Mitähän HIENOSTO NAISIA IVALOON on tullut.

Anonyymi-ap

Kävin isossa K marketissa ja siellä oli lauma HIENOJA NAISIA TURKIKSET PÄÄLLÄ JA JOTAIN VENÄJÄN TAPAISTA KIELTÄ PUHUVAT.
Minä ihmettelin, kun TUOKSUI SIPULI JOKA PAIKASSA ja ei tullut lihatiskiltä.

HIENOSTO NAISET OLIVAT ILMEISESTI TUSSAUTTANEET JOTAIN 500€ PARYFIMIÄ JOSSA UNIIKKI SIPULIN AROMI. EN OLE NIIN SILLIN AROMIIN TUTUSTUNUT JOTEN JÄI SE TOINEN TUOKSU MYSTEERIKSI.

Kävi mielessä, että jos he olivat moldovalaisia ja Moldova on KREIVIKUNTA.

Ei minulla KAUNIILLA TURJAKEELLA ollut, kuin NORMI ARKI VAATTEET JA EN KYLLÄ ALA PUKEUTUMIS TYYLIÄ VAIHTAMAAN VAIKKA KEISARIKUNNAN SAISIN AIKAAN.

6

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parfyymiä tarkoitin eli olikohan tuoksu joku EU DE PARFYM ONION LA FRAICHE...

• Anonyymi

Mitäs hienoa eläinten nahkoihin pukeutumisessa on?

• Anonyymi

Ihmisten ominais tuoksuista valittaminen on nimittäin RASISMIA joka TÄYTTÄÄ MYÖS SYRJINNÄN.

Onneksi olen sentään etulinjassa ja olen laittanut myös, että olen syrjitty.

Kävin lääkärissä ja ei mulla ollut enää edes lääkkeitä. Pyysin uusimaan reseptejä ja sanoin, että: Tarvin myös heinixiä, koska saan allergisia oireita ihan mistä vaan ja ei niitä pysty allergia testillä tutkimaan.

ADHD ja iho psoriaatikko joten OLEN ERITYISHERKKÄ.
        Saan ALLERGISIA OIREITA PELKÄSTÄ AJATTELUSTA, koska OLEN HERKISTYNYT VIELÄ ENEMMÄN.
        TUO ALKOI VANKILASSA JA VARTIJAT IHMETTELIVÄT, ETTÄ MIHIN TARVIN ALLERGIA LÄÄKETTÄ VANKILASSA.
        VANKILAT ON TUOKSUTTOMIA JA EI SIELLÄ OLE MITÄÄN JOKA VOI AIHEUTTAA ALLERGISIA REAKTIOITA.
        MINÄ SANOIN, ETTÄ: EN VOI MITÄÄN SILLE, ETTÄ TARVIN ALLERGIA LÄÄKKEEN KOSKA EN VOI NUKKUA!

MULLE MÄÄRÄTTIIN HEINIXIÄ JOLLA HOIDETAAN HEINÄNUHAA, MUTTA TUO AUTTAA IHAN MUUKALAISKAMMOON MYÖS.
        EN VOI SILLE MITÄÄN, ETTÄ EN OIKEIN LUOTA ULKOMAALAISIIN...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisten ominais tuoksuista valittaminen on nimittäin RASISMIA joka TÄYTTÄÄ MYÖS SYRJINNÄN.

Onneksi olen sentään etulinjassa ja olen laittanut myös, että olen syrjitty.

Kävin lääkärissä ja ei mulla ollut enää edes lääkkeitä. Pyysin uusimaan reseptejä ja sanoin, että: Tarvin myös heinixiä, koska saan allergisia oireita ihan mistä vaan ja ei niitä pysty allergia testillä tutkimaan.

ADHD ja iho psoriaatikko joten OLEN ERITYISHERKKÄ.
        Saan ALLERGISIA OIREITA PELKÄSTÄ AJATTELUSTA, koska OLEN HERKISTYNYT VIELÄ ENEMMÄN.
        TUO ALKOI VANKILASSA JA VARTIJAT IHMETTELIVÄT, ETTÄ MIHIN TARVIN ALLERGIA LÄÄKETTÄ VANKILASSA.
        VANKILAT ON TUOKSUTTOMIA JA EI SIELLÄ OLE MITÄÄN JOKA VOI AIHEUTTAA ALLERGISIA REAKTIOITA.
        MINÄ SANOIN, ETTÄ: EN VOI MITÄÄN SILLE, ETTÄ TARVIN ALLERGIA LÄÄKKEEN KOSKA EN VOI NUKKUA!

MULLE MÄÄRÄTTIIN HEINIXIÄ JOLLA HOIDETAAN HEINÄNUHAA, MUTTA TUO AUTTAA IHAN MUUKALAISKAMMOON MYÖS.
        EN VOI SILLE MITÄÄN, ETTÄ EN OIKEIN LUOTA ULKOMAALAISIIN...

Onneksi asun vanhempien luona, koska kaupassa käynti oli täys fiasko.
        Menin oikeesti ostaan ruokaa niin voisin vaihteeksi kokkailla.

Kotona katsoin ostoksia ja olin ostanut kahvia, kääretorttua, sieniä, KEFIIRIÄ sekä tupakkaa.
        Avasin jääkaapin ja sanoin samalla, että : Onneksi täällä oli ruokaa mitä syödä.
        Kuulu, että: Sullahan on RAEJUUSTOT vielä syömättä.
        Sanoin: Syön KÄÄRETORTTUA tänään ja juon KEFIIRIÄ SUORAAN PURKISTA JOTEN MULLE EI TARVI TEHDÄ RUOKAA TÄNÄÄN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi asun vanhempien luona, koska kaupassa käynti oli täys fiasko.
        Menin oikeesti ostaan ruokaa niin voisin vaihteeksi kokkailla.

Kotona katsoin ostoksia ja olin ostanut kahvia, kääretorttua, sieniä, KEFIIRIÄ sekä tupakkaa.
        Avasin jääkaapin ja sanoin samalla, että : Onneksi täällä oli ruokaa mitä syödä.
        Kuulu, että: Sullahan on RAEJUUSTOT vielä syömättä.
        Sanoin: Syön KÄÄRETORTTUA tänään ja juon KEFIIRIÄ SUORAAN PURKISTA JOTEN MULLE EI TARVI TEHDÄ RUOKAA TÄNÄÄN!

Ei tuu tehtyä turhia ostoksia kaupasta vaan voin SHOPPAILLA netissä niillä rahoilla.
        Kyllä mielummin laitan 150€ kenkiin ja vaatteisiin, kun ostan ruokaa jota EN VÄLTTÄMÄTTÄ EDES SYÖ.

Olin sentään ensin lihonut 10kiloa ja sanoin lääkärille tuosta. Kävin puntarilla ja sanoin: Olen saanut 6kiloa painoa pois vaikka onnistui vielä lihomaan 10kiloa punnitusten välissä.

Ei TARVI, KUIN 10 kiloa enää saada pois, koska en ole AIKONUT ALLE 70kiloa painaa.
        Olen sentään NAINEN JOKA LIIKKUU YKSIN joten kyllä PITÄÄ VÄHÄN PAINOA OLLA.

En ole vielä sanonut veljelleni, että: SEISO TUOSSA NIIN MINÄ VOIN TESTATA, ETTÄ SAANKO TÖNIMÄLLÄ SINUT LIIKAHTAMAAN!

SITÄ VARTEN MINULLE ON VELI TEHTY, ETTÄ VOIN HARJOITELLA ITSEPUOLUSTUSTA HÄNELLÄ.
        PYSYN PIRTEÄNÄ VIELÄ VANHANAKIN, KUN ALAN LEIKKISÄKSI...

• Anonyymi

Juu. Ne olivat metsäsaamelaisten akkoja. Ukot pyytäneet sompossa soopeleita ja teettäneet akoille turkit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3870
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      344
      2997
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      10
      1906
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      771
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      761
    Aihe