metsähallituksen piste on suljettu

Anonyymi-ap

Saariselällä Metsähallituksen toiminta on loppunut.
Kaikki nämä säästö syyt niin yksi tärkeä asia on info ja reittiopastus ja sitä ei ole mahdollista saada sillä Kiehinen metsähallituksen toimipiste on suljettu, sitä ei ole enään. Ivalosta myös metsähallituksen toimipiste on suljettu.
kartta ja opaste on tärkeä matkailussa kun saariselkä mainostaa itseään tunturikeskuksena.

5

186

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parasta lopettaa koko MH ja suojella valtion maat.

• Anonyymi

En onneksi vielä ole laittanut menemään sitä vaan minun pitää tarkistaa olenko minä edes kirjoittanut oikein kun alko HOMONA väsyttämään joten oli pakko olla TUNTI HOMO ja KUNNIOITTAA SAKÄ:n saamelaisia.

Ei METSÄHALLITUS voi tässä kunnassa toimia, koska täällä on KUNNIANLOUKKAUS KÄRÄJIÄ jatkuvasti ja minä olen ollut VAPO:lla Valtion aikaan töissä.

Minä olen tehnyt KUNNIANLOUKKAUS ja SYRJINTÄ RIKOSILMOITUKSEN, KOSKA ERÄÄLLÄ ON VAPO:n entisellä KONTTORILLA joku KOIRA ja KISSA HOTELLI JA HÄN HALVEKSUU SUORAAN MEITÄ VALTION VIRKAMIEHIÄ joihin minäkin kuulun vaikka EI OLE EDES VIRKAA, mutta saan PANOSTAJANA TOIMIA TARVITTAESSA LUOTTAMUS TEHTÄVÄSSÄ ELI EDUSTAA VALTION VIRKAMIEHIÄ INARIN KUNNASSA.

EN OLISI TUOTA RIKOSILMOITUSTA TEHNYT, MUTTA ALKO VITUTTAMAAN NUO FACEBOOK KUNNIANLOUKKAUKSET JOTEN TEIN TUON, KOSKA IHMISET TUKEE TOIMINTAA JOSSA ELÄIMET SAA KUSTA JA PASKOA MEIDÄN VALTION TYÖNTEKIJÖIDEN NISKAAN.

MINÄ EN OLE FACEBOOKISSA JA MINÄ OLEN PANOSTAJA ELI SAAN TARVITTAESSA KIILATA KÄRKEEN JA AJAA MEIDÄN VALTION ENTISTENKIN TYÖNTEKIJÖIDEN KUNNIAAN LIITTYVIÄ ASIOITA !
      MEITÄ KYLLÄ ON VÄHÄN ENEMMÄN, KUIN KOLOME!

EI KÄYTETÄ PUITA JA OLI IHAN KUNNANHALLITUKSESSA/VALTUUSTOSSA OLEVAN SAARISELÄN YRITTÄJÄN TOIVE, ETTÄ METSÄHALLITUS LÄHTEE VITTUUN INARIN KUNNASTA JA LUIN TUON FACEBOOKISTA GOOGLEN KAUTTA.
      JOTEN MINÄHÄN VITTUNA TOTEUTIN TOIVEEN JA IMASIN KAIKKI VITTUUN!
      KYLLÄ ME OLLAAN JO LÄHTÖKUOPISSA, MUTTA MEIDÄT PITÄÄ MAKSAA PIHALLE KOSKA MEIDÄN SUVUT ON TEHNEET ALIPALKKATTUINA TÖITÄ.

• Anonyymi

EI EDES TULITIKKUJA KOSKA NIISTÄKIN ON NIITÄ METSÄHALLITUKSEN VITUN PUITA!

• Anonyymi

Tulitikkuja ei ole valmistettu Suomessa pitkään aikaan. Ei ole enää tulitikkutehtaita Suomessa. Ovatko nykyisin peräti Kiinasta asti tuotuja. Aslaakka käyttää kassusytkäriä.

• Anonyymi

Ei saa tikuilla nuotiota.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      50
      1287
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      15
      1018
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      977
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      673
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      668
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      440
    8. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      25
      431
    9. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      429
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    Aihe