Jos yritän liikaa luoda yhteyttä sulkeutuneen kanssa, muutun itse sulkeutuneeksi.
Miten taas avautua sulkeutuneesta mielentilasta?
Keskittyminen tuntuu tosin loistavalta.
Kaiketi taas yksin palautuminen.
Kiintoisa efecti.
Havainto kamelontteudesta
13
186
Vastaukset
Jos persoonallisuutesi riippuu siitä missä seurassa olet, kertoo se huonosta itseluottamuksesta.
Itse taas olen kokenut, että persoonasta tulee esiin erilaisia puolia eri ihmisten kanssa.
Mun ainakin on yrittää pinnallisemman ja kepeämmän bileseuran kanssa alkaa yrittämään henkeviä keskusteluja.
Ne on ne syvälliset keskustelijat sitten erikseen, ne jaksaa käydä dialogia ja pyöritellä asioita eri kantilta siinä missä bilettäjät ovat hauskaa tanssi/lauluseuraa. Molempi parempi siis.
- Anonyymi
Minä ainakin tarvitsen luottamusta siihen että voi avautua sulkeutuneesta mielentilasta.
Mitä se sulkeutunut tarkoittaa?
- Anonyymi
Miksi yrität liikaa luoda yhteyttä? Voihan olla, ettei ihminen ole sulkeutunut, vaan yksinkertaisesti hän ei halua seuraa(si).
- Sheena Tyypillistä.
On vaikea käsittää, että joku ujo laittaa treffi-ilmoituksen, lähtee treffeille ja sit tuijottaa vaan seiniä, eikä puhu mitään...
Siinä tulee itsekin sellainen fiilis, että anteeksi, että ollaan treffeillä. 😆- Anonyymi
Onko tuollaisia treffailijoita 🙄?
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
- SheenaOn hyvinkin...😄
Mä oon treffsnnut yhdfn vastaavan kanssa. Kyllä hän vastasi kysymykseen jotfnkin, mutts muuten oli hiljaa ja tuijotteli seiniä.
Koitin heittää kilttiä läppää ja vähän rennommsksi saada atmösfääriä, mutta ei....
Oikeasti niin perästävedettävä hissukka/poloinen, etten jopa mä osannut suhtautuu hetkessä... mut ri mun tyyppinrn yhtään...🙄JeroP kirjoitti:
Siitä oli se teflon brotherin musa video siitä. Se Juha88, mun mielestä hauska.
No snadisti ehkä?
Tuossa bìisissä kuitenkin se jotain pusuja yritti jne...
No ehkä jos nainen ois jotain sellaista yrittänyt, olisin pitänyt vielä friikimpänä...
On mullekin tullut vastaan kaikenlaisia naisia, ketkä ei ole sinnepäinkään, että pitäis pystyä mihinkään suhteeseen, vaan pitäisi ensin vähän käydä vaikka terapiassa esimerkiksi läpi itseään.
Naisissa se tarve ei näy kovin selkeästi heti.Disseisback kirjoitti:
No snadisti ehkä?
Tuossa bìisissä kuitenkin se jotain pusuja yritti jne...
No ehkä jos nainen ois jotain sellaista yrittänyt, olisin pitänyt vielä friikimpänä...
On mullekin tullut vastaan kaikenlaisia naisia, ketkä ei ole sinnepäinkään, että pitäis pystyä mihinkään suhteeseen, vaan pitäisi ensin vähän käydä vaikka terapiassa esimerkiksi läpi itseään.
Naisissa se tarve ei näy kovin selkeästi heti.Ehkä mä näkisin paremmin tähän biisin...
https://youtu.be/gfu6CWd-mw4?si=zVCDaB8l2qC9jiAy
Näkökulmamuutos, se toinen kertois tarinan...
Kysyä voi... voisko kiva rakastuu luuuseriin, mitä pitäis aina potkii hanuriin, että tajuis pitää huolta itsestään....??
Jos ei äiti/idä jaksa potkii, niin pitäiskö sen olla kumppani?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- SheenaTuskimpa luulis et tinderissä on toiminnan naisia ja miehiä eli suoraan asiaan ja raha vaihtaa omistajaa mut luulis et tinderimiehet osaa puhua rakkautta ja naiset samoin jos esim ravintolaillallinen ja bilettäminen ja akti sen jälkeen tai tavataan rehdään temput no en tiedä mut luulis tinderiläisten osaavan kun ns treffailee jatkuvasti ja alati
- Anonyymi
Toisaalta se on uudenlainen tila ja tilanne... Oletko yrittänyt saada häntä avautumaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 803659
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302434Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä852060Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201597- 281441
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261429Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671347Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531095