rinnakkaisessa maailmankaikkeudessa jokin toinen versio sinusta vai oletko aikaluupissa?
:-)
oletko lukenut tämän viestin aikaisemmin?
5
186
Vastaukset
- Anonyymi
Nykytiedekäsitys on että jos on olemassa 'rinnakkaisia maailmankaikkeuksia' niin niiden välillä ei ole mitään vuorovaikutusta.
- Anonyymi
Vuorovaikutuksettomuus taitaa liittyä kvanttimekaniikan monimaailmoihin.
On mahdollista että meidän näkyvässä maailmankaikkeudessa olisi leikkaus pala jotakin toista maailmankaikkeutta.
Mutta tästä ei ole ollut empiiristä havaintoa mutta se on mahdollista ymmärtäisin. - Anonyymi
Kun kvanttimekaniikan monimaailma tulkinnassa maailma jakaantuu niin sinä olet eri henkilö kuin toinen sinä toisessa maailmassa vaikka teillä on yhteinen historia siihen saakka.
- Anonyymi
Selittyykö kvanttimekaniikan kahden tai useamman tilan superpositiossa olo dissosiatiivisella häiriöllä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selittyykö kvanttimekaniikan kahden tai useamman tilan superpositiossa olo dissosiatiivisella häiriöllä ?
En tiedä.
Roger penrose ja Stuart hamerof ovat liittäneet aivot kvanttitiloihin. Puhuvat mikrotubuleista, joissa tapahtuu kvantti-ilmiöitä jotka liittyvät tietoisuuteen.
Mutta se ei taida olla vielä yleisesti hyväksyttyä tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408