metsähallituksen piste on suljettu

Anonyymi-ap

Saariselällä Metsähallituksen toiminta on loppunut.
Kaikki nämä säästö syyt niin yksi tärkeä asia on info ja reittiopastus ja sitä ei ole mahdollista saada sillä Kiehinen metsähallituksen toimipiste on suljettu, sitä ei ole enään. Ivalosta myös metsähallituksen toimipiste on suljettu.
kartta ja opaste on tärkeä matkailussa kun saariselkä mainostaa itseään tunturikeskuksena.

5

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parasta lopettaa koko MH ja suojella valtion maat.

• Anonyymi

En onneksi vielä ole laittanut menemään sitä vaan minun pitää tarkistaa olenko minä edes kirjoittanut oikein kun alko HOMONA väsyttämään joten oli pakko olla TUNTI HOMO ja KUNNIOITTAA SAKÄ:n saamelaisia.

Ei METSÄHALLITUS voi tässä kunnassa toimia, koska täällä on KUNNIANLOUKKAUS KÄRÄJIÄ jatkuvasti ja minä olen ollut VAPO:lla Valtion aikaan töissä.

Minä olen tehnyt KUNNIANLOUKKAUS ja SYRJINTÄ RIKOSILMOITUKSEN, KOSKA ERÄÄLLÄ ON VAPO:n entisellä KONTTORILLA joku KOIRA ja KISSA HOTELLI JA HÄN HALVEKSUU SUORAAN MEITÄ VALTION VIRKAMIEHIÄ joihin minäkin kuulun vaikka EI OLE EDES VIRKAA, mutta saan PANOSTAJANA TOIMIA TARVITTAESSA LUOTTAMUS TEHTÄVÄSSÄ ELI EDUSTAA VALTION VIRKAMIEHIÄ INARIN KUNNASSA.

EN OLISI TUOTA RIKOSILMOITUSTA TEHNYT, MUTTA ALKO VITUTTAMAAN NUO FACEBOOK KUNNIANLOUKKAUKSET JOTEN TEIN TUON, KOSKA IHMISET TUKEE TOIMINTAA JOSSA ELÄIMET SAA KUSTA JA PASKOA MEIDÄN VALTION TYÖNTEKIJÖIDEN NISKAAN.

MINÄ EN OLE FACEBOOKISSA JA MINÄ OLEN PANOSTAJA ELI SAAN TARVITTAESSA KIILATA KÄRKEEN JA AJAA MEIDÄN VALTION ENTISTENKIN TYÖNTEKIJÖIDEN KUNNIAAN LIITTYVIÄ ASIOITA !
      MEITÄ KYLLÄ ON VÄHÄN ENEMMÄN, KUIN KOLOME!

EI KÄYTETÄ PUITA JA OLI IHAN KUNNANHALLITUKSESSA/VALTUUSTOSSA OLEVAN SAARISELÄN YRITTÄJÄN TOIVE, ETTÄ METSÄHALLITUS LÄHTEE VITTUUN INARIN KUNNASTA JA LUIN TUON FACEBOOKISTA GOOGLEN KAUTTA.
      JOTEN MINÄHÄN VITTUNA TOTEUTIN TOIVEEN JA IMASIN KAIKKI VITTUUN!
      KYLLÄ ME OLLAAN JO LÄHTÖKUOPISSA, MUTTA MEIDÄT PITÄÄ MAKSAA PIHALLE KOSKA MEIDÄN SUVUT ON TEHNEET ALIPALKKATTUINA TÖITÄ.

• Anonyymi

EI EDES TULITIKKUJA KOSKA NIISTÄKIN ON NIITÄ METSÄHALLITUKSEN VITUN PUITA!

• Anonyymi

Tulitikkuja ei ole valmistettu Suomessa pitkään aikaan. Ei ole enää tulitikkutehtaita Suomessa. Ovatko nykyisin peräti Kiinasta asti tuotuja. Aslaakka käyttää kassusytkäriä.

• Anonyymi

Ei saa tikuilla nuotiota.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      3
      1468
    2. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1137
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1120
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1097
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1019
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      950
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      932
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      877
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      867
    10. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      110
      855
    Aihe