ERITTÄIN hyvää juhannusta!!!
Pääsin pois kerrostalohelvetistä!!! Hajotkaa sinne kerrostaloläävään! ja parempi vaihtoehto: lähtekää pirun äkkiä pois!
Jouduin puolivuotta kärsimään tupakantumpeista, nuuskamälleistä (HYI v****!), rappukäytävän röökinkärystä (kun jotku hullut polttaa kämpässään, kun ei ole kaikessa fiksuudessaan tajunnut hankkia parvekkeellista kämppää vaikka polttaa), hulluista kakaraoista, jotka kiljuu ja huhuilee rappukäytävässä. Kaljaa raahaavista äijistä jne jne.... lista on loputon!!!!
Onneksi pääsin pois, nyt ihana UUSI kämppä (Eikä missään nimessä kerrostalossa), Hajotkaa kerrostaloihinne ja naapureihinne!
Ja teille tupakoitsijat ja nuuskaajat!!!!
Kuolette syöpään! Siinäs heitätte tumppejanne ja poltatte parvekkeella (häiriten naapureita)ja heittelette nuuskamällejä pisin pihaa/ulko-oven eteen, ettepä kauaa häiritse kun on monta metriä multaa päällä! Eikö siis MINKÄÄn sortin itsesuojeluvaistoa löydy???
Joten teille, jotka kärsivät tupakoivista naapureista, muuttakaa äkkiä pois. Ja muistakaa: syöpä kerää heidät pois tästä maailmasta! Kyllä he niin maksavat takaisin sen kun ovat aiheuttaneet muille tuskaa tupakankärystä! Ja syöpään kuoleminen on täyttä tuskaa! Eli hyvää loppuelämää teille nuuskaajat ja tupakoijat!
Turha sitten valittaa kun teillä diagnosoidaan keuhko-, suu-, kurkku-, huuli, aivo- ymymymymy. syöpä. Sittempähän se onkin kivaa! Siinä vaiheessa mietitte, miksi edes aloitin polttamaan!
Kerrostalot ovat maanpäällinen helvetti!
Lähtekää pois kun vielä voitte.
PÄÄSIN POIS KERROSTALOSTA!!
20
3082
Vastaukset
- vai niin
ai ku kiva.
- kiva
köyhät asuu kerrostalossa.parempi väki omakotitaloissa.köyhät kärsiköön kyllä jämpti on niin
- olis
kovin köyhillä varaa maksaa kallista vuokraa vuodesta toiseen. :)
- niih :)
olis kirjoitti:
Minä en ainakaan asuisi "omakotitalossa". Kerrostalossa jopa saat olla enemmän rauhassa kyttäämiseltä.
Sen pitää todella olla OMAkotitalo. - petri..
niih :) kirjoitti:
Minä en ainakaan asuisi "omakotitalossa". Kerrostalossa jopa saat olla enemmän rauhassa kyttäämiseltä.
Sen pitää todella olla OMAkotitalo.asun kerrostalossa, asunut jo n.5kk,
eikä tässä ainakaan mitään häiriötä, meteliä tai mitään ongelmia ole ollut, itse poltan joskus, parveketta ei ole joten menen ulos, ei ole ainakaan vielä kukaan kitissy,
mutta lapsuuteni asuin OMAkotitalossa ja kyllä se voittaa kaikki, ja vielä maalla, kyllä kaikista paras yhdistelmä viettää lapsuutensa, ja järvi siinä 100m päässä. :)) - sossuhan
olis kirjoitti:
se oikeastaan sen vuokran maksaa pääsääntöisesti näille huutelijoille.Ensin kelan päiväraha.sitten sossu maksaa loput ja hyvin pyyhkii,ELÄTEILLÄ!
- ottaen
itse en asuisi kerrostalossa mistään hinnasta,koska kerrostalot tahtoo kerätä kaiken pohjasakan ja kakkosluokan kansalaiset.omakotitalossa olet itsesi herra
- voi voi
olis kirjoitti:
hölmö elättää kapitalisteja vuodesta toiseen.osta oma talo vaikka velaksi niin jääpi jotain jälkikasvullekin
- on jo käyty
aikaisemminkin, nimittäin aiheesta, että "köyhät asuu kerrostalossa, parempi väki omakotitalossa"!
Köyhäthän ne muuttavat pois kerrostalosta, siis tavoiltaan ja järjeltään köyhät, jotka eivät sopeudu asumaan muiden ihmisten kanssa. Ja sitten niistä vasta köyhiä tulee, kun ottavat lainaa ja ostavat sen talon, josta on kuluja kaiken aikaa rakennuksen vanhetessa ja rapistuessa. Täytyy myös ihmetellä, millaisissa kerrostaloissa te oikein asutte, kun sanotte asumistanne "helvetiksi"? Ei pidä paikkaansa, että KAIKKIIN kerrostaloihin kerääntyy vain moniongelmaisia sosiaalitapauksia!
Sellaisesta talosta minäkin muuttaisin oitis pois, mutta en omakotitaloon.
- Samu
Et kai kuitenkaan mihinkään rivitaloon muuttanut?
Asumme vielä hetken paritalossa joka on myös aivan hanurista jos ei tykkää kolhoosista.
Olemme pakkailleet jo joitakin pikkutilpehöörejä paffilaatikoihin.
Pitkällinen haave toteutui kun löysimme sopivan talon avovaimon kanssa. - nyt jo päättää
mitä mieltä olet.
"kun jotku hullut polttaa kämpässään, kun ei ole kaikessa fiksuudessaan tajunnut hankkia parvekkeellista kämppää vaikka polttaa"
"Siinäs heitätte tumppejanne ja poltatte parvekkeella (häiriten naapureita)" - sitten kun
olet itse siellä syöpäpolilla mitä tuli kirjoitettua!!Ei se tupakointi ole mikään tae syövästä,MUISTA SE!Kylläpä taas löytiy yksi tollo narisija,joka luulee kaikkien sairauksien johtuvan tupakoinnista.Mene luolaan ja tule ulos sitten kun olet viisastunu!
- minä
No sinä kyllä näköjään kuulut niihin itsensä pettäjiin, jotka kuvittelee ettei siitä röökistä mitään terveysriskiä ole. Samaten ilmeisesti et tippaakaan välitä siitä myrkytätkö muut ihmiset ympärilläsi vai et.
Mulle ainakin on täysin yksi ja sama tapatko itsesi röökillä, tee se jos haluut ei vois vähempää kiinnostaa, mutta älä myrkytä muita ihmisiä ympärilläsi.
- Olkoon
Nauti elämästäsi. Tiedän kyllä millaista on asua kerrostaloissa, itsekin sitä helvettiä joskus kärsineenä. Nyt on tilaa ympärillä ja voi elää kuten haluaa :) Turha sitä on jäädä kärsimään ja valittamaan tupakansavusta/metelistä/muusta paskasta!
- minä
Musta ainakin tuntuu, että naapurit on vain onnessaan kun lähdit, vaikutat suht rasittavalta naapurilta, just sellaselta jonka onki parasta asua korvessa missä ei vaan vahingossakaan törmää muihin ihmisiin eikä kuule mitään elämän ääniä.
päinvastoin. myytiin omakotitalo pois ja muutettiin kerrostaloon.oikea valinta.
- kerrostalo rocks
Ei varmaan kantsi asuakaan kerrostalossa jossain slummialueella.Ite asun kerrostalossa hyvällä alueella,eikä oo mitään valittamista.Siistiä, puhdasta,kotoisaa,kivat naapurit,rauhallista.
Jeejee :) - mutsi
kakolaan??? Hyvä että lähdit pois siitä kerrostalosta muita ihmisiä terrorisoimasta,(varmaan naapurisi saivat vittuilustasi tarpeekseen ja ovat huojentuneita muutostasi!) mutta miksi tulit tänne valittaa?
(Toivottavasti et muuttanut lähellekkään minun omakotitaloani)! Ihmiset ovat kautta aikojen tupakoineet ja on jokaisen oma asia, haluaako kuolla syöpään tai tupakoida tai ei! Tai juoda kaljaa tai viinaa.
Sä varmaan tsiikasit jokaisen edesottamukset asuessas siinä kerrostalossa, eli olit tyypillinen NUUSKIJA, joita kukaan normaali ihminen ei voi sietää ja jollaisen naapurina on mahdotonta miltei asua! Itse muutin pois kerrostalosta JUURI SINUN KALTAISTESI TAKIA! -NUUSKIJOIDEN, KAIKKEEN TYYTYMÄTTÖMIEN, ITSEKESKEISTEN, JUORUAKKOJEN/UKKOJEN TAKIA! YÖK! JA IKINÄ EN HALUA KALTAISTASI ENÄÄ NAAPURIKSENI, jos lähelleni muuttaisit, niin polttaisin talosi ja joutuisit takaisin sinne ns kerrostalohelvettiin! hähä!*
terveisin tupakoiva , öykkäröivä, juopotteleva? -yh äiti!- pinohima
Voi voi sitä tyhjän päiväistä ruikutusta.Tupakkaa ja kerrostaloa yms..
Missä se tavallinen opiskelija tai muuttaja ensin asuu kuin siellä kerrostalossa yleensä.Ja jos koko talo on tuommoista kyttääjää ja ruikuttajaa täynnä niin aika huono siellä on asua.Itse me teemme hyvän tai huonon .
En jaksa olla kiinnostunut kenenkään terveydestä tai sen tuhoamisesta tupakalla tai muulla .
Jokaisen oma valinta,kuoltava se on ihmisen johonkin.
Kannattaisi harrastaa ja tehdä jotain kivaa itsekunkin ja antaa sen naapurin elää omaa elämäänsä.
Ja jos sattuu itse olemaan niin yläluokkainen
niin toki sitä pitää valita sitten paremmin se kerrostalo loukkonsa.
- topi
ei vittu sä oot pimee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980