Luin uutisia ja Lemmenjoen asukkaat olivat uutissa ilmoittaneet, että HEIDÄN LIIKKUMINEN ON HENGENVAARALLISTA TIELLÄ koska tie on niin kapea.
ELY KESKUS OLI ILMOITTANUT, ETTÄ EI OLE RAHAA LAITTAA TIETÄ KUNTOON.
PITÄSKÖ MINUN LAITTAA ELY KESKUSELLE SÄHKÖPOSTIA JA ILMOITTAA, ETTÄ KYLLÄ RAHAA ON JA EI SE MENE NIIN ETTÄ MATKAILULLA ROMAHDUTETAAN KEHITYS KOKONAAN JA JOS VÄÄRÄSSÄ OLEN NIIN MINÄ MENEN VANKILAAN KYLLÄ.
LAITAN, että EN EDUSTA INARIN KUNTAA ENKÄ SAKÄ;ää VAAN JÄRKEÄ JOLLA LUODAAN TERVEELLISTÄ SEKÄ TURVALLISTA ASUMISTA!
Ei ollut tullut vielä päätöstä käräjiltä
2
55
Vastaukset
- Anonyymi
Olen talvella joskus aikoinaan ajanut Inarista Kolariin ja se oli aurattu niin, että tien penkat oli myös saatu käyttöön eli tie oli normaalia leveämpi.
Kesä aikana olen istunut vain kyydissä, mutta en ole vuosiin edes käynyt tuolla päin.
Ei Lemmenjoelle pääse edes LINJAPIILILLÄ.
Tuo REITTI ON LAKKAUTETTU VARMAAN JO 1960 LUVULLA...- Anonyymi
Minä kyllä osaan RAHAA TAIKOA, koska Ivalon kylän LIIKENNE JÄRJESTELMÄ ON HENGENVAARALLINEN.
Kaistojen välissä oleva korokeet joissa on katuvalot on HENGENVAARALLISET.
Niillä tukitaan pelastustiet, koska ei pysty väistämään jos hälytys ajoneuvo tulee takana.
Täällä on pakko antaa tilaa, koska 10-15minuuttia on aikaa ehtiä paikalle kun HÄLYTYS ON SAATU.
Jos LEMMENJOELLA on joku hätä niin JOKAINEN SEKUNTTI ON TÄRKEÄ NIIN EHTIVÄT PAIKALLE NIIN KUULUU!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877