Ruotsin tölkkien palautus kaatamalla

Anonyymi-ap

Ruotsalaisia oluttölkkejä kertynyt pari isoa säkkiä, onko Haaparannassa palautusautomaattia, johon voi kaataa koko lastin kerralla (ei tarvitsisi yksitellen syöttää)

14

3885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ixa maxissa ja nuuskakairassa on ainakin

• Anonyymi

Liekö nykyisessä systempuulaakissa?

• Anonyymi

Ica Maxin "kassiautomaatti" on lisäksi hyvä. Ollut toiminnassa joka kerta, kun olen tarvinnut. Gränsenin automaattissa palaa melkein järkeään punainen valo sen jälkeen, kun joku on tyhjentänyt siihen vähänkään isomman lastin.

• Anonyymi

Syötä vaan yksitelleen, niin huomaat kuinka monta purkkia sitä on tullut taas kurottua naamariin.

• Anonyymi

väylään voi heilauttaa möljältä, joki vie mereen.näin met teemmä törniössä.

• Anonyymi

"väylään voi heilauttaa möljältä, joki vie mereen.näin met teemmä törniössä"

Juuri tuollaisten häiriökäyttäytyjien takia muiden elämä muuttuu hankalammaksi!

Tölkit/pullot EIVÄT kuulu luontoon!

Yksi esimerkki, mitä häiriökäyttäytyminen sai aikaan:

Kun pulloja ja niiden korkkeja on käsitelty asiattomasti, niin nyt on korkki muovinauhalla kiinni pullossa !

Pullonkorkit sinänsä ovat erinomaista askartelumateriaalia.

Palvelee jopa kulmarautana, tosin ei kovin painaville kuormille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"väylään voi heilauttaa möljältä, joki vie mereen.näin met teemmä törniössä"

Juuri tuollaisten häiriökäyttäytyjien takia muiden elämä muuttuu hankalammaksi!

Tölkit/pullot EIVÄT kuulu luontoon!

Yksi esimerkki, mitä häiriökäyttäytyminen sai aikaan:

Kun pulloja ja niiden korkkeja on käsitelty asiattomasti, niin nyt on korkki muovinauhalla kiinni pullossa !

Pullonkorkit sinänsä ovat erinomaista askartelumateriaalia.

Palvelee jopa kulmarautana, tosin ei kovin painaville kuormille.

Älä provosoidu jonkun koffin kolmosella ja hk.n sinisellä käyvän perusässän mölinästä.

• Anonyymi

No jäitten lähdön aikaan vie joelle, kyllähän katoavat.

• Anonyymi

Lasipullot ei kelpaa.

• Anonyymi

ICAssa voi palauttaa lasipullot/korit pelipuolellle. Toki voi olla jonotusta mutta kyllä sain rahaa.

• Anonyymi

Onkohan ruotsissa metallinkeräysastioita? Sinne voi kaikki metallipitoiset kaataa.

• Anonyymi00013

Kylläpä jos asuisi vähän pohjoisemmassa....... Täällä etelämmässä tulee vastaan hitosti ruotsin tölkkejä. Vaan eipä järkeä täältä saakka kerätä ja lähteä viemään.

• Anonyymi00014

ICA Maxin automaatti on tosi hyvä. Kätevä, käytännöllinen.

Unohtuu mielipaha Kivirannan uloste-ongelmastakin, kun näkee, miten hyvin Ruotsissa pullonpalautus toimii.

• Anonyymi00015

Törniöläiset muistakaa, Ruotsiin ei voi palauttaa Suomesta ostettuja pulloja!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe