Tänään sain puhua englantia ja sanoin : That's normal milk here in Finland and the skimmed milk is here in LIGHT BLUE PAGAGE, but you are looking for this RED ONE and this is 3% fat milk.
Kyllä MAITO TEKI KAUPPANSA ja osasin vielä ENGLANTIA vaikka en ole aikoihin puhunut.
Näin kaupassa tutun lääkärin ja hän pääsi myös puhumaan englantia. Minä seisoin vähän matkan päässä ja kuuntelin, että kyllä lääkäri osaa puhua jos vain haluaa.
Kaupassa omiani kassalla höpöttelin ja menin autoon.
NÄIN, että TOIVAT SÄILIÖAUTOLLA 2 SÄILIÖLLISTÄ SÄHKÖÄ NIIHIN SÄHKÖ-AUTOJEN LATAUSTOLPPIIN.
Jos en olisi vaihtanut KAUPPAA niin OLISI JÄÄNYT MONTA ASIAA TÄNÄÄN KOKEMATTA SEKÄ NÄKEMÄTTÄ!
Kävin pimppi rallia ajelemassa ja kurvasin kauppaan.
Anonyymi-ap
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Olin menossa KIUSAAMIS VAPAASEEN K-Markettiin, mutta sain kesken kaiken päähäni, että minähän voisin leipoa kakkua.
Tulin kotia ja sanoin isälle: Kävin ostamassa kakku tarvikkeet, koska huomenna on PYHÄMIESTENPÄIVÄ.
Sanoin myös hänelle, että: Mummoni eli ANOPPIS TÄYTTÄÄ TÄNÄ VUONNA 107vuotta ja kyllä meidän pitää muistaa juhlia myös häntä. - Anonyymi
Onnittelut 107 vuotisalle
Onko vielä täysissä järjissä.🍺 - Anonyymi
Ei näistä kukaan ole järjissään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423