vastuunottaja

- Sheena

• Anonyymi

Toiveikkuus,positiivisuus&avarakatseisuus N

• Ennen pelkäsin paljastaa henkisen puoleni, mutta täällä on niin rohkeita kirjoittajia, että olen päättänyt olla oma itseni nyt ja tulevaisuudessa.

• Että en vastaisi vain otsikkoon, niin temperamenttinen, mukaansatempaava ja omilleni lojaali.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Että en vastaisi vain otsikkoon, niin temperamenttinen, mukaansatempaava ja omilleni lojaali.

...ja loistava oikolukija 😂

• Anonyymi kirjoitti:

...ja loistava oikolukija 😂

Kieltämättä vedän mutkat suoraksi, eli olen ihan paska oikolukija välillä. 😁

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      9049
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2729
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2511
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2501
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1885
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1763
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1295
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1156
    Aihe