Tuleekohan jonkinlainen sotatila Luoma-ahojen ja hyvinvointijohtajan välille kun A-K Luoma-ahon oikaisuvaatimusta Nuokkujen tiloista ei hyväksytty. Kehdannut vielä hyvinvointijohtaja olla Luomiksen kanssa erimieltä nuorisomäärän kasvusta. Ennenhän tuo parisko on ollut niin hyvää pataa keskenään.
Oikaisuvaatimus Nuokkujen tiloista
6
274
Vastaukset
- Anonyymi
Ei padassa ole hyvä keittää hevosen kuivalihavelliä! Kyllä se kattila on parempi,usko pois!
- Anonyymi
Mä haluun hirven kuivalihavelliä, hevonen on niin menneen talven lumia!
- Anonyymi
A-K kulta-aika taitaa olla taputeltu. Yöllä kotiin tulevaa lääkäriä ei saatukkaan ja nuokutkin menetettiin. HV-johtajanvalinnasta hän oli päättänyt jäädä sivuun ja laittanut vara-rouvan valtuustoon. Juoruavat varan pyrkivän pekan listalta kunnanvaltuustoon. Noh, ei A-K siippakaan taida olla enää hyppysissä kun hän oli kannattamassa koskenlaineen valintaa.
- Anonyymi
Mutta muistakaamme häntä siitä, että hänen ansiostaan meillä on roskapöntöt tien varsilla! Eläköön A-K Luoma-aho!
- Anonyymi
Missä on hevosen kuivalihavelli kulkue??
- Anonyymi
Se on järjestymässä tuota pikaa! Liput ja banderollit on työn alla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225071
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23593Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759