Mietin äsken tuota KYLÄHULLU juttua.

Anonyymi-ap

Minä menen Ivalosta Helsinkiin ja katson GOOGLE MAPSISTA, että mihin minun pitää kävellä niin löydän sinne mihin olen menossa.
Ivaloon tulee ULKOMAILTA ISOISTA KAUPUNGEISTA turisteja jotka KÄVELEE Ivalon kylällä NOKKA KIINNI GOOGLE MAPSISSA ja HE VIELÄ KYSYVÄT, että missä se paikka on jota he hakevat.

Minusta vois laittaa BUSSI-PYSÄKIN merkin jonnekin kylälle niin vois sanoa heille, että: Kävele tuonne pysäkille niin BUSSI tulee hakemaan ja pääset sillä suoraan siihen portaiden eteen.
Se on ihan sama ohjata heidät tyhjälle tolpalle odottamaan kyytiä koska EI MEILLE MITÄÄN SIITÄ MAKSETA VAIKKA KOHTELIATA OLTAIS!

Minä kyllä voisin KUNNANHALLITUKSESSA/VALTUUSTOSSA OTTAA TUON ASIAN ESILLE, KOSKA EI ILMAISEKSI ENÄÄ NYKYISIN SAA EDES TALKOILLA TEHDÄ MITÄÄN TÖITÄ!

5

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen eräiden KYLÄHULLUJEN asiakkaille joutunut kaupassa sanomaan, että: EI HILLA MEHUA OLE MYYTÄVÄNÄ MISSÄÄN.
      Englanniksi neuvoin miten he voivat tehdä tuota itse. Kyllä kysyin ensin, että onko heillä keittiö käytössä. Oli heillä, mutta olisin minä osaannut opastaa tuon mehun valmistuksen HOTELLI HUONEESSAKIN PELKÄLLÄ VEDENKEITTIMELLÄ.

Kyllä minäkin olen joutunut niitä VEDENKEITTIMIÄ tiskaamaan hotelli huoneiden vessoissa.
      Kiinalaiset tekivät ruokaa vedenkeittimissä, koska he ovat vähän samanlaisia turisteja niin, kuin saksalaiset eli he tuovat kaiken mahdollisen omasta maasta mukanaan mitä syövät.
      He ostavat Suomesta viinaa ja vievät Kiinaan.

• Anonyymi

Kekkonen tulee h8uomenna Ivaloon ja antaa hololemruusuja.

• Anonyymi

Oot kyllä sekasin, koska EI VIHREIDEN PUOLEEN NAISILLE VOI RUUSUJA TAI MUITAKAAN KASVATETTUJA KUKKIA OSTAA!
        TAIGA HAJUHEINÄ ON MINUN KUKKA JA KASVAA LUONNOSSA.
        Minä löysin meidän pihalta vahingossa tuon ja ihmettelin, kun pihalla tuoksu hyvälle kun leikkasin ruohoa. Jäin miettimään, että miten tämä on niin tuttu tuoksu.
        Muistin, että äitini ja mummoni keräsi Kaamasessa aikoinaan kun oltiin hillassa HAJUHEINÄÄ ja se tuoksui samalle.
        Luin, että TAIGA HAJUHEINÄ on harvinainen ja suojeltu kasvi, mutta minusta tuo on levinnyt vaikka olen SYYLLISTYNYT RIKOKSEEN ELI LEIKANNUT NURMIKKOA.

Pakko leikata, koska KAURIIT LEVITTÄÄ PUNKKEJA ja PUNKIT LEVIÄÄ POROJEN KAUTTA JA NÄIN NE LEVIÄÄ MYÖS LUONTOON.

Ahvenanmaalla on punkkeja vain siellä missä on kauriita ja kauriit on vain yhdessä osassa Ahvenanmaan saarta joten he ovat voineet tutkia tuon asian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot kyllä sekasin, koska EI VIHREIDEN PUOLEEN NAISILLE VOI RUUSUJA TAI MUITAKAAN KASVATETTUJA KUKKIA OSTAA!
        TAIGA HAJUHEINÄ ON MINUN KUKKA JA KASVAA LUONNOSSA.
        Minä löysin meidän pihalta vahingossa tuon ja ihmettelin, kun pihalla tuoksu hyvälle kun leikkasin ruohoa. Jäin miettimään, että miten tämä on niin tuttu tuoksu.
        Muistin, että äitini ja mummoni keräsi Kaamasessa aikoinaan kun oltiin hillassa HAJUHEINÄÄ ja se tuoksui samalle.
        Luin, että TAIGA HAJUHEINÄ on harvinainen ja suojeltu kasvi, mutta minusta tuo on levinnyt vaikka olen SYYLLISTYNYT RIKOKSEEN ELI LEIKANNUT NURMIKKOA.

Pakko leikata, koska KAURIIT LEVITTÄÄ PUNKKEJA ja PUNKIT LEVIÄÄ POROJEN KAUTTA JA NÄIN NE LEVIÄÄ MYÖS LUONTOON.

Ahvenanmaalla on punkkeja vain siellä missä on kauriita ja kauriit on vain yhdessä osassa Ahvenanmaan saarta joten he ovat voineet tutkia tuon asian.

Kauriit ei kuulu sinne missä poronhoito on elinkeino, koska ei ole edes tietoa että sairastuuko eläimet BORRELIOOSIIN ja onko se liha edes oikeesti syötävää vai sairastuuko he myös jotka syövät lihaa.

• Anonyymi

Jaahan vähän sitä bongia niin päästään muutki pilveen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6394
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2636
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2238
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      356
      1806
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1781
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1540
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1432
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1398
    Aihe