Lähdetään miehen kanssa ensimmäistä kertaa Turkkiin ja majoitumme sunway hotelliin. Onko joku ollut siellä, millainen paikka?
Alanya, sunway hotelli
4
640
Vastaukset
ainakin hyvä.
- Alanyaan taas....
http://keskustelu.soneraplaza.fi/thread.jsp?forum=196&thread=1367637
- Viivi
Olin viime vuonna ja tänä vuonna ainoa este oli uima-allas eli sen takia valitsin Wasa hotellin joka on aivan Sunwayn lähellä. Sijainti on loistava eli 50m rantaan ja hotellista saat valita ilmaiseksi uimapatjat mukaan rannalle.
Aamupala on runsas ja se syödään katolla. Hyvät näkymät heti aamusta. Henkilökunta erittäin ystävällinen ja palvelu pelaa. Safety-boxit respan vieressä ja turvalliset. Siivoojat mukavia. Vastapäätä kauppa, mutta jos se vanha mies pitää vielä siinä melkein vieressä sitä putiikkia, niin hänellä hinnat ovat halvemmat ja palvelu parempaa.
Menkää ehdottomasti hotellin omaan turkkilaiseen iltaan, sillä pöydät notkuvat ruuasta ja on myös mukavia tanssiesityksiä ja napatanssia lukuuottamatta nahkanäytöstä, jossa melkein väkisten yrittävät myydä. Nauttikaa lomastanne, sillä olette valinneet hyvän hotellin.- summerset
Kiitos vastauksista, kuulostaa siltä, että hyvä hotelli valittiin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980