Facebook juttuja ole edes halunnut käräjille, koska jos joku menee katsomaan heidän tietoja niin minun nimi näkyy myös heidän KÄRÄJÄ asioiden yhteydessä ja riittää, että joku pyytää vain käräjä lausunnot jotka liittyvät Facebookiin.
Minä ilmotin myös, että MINÄ PÄÄTÄN ITSE MITÄ NIMEÄ KÄYTÄN JA MISSÄ YHTEYDESSÄ NIMEÄNI SAA KÄYTTÄÄ JA KUKA SITÄ SAA KÄYTTÄÄ!!!
IVALON KYLÄN NIMI VAIHTUU JA TÄSTÄ TULEE KAUPUNKI!
MINÄ LAITAN KAUPUNGINJOHTAJANA SOMEN KÄYTTÖ MAKSUN NIIN OPPIVAT SOMETTAMAAN!!
POLIISIT KYLLÄ LÖYTÄÄ TIEDOT JOS JOKU MENEE UUDESSA KAUPUNGISSA SOMEEN, KOSKA HE OVAT JOUTUNEET MINUN TAKIA ISTUMAAN NETISSÄ JA VAHTIMAAN MITÄ MINÄ SOMESSA TEEN!
MINÄ AJATTELIN, ETTÄ JOS LAITTAA 100 000€ KUUKAUSI MAKSUKSI JA PITÄÄ MAKSAA VAIKKA EI KÄYTTÄIS, KUIN PÄIVÄN. JOS KÄYTTÄÄ SALAA NIIN SUORAAN MILJOONAN EURON SAKKO. JOS EI OLE RAHAA MAKSAA NIIN PISTETÄÄN TÖIHIN.
TÄMMÖISIÄ SOMEJA VOIDAAN KÄYTTÄÄ JOISSA KIRJOITELLAAN.
SUOMI24 VARMAAN LAITTAA MEIDÄN UUDELLE KAUPUNGILLE OMAN PALSTAN NIIN MINÄ VOIN KAUPUNGINJOHTAJANA KÄYDÄ LUKEMASSA JA KIRJOITTAMASSA " EIKÖ MEIDÄN KAUPUNGIN VANHUSTEN HOITAJAT ANNA NYKYISIN EDES YÖ RAPORTTIA? VALOKUVIA KYLLÄ ENNEN LAITTOIVAT JOISSA IHMISTEN NAAMOIKSI OLIVAT LAITTANEET JOTAIN IHME RÄKÄPALLOJA..."
Muistin että minä myös, että minä en näitä
Anonyymi-ap
1
129
Vastaukset
- Anonyymi
Saisit sinäkin opetella vaikka sormettamaan itseäsi somettamisen sijaan…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802187
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871570Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821444Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141274Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita431112Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2131074- 45987
- 97905
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49805