Posti oli VALTION oma PANKKI aikoinaan.
Nyt pitäisi olla kaikki MITÄ KUNNIAAN TARVIN!
Paras on RUOTSISTA SAATU KUNNIA ELI METSÄTEOLLISUUS KUNNIAN!
PAPERIA TARVITAAN, KUN PAINETAAN SETELEITÄ!!!
Onneksi tajusin vielä mennä POSTINJAKAJAKSI
7
131
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä sanotaan SIAT KÄRSII!
ELI VOIMAA KYLLÄ LÖYTYY JOTEN MEILLÄHÄN MEINASIVAT MINUT VOITTAA???
PUUN KÄYTTÖ ON KUNNIANLOUKKAUS MINUA KOHTAAN!
PYYHKIKÖHÄN HE TIETOKONEESEEN TAI PUHELIMEEN PERSEENSÄ??
YKSI TUTTU JOHON TUTUSTUIN KYLÄLLÄ KERTO OLLEENSA RUOTSISSA AUTOTEHTAALLA TÖISSÄ JA HÄN VARMASTI HALUAA MYÖS OLLA TÄSSÄ PORUKASSA MIELUMMIN, KUIN TUOSSA TOISESSA!- Anonyymi
Sähkötkin onnistuin saamaan tähän porukkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähkötkin onnistuin saamaan tähän porukkaan.
Veneen tekijänkin tunnen joka on venetehtaalla töissä ja tekevät LASIKUITU VENEITÄ!
Minut TUNTEE niin monen alan ihmiset, että KUNNIAA SAADAAN!
HYVÄ SAADA RUOTSISTA KUNNIAA SUOMEEN, KOSKA TUO ON TODELLA HARVINAISTA!
NORJALAISTEN KANSSA OLLAAN DIPLOMAATTEJA NIIN PÄRJÄÄ PAREMMIN.
HE ARVOSTAVAT ENEMMÄN DIPLOMATIAA, KUIN KUNNIAA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veneen tekijänkin tunnen joka on venetehtaalla töissä ja tekevät LASIKUITU VENEITÄ!
Minut TUNTEE niin monen alan ihmiset, että KUNNIAA SAADAAN!
HYVÄ SAADA RUOTSISTA KUNNIAA SUOMEEN, KOSKA TUO ON TODELLA HARVINAISTA!
NORJALAISTEN KANSSA OLLAAN DIPLOMAATTEJA NIIN PÄRJÄÄ PAREMMIN.
HE ARVOSTAVAT ENEMMÄN DIPLOMATIAA, KUIN KUNNIAA.Vedän tällä ja MANNERHEIMILLÄ.
Minä PUOLUSTASTAUDUN VAIN JA AMMUN KIEKOT TAKAISIN, koska HE EIVÄT OSANNEET MAALITTAA VAIKKA OLIN VALMIIKSI MAALITETTU!
He olisivat tarvinneet vain YHDEN METSÄ BOTNIAN TYÖNTEKIJÄN, mutta SAIN TUONKI KOSKA OLEN ETULYÖNTI ASEMASSA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedän tällä ja MANNERHEIMILLÄ.
Minä PUOLUSTASTAUDUN VAIN JA AMMUN KIEKOT TAKAISIN, koska HE EIVÄT OSANNEET MAALITTAA VAIKKA OLIN VALMIIKSI MAALITETTU!
He olisivat tarvinneet vain YHDEN METSÄ BOTNIAN TYÖNTEKIJÄN, mutta SAIN TUONKI KOSKA OLEN ETULYÖNTI ASEMASSA!Tehtailla on siivoojiakin sekä paljon muitakin työntekijöitä.
Ei me kyllä nälkää kuolla eikä meidän elämät kaadu.
He VÄITTÄVÄT KÄRSIVÄNSÄ minun takia, mutta LOPPUU AINAKIN KÄRSIMYS TÄMÄN JÄLKEEN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehtailla on siivoojiakin sekä paljon muitakin työntekijöitä.
Ei me kyllä nälkää kuolla eikä meidän elämät kaadu.
He VÄITTÄVÄT KÄRSIVÄNSÄ minun takia, mutta LOPPUU AINAKIN KÄRSIMYS TÄMÄN JÄLKEEN!Vanhusten hoitajat AINAKIN JÄÄ POIS, koska SISKONI KÄY MINUN KUNNIAN PÄÄLLE!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhusten hoitajat AINAKIN JÄÄ POIS, koska SISKONI KÄY MINUN KUNNIAN PÄÄLLE!
Kyllä hänellä on koira ja lapsia mutta on myös yksinhuoltaja.
Hän on kaikkea mitä minä en ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521897
- 621832
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121365- 611181
- 491134
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41805Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118677Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86660Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32647- 38596